Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2019-03-13 16:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Cóż, ta firma nie jest ani najgorsza ani najlepsza. Jak popracują nad jakością usług i serwisów w razie awarii, to będzie tylko lepiej.
    Zaletycena, parametry
    Miejscowośćzachodniopomorskie
  • ~Klient Vectra / 2019-03-11 22:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno i kilo mułu. Zależało mi na bajkach i je otrzymałem w przyzwoitej cenie ale na okres 30 dni po czym ograniczył dostęp twierdząc że każdy nowy klient dostaje najwyższy abonament na okres próbny. Moje prośby tłumaczenia na nic się nie zdały. NIE POLECAM OSZUSTÓW!!!
    ZaletyPVR VOD
    WadyObsługa klienta, zamulony dekoder, słaby internet i wiele innych
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ja / 2019-03-10 08:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie jestem świeżo po wymianie dekodera TV z HD ( takiego ośmioletniego ) na HD z nagrywarką. Szlag mnie trafia - jakość obrazu na telewizorze plazmowym spadła prawie do zera. Szczególnie kanały HD które dawniej chodziły jak żyleta teraz są jakieś przypruszone, bez wyrażnej ostrości, nie pomogło restartowanie od nowa instalacji ani zakup nowego kabla HDMI, panie na infolinii nie są w stanie nic pomóc, umówiony jestem z monterem na poniedziałek - zobaczymy jak to dalej będzie. P.S Na chwilę podłączyłem drugi ( stary ) dekoder HD który mam zainstalowany w drugim pokoju w miejsce tego nowego, obraz chodzi rewelacyjnie, więć nie jest to wina telewizora tylko dekodera. Już się zastanawiam czy nie odstąpić od umowy jak instalator nie pomoże gdyż byle jak telewizji w plazmie to mi się nie chce oglądać...
    MiejscowośćKielce
  • ~Niezadowolony klient / 2019-03-06 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam przedłużanie umów z tą firmą. W ogóle nie liczą się z klientem, którego już mają. Oferują gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci. Otrzymałem ulotkę z ofertą i zadzwoniłem na infolinię to oferowali mi wyższe stawki niż mam w ulotce. To jakaś kpina.
  • ~Wanda / 2019-03-05 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas ostatniego zgłoszenia nie otrzymałam fachowej pomocy i rozwiązania mojego problemu, który nadal istnieje.
    MiejscowośćNidzica
  • ~Krystian / 2019-03-05 12:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Nowy dekoder to jakaś kpina. Strasznie się zacina podczas użytkowania, utrudniając włączenie określonego programu, dodatkowo w obsłudze strasznie nie intuicyjny. Obsługa klienta nigdy nic nie wie, umywa ręce od każdej awarii. Gość który zmieniał, montowal nowy dekoder-burak, wiesniak, cham. Również nic nie potrafił wytłumaczyć prócz podłączenia kilku kabli, a cwaniakowal jak by sam zaprojektował to marne urzadzenie.
    Ogólnie dno, nie mogę się doczekac aż umowa wygasnie. Niepozdrawiam
    ZaletyCena ok,
    WadyWszystko
    MiejscowośćKielce
  • ~Adam / 2019-03-05 11:17
    Ocena: 3.25 / 5
    Złożyłem zamówienie na internet wraz z montażem. Termin montażu był wyznaczony na tydzień do przodu - jakoś przecierpiałem tak długi okres oczekiwania. W dniu montażu kurier się nie zjawił. Skończyło się na dzwonieniu na infolinię i wielokrotnym przełączaniu, gdzie konsultanci stwierdzali, że takiego zamówienia w ogóle nie było (mimo co najmniej kilku maili potwierdzających złożenie zamówienia). Mówi się no trudno - postanowiłem złożyć zamówienie ponownie tym razem drogą telefoniczną. Udało mi się nawet dostać rabat w postaci 2 miesięcy za jeden złoty. Oczywiście nie odbyło się bez haczyka - montaż będzie płatny 49zł zamiast 1zł - tak jak w przypadku zamówienia przez internet. Kojarzyłem, że cena USŁUGI INSTALACYJNEJ jest podana na stronie i wynosi 1zł, ale konsultant szedł w zaparte, że to tylko aktywacja, a montaż jest płatny 49zł ;) Przy tej firmie trzeba uważać na wszelkie wciskane usługi dodatkowe, o których wyłączeniu trzeba pamiętać w odpowiednim czasie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kinga / 2019-03-05 00:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Co najmniej dwa razy w tygodniu brak telewizji, bo akurat mają awarie w okolicy. Internet to już w ogóle masakra, takie widmo płaci się za niego ,a jak nie było tak nie ma ,nic kompletnie nie da się na nim zrobić. Siedząc w domu muszę udostępniać internet z telefonu na komputer, bo przy podłączeniu nawet KABLOWYM wciąż go rozłącza i jest napisane , że internet ograniczony. Dzwoni się tam ale podobno wszystko działa jak trzeba. Moim zdaniem najgorsza rzecz to podpisanie z nimi na coś umowy, wywalanie pieniędzy na nic, masakra.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Klaudia / 2019-03-04 15:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam! 3 raz w ciągu tygodnia brak telewizji i Internetu ! Jak się dzwoni do nich pierw mówią że o 16 30 później o 18 później o 20.. odradzam !
