Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4581 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin D / 2018-05-10 13:51
    Ocena: 3.75 / 5
    Używam 2 lata. Transfery w obie strony OK ale występuje uporczywa utrata połaczenia z internetem regularnie już chyba od roku. Nic z tym nie robię bo to jest na ok 30 sekund nie ma DNS nie ma ping połaczenie Wi-Fi znika i za chwilę wraca. Tak raz na dwa-trzy dni. Nie jest to uciążliwe najgorsze że mam Smart TV który za każdym razem wyswietla ciąg komunikatów w stylu straciem połaczenie z Internetem, próbuje połaczyć się z internetem przewodowym (tylko ja go nie podłączyłem przewodowo) etc.. co jest denerwujące jak się ogląda TV czy film i nagle wyskakuje
    seria komunikatów zasłaniając obraz!
    ZaletyWydajność zgodna z Umową
    WadyTo co opisałem, nagłe upowczywe znikanie Wi-Fi.
    MiejscowośćWarszawa - Żoliborz
  • ~Marco / 2016-09-05 15:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Moim zdaniem..siedzę w Vectrze już 4y lata..obecnie zmieniłem..pakiet z 21 programów na 75 i neta z 15 Mb/na 100 mb...wcześniej byłem w Dialogu..Dialog..to naprawdę droga przez mękę..leciałem na starym tunerze bez HDMI..i Modemie Thomsona..przez te 4 y lata nie miałem żadnych przebojów.Obsługa w moim Mieście(Bielawa) spox..zawsze idzie się dogadać..czasami dostawało się jakieś pokręcone faktury..ale problem szybko został wyjaśniany.Co do transmisji zdarzały się czasem spadki transferu,ale nie trwało to dłużnej niż parę godzin..obecnie na 100 oferowanych mam 99,4Mb..więc w Normie+
    ZaletySpox.da się żyć..Nie widzę niczego co było by na niekorzyść klienta
    WadyNikt nie jest doskonały
    od 2010r..pakiet srebrny+100MB
  • ~okopan / 2019-01-30 13:03
    Ocena: 3.75 / 5
    Od ponad pół roku jakość połączenia sieciowego jest trragiczna. Nawet google nie wczytuje. reklamowałem, ale coś technik nie może dojechać.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Papio / 2021-10-15 17:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Sami akceptują nową umowę bez zgody klienta
    Utrudniają rezygnację z usługi
    Ostatnio coraz częściej internet pada
    Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~senior / 2023-04-22 20:54
    Ocena: 3.75 / 5
    Umowa wyłącznie na Internet 300/40 (bez TV). Speedtest pokazuje 314/41 ping 14. Generalnie wszystko działa bez problemu (posiadam własny router Netgear, sprzęt Vectry działa jako modem - ich usługa WiFi wyłączona). Awarie zdarzają się bardzo rzadko, często nie z winy Vectry (np. koparka zrywa światłowody).
    MiejscowośćToruń
  • ~Tomasz / 2020-10-06 21:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Przez większość czasu dostęp do internetu jest stabilny, prędkość po kablu ZAWSZE zgodna z deklarowaną (150 Mbit). Jak ktoś robi testy prędkości po WiFi przez kilka grubych ścian z żelbetu i narzeka na uzyskane wyniki, czy też rwanie połączenia to gratuluję wiedzy o tym jak działa radio, testy zawsze robi się przez kabel (karta sieciowa musi obsługiwać 1Gbit, no bo wiecie...). Od ponad 3 lat pracuję w pełni zdalnie w IT i niezawodne połączenie jest mi niezbędne. Gdyby Vectra takiego mi nie zapewniała, to od razu bym zmieniał ISP. Telewizja działa wyśmienicie (moduł CI w telewizorze). Dział marketingu do przeszkolenia - nie można wielokrotnie dzwonić do klienta i proponować mu oferty droższej niż w oficjalnych paczkach na stronie www - za to minus dwie gwiazdki. Obecnie zastanawiam się nad zawarciem kolejnej umowy. Jeśli Vectra zaoferuje to samo co UPC (168 kanałów i do 750 Mbit za 99,99) to podpiszę z nimi kolejną umowę, bo jakość dostępu do Internetu jest w miarę dobra. Jak ostatnio uruchomiłem ping z rejestracją daty i czasu, to przez trzy dni pomiarów nie było żadnych strat pakietów. Jak ktoś ma Linux'a to sam może sprawdzić :)
    ping 1.1.1.1 | xargs -n1 -i bash -c 'echo `date +"%Y-%m-%d %H:%M:%S"`" {}"' >> "./test_do_1.1.1.1.txt"

    Przykładowe wyniki:
    2020-10-02 21:05:58 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65522 ttl=56 time=14.8 ms
    2020-10-02 21:05:59 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65523 ttl=56 time=16.2 ms
    2020-10-02 21:06:00 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=65524 ttl=56 time=13.8 ms

    Pozdrowienia dla technika z Kamienia, bardzo profesjonalny i sympatyczny człowiek.
    ZaletyParametry łącza zgodne z umową, sygnał TV bardzo dobry (mieszkam na ostatnim piętrze).
    WadyRaz na kilka dni zdarzają się krótkie przerwy w dostępie do sieci, ping szybuje pod niebiosa, ale po minucie, dwóch wszystko wraca do normy. Sporadycznie dłuższe niż godzina przerwy, przeważnie kiedy normalni ludzie już dawno śpią (a ja akurat pracuję) :)
    MiejscowośćGdańsk Chełm
  • ~wm / 2022-06-27 17:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Jest całkiem dobrze, stabilny przesył i to bez względu na porę dnia.
    .
    Zaletystabilny przesył
    Wadydrogo
    Miejscowośćbochnia
  • paczek / 2012-06-25 08:17
    Ocena: 3.75 / 5
    Morąg BOK super obsługa,pełen profesjonalizm.
    Zaletyszybko zalatwiona sprawa wymiany modemu
    10 miesiecy
  • ~zik / 2024-10-22 08:45
    Ocena: 3.67 / 5
    Dzial techniczny to jest totalnie nieporozumienie. Technicy prawie 70 letniej kobiecie kazda wykonywac rozne czynnosci zwiazane z elektrospretem, gdy kobieta informuje, ze sobie nie radzi, wowczas informuja ze wina sprzetu jest pani a nie nasza (wadliwosc sprzetu zrzucaja na operatora z powodu nieumiejetnosci przez operatora resetowania, robienia ustawien, sprawdzania kabli, wtyczek itd) i informuja ze wysla technika ale groza oplata za przyjscie technika. Takze dzial techniczny stal sie jednym z najgorszych, dodatkowy minus pracownicy, ktorych czasami nie mozna zrozumiec, bo nie mowia zbyt dobrze po polsku i nastepny minus za sztucznego bota. Polaczyc sie z konsultantem graniczy z cudem. Sprawy techniczne zglaszane online przez strefe klienta nie zostaja w ogole przyjete i nie sa rozpatrywane. Firma zeszla na psy.
    Zaletyniezawodnosc polaczenia, stabilnosc, cena, jakosc
    Wadyobsluga klienta, infolinia, zgloszenia techniczne, technicy - na poziomie żenującym
    MiejscowośćPiła
  • ~Aleksander / 2023-09-27 07:49
    Ocena: 3.50 / 5
    Ponownie piszę o świadczonych usługach Vectry. Całkowicie zgadzam się z przedstawionymi opiniami oczywiście tymi negatywnymi. Jestem wieloletnim biorcą usług Vectry ale to co prezentuje Vectra w ostatnich czasach to po prostu olewanie użytkowników. Sprzęt taki jak dekoder to po prostu dziadostwo ciągle się zawiesza, nie zawsze nagrywa zaprogramowane pozycje, sam się resetuje, wyszukiwarka programów to w ogóle porażka wyświetla co chce. Można tu tak pisać w nieskończoność po zgłoszeniu usterki konsultant ma tylko jedną radę zresetowąć dekoder do ustawień fabrycznych co pomaga na parę dni i wszystko wraca do dziadostwa. Dobra rada nie wiążcie się z tym operatorem, uciekajcie każdy inny będzie lepszy. Ja niestety muszę się jeszcze męczyć a potem żegnam Vectrę.
    ZaletyŻADNE!!!!
    WadyDziadowski sprzęt!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~blazej-leszek / 2021-08-04 10:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Obsługi klienta ani niezawodności nie oceniłem bo jestem nowym klientem Vectry-Internet.
    Przeszedłem z Orange bo oferowali 20 Mb tylko.
    Nominalnie mam 450/50 Mb - dochodzą kablem koncentrycznym, router Technicolor.
    Fakty
    1.Sieć Ethernet stabilne 280/50 Mb a więc sporo brakuje na odbiorze ale mnie to starcza(Orange 20/1)
    Dla formalności będę reklamował.
    2.WiFi Tragedia! W mieszkaniu 3 pokojowym, brak żelbetu, zasięg niby jest ale prędkość transmisji drastycznie spada i osiąga wartość max. 18 MB i się waha. Tylko w bezpośredniej odległości od routera (1.5 m) ok 175 Mb.
    Rozwiązaniem problemu okazało się zakupienie Reapetera za 85 zł TP-Link
    W całym domu sieć WiFi ustabilizowała się i osiągam stabilne osiągi na poziomie 40/20 MB, co w tej sytuacji mnie zadowala a w szczególności do Orange.
    Jako ciekawostkę podam fakt, że Vectra proponowała usługę power full za 19 zł/m z jednoczesnym przejściem na umowę terminową 24-ce.
    W sumie jak na razie jestem zadowolony.

    ZaletyPotencjalnie duża szybkość transmisji
    WadyRouter Technicolor część WiFi TRAGICZNA
    MiejscowośćStraszyn
  • ~Brad / 2023-01-15 13:19
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet do 300mb/s
    Po kablu max ok 190-200

    WIFI 30-40mbs

    Te 300 to taki chwyt marketingowy to jak ze spalaniem w nowych autach....ale ogolnie sie zawiodlem bo 30 nawt jak na wifi to marnie...
    Poki co to kablowka smiga i ten pseudo 300mbs chociaz thle ze nie zrywa ale mam.dopiero 3mce nie wiem.jak dalej
    ZaletyObsluga klijenta
    WadyParametry zanizone
    MiejscowośćKatowice
  • ~Darek / 2024-12-12 20:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Na razie wszystko działa bez zarzutu , kończy mi się umowa i nie wiem czy ją przedłużyć. Wszędzie jest tak samo, sądząc po opiniach. Szukam dobrego Internetu za nie duże pieniądze . Ale Vectra jest droga.
    Zaletyniby wszystko działa
    Wadycena
    MiejscowośćToruń
  • ~Duszka / 2024-04-20 01:39
    Ocena: 3.50 / 5
    W sumie wszystko ok, oprócz aktualizowanego non stop dekodera 4730CD I oplacanego Catch-up który notorycznie zawodzi. Jestem na tzw "kablu" I nie mam większych problemów z internetem. WiFi napewno niezgodne z umową- ich trik "naciagaczy" ale z innymi np Plus itp miałam koszmar, który teraz zminimalizowalam. CATCH-UP to niezrealizowane marzenia Vectry.
    ZaletyTV i reszta ok .
    WadyKOSZMAR Z CATCH-UP!!!!! CENA IN MINUS !!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Gośka / 2014-08-05 11:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Beznadziejna obsługa , nie mogę się doczekać na instalację internetu pomimo podpisania umowy.
    Zalety?
    Wadybrak instalacji
    Czekam na instalację
  • ~Jacek / 2019-02-09 07:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Ogólnie wszystko gra dla przeciętnego użytkownika. Jak ktoś chce oglądać TV i przeglądać stronki to polecam.
    Jednak gdy syn gra w gry online są problemy ze stabilnością połączenia, krótkie spowolnienia i "mikro-przerwy" w połączeniu zdażają się często. Technik który przyszedł rozwiązać problem umie tylko końcówki na kablach wymieniać.
    ZaletyPrzeciętna oferta.
    WadyCzęste mikto przycięcia w necie.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~jack / 2021-01-21 18:54
    Ocena: 3.50 / 5
    działa od lat w miarę sprawni . Nie mogę narzekać .
    Zaletydziała poprawnie
    WadyPraktycznie nie ma a jestem 20 lat
    MiejscowośćRadom
  • ~Jadzia / 2023-01-27 18:54
    Ocena: 3.50 / 5
    W vectra najbardziej profesjonalny jest Pan serwisant, który montuje sprzęt i przybywa przy jakiejś awarii. Do tego miły i nawet w ofercie się orientuje. Ale jeśli chodzi o obsługę doradców, bardzo słaba, a sam najnowszy dekoder, ten mały czarny, najgorszy że wszystkich, brak możliwości swobodnego nagrywanie, można niektóre programy,ale nie te najpopularniejsze, dodatkowo odtwarzane programy sprzed kilku dni nie mają możliwości przewijania, i również dostępne jest skorzystanie z oglądania programów 7 dni do tyłu ale też nie ma wśród nich tych podstawowych. Brak możliwości swobodnego ułożenia programów w kolejności od 1... gdy już robi się ichniejsza listę ulubiona to te kanały układają się pod numerami tak jak są na liście głównej. Więc masz kanal np l. 1,2,103,204,306,itd. W ogóle nie jest to intuicyjne, ale problemowe szczególnie dla osób starszych. A jak przełączasz kanały na liście ulubionej to automatycznie zmienia się na listę podstawowa tą z vectra i trzeba by każdorazowo przełączać się na listę ulubiona i dopiero na wybrany kanał. Bez sensu. Wymyślanie dla wymyślania.
    ZaletyNa razie nowy dekoder tylko mnie wkurza
    WadyPrzy nowym dekoderze nie ma ani jednej funkcji z której korzystałam wcześniej, przy starszym dekoderze, nic nie jest intuicyjne. Nic nie ułatwiło korzystania z dekodera, wszystko jest bardziej skomplikowano, o wiele więcej razy trzeba kliknąć ppilota aby włączyć jakąś funkcje.
