Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~User17900 / 2018-11-29 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać jak ognia, vectra to firma nastawiona na anty-klient, co widać przy ocenie, są zacofani i liczy sie dla nich każdy grosz wyciągnięty od klienta, co zresztą nie dziwi patrząc na opinie, każdy kto raz spróbuje bedzie uciekać jak tylko będzie mógł
    MiejscowośćWarszawa
  • ~fer / 2018-11-28 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed tą firmą . nie wywiązali się z umowy. sprawa w sądzie w Gdyni wygrana lecz sąd apelacyjny uniewinnił Vectrę .czyli według sędziego bo inaczej nie można tego wytłumaczyć powinienem sam się podpiąć i nadawać sobie sygnał.
    Zaletynie ma , nie wywiązali się z umowy.
    Wadybrak podłączenia mediów. czyli rachunki były mediów brak
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jarek / 2018-11-28 17:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Niedawno umniejsza była konkurencja jipisi ale jestem od lat w tej stacji jak na razie nie narzekam jak coś potrzebuje to jest biuro na miejscu i mam telefon do głównej siedziby która jest w Gdyni, ale to nic nie szkodzi ważne że jest na miejscu biuro.
    ZaletyBardzo dobra
    WadyNie ma
    MiejscowośćOświęcim
  • ~iga / 2018-11-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    unikajcie tego syfu, jak ognia!!! net, dramat!!! TV w module CI, to jakiś żart w porównaniu z bransatem!!! jeszcze kilka tygodni i pożegnam ich bez żalu.
    Wadyvectra ma tylko jedną wadę. brak zalet.
    Miejscowośćbraniewo
  • ~Bodo / 2018-11-25 14:08
    Ocena: 1.25 / 5

























    Dwie największe porażki w moim życiu to palenie papierosów i podpisanie umowy z firmą Vectra. Po instalacji pakietu, Wi-fi działało tylko w telefonach, a w jednych komputerach działało, a w innych nie; (cięło,góra duł, góra duł). Instalator pokazał mi, że w jego tablecie działa dobrze i sobie poszedł. Podłączyłem prywatne urządzenie Wi-fi i internet dobrze działał na wszystkich komputerach jakie podłączałem do sieci. Czterokrotnie przychodził instalator i tylko pokazywał, że w jego tablecie dobrze działa. Prosiłem żeby dokonał konfiguracji w moim głównym komputerze, ale stwierdził, iż robić tego mu nie wolno! Nie będę opisywał wszystkiego co mnie spotkało, ale stwierdzę, że była to droga przez mękę. Przyprowadziłem instalatora z innej sieci, który dosłownie w minutę skonfigurował mój główny komputer i wszystko zaczęło hulać jak należy. Kilka miesięcy internet działał poprawnie, ale teraz przerywa codziennie, a obraz telewizyjny jest jakości tragicznej; dodatkowo co kilka dni są zabierane kanały i dodawane nowe - i tak w kółko. Jedyna nadzieja to taka, że nic nie trwa wiecznie... , umowa z Vectrą w końcu się skończy... .









    ZaletyUmowa na czas określony; kiedyś się skończy.
    WadySzkoda czasu i zdrowia.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~zieloneq / 2018-11-22 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomijając usługi które są na zadowalającym poziomie. Obsługa telefoniczna oraz telemarketerzy są absolutnie nie do przyjęcia. Butni i nie mili, mam nadzieje że pracują za darmo.
  • ~Wiesław / 2018-11-22 09:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet niezgodny z podpisaną umową zamiast 300Mb/sek najwięcej 70MB/sek.Często zrywane połączenie.Reklamacje nic nie dają nieuprzejmi i mało kompetentni konsultanci.Nie polecam i odradzam zawierania umowy z Vektrą.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartek / 2018-11-20 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    1 gwiazdka to stanowczo za dużo... [URL=http://www.speedtest.pl/][IMG]http://www.speedtest.pl/test/192850464[/IMG][/URL]
    Zaletyjakie zalety ?
    Wadypo prostu Vectra
    MiejscowośćSieradz
  • ~Luk / 2018-11-20 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umowy. Mi bez mojej wiedzy, do umowy została dopisana usługa HBO GO, nikt mnie o tym nie poinformował (sprzedawca), dowiedziałem się o tym przy rachunku. Reklamowałem to ale wiadomo z jakim skutkiem, oczywiście postanowiłem zerwać z nimi umowę i skierować sprawę do sądu, dla zasady. Generalnie pogratulować pracowniką i polityce firmy, dla 29,90 pln stracili klienta. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszustawa przy umowie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~W. B / 2018-11-20 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam!!! oszuści, naciagacze, obsługa źle pszeszkolona lub tylko żeby naciągnąć klientów na swoją koszysc. Koszmarna firma.
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~papuga / 2018-11-19 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeśli masz wybór to unikaj Vectry.Jak już cię złapią na 24 m-ce,to dalej mają cię w czterech literach.Dla nich wieloletni abonent to ktoś,kto z przyzwyczajenia zostanie.Oby się pomylili.
    Zaletymała awaryjność
    Wadybrak dbałości o stałych klientów
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Jacek.Z / 2018-11-15 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam niby w umowie internet 150Mb/s.Fakty pokazują co innego.Internet jest niestabilny,skaczący od -1Mb/s do 70Mb/s i bardzo często przerywa połączenie .Reklamacje nic nie dają.W odpowiedzi ciągle pojawia się- "rozpatrzymy w ciągu 30 dni" Nie polecam tego szajsu.
    Zaletyżadnych
    WadyMultum - olewanie klienta i obiecywanie poprawy w ciągu 30 dni.
    MiejscowośćPolkowice
  • ~Marek / 2018-11-15 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużając umowę sprzedawca zapewniał mnie, że po zmianie adresu zamieszkania usługa będzie dostarczana pod nowy adres, a jeśli to będzie niemożliwe, to umowa będzie rozwiązana bezkosztowo. Uwierzyłem - niestety - zamiast dokładnie przeczytać umowę.
    Sprzedawcy kłamią, wprowadzają klienta w błąd, byle sprzedać produkt. Jeśli nie doczytasz umowy, tylko naiwnie uwierzysz, to wina jest po twojej stronie. I koszty oczywiście też.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2018-11-15 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje lekceważące podejście do klienta konsultanci wprowadzają w błąd a konsekwencje ponosi użytkownik
    Zaletybrak
    Wadywiele opowiadać
    MiejscowośćGrajewo
  • ~AK / 2018-11-14 22:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam Wszystkich,
    Przestrzegam przed tą firmą, a w szczególności przed przedstawicielami handlowymi z Vectry.Czytajcie dokładnie umowy i jak coś się nie zgadza to nie podpisujcie, bo ciężko będzie z uwzględnieniem reklamacji. Vectra nie rozpatrzy jej pozytywnie będzie trzymać stronę przedstawiciela. Ja tak niestety zrobiłem bo zaufałem przedstawicielowi handlowemu. Przez telefon proponuje pakiet złoty, a w umowie jest pakiet srebrny. Nadmieniam, że dokupowałem multiroom za 10 zł. i miałem mieć złoty. Po zwróceniu uwagi, że jest błąd w umowie i trzeba poprawić. Stwierdził, że nie ma takiej potrzeby i jest to czeski błąd podczas pisania umowy. Technikowi, który zakładał przekazał, że ma być złoty i to miało, wystarczyć. Wystarczyło na 1 miesiąc bo była promocja, po miesiącu odcięto mi w 1 dekoderze programy należące do pakietu złotego. Reklamacji nie uwzględniono ponieważ nie było dowodów, że mówię prawdę a liczy się tylko umowa. Polecam za to Logitus. Byłem u nich i wrócę do nich, jak tylko skończy mi się umowa w Vektrze. Pozdrawiam
  • ~Slavek / 2018-11-14 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie Nie mam słów cały czas jakieś problemy
    ZaletyI gadki nie może być baza zalatach
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2018-11-14 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Jeżeli masz choć trochę nadziei, że w Twoim wypadku serwis dostarczany przez Vectrę będzie ok to możecie mi wierzyć, że nie. Klienci Vectry, którzy na nich nie narzekają są albo wyjątkami od reguły, pracownikami Vectry albo ludźmi, którzy jedzą mortadele z biedronki za zł/kg i mówią, że ambrozja. Ktoś kto nie narzeka na Vectrę najprawdopodobniej nigdy nie miał do czynienia z dobrym dostawcą usług internetowych. Dodatkowo obsługa okłamała mnie kilkukrotnie - m.in. w sprawie odstąpienia od umowy. Odstąpienie złożyłem zgodnie z instrukcją z infolinii przez portal klienta i o dziwo nikt się do mnie nie odezwał (dział zatrzymania klienta itd). Następnego dnia na infolinii dowiedziałem się, że żadnego zgłoszenia w systemie nie widzą (oczywiście w strefie klienta jest). Moim zdaniem była to jawna próba przeciągnięcia sprawy poza 14 termin do odstąpienia od umowy.
    Zaletyduża dostępność terminów na instalacje usług - pewnie dlatego, że jest mało chętnych na ten syf.
    Wady- nie wywiązują się z umowy
    - pracownicy infolinii kłamią - może są niedoinformowani, może głupi, a może takich udają. Moim zdaniem zdarza się to zbyt notorycznie aby wykluczyć przypadek.
    - Prędkość internetu to śmiech, zamiast deklarowanych 300mb/s, często miałem 20mb/s po kablu!
    - brak aktywacji usług na czas
    - zgłoszenie serwisowe po dziś dzień wisi w ich serwisie a problem nie rozwiązany - 6 dzień
    MiejscowośćWarszawa
  • ~danuta / 2018-11-14 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam wyboru (na osiedlu brak innej kablówki), podpisałam umowę z VECTRĄ. Oczywiście nie mniej niż 24 miesiące. Pakiet promocyjny przez 6 miesięcy po 1 zł. Ale od dnia podłączenia usług telewizyjnych nie mogę w spokoju oglądać telewizji ponieważ obraz się rozjeżdża, szaro białe prostokąty, kwadraciki postacie zamazane tzw pikselki na ekranie. I tak od września 2018 r. do dnia dzisiejszego. Po zgłoszeniu usterek (4 x) technicy przychodzą coś gmerają w skrzynkach i już; a obraz bez zmian. Napisałam reklamacje i dzisiaj otrzymałam drogą e-meilową odpowiedź, że przecież technicy przychodzą na moje zgłoszenia i że usterki zostały już zlikwidowane. A to czysta nieprawda. Dzisiaj znowu zgłosiłam poprzez infolinię zły odbiór obrazu. Proszę Was omijajcie szerokim łukiem tę firmę, żyję już trochę na tym świecie i miałam do czynienia z kilkoma kablówkami ale VECTRA to PORAŻKA : Oczywiście faktur nie przesyłają drogą e-meilową. Dzisiaj dostałam wezwanie do zapłaty wystawione przez windykatora ponieważ nikt mi nie powiedział, że muszę się logować na ich stronę i tam dopiero gdzieś będzie Strefa Klienta i mogę sobie poszukać swoich płatności. Mam 60+ i nie koniecznie chce mi się bawić w internecie. A firma VECTRA ma w głębokim poważaniu klienta ;dałam się złapać i będę dwa lata cierpieć. Ale już nigdy więcej nie podpiszę z nimi umowy. danuta
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko nie profesjonalne, dział obsługi klienta - do szkoły po nauki
    Miejscowośćgdańsk
  • ~Bożena / 2018-11-14 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator jakiego znam. Obsługa klienta do bani jedyną odpowiedź jaką udzielają to nie mam możliwości. Internet 100 MB a jak osiągnie się 40 MB to już sukces. Telewizja pakiet platynowy a co drugi kanał brak sygnału. Nie mówiąc już o niedbałości o klienta. Zrobiłem przelew ktoś zapomniał zapomniał zaksięgować dowiedziałem się dopiero jak mi programy zakodowały dzwoniłem 40 razy i nie ma kompetentnej osoby do usunięcia błędu. Jedyne to przepraszamy za błąd do 7 dni odblokujemy, ale kasa biorą za cały miesiąc, bo przecież oni tylko zapomnieli.
    Zaletybrak
    Wadyniedbałość o klienta,lekceważenie klienta,
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~krzysiek / 2018-11-14 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!!
    Po wielu latach korzystania z usług tego operatora doszedłem do smutnego wniosku;
    Całkowity brak dbania o dobro klienta (który płaci duże rachunki);
    wciskanie klientowi usługi której nie chce (w ramach paczki i obciążanie kosztami mimo że się nie korzysta)
    brak profesjonalizmu w prowadzeniu działalności (liczy się tylko dochód )
    brak podejmowania zdecydowanych kroków w przypadku usunięcia zgłoszonej usterki,
    infolinia działa fatalnie a osoby obsługujące nieraz nie potrafią udzielić konkretnej odpowiedzi,
    opieszałość w wykonaniu zgłoszonej usterki.
    W związku z tym podjąłem decyzję o rezygnacji z usług tego operatora i nikomu absolutnie jego nie polecam.
    Bardzo rozgoryczony klient!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4765
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307