Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Darek / 2024-12-12 20:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Na razie wszystko działa bez zarzutu , kończy mi się umowa i nie wiem czy ją przedłużyć. Wszędzie jest tak samo, sądząc po opiniach. Szukam dobrego Internetu za nie duże pieniądze . Ale Vectra jest droga.
    Zaletyniby wszystko działa
    Wadycena
    MiejscowośćToruń
  • ~Duszka / 2024-04-20 01:39
    Ocena: 3.50 / 5
    W sumie wszystko ok, oprócz aktualizowanego non stop dekodera 4730CD I oplacanego Catch-up który notorycznie zawodzi. Jestem na tzw "kablu" I nie mam większych problemów z internetem. WiFi napewno niezgodne z umową- ich trik "naciagaczy" ale z innymi np Plus itp miałam koszmar, który teraz zminimalizowalam. CATCH-UP to niezrealizowane marzenia Vectry.
    ZaletyTV i reszta ok .
    WadyKOSZMAR Z CATCH-UP!!!!! CENA IN MINUS !!!!
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Gośka / 2014-08-05 11:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Beznadziejna obsługa , nie mogę się doczekać na instalację internetu pomimo podpisania umowy.
    Zalety?
    Wadybrak instalacji
    Czekam na instalację
  • ~Jacek / 2019-02-09 07:50
    Ocena: 3.50 / 5
    Ogólnie wszystko gra dla przeciętnego użytkownika. Jak ktoś chce oglądać TV i przeglądać stronki to polecam.
    Jednak gdy syn gra w gry online są problemy ze stabilnością połączenia, krótkie spowolnienia i "mikro-przerwy" w połączeniu zdażają się często. Technik który przyszedł rozwiązać problem umie tylko końcówki na kablach wymieniać.
    ZaletyPrzeciętna oferta.
    WadyCzęste mikto przycięcia w necie.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~jack / 2021-01-21 18:54
    Ocena: 3.50 / 5
    działa od lat w miarę sprawni . Nie mogę narzekać .
    Zaletydziała poprawnie
    WadyPraktycznie nie ma a jestem 20 lat
    MiejscowośćRadom
  • ~Jadzia / 2023-01-27 18:54
    Ocena: 3.50 / 5
    W vectra najbardziej profesjonalny jest Pan serwisant, który montuje sprzęt i przybywa przy jakiejś awarii. Do tego miły i nawet w ofercie się orientuje. Ale jeśli chodzi o obsługę doradców, bardzo słaba, a sam najnowszy dekoder, ten mały czarny, najgorszy że wszystkich, brak możliwości swobodnego nagrywanie, można niektóre programy,ale nie te najpopularniejsze, dodatkowo odtwarzane programy sprzed kilku dni nie mają możliwości przewijania, i również dostępne jest skorzystanie z oglądania programów 7 dni do tyłu ale też nie ma wśród nich tych podstawowych. Brak możliwości swobodnego ułożenia programów w kolejności od 1... gdy już robi się ichniejsza listę ulubiona to te kanały układają się pod numerami tak jak są na liście głównej. Więc masz kanal np l. 1,2,103,204,306,itd. W ogóle nie jest to intuicyjne, ale problemowe szczególnie dla osób starszych. A jak przełączasz kanały na liście ulubionej to automatycznie zmienia się na listę podstawowa tą z vectra i trzeba by każdorazowo przełączać się na listę ulubiona i dopiero na wybrany kanał. Bez sensu. Wymyślanie dla wymyślania.
    ZaletyNa razie nowy dekoder tylko mnie wkurza
    WadyPrzy nowym dekoderze nie ma ani jednej funkcji z której korzystałam wcześniej, przy starszym dekoderze, nic nie jest intuicyjne. Nic nie ułatwiło korzystania z dekodera, wszystko jest bardziej skomplikowano, o wiele więcej razy trzeba kliknąć ppilota aby włączyć jakąś funkcje.
    MiejscowośćZabrze
  • ~KRIS / 2022-09-29 22:51
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra to jak na dzis ciut slabiej bylo lepiej !za 600 mB /na 60 up ( nowa instalacja caly blok swiatlo do bloku idzie reszta koncentryk ) a masz 520 nieraz 400 nie raz mniej Jest OK! Ale stabilnie zero jakis zwiech i przerw i co najlepsze dobry PING ja mam 7 ms ! TV jest OK ( na cdx tuner nagrywara 500 giga dysk ! 4k pudelko smart mnie nie interesi Bo to szajs wg mnie i tv idzie po necie ! Nio ale nowoczesnosc :) ........ i klaty po strimie i buforowanie HM
    ZaletyTv ok jakosc wg mnie lepsza duzo na tym co daja 4k zabawke tuner ( po strimie ) Net Ok stabilny zero awari jak narazie
    Wadydla stalych klientow od 10 lat zero promocji Dla nowych lesza cene daja
    MiejscowośćDzierżoniów
  • ~KS / 2017-12-21 20:25
    Ocena: 3.50 / 5
    W Czarny Piątek zawarłam telefonicznie umowę na świadczenie usług internet I telewizji. Zaoferowano mi 300mb internet, pakiet telewizyjny z HBO za 69 zł. Byłam umówiona na montaż po paru dniach, który to nie udał się. Instalator poinformował, że będzie musiał się pojawić z 'cięższym' sprzętem celem sprawdzenia dlaczego instalacja nie powiodła się. Minęło parę dni, nikt się nie odezwał. Z infolinii Vectry dowiedziałam się, że montaż został zamknięty. Po mojej interwencji telefonicznej udało mi się wymusić kolejny termin montażu; tym razem odwiedziła mnie bardzo sprawna ekipa montażowa, której - o dziwo! - udało się wszystko zainstalować. HBO jednak nie było. Zadzwoniłam zatem na Infolinię Vectry. Tam dowiedziałam się, że moja umowa została zawarta 5.12, a nie 24.11 i to była już zupełnie inna oferta (bez HBO). Poinformowałam, że nigdy nie wyrażałam zgody na taką zmianę ani nie zostałam o niej poinformowana. Telefonistka poinformowała mnie, że sprawa zostanie wyjaśniona i ktoś się do mnie odezwie. Tak się jednak nie stało, nikt się nie odezwał. Jak ponownie (to już 4 telefon!) zadzwoniam na Infolinię Pan nie wie wiedział nic o poprzednich rozmowach, ani nie był w stanie mi pomóc. Szczęśliwie pokierował mnie do strony i możliwości reklamacji. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z komentarzem, że ‚zgodnie z danymi w systemie Vectra do montażu usług nie doszło i zamówienie zostało anulowane’. Nikt nie przeanalizował rozmów telefonicznych ani obietnic pracowników Infolinii. W związku z powyższym oświadczam, że:
    1. Nie zawierałam umowy z firmą Vectra 5.12.2017.
    2. Zawierałam z firmą Vectra umowę jedynie telefonicznie 24.11.2017.
    3. Nigdy nie dostałam umowy do podpisu.
    4. Nigdy nie zgodziłam się na zmianę warunków umowy (rezygnację z HBO Go). Decyzję tę Vectra podjęła jednostronnie, nigdy nie zostałam poinformowana o zmianach warunków umowy i nigdy się na nie nie zgodziłam.
    5. Nie miałam wpływu na anulowanie pierwszego zamowienia, nie zgodziałam się na nie, nie zostałam o nim poinformowana.
    6. Pierwszy montaż nie udał się z powodu nieudolności montażysty firmy Vectra, nie miałam wpływu na niego, nie zostałam poinformowana o skutkach nieudanego montażu (anulacji zamówienia). Przeciwnie zostałam poinformowana, że montażyści do mnie wrócą celem dokończenia montażu.
    7. Nie mam wpływu na informacje zawarte w systemie Vectra, a niestety muszę na nim polegać. Jedynie Vectra dysponuje zapisem rozmów telefonicznych i składanych obietnic oraz udzielanych informacji.
    8. Nie dysponuję żadnym dokumentem, na którym widnieje pieczatka firmy Vectra, bo nigdy nie dostałam takiego dokumentu. Korespondencja odbywa się na Infolinii. Jest obowiązkiem firmy Vectra przesłanie mi takich dokumentów.
    Podsumowując, Infolinia Vectry to żart. Nic nie są w stanie załatwić, a wiele obiecują. Do tej pory nie mam umowy, mimo że usługi (w niepełnym wymiarze) świadczone są od 3 tygodni.
    ZaletySzybka sprzedaż na atrakcyjnych warunkach. Sprawdzeni doświadczeni montażyści.
    WadyNiekompetencja niedoświadczonych montażystów. Bezużyteczna Infolinia. Nieinformowanie o zmianach. Brak umowy.
    MiejscowośćW domu
  • ~Marek / 2016-01-01 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Jedno wielkie oszustwo i naciągactwo
    1. Pakiet srebrny , niby 69 kanałów , a faktycznie - wiele się powtarza SD/HD , oni biorą to za dwa kanały , kilka programów obcojęzycznych , nieprzydatnych dla osób nie znających angielskiego i francuskiego , kilka programów typu mango.
    Praktycznie do oglądania jest ok. 30 kanałów - odejmując kanały tv naziemnej pozostaje kilkanaście kanałów za które trzeba płacić abonament.
    2. Od 1.01.2016 zmienili listę kanałów gwarantowanych i obcięli najatrakcyjniejsze - TLC , Discovery , cbsdrama , cbs reality, może jeszcze więcej , nie informując wcześniej o tym abonenta.
    3. Dziwna praktyka z telefonem - podczas instalacji zostałem poinformowany , że w abonamencie mam telefon przez 3 miesiące gratis , ale nie otrzymałem telefonu , ani numeru i mam czas 3 miesiące na rezygnację z niego , jeśli nie zrezygnuję , będę płacił 20 zł miesięcznie.
    Po dwóch miesiącach przychodzi faktura z opłata za telefon.
    Jestem w trakcie reklamacji.
    4.Treść umowy nie jest zgodna z ofertą , na ten temat wypowiadał się przedstawiciel
    Urzędu Ochrony Konsumentów , twierdząc , że jest to podstawa do rozwiązania umowy bez konsekwencji.
    5.Tylko internet można uznac za pozytywny
    Zaletydobry internet i przyzwoita jakość telewizji
    WadyWymieniłem w treści opinii
    od 24.09.2015 , 39.99
  • ~marii / 2016-06-12 20:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Operator pod wzgledem jakosci przesylu jest ok!Gorzej z obsluga,mam na mysli salon w Tarnowskich Gorach!Szczegolnie jedna z pan!Jest bezczelna,traktuje klienta z gory,na sile i po trupach wciska
    ludziom niekorzystne oferty.Zas co do Jej kompetencji to lepiej nie mowic,potrafi nawet udzielic blednych informacji!O niebo lepiej mozna zalatwic wszystko z konsultantem elektronicznie!Sa mili
    i maja wiedze!Duzy minus za brak promocyjnych ofert dla stalych,wieloletnich klientow,wzorem ofert
    dla nowych nabywcow!To zniecheca na tyle,ze po latach szukam lepszego operatora!
    Zaletyjakosc,niezawodnosc
    Wadyfatalna obsluga w salonie TG
  • ~Mario / 2017-10-14 09:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Generalnie chodzi OK, niska ocena z powodu braku dostępu do routera i możliwości lepszego zabezpieczenia sieci wifi, ze strony ebok można zmienić ssid i hasło sieci. Brak możliwości blokowania i dodawania po mac adresie czyni sieć BARDZO PODATNĄ na WŁAMANIA oraz brak możliwości sprawdzenia kto jest zalogowanym w danej chwili do sieci powoduje czyni ofertę już mało atrakcyjna.
  • ~Michał / 2016-02-01 22:08
    Ocena: 3.50 / 5
    nie mogę powiedzieć złego zdania , miałem ofertę samego internetu do 30 mb za 45 zł przez wifi średnio 16 mb , teraz zaproponowali mi za 50 zł do 100 mb i pakiet srebrny tv . Po kablu do 90 mb idzie przez wifi do 70 mb . Wszędzie zdarzają się awarie. Dwie awarie na rok to nie tragedia parę godzin...
    Zaletymało awaryjne, dobry sygnał .
    Wadyinfolinia - mało rzeczowo , długi czas oczekiwania na rozmowę, sam musisz wiedzieć co chcesz poczytać inaczej wcisną ci drogą oferte
    miesiąc , 50 zł
  • ~Mikołaj / 2023-10-19 23:28
    Ocena: 3.50 / 5
    Awaria za awarią z czego ostatnia była tak poważna ze zniszczyła wszystko od paru dni btak Interneu pomimo wszystkich możliwych prób naprawy internet nadal nie działa a sygnał jest świetny nawet wymiana routera na nowy nie pomogła wymiana końcówek kabli na nowe też nie pomogła wszystko inne tak samo technik który przyszedł naprawiać siedział pare godzin i wygląda na to że on również nie ma już bladego pojęcia co zrobić podsumojac ostatnimi dniami vectra to jakaś masakra.
    ZaletySzybki internet,prawie 0 opóźnienia,miła obsługa,profesjonalni i doświadczeni technicy
    WadyCzęste awarie internetu i telewizj,długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią,duża wtyczka od kabla zasilającego,zcinki telewizji między innymi netfix itd,router sporych rozmiarów,krótkie kable Ethernet
  • ~ms / 2023-01-19 15:08
    Ocena: 3.50 / 5
    Super aplikacja do płacenia za faktury, całkiem sprawna obsługa klienta, ceny nie wygórowane.

    Wady:
    Przerwy w dostawie internetu, jeżeli zgłosisz problem - od razu mówią, że zapłacisz za technika jeżeli problem leży po twojej stronie, bądź tłumaczą się słabym sygnałem wifi i później wysyłają do ciebie mnóstwo wiadomości jak możesz to poprawić. Gdy połaczenia są stabilne to powiedzą, że mieli problem u siebie w centrali jednak nie przeproszą za sugestie, że problem może leżeć po stronie klienta.

    Faktury regualrnie wystawiane co miesiąc, jednak raz na 2 miesiące wyskakują faktury z śmieszną kwotą nawet o 3 grosze niby za wyrównanie, albo odnotowują faktury za kwotę ujemną.

    Informują o nowej umowie która zostanie nadesłana do 3 dni roboczych, jednak po 2 tygodniach nadal nie ma wiadomości i tłumaczą się, że dział kadr się tym zajmuje i nic z tym nie mogą zrobić.

    Wyłączanie kanałów z pakietów bez żadnej informacji.

    W umowie klient może ustawić tylko router pod kątem pracy, zmienić hasło wifi, uaktywnić i wyłączyć wifi i sprawdzić połączone urządzenia.
    Zaletyaplikacja, obsługa klienta, przystępne ceny.
    Wadyprzerwy w sygnale, 3 groszowe faktury, wyłaczanie kanaów telewizyjnych, ograniczony dostęp do routera, brak kooperacji w firmie pomiędzy wydziałami.
    Miejscowośćzabrze
  • ~Ns 88 / 2022-05-30 20:58
    Ocena: 3.50 / 5
    Vectra dodała nowa ofertę dla abonentów. Darowy dwu miesieczny dostep do Viaplay. Pytam tylko czemu dla wybranych. Znajomy który ma mniejszy abonament ją otrzymał a ja przy największym możliwymi abonamecie musiałem odejść się smakiem. O co chodzi???. Brawo dla Vectry za docenianie swoich najlepszych klientów.
  • ~Olivia / 2023-09-21 10:35
    Ocena: 3.50 / 5
    Posiadam tylko internet światłowodowy, z którego ogólnie jestem zadowolona. Natomiast proszę uważać przy podpisywaniu umowy, czy jesteście objęci waloryzacją. Ja nie otrzymałam takiej informacji od pośrednika sprzedaży. Dopiero któregoś dnia otrzymałam maila, że mój rachunek zostaje podwyższony o 12 zł w związku z inflacją. Poczułam się potraktowana nieuczciwie, ponieważ skoro zawarłam umowę na rok, to myślałam, że przez ten rok obowiązuje dana stawka zgodnie z umową. Nie otrzymałam przed podpisaniem umowy informacji o tym, że ceny mogą się zmieniać. Śmiem wątpić, że gdyby inflacja spadła, to cena również by spadła. Warunki umowy opisane drobnym druczkiem. Fakt mój błąd, że nie wgryzłam się w ten drobny druczek, dlatego piszę tutaj tę opinię, żebyście pytali dokładnie o warunki cenowe. Oczywiście zerwanie umowy wiąże się z dużymi kosztami, więc i tak korzystniej wyjdzie mi płacić co miesiąc rachunek. Niemniej jednak nie przedłużę już umowy z tym operatorem. Piszę to w ramach informacji dla innych osób.
  • ~Opinia22222 / 2016-12-11 10:43
    Ocena: 3.50 / 5
    Brak dostępu do internetu wyswietla sie co pare dni trzeba czekac ok 24 godzin zeby zniknął
  • ~Pan K / 2017-12-19 19:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam wszystkich.
    Czytając opinie stwierdziłem, że kontaktować się z Vectrą przez infolinie nie ma co dlatego spróbowałem innej metody.
    Z powodu braku internetu i ogólnym problemem napisałem na ich fanpage gdzie w dość krótkim czasie została umówiona wizyta na dzień kolejny. Pan lub Pani odpisująca na moje wiadomości robiła to w sposób konkretny, wspomnę także o uprzejmości.
    Odnośnie niezawodności - słabo, ciągłe problemy potrafią doprowadzić człowieka do szału.
    Polecam wszystkim kontaktować się przez fanpage - łatwo i szybko można załatwić sprawę.
    Obsługę klienta dlatego oceniam na 5/5
    Co do telewizji, narzekać nie mogę - z nią nie miałem problemów.
    ZaletyObsługa klienta przez fanpage jest bardzo dobra, szybko podejmują działania, konkretnie odpowiadają.
    WadyNiezawodność
    MiejscowośćGdańsk
  • ~qwer / 2018-03-29 21:56
    Ocena: 3.50 / 5
    Klientem Vectry byłem 2 lata temu i narzekałem, obecnie kończy mi się umowa w Neti i po doświdczeniach z tą firmą z przyjemnością wrócę do vectry.
    Zaletybardzo dobra obsługa klienta (po szybkiej diagnozie wymieniono sprzęt na nowy i odblokowano wszystkie płatne kanały na 1-mc)
    WadyW ciągu 2 lat kilkukrotnie brak internetu
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Robertobocian / 2021-11-23 16:12
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam.
    Chciałbym podzielić się właśnie obsługą klienta na poziomie "zero". Niestety. Starych klientów maja głęboko w d.... i to dosłownie. Nowych chyba też. warunki promocyjne nie do spełnienia. Umowa się kończy, nie mogę być nowym klientem i śmieszne propozycje co do przedłużenia umowy. Złożyłem skargę. Nie polecam i odradzam każdemu. Rozmowa na infolinii z botem. to już totalna porażka. Nigdy na nich nie narzekałem do tej pory. Ze smutkiem, ale żegnam się z tą firmą na dłuższy czas póki nie zrozumieją że robią błąd marketingowy.
    ZaletyJakość usług była zawsze dobra.
    WadyOlewanie starych klientów
    MiejscowośćElbląg
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263