Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4548 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2019-12-20 14:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Klientem Vectry byłem przez 2 lata, umowę rozwiązałem z powodu przeprowadzki, nie kontynuując jej tylko dlatego, że na nowym adresie vecra nie oferuje usługi. Dodam, iż przez te 2 lata nie miałem większych problemów ani z usługą, ani ze sprzętem, dlatego postanowiłem polecić nowej lokatorce usługi Vectra, lokatorka ta będąc kilkunastoletnia klientka UPC zdecydowała się za moim poleceniem zawrzeć umowę pