Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xxx / 2018-07-09 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan z którym podpisywalam umowę błędnie poinformował mnie, że dekoder Dostaje za darmo po czym przypadkiem dowiedziałam się że jednak trzeba go zwrócić, w innym wypadku trzeba zapłacić około 200 zł. Druga sprawa to fakt iż poinformowano mnie, że po dacie zakończenia umowy ona automatycznie się rozwiązuje, jak się okazało umowę jednak trzeba wypowiedzieć więc muszę płacić za dodatkowe 2 miesiące mimo iż dekoder już zwróciłam. Dowiedziałam się w biurze obsługi klienta że owszem mogę złożyć reklamację ale małe są szanse że udowodnie te kłamstwa które usłyszałam od pracownika a póki sprawa się nie zostanie rozpatrzona będę musiała płacić ciągle faktury pomimo że z internetu korzystać nie będę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~VectraToPorazka / 2018-07-06 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle zrywanie polaczenia to norma. Nie pamietam juz kiedy byl ost dzien bez jakiejs awarii. W wakacje jest jeszcze gorzej pewnie przez obciazenie sieci. Wniosek jest prosty za duzo chca za malo moga. Ogolnie nie polecam. Szkoda nerwow. Lepiej doplacic 20 zlotych i miec pewny i stabilny internet w konkurencji niz internet nadawany alfabetem morsa.
    ZaletyWkrotce konczy sie umowa.
    WadyVectra to jedna wielka wada.
    MiejscowośćBrodnica
  • ~Scungili / 2018-07-05 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma czegos takiego jak internet od Vectry. Jest to pojecie calkowicie abstrakcyjne. Codziennie ma miejsce ta sama sytuacj. Od godziny 11 do godziny okolo 22
    internet wywala co okolo 120 sekund. Czasami na 5 minut czasami na kilka godzin. Wpina sie tylko po to zeby uzyskac polaczenie na 2 minuty i tak w kolko przez caly dzien.
    Kiedy juz w poznych godzinach wieczornych uda sie uzyskac polaczenie na dluzej niz 2 minuty to mozna to wykorzystac jedynie do przegladania stron w internecie.
    O zadnym np; graniu nie ma mowy ( ping rzedu 200 - 300 i ciagla utrata pakietow ). W krajach cywilizowanych taka "firma" nie miala by racji bytu, tylko w tym
    dziadowskim kraju jest mozliwe, aby tacy oszusci i zlodzieje mogli nadal funkcjonowac i nabierac kolejnych klientow. Wszelka proba zgloszenia tego co sie dzieje
    konczy sie za kazdym razem w ten sam sposob. Wina nigdy nie jest po ich stronie ( co jest calkowita nie prawda ), a zrodlo problemu lezy po stronie odbiorcy (sic!).
    Zostaje umowiona wizyta technika, na ktora trzeba czekac 2-3 tygodnie ( !!!!!!! ) bo to najblizszy mozliwy termin. DLATEGO APELUJE DO WSZYSTKICH !!! Odradzajcie
    korzystanie z uslug tych oszustow komu tylko mozecie, namawiajcie kogo tylko mozecie o zerwanie umowy z ta banda zlodziji. Jak Polska dluga i szeroka powinno sie
    rozejsc, ze nabijaja i naciagaja klientow. Mamia ich niska cena, a w zamian dostarczaja usluge jedynie na umowie. Jest multum portali gdzie nie ma absolutnie zadnej dobrej
    opinii na temat tego "dostawcy". VECTRA TO NAJGORSZY SYF JAKI JEST W TYM MOMENCIE DOSTEPNY !! NAPRAWDE TRZEBA SIE POSTARAC ZEBY ICH PRZEBIC !!! Wpis dodaje z internetu mobilnego bo niemozliwym jest dla mnie dodanie go z komputera przy uzyciu internetu stacjonarnego... ( musialbym miec polaczenie przez conajmniej 120 sekund. Czysta abstrakcja.
    ZaletyZalety ? Hahahahahah.. zalety...
    WadyWszystko. Jakosc uslugi, kontakt, parametry. WSZYSTKO
    MiejscowośćGolub-Dobrzyń
  • ~Kamil / 2018-07-04 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Więc wszysycy proszę posłuchać mojej długiej ŚMIESZNEJ historii z Vectrą:
    Dzisiaj zadzwoniłem do Vectry aby zobaczyć jaką mam obecnie ofertę, oraz czy mają coś lepszego do zaoferowania, nie dość że konsultanci byli niemili, przekonani że świadczą najlepsze usługi, hamscy to jeszcze jak się okazało korzystałem z platynowego czyli według nich najlepszego planu BUHAHAH!!! Wybuchłem śmiechem nie dość że płacę 110 zł co miesiąc za gówniany internet (przepraszam że trochę wulgarnie ale już nie wytrzymuje z tym cholerstwem) ale na szczęście tylko w grach internetowych typu CS:GO uwaga internet nadaje ze szybkością 20MB/S (taką prędkość podali mi podczas mojej rozmowy przez telefon) WOW! Takie coś to może było dobre 10 lat temu... szkoda że nie można na tej stronie zarzucić screenem ze speedtestu :( ale wracając do mojej historii płącę 110 zł ZA CO?! JA PRZEPRASZAM ZA CO?! Nagrywarki w dekoderze nie mam, ilość i jakość kanałów to szkoda gadać.. Dekoder psuje się, wyłącza samoczynnie, router jak i dekoder grzeją się niesamowicie mogę się tylko pocieszyć że mam jakość HD i że w grudniu przechodzę na coś innego.
    Porównując do UPC mam tak: Internet 120MB/S (deklarowany) Nagrywarkę, ponad 200 kanałów (w tym 103 w jakości HD), za darmo modem internetowy, aplikacja Horizon Go która umożliwia mi oglądanie na telefonie, tablecie itd. oglądania filmów z 7 dni, obraz z jakością HD. Oraz różne różniste rzeczy o któych mogłem tylko pomarzyć w Vectrze... i te wszystkie rzeczy które opisałem za 107 zł! Nie będę się już rozpisywał... Ceny także mają z kosmosu wzięte 110zł za taki bubel...
    PODSUMOWUJĄC: Wybierzcie coś od konkurencji a będzie na 100% lepiej

    Dobra jeszcze tylko 1 rzecz dopowiem ale to nie o mnie lecz o przygodzie z Vectrą mojego kolegi
    *Dzwoni do Vectry*
    *Odebrali*
    -Dzień dobry, ja chciałbym się spytać o stan mojego internetu, niestety muszę powiedzieć że nie jest dobry... Czy wiedzą może państwo co może być przyczyną tego problemu?
    -Dzień dobry nasze nadajniki podają że mieszka pan na bardzo zalesionym terenie i sygnał odbierany z tego miejsca jest bardzo słaby

    ŚMIECH NA SALI! Mój kolega mieszka na osiedlu! Gdzie drzew tam jest jak kot napłakał, dodam że kolega także jest bardzo niezadowolny, wręcz powiedział że wywali zaraz ten router...

    Oto mój speed test wierzcie lub nie, ale jest prawdziwy:

    Opóźnienia:
    43 ms

    Pobieranie:
    14.67 Mb/s

    Wysyłanie:
    1.87 Mb/s

    dostawca: Vectra Broadband

    Jeszcze porównanie ze speed testu "na chłopski rozum":
    STRONY WWW: 5/5
    WIDEO (LQ): 5/5
    WIDEO (HQ): 5/5
    ROZMOWY (np. WHATSAPP): 5/5
    GRY ONLINE: 3/5

    Ogólnie rzecz biorąc internet we wszystkich kategoriach oprócz gier online spisuje się dobrze, chociaż na yt nie odtworzy jakości 4K ale to i tak śmieszne że tyle płacę (110 zł) a internet nie jest dobry w grach komputerowych...

    ZaletyBrak
    Nawet przez telefon nic nie można załatwić z konsultantem
    WadyInternet
    Podejście do klienta
    Ceny
    Jakość usług
    Jakość sprzętu
    Ogólnie to wszytsko, Nigdy więcej nie wezmę od nich czegokolwiek
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Jasne / 2018-07-03 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Chamstwo, kłamstwo, szchrajstwo. Internet nie działał dwa miesiące, problemy przy rezygnacji z umowy, problemy z obsługą, infolinia:spychologia, o ile odbiorą, reklamacja-zignorowana, po dwóch miesiącach odpowiedź odczytamo mi na mój rachunek, przez telefon,już w play, jednakowe stawki kar za każde opóźnienie w oddaniu sprzętu (2 dzień, miesiąc, kilka miesiecy- magiczne 120 złotych), odmowa dostępu do nagrań, zacieranie śladów niefradobliwosci pracowników, jedyne co robią regularnie to dostarczanie rachunków. Bardzo zły dostawca, nikomu nie polecam. Każdemu odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyNiska cena, ale i usługa żadna.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Turop / 2018-07-02 15:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Codziennie co 3-4 godziny internet gdzieś się gubi na 20 minut zgłosiłem to i nic... Do tego zostałem oszukany przez jedną z pracownic. Podczas podpisywania umowy zapytałem czy jeśli bym się przeprowadzał na mieszkanie gdzie już jest Vectra to czy będę mógł swoją tam przenieść pracownica powiedziała że oczywiście po czym okazało się jednak że nie mogę tego zrobić... Odradzam ich usług
    ZaletyBrak
    WadyPo prostu wszystko
    MiejscowośćSłupsk
  • ~PRECZZVECTRA / 2018-07-02 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy usługodawca internetu z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Usługi średniej jakości a obsługa niekompetentna. Po trzech latach od zakończenia umowy wspomnieli sobie o rzekomym zadłużeniu. W ciągu trwania umowy niejednokrotnie przychodziły upomnienia za zapłacone już rachunki, a odwiedziny w obsłudze klienta skutkowały przeprosinami w stylu :"Pomyłka". VECTRA TO JEDNA WIELKA POMYŁKA!!
    WadyObsługa klienta to dno i dwa metry mułu
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Ola / 2018-06-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziwię się, że Vectra ma tyle negatywnych opinii i żałuję, że mimo to dałam jej szansę. Pomijając działanie internetu i telewizji obsługa klienta jest gorsza niż w byle mordowni. Nikt nic nie wie, albo wszyscy mają wszystko głęboko w poważaniu - zero pomocy, a jedyna możliwość rozwiązania problemu to "proszę napisać list do Gdyni - może rozpatrzą ". Ludzie, mamy XXI wiek, internet, smartfony i skanery, a ja mam pisać listy do Gdyni i czekać, aż łaskawie o ile w ogóle rozpatrzą i odpiszą listem ? No kpina. I jako jedyny dostawca usług w polce nie pozwala na rejestrowanie dwóch usług pod jednym adresem. Brawo. Poziom poniżej zera. Zdecydowanie umowy nie przedłużę i odradzam każdemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~az / 2018-06-25 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 8 miesiącach wiem jedno – nigdy więcej nie skorzystam z usług Vectry. Bez zapoznania się z ok 30 stronami różnych regulaminów i warunków (które zrozumiesz o ile jesteś prawnikiem) możesz władować się w drogę przez piekło. Myślisz że możesz zadzwonić na infolinię i się o coś spytać? Zapomnij. Pracownicy wygadują bzdury a firma potem nie bierze za to odpowiedzialności i obciąża klienta warunkami wymienionymi na tych 30 stronach regulaminów i warunków a nie wg tego co klient usłyszał od pracownika infolinii. Nie bez powodu dostali karę o UOKiK.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kosa / 2018-06-24 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na świecie. Po przedłużeniu umowy przyjeżdżają i odcinają kabel (mimo, że umowa jest przydlużona).
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PLUS to minus / 2018-06-24 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    mówią że człowiek powinien uczyć się na błędach, Solorz już raz mnie oszukałeś (dekoder Polsatu), dopadłeś mnie drugi raz przejmując lokalnego dostawcę (twój internet jest jak twoje wąsy, nie pasuje do naszych czasów), przejrzałem portfel twoich aktywów by już nigdy więcej nie natknąć się na gówniane produkty dla zachęty opakowane w kolorowe papierki
    Zaletybrak
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Luk / 2018-06-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa nic. Notorycznie i regularnie pada internet, a cały troubleshooting to 'prosze zresetować modem' - może na emerytów takie podejście działa, ale na kogoś kto na codzien ma styczność z IT jest to jawna kpina z klienta. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBRAK
    WadyNic nie działa, w kółko i cały czas
    MiejscowośćZabrze
  • ~Jantar / 2018-06-21 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta tragiczna. Bardzo proszę sprawdzajcie dokładnie kwoty jakie macie wpisane na dowodach wpłat. Faktury wystawiają na inną kwotę a w dowodzie wpłaty widnieje inna kwota (w moim przypadku kwota na dowodzie wpłaty była 2 x większa). Jako odpowiedź na ten błąd tłumaczą, że klient może sobie ręcznie przepisać dowód wpłaty... oczywiście, jeśli ktoś zwróci na to uwagę bo jeśli nie to mają zysk tylko oni. Kwoty nadpłaconej nie uznają nikomu jako nadwyżka na koncie, zwyczajnie(ginie!) idzie w powietrze (jeśli stanie się tak, że wpłacicie więcej to sami musicie pisać do nich i prosić o zwrot - mimo, że błąd jest z ich strony!). 2 Faktury z terminem płatności w tym samym miesiącu: jedna płatna do 14.06 a druga do 28.06! Ponieważ jak to Pan wytłumaczył w rozmowie telefonicznej "mieli lekkie przesunięcie" i w wyniku tego przesunięcia drugą fakturę dostałam z dowodem wpłaty na kwotę x2 gdyż poprzedniej kwoty w chwili wystawienia drugiej faktury nie mieli jeszcze zaksięgowanej - nie ma mowy o korekcie! bo nie bawią się w coś takiego. Poprosiłam o punkt w Regulaminie na podstawie którego dublują kwoty w dowodzie wpłat(jeśli ktoś systematycznie opłaca) - Pan stwierdził, że niestety nie mają takiego punkciku - samowolka?! A na pytanie co ten Pan by zrobił i jak by uznał "coś takiego" przyznał, że jest to błąd z ich strony ale nic zrobić nie może. No... Pan starał się być miły "albo robić dobrą minę by błędy zatuszować", obiecał wyjaśnić sprawę z księgowością i oddzwonić, niestety brak kontaktu.
  • ~Nie123 / 2018-06-20 20:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam tej sieci nikomu.Czemu?Bo tak.Hu*owa prękość pobierania , Dużo pingu w grach i tyle i h*j.
    ZaletyBrak
    Wady1000 ileś pingu w grach , około 600 kb/s pobieranie
    MiejscowośćSundajskie
  • ~ola / 2018-06-19 18:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Żenująco niski poziom świadczonych usług! Zarówno internetu jak i telewizji częściej nie ma niż są. Do tego BOK z niekompetentnymi, niedouczonymi pracownikami. Umówienie się z instalatorem na konkretną godzinę graniczy z cudem. Dwie godziny spóźnienia to "nic takiego". Jakość i prędkość łącza daleka od tej deklarowanej. Awarie po kilka razy w miesiącu. Na szczęście w XXI w konkurencja kosi takie firmy z rynku. Nie polecam.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Klaudia / 2018-06-19 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet i telewizja jaki istnieje, cały czas jakieś problemy, odłączają neta bez wcześniejszego powiadomienia, telewizja nagle się psuje, nikomu nie polecam!!!!!!! Nikomu!
    ZaletyBrak jakiejkolwiek zalety
    WadyCała ta Vectra to jedna wielka wada
    MiejscowośćKielce
  • ~Adam / 2018-06-19 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bardzo słaby , nawet w nocy nikt nie używa to prawie nie działa. Dzwoniłem po serwisanta to przyjechał po 2 tygodniach jeszcze się spóźnił i musiałem czekać.Jak był na miejscu to internet nagle ożył na jakieś 1 2 h a potem to samo byle by nie zerwać umowy z ich winy ogólnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość , chamstwo , oszuści
    MiejscowośćGliwice
  • ~Irek / 2018-06-17 12:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszuści i złodzieje. Za zwrócony sprzęt w terminie 120 zł kary. Wcześniej potraktowali bardzo źle na infolinii dopiero jak złożyłem rezygnację się mną zainteresowali. Pomimo, że nie zgodziłem się na kontakt wydzwaniali do mnie z ofertą utrzymania klienta. Najgorsza firma. Przeszedłem do Netii i jestem zadowolony. Tanio i póki co z szacunkiem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Klient Zabrze / 2018-06-16 15:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Zgłaszam że modem się nagrzewa to odpowiadają że to normalna sprawa ...Serwisant miał chyba podjechać do mnie z 5 razy ,żadnego telefonu nic .Porażka !!!
    WadyObsługa klienta,ceny
    MiejscowośćZabrze
  • ~Jan / 2018-06-15 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące czekam na naprawę dekodera a te Czuby karta pisać reklamację i czekać dalej- totalna ciała.
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
    MiejscowośćGdansk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016