zlodzieje !!!! oszusci !!!! NIE POLECAM !!!
wysylaja faktury a umowa byla rozwiazana. odlaczyli tv i internet ale faktury dalej przychodza !!!! sprawa juz chyba tylko dla prokuratury , wszyscy konsultanci sa niekompetetni
Zaletyzadnych
Wadywszystko
MiejscowośćRadom
~Lilianna / 2019-06-10 19:13
Ocena: 1.50 / 5
Dramat. Nigdy więcej vectry. Non stop się zacina, ładuje wiecznie strony, ma opóźnienia. Mieszkam w samym centrum Wrocławia i nawet w jednym z największych miast Polski internet vectry nie działa sprawnie. Nie wiem jakim cudem jeszcze czegoś z tym nie zrobili. Wstyd, po prostu wstyd.
ZaletyBRAK
Wadyczas ładowania, zacinanie się stron, internet działa w żółwim tempie
Miejscowośćwrocław
~Beata / 2019-06-06 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Jedna z najgorszych firm jakie miałam okazję spotkać.Od trzech lat korzystam z ich usług,ale tylko kiedy podpisywałam umowę ktoś był łaskaw ze mną rozmawiać,umowa się skończyła,nawet nikt nie zadzwonił i nie zapytał czy przedłużamy,nie zaproponował nowej oferty!Jestem dalej na starych zasadach,płace taki sam abonament,a kanałów ubywa!Jestem wkurzona,bo to oszuści,którzy ściągają kasę,nie polecam i radzę trzymać się od nich z daleka!!
ZaletyŻadne
WadyTo,że istnieją,oszuści
MiejscowośćWarszawa
~Globus / 2019-06-05 12:22
Ocena: 2.00 / 5
Ci ludzie biorą pieniądze za usługi Ale w wakacje rano częściej nie ma Internetu niż jest żałosne prawie codziennie awarie
WadyAwarie
MiejscowośćBielsko-Biała
~Poprik / 2019-05-29 08:39
Ocena: 3.00 / 5
Sprzedaż ok
Serwis infolinia zeeeroooo pompcy
Prośba o przelaczenie do kogos bardziej kompetentnego wzbudzil smiech
Jak podziekowalem za taka pomoc i pbsluge
I stwierdzilem ze jak umowa mi sie skonczy to ie przedluze pani z dzialu technicznego na infolini stwierdzila ze nie ma problemu maja mase klijentow
WadyZero momocy i olewanie klijenta
Jesli pani miala gprsze dni to niech je zostawia w domu
MiejscowośćZabrze
~Karol / 2019-05-28 23:27
Ocena: 2.75 / 5
Częste awarie brak informacji o nich na stronie. W godzinach wieczornych lepiej nie sprawdzać szybkości Internetu.
MiejscowośćPiła
~danmark / 2019-05-28 19:25
Ocena: 5.00 / 5
Internet z Vectry mam od miesiąca i jestem bardzo zadowolony, wcześniej korzystałem z mobilnego internetu Plusa. Szybkość, stabilność transmisji i niezawodność to charakteryzuje internet z Vectry czego nie mogę powiedzieć o internecie mobilnym Plusa.
ZaletyWysoka szybkość transmisji, dobry modem, bardzo dobra współpraca z personelem technicznym
WadyCena pakietu internetowego mogła by być trochę niższa.
MiejscowośćŁosice
~Robert / 2019-05-26 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Posiadam pakiet platynowy bez internetu od dwóch lat.
Bywa, że dekoder samoczynnie się resetuje w trakcie oglądania telewizji.Są okresy, że kilka razy w tygodniu bez ostrzeżenia.
Raz na jakiś czas zupełny brak sygnału przez kilka/kilkanaście godzin.Infolinia twierdzi, że to przez awarię w rejonie...
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Michał / 2019-05-26 19:52
Ocena: 2.50 / 5
Parametry są dobre a cena jest adekwatna do jakości lecz częstość zmywania łączą jest nienormalna.
ZaletyPrędkość łączą jest przyzwoita
WadyW godzinach wieczornych mimo podłączenia sprzętu kablem internetowym połączenie często jest przerywane.
MiejscowośćBraniewo
~Beata / 2019-05-21 17:11
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo nie kompetentna informacja przez konsultanta.Młodzi i bez wiedzy. A mianowicie chciałam się dowiedzieć czy doszło upoważnienie wysłane e mailem i czy już mogę załatwiać sprawy mojej teściowej ponieważ nie wychodzi z domu i ma 88 lat.Prosiłam aby rachunki przychodziły drogą elektroniczną nic z tego .Pan konsultant zaproponował mi żeby teściowa przyszła do biura OB, i żadnych informacji mi nie udzieli.
MiejscowośćWarszawa
~Radziu / 2019-05-20 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Firma to zbiór znajomych, Prezes Jan, siedział w więzieniu a jego kochanka jest dyrektorem regionu centralnego, słabo, każdy z każdym itd
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćWarszawa
~Beny / 2019-05-20 18:50
Ocena: 4.50 / 5
3ci miesiąc z vectrą, internet zasuwa jak szalony. Stabilny, bez skoków pingu, w ciągu tych 3 miesięcy 2 razy na dosłownie 2 minuty zamulił. Także szczerze polecam 600mb/s, i obstawiam że większość negatywnych ocen pochodzi od większych bądź mniejszych dzieci, mieszkających z rodzicami, u których za pewne stoi router. Ja router mam oddalony od pcta o 2 metry, więc łączę się przez wifi o częstotliwości 5g, i tak jak na poniższym obrazku pobierałem po 50-60mb/s, a ping nawet nie podskoczył. Polecam
https://i.imgur.com/f8zOD8r.png
ZaletyStabilny, szybki.