    WadyBrak dostępu do Internetu oraz brak telewizji. W ciągu tygodnia 3 razy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~ogl / 2019-03-03 21:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam od grudnia 18 roku niestety jestem abonentem internet domowy wifi od vectry załatwiając z konsultantem sprzedażowym vectry telefonicznie zapewniano mnie ze po kablu 100 mb/s a i stabilne połączenie przez wifi a tu po miesiącu klapa konsultanci doradzają zainstalowania wifi analizer i skakania po kanałach które są mniej obciążone technik vectry w przeciągu 2 miesiecy ich super vectra magic box zmieniał juz mi 3 razy z coraz gorszym skutkiem predkosć po wifi 0d 2 do 7 mb zasięg wifi tylko albo aż na jeden pokój 60 m mieszkanie porażka odradzam straszą karami umownymi a co ma zrobic klient któremu nie świadczą na poziomie usług, złapali frajera i doją,
    pamiętaj osobo czytająca to, vectra nie gwarantuje niczego jedynie ty drogi złapany kliencie masz płacić i tyle
    Zaletytylko cena 50 zł
    Wadyinternet wolny nie gwarantują żadnej prędkości po wifi jak i samego wifi
    po kablu który nie jest mi potrzebny bo mam wiekszość urządzeń bez kabla tablet tv itd odradzam
    MiejscowośćGłubczyce
  • ~S4 / 2019-03-02 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    4x1 to i tak powód do dumy, gdyż nie ma zer ;) człowiek płaci śmieszne 29 zł za internet a dostaje śmiesznie 800kB zamiast 10mB o ile w ogóle się połączy, centrum Katowic a zasięg jak w bunkrze za czasów 1 WŚ, najgorszemu wrogowi odradzam wzięcie czegokolwiek od tychże ludzi :D
    Wadysame wady, brak zalet
  • ~Elka / 2019-02-25 09:38
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona. Internet na 150 jest ok 140, korzystam od 1,5 roku w tym czasie była 1 awaria naprawiona po 6 godzinach, za 70 zł mam kanały sportowe 150 kanałów w tym sportowe i internet 150 w przyszłym miesiącu maja mi wymienić dekoder ma 4k
    ZaletyDobra cena
    Szybki internet
    Dużo kanałów
    Dekoder 4k
    WadyTrzeba długo czekać na połączenie z infolinia
    MiejscowośćTychy
  • ~ukulelle / 2019-02-23 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    kilkuminutowe przerwy w dostawie neta to norma dzienna, nie przestrzegają wlasnego regulaminu...
    transfer spada ponizej 10 mb/s ( a mam łącze 100mb)... telefonów nie odbierają i nigdy o zadnej awarii nie informują.

    najlepsze jest to ze monter zabral umowe ze sobą umowę a oni mi kopi nie dają bo cytuję " to niemozliwe, nasi monterzy zawsze bla bla bla..."

    brak honoru i szacunku dla klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO ŻEBY WYMIENIAĆ
    Miejscowośćnie ma znaczenia bo wszedzie jest słabo
  • ~Jola / 2019-02-21 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam, częste awarie tłumaczone cytuje "takie rzeczy sie zdarzają" i zaraz "miły pan" z którym rozmawiałam zgrabnie wyrecytował mi ile razy spóźniłam sie z opłatami (kilka dni spóźnienia). Oczywiście odsetki pobierane były za każdy dzień , ale za brak telewizji średnio raz w miesiącu rekompensaty żadnej
    Jedna gwiazdka dla obsługi klienta za to że odebrali telefon
    Miejscowośćopolskie
  • ~aga / 2019-02-21 10:53
    Ocena: 3.25 / 5
    Usługi są ok cena ok. Ale obsługa klienta to tragedia. Kiedyś tu opisywałam inne aspekty dzisiaj czas na: Nie wyślą propozycji umowy (przedłużenia) na maila bo nie (konsultanta tu nie winię, bardziej wyższego szczebla decydentów) Choć swoją drogą obsługa też nie miła i obrażona, że nie nabijesz im celów sprzedażowych tylko prosisz o propozycje umowy do zapoznania się spokojnego i podpisania później w punkcie takiej samej. Ale pewnie słyszą rano teksty typu: wyciśnijcie klienta jak cytrynę(a umowa w punkcie nie liczy im się do statystyk).
    ZaletyUsługi ok, cena ok
    WadyTragiczna obsługa klienta (bardziej chodzi o strukturalne i organizacyjne aspekty niż o konsultantów)
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Joanna / 2019-02-19 09:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 9 lat jestem klientem. Na początku wszystko działało ok, ale od 2 lat jest dramat. Wieczne problemy z internetem i kablówką. Infolinia to kpina mówią, ze coś robią a dalej działa w kratkę. Router wiecznie nagrzany do granic możliwości to samo z dekoderem - brak podstaw do wymiany?! Resetuję urządzenia czasami po 5 razy dziennie. Ogólnie o nic nie można się doprosić - o nowego pilota, o dekoder, o router po 9 latach użytkowania!!! W momencie informacji. że chcę rozwiązać umowę nagle chcą wymienić wszystko !!! Wydaje mi się, że UPC ma dużo korzystniejszą ofertę dlatego zdecydowałam się na zmianę.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet, brak wymiany dekodera i routera po 9 latach użytkowania, wiecznie zanikający sygnał internetu, zawieszająca się kablówka, przegrzane urządzenia
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Ja / 2019-02-18 15:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Osoby obsługujące infolinię tylko zbywaja. Same nie wiedzą co powiedzieć. Czekając na monter raz mówią że będzie o 8 potem o 15 następnie za 10 minut w końcu między 16-18.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak interneru
  • ~Tomasz / 2019-02-17 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jak i telewizja to tragedia. Ciagle sa robione rzekomo "prace modernizacyjne". Non stop nie ma internetu. Spadki lacza. Zamula na maxa. Z telewizja dzieje sie to samo. Czekam tylko na koniec umowy i nie chce miec z ta firma nic wspolnego. Stanowczo ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyNotoryczne braki internetu i telewizji.
    Spadki lacza.
    Zamulony internet.
    MiejscowośćLubań
  • ~KLATHER / 2019-02-17 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet cały czas jest albo wyłączony albo włączony czekam dwa dni na internet i nadal go nie ma
    ZaletyJak jest Internet to chociaż jest szybki
    WadyInternet działa w kratkę
    MiejscowośćJasień
  • ~Tomasz / 2019-02-16 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to jedna wielka kpina. Od jakiegoś roku mam problem z tył całym bałaganem. Po tym czasie już mam dosyć i zrywam po prostu umowę. Internet raz jest raz go nie ma... dzwoniąc na infolinie ciagle robi to samo i prZysylaja techników, gdzie raz mówią ze to wina routera wymieniają lecz jest to samo, potem wina z sygnałem zmieniaj lecz to samo po dwóch dniach , wymiana sprzętu zmieniam laptopa jest to samo sprawdzam inne pożyczone sprzęty to samo. Dzwonie w dniu dzisiejszym po raz drugi po 40 minutowej rozmowie pan stwierdza ze nie może mi pomoc. Także pytanie do firmy vectra czemu nie oznajmniacie klientom przy podpisywaniu umowy ze internetu może nie być lub będzie działał nie prawidłowo ?


    Co do cen porównywalne jak nie takie same w Orange światłowód oraz UPC
    ZaletyBrak
    WadyInternet nie działa , zacina się , zespół techników i infolini nie mający pojęcia o wykonywanej pracy
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2045
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307