Witam! Jestem długoletnim klientem vectry . Mam Internet i telewizje. Niestety kiedyś na moim osiedlu nie było niczego lepszego więc musiałem zawiązać umowę z tym właśnie operatorem . Niestety od 2 lat są ciągle problemy co najlepsze szwankuje tylko Internet ( chociaż od jakiegoś czasu również telewizja) . Ciągle są jakieś awarie jak dzowniny do obsługi klienta zazwyczaj konsultanci nie są w stanie nam pomóc albo niechętnie ten problem rozwiązują . Kiedyś nawet gdy rozmawiała z nami jedna pani w Vectrze ,kiedy zacząłem mówić jaki jest problem i ,że nic nie robią, aby ten problem rozwiazac konsultantka ( po chamsku ) się rozlaczyła tak po prostu. Szanowny Pan monter ,który jest u nas stałym bywalcem nic innego nie robi jak resetuje router i chodzi z pokoju do pokoju i ( puka w gniazdka) ,aby sprawdzić czy nie ma zwarcia, a jak się zapytałem co mają gniazdka do szybkości Internetu Pan odpowiadał, że problem tkwi w naszej instalacji elektrycznej, która jest nowa . Już nie będę wymieniał wszystkich sytuacji z vectra bo o tym to można książkę napisać. Pozdrawiam i serdecznie nie polecam nikomu vectry. ZaletyBrak , zero , nulll.
WadySłaby i wolny Internet, bardzo słaba obsługa klienta , niekompetetni pracownicy , problemy z telewizja .
MiejscowośćKielce