Oto jak firma Vectra traktuje klientów...z 10 letnim stażem – ku przestrodze:
Korzystam z usług firmy Vectra od ponad 10 lat. Wielokrotnie były problemy z dostawą usług – przerwy w dostępie do internetu, brak sygnału w telefonie oraz problemy z odbiorem telewizji. Nie robiłam z tego problemów. Przedłużałam umowę ponieważ zapewniano mnie za każdym razem, że już sieć jest zmodernizowana i problemów nie będzie. Oczywiście to bzdury – problemy były, są i będą.
Ale tak jak mnie tym razem potraktowała firma Vectra jest nie do przyjęcia:
posiadam w domu 2 dekodery i pojawił się problem z odbiorem telewizji w jednym z pokoi. Standardowo zadzwoniłam do biura obsługi klienta i wykonałam wszystkie czynności o jakich mi mówił pracownik firmy. Nie przyniosło to efektu i pracownik umówił tzw. serwisanta. Serwisant przyszedł i stwierdził, że trzeba kupić nowy telewizor i na tym skończyła się jego wizyta. Po czym firma Vectra obciążyła mnie kosztami wizyty tego pana.
W międzyczasie niestety znowu przedłużyłam umowę z firmą Vectra (zanim obciążyła mnie firma kosztami przyjazdu serwisanta) i pani w salonie zaproponowała wymianę dekoderów bo były już starszego typu a zwłaszcza ten, do którego był podłączony ów wadliwy telewizor.
Po raz kolejny przyszedł pan serwisant i stwierdził, że dekoder, do którego jest podłączony w/w telewizor jest zepsuty i wymagał już dawno wymiany. Dekoder był zepsuty a nie telewizor! Pan podłączył nowy dekoder i nagle telewizor się naprawił. Odbiera idealnie i nie ma żadnych póki co problemów.
Złożyłam w firmie Vectra 3-krotnie reklamacje a firma na zasadzie kopiuj wklej odpisuje mi na moje reklamacje, oczywiście nie uwzględniając ich. Poniosłam koszt za zepsuty dekoder. Wydaje mi się, że to nie jest w porządku.
Tak firma Vectra buduje zaufanie wśród klientów.
MiejscowośćWrocław
~Macieju / 2018-08-08 09:02
Ocena: 1.25 / 5
Tv może być, ale internet to masakra, ciągle przerywa połączenie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Nie polecam.
MiejscowośćOpole
~Niezadowolona / 2018-08-07 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Zgłaszasz brak usług a oni nic - zero reakcji. Tydzień minął a usługi jak nie było tak nie ma. Wcześniej też z problemami. Co innego mówią co innego wciskają.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Vectra do kosza / 2018-08-07 09:21
Ocena: 1.25 / 5
Oszuści. Co to za firma co własnego klienta oszukuję. Pożegnałem się z tymi oszustami to jeszcze za ponoć nieterminowe zwrócenie sprzętu mam zapłacić 150 złotych. Oby upadli jak najszybciej, nigdy więcej tych złodziei.
ZaletyBRAK
WadyZłodzieje
MiejscowośćWarszawa
~Lukasz / 2018-07-24 08:33
Ocena: 2.00 / 5
Stare modemy, jakość połączenia internetowego w porównaniu do innych usługodawców tj. UPC, Interkar, itd. tragiczna, przy 100mbps dość często filmy w HD na YouTube ciągle się buforują - mordęga. Zdecydowanie odradzam, chyba, że tylko się sprawdza e-mail i wiadomości.
Wielokrotnie kontaktowałem się działem technicznym... syzyfowa praca.
Zalety-telewizja ok.
Wady-jakość połączenia internetowego.
MiejscowośćWejherowo
~toja / 2018-07-24 08:21
Ocena: 4.25 / 5
Może po kolei:
Parametry - zarówno Internet jak i TV zgodnie z umową, a czasami nawet i odrobinę lepiej (wysyłanie internet powinno być 2Mb/s, a jest 2,4Mb/s).
Cena - za wysoka w odniesieniu do oferty i konkurencji.Dla nowych klientów OK.
Obsługa klienta - czasami są problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania. Jeśli jednak się to już uda to można załatwić swoje sprawy.
Niezawodność - wzorowa
ZaletyNiezawodność, parametry
WadyBrak dbałości o "starych" klientów.
MiejscowośćRuda Śląska
~HaBe / 2018-07-24 00:37
Ocena: 1.50 / 5
To co ostatnimi czasy dzieje się z Internetem to już nawet przegięciem nazwać nie można! Ciągle zrywa połączenie, w środku akcji filmu (hboGO) załącza się buforowanie i koniec oglądania! Ale to to pikuś! Gorzej dla mnie, że podczas realizacji projektów muszę być online! A coraz rzadziej mi się to udaje. Totalny brak profesjonalizmu że strony Vectry! Potwornie żałuję, że 2 miesiące temu zmieniłam operatora. Nie polecam.
ZaletyW zasadzie ostatnimi czasy brak
WadyJak w opisie: zrywa połączenie z netem bez względu na porę doby
MiejscowośćPiła
~Alicja / 2018-07-22 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od ponad 20 lat i do tego roku byłam zadowolona z Vectry, ale po wymianie w styczniu br. dekodera, który miał być za darmo, nagle policzyli mi za wymianę i do tego bez mojej zgody podwyższyli abonament o 20 zł.!! zostałam oszukana i co gorsze do dziś nie mogę wyprostować sytuacji!! "Dobra zmiana" nie wyszła Vectrze na dobre bo ja na pewno już więcej nie przedłużę Umowy z Vectrą..nigdy więcej!!
MiejscowośćRadom
~Johny / 2018-07-20 18:38
Ocena: 1.75 / 5
Prędkośc przesyłu internetu żenująca, brak sygnału TV od 3 dni, technik widmo nadchodzi i nie może nadejść, BOK- niesympatyczna kobieta, która nic nie wie i próbuje na mnie nakrzyczeć, infolinia- ściema totalna. Nie polecam nikomu Vectry w Trójmieście
~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
Ocena: 4.00 / 5
Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
Ja polecam
ZaletyCena, obsługa klienta, jakość usług
WadyBrak
MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
~zrażony klient / 2018-07-19 06:19
Ocena: 2.25 / 5
Wyrażam złą opinię. Mieszkam s środku Polski, Vectra ma tu swoje przedstawicielstwo, ale żeby cokolwiek załatwić trzeba dzwonić do Gdyni i bardzo długo czekać na rozmowę. Za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Ostatnio odbiór TV był z przerwami, 2 dni po zgłoszeniu awarii przybył miły lokalny technik i bez sprawdzania czegokolwiek zainstalował nowy dekoder. nie poinstruował i nie zostawił żadnej instrukcji. Sprzęt działał kilka godzin i usterka wróciła.Po wielu rozmowach (pani plująca zwrotami angielskimi, symbolami i pojęciami technicznymi zamiast próbować pomóc ogranicza się do poleceń, które mają się nijak do tego, co jest na pilocie i na ekranie - zero zainteresowania i skutku). Trzeci z kolei rozmówca przekazał, że jest nowa funkcja (powinien o tym poinformować technik wymieniający dekoder, ale pewnie nie wiedział, która z pilota pozwala załatwić problem. Mam nieodparte wrażenie, że podejście do klienta w tej firmie pozostawia wiele do życzenia i praca większości konsultantów ogranicza się do zbycia klienta. A brak kontaktu z przedstawicielem w swojej miejscowości, to już żenada.
MiejscowośćRadom
~Przemysław / 2018-07-18 22:34
Ocena: 3.00 / 5
Czy mnie ucho zawodzi ? podczas rozmowy z bok dowiedziałem się, że nie posiadam funkcji wifi, chyba że dopłacę. Oni tak serio ?