WadyHard to say
MiejscowośćGliwice
~Wojtek / 2019-05-19 18:09
Ocena: 5.00 / 5
Po czterech miesiącach użytkowania Internet 150 Mbps po LANie stale 145-165 Mbps, bez awarii, bez przerw; wszystko śmiga. 39,90 PLN/miesięcznie. Strefa Klienta wygodna, wszystko OK. Polecam 5/5
Zaletyniezawodność, cena, szybkość, dostępność
MiejscowośćStarachowice
~Adam / 2019-05-19 14:44
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam tej firmy. Niezgodne informacje, bałagan , wykorzystywanie niewiedzy. Kompletny brak możliwości załatwienia jakiegokolwiek problemu. Jeśli już pojawi się sprawa sporna tyle informacji sprzecznych ilu ludzi tam pracujących.Na koniec przy okazji wypowiedzenia umowy, równie wiele problemów, rzekomy brak wypowiedzenia w systemie mimo wcześniejszych zapewnień że wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie - jednym słowem oszuści!
ZaletyBeak
WadyZbyt wiele problemów
MiejscowośćZabrze
~Tarnek / 2019-05-19 12:31
Ocena: 1.25 / 5
Zasięg wifi w mieszkaniu beznadziejny obsługa klienta jeszcze gorzej nie polecam w jednym z pokoi praktyczne nie ma sygnału wifi chociaż to mieszkanie 60m bez drzwi i na jednym poziomie
WadyWszystko
MiejscowośćWolbrom
~Anna / 2019-05-18 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Z powodu złej jakości (wielogodzinne przerwy w dostawie internetu+wysoka cena) zrezygnowałam z Vectry. Odesłałam sprzęt w terminie paczkomatem. Zgubili go. Reklamacje odrzucili. Chcieli zrzeczenia się roszczeń do paczki w zamian za zmniejszenie kary za zgubienie ktora wynosi okolo 500 zl. czyli zrzekasz 500 ale dostajesz 120 zl za nie wysłanie w terminie - wszystkie potwierdzenia ignoruja. InPost przeprowadzil reklamacje - paczka się znalazla a Vectra będąc już w jej posiadaniu dwukrotnie próbowala wyłudzić pieniądze za "zgubioną przesyłkę", mimo dostarczenia im potwierdzenia nadania - nadal żądają opłaty za nieterminowy zwrot. Czyli trzykrotnie nastapila proba wyłudzenia.
Zaletynie ma
Wadybardzo czeste przerwy w dostarczeniu internetu, przerwy w dostarczaniu tv, spowolnienie internetu, brak kompetentnej obslugi, próby wyłudzenia pieniędzy
Miejscowośćwarszawa
~Michal / 2019-05-17 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie gówno cały czas wyskakuje brak połączenia dns. Nikomu nie polecam najgorszy zakup jaki jest możliwy. 3 razy zmieniłem ofertę na lepszą ale jedyne co mam to więcej broblemów i ładny wygląd routera za który płacę 70 zł. Najgorsza sieć jaka jest dostępna.
ZaletyNie ma
WadyWszystko jest wadą. Sama Vectra to wada.
MiejscowośćRadom
~dzeta / 2019-05-17 14:03
Ocena: 1.50 / 5
Porazka i dno. Słaby sygnal, po 12 wieczorem nic nie działa, do serwisu nie można się dodzwonić, odpowiedż na problem - "nic nie gwarantujemy". Pomoc techniczna to pan który robi ping i idzie. Odpowiedż na pytanie czy można jakoś to załatwić - "nie", koniec.
Zaletybezterminowa umowa (chyba tylko dlatego że zapomniali o tym)
Wadyslabe polączenie, bardzo slaba obsługa, żadnych gwarancjii stabilnego związku, nie można nic załatwić bez fizycznego udania się to serwisu
MiejscowośćWarszawa
~przemek / 2019-05-15 19:46
Ocena: 1.00 / 5
Porażka ... od miesiąca próbujemy przenieść internet i tv niestety nikt nam nie jest wstanie pomóc. nie możemy założyć w naszym mieszkaniu vectry bo wcześniejszy właściciel jest abonamentem pod tym adesem . Odsyłają na infolinie na infolinii mówią że nie maja rozwiązania płacimy za coś czego nie mamy. DNO.
Miejscowośćwarszawa
~Agaya / 2019-05-13 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Na dzień dobry monter próbował mnie oszukać żądając opłaty za bezpłatny dekoder (sic!) - wyjaśnione na infolinii. Po dwóch latach rozwiązanie umowy wyglądało tak: najpierw tłumaczenie że tylko pocztą, mimo potwierdzenia z poczty twierdzą że nie dotarło do siedziby. Potem zaczęli honorować wypowiedzenie e-mailem. Za każdym razem zero odzewu i tłumaczenie, że np brak podpisu (wypowiedzenie napisane ręcznie i podpisane zeskanowane!). I co miesiąc faktura.... Nigdy w życiu i nikomu nie radzę mieć do czynienia z tą nieuczciwą firma.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, kontakt, problemy przy wypowiedzeniu umowy