    MiejscowośćZabrze
  • ~KRIS / 2022-09-29 22:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra to jak na dzis ciut slabiej bylo lepiej !za 600 mB /na 60 up ( nowa instalacja caly blok swiatlo do bloku idzie reszta koncentryk ) a masz 520 nieraz 400 nie raz mniej Jest OK! Ale stabilnie zero jakis zwiech i przerw i co najlepsze dobry PING ja mam 7 ms ! TV jest OK ( na cdx tuner nagrywara 500 giga dysk ! 4k pudelko smart mnie nie interesi Bo to szajs wg mnie i tv idzie po necie ! Nio ale nowoczesnosc :) ........ i klaty po strimie i buforowanie HM
    ZaletyTv ok jakosc wg mnie lepsza duzo na tym co daja 4k zabawke tuner ( po strimie ) Net Ok stabilny zero awari jak narazie
    Wadydla stalych klientow od 10 lat zero promocji Dla nowych lesza cene daja
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~KS / 2017-12-21 20:25
    Ocena: 3.50 / 5
    W Czarny Piątek zawarłam telefonicznie umowę na świadczenie usług internet I telewizji. Zaoferowano mi 300mb internet, pakiet telewizyjny z HBO za 69 zł. Byłam umówiona na montaż po paru dniach, który to nie udał się. Instalator poinformował, że będzie musiał się pojawić z 'cięższym' sprzętem celem sprawdzenia dlaczego instalacja nie powiodła się. Minęło parę dni, nikt się nie odezwał. Z infolinii Vectry dowiedziałam się, że montaż został zamknięty. Po mojej interwencji telefonicznej udało mi się wymusić kolejny termin montażu; tym razem odwiedziła mnie bardzo sprawna ekipa montażowa, której - o dziwo! - udało się wszystko zainstalować. HBO jednak nie było. Zadzwoniłam zatem na Infolinię Vectry. Tam dowiedziałam się, że moja umowa została zawarta 5.12, a nie 24.11 i to była już zupełnie inna oferta (bez HBO). Poinformowałam, że nigdy nie wyrażałam zgody na taką zmianę ani nie zostałam o niej poinformowana. Telefonistka poinformowała mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i ktoś się do mnie odezwie. Tak się jednak nie stało, nikt się nie odezwał. Jak ponownie (to już 4 telefon!) zadzwoniam na Infolinię Pan nie wie wiedział nic o poprzednich rozmowach, ani nie był w stanie mi pomóc. Szczęśliwie pokierował mnie do strony i możliwości reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z komentarzem, że ‚zgodnie z danymi w systemie Vectra do montażu usług nie doszło i zamówienie zostało anulowane’. Nikt nie przeanalizował rozmów telefonicznych ani obietnic pracowników Infolinii. W związku z powyższym oświadczam, że:
    1. Nie zawierałam umowy z firmą Vectra 5.12.2017.
    2. Zawierałam z firmą Vectra umowę jedynie telefonicznie 24.11.2017.
    3. Nigdy nie dostałam umowy do podpisu.
    4. Nigdy nie zgodziłam się na zmianę warunków umowy (rezygnację z HBO Go). Decyzję tę Vectra podjęła jednostronnie, nigdy nie zostałam poinformowana o zmianach warunków umowy i nigdy się na nie nie zgodziłam.
    5. Nie miałam wpływu na anulowanie pierwszego zamowienia, nie zgodziałam się na nie, nie zostałam o nim poinformowana.
    6. Pierwszy montaż nie udał się z powodu nieudolności montażysty firmy Vectra, nie miałam wpływu na niego, nie zostałam poinformowana o skutkach nieudanego montażu (anulacji zamówienia). Przeciwnie zostałam poinformowana, że montażyści do mnie wrócą celem dokończenia montażu.
    7. Nie mam wpływu na informacje zawarte w systemie Vectra, a niestety muszę na nim polegać. Jedynie Vectra dysponuje zapisem rozmów telefonicznych i składanych obietnic oraz udzielanych informacji.
    8. Nie dysponuję żadnym dokumentem, na którym widnieje pieczatka firmy Vectra, bo nigdy nie dostałam takiego dokumentu. Korespondencja odbywa się na Infolinii. Jest obowiązkiem firmy Vectra przesłanie mi takich dokumentów.
    Podsumowując, Infolinia Vectry to żart. Nic nie są w stanie załatwić, a wiele obiecują. Do tej pory nie mam umowy, mimo że usługi (w niepełnym wymiarze) świadczone są od 3 tygodni.
    ZaletySzybka sprzedaż na atrakcyjnych warunkach. Sprawdzeni doświadczeni montażyści.
    WadyNiekompetencja niedoświadczonych montażystów. Bezużyteczna Infolinia. Nieinformowanie o zmianach. Brak umowy.
    MiejscowośćW domu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2096
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2666
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319