MiejscowośćRuda Śląska
~Marcin / 2018-07-17 12:12
Ocena: 1.00 / 5
Prędkość internetu do 100mb/s w rzeczywistości wynosi około 2-4mb/s, co kilka minut przerywa połączenie, brak zasięgu w pokoju obok w mieszkaniu poniżej 50m2. Nie polecam dla zwykłych użytkowników, a w szczególności dla graczy, nawet po kablu szybkość jest niewystarczająca
ZaletyBrak
WadySzybkość przesyłu danych, ping, cena
MiejscowośćWarszawa
~niukron / 2018-07-17 01:47
Ocena: 1.00 / 5
Co kilka dni w całej Polsce awarie internetu i brak dostępu do usług jak internet czy tv. W dodatku internet przerywa i rozłącza co kilka minut. Technicy widmo od miesiąca naprawiają i ani nie widać efektow ani tych techników.
ZaletyBrak
WadySłabą jakość połączenia i przerwy w dostępie do usług.
Miejscowośćkielce
~Kasia / 2018-07-13 10:56
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu
Ciągle probley z internetem nie dziala na wszystkich urządzeniach
Nie ma zasięgu nawet na 52 m 2
Usterki zglaszane
Czekalam na pana który się nie pojawił
Jakoś usług nie jest warta tej ceny
Czekam tylko na inna oferte z innej firmy aby zaprzestać świadczenia usług z vectry .
Szybki Internet ktory wolno działa lub wcale
Tylko przy ruterze mozna cokolwiek zrobić
Masakra NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu, możliwość korzystania tylko na jedynym urządzeniu, szybkosc bardzo minimalna , ciagle przerwy w usługach,
MiejscowośćRzeszów
~poprostuklient / 2018-07-12 23:32
Ocena: 1.50 / 5
Kilka razy zmieniali mi pasma serwerów, bo internetu albo po prostu nie było albo pojawiał się i znikał. Dodatkowo, nie jestem stanie wyłapać internetu w mieszkaniu raptem 6 metrów dalej. Co więcej, spadki przesyłu danych, które jak wiemy, ma każda sieć, trwają zdecydowanie za długo (dzisiejszy - 12.07.2018 - trwał 1,5 h co najmniej). Na domiar złego dzisiejszy od 19 do 21, czyli wtedy, gdy zazwyczaj się z niego korzysta.
MiejscowośćWałbrzych
~123123 / 2018-07-12 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma gorszego internetu, nie polecam dla graczy jak i dla normalnych użytkowników internetu!
Zaletynic
Wadywszystko
MiejscowośćRzeszów
~qaz / 2018-07-10 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Zenujacy poziom obslugi. Jakosc zerowa. To przyniosla VECTRA po przejeciu mojej sieci kablowej.
ZaletyBrak
WadyPrawie wszystko
MiejscowośćWarszawa
~michalmichal / 2018-07-09 21:39
Ocena: 1.50 / 5
Chcąc napisać tą opinie musiałem 2 razy odświeżać przeglądarkę. Jak jeszcze kilka miesięcy temu internet działał płynnie tak od kilku ostatnich tygodni z dnia na dzień jest coraz gorzej. W odpowiedzi na zgłoszenie problemu usłyszałem że oni nic nie mogą zrobić bo to nie od nich zależy.. Zdecydowanie nie polecam.
Zaletybrak poza ceną
Miejscowośćsiedlce
~Talia / 2018-07-09 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Takiego wolnego internetu nie miałam od lat 90tych naprawdę fatalnie! Place za 100mb, nigdy się nie zdarza się że jest taki szybki a ostatnio to często mam poniżej 1mb!! Chciałbym zrezygnować z tej firmy ale niestety nie ma lepszej w mojej miejscowości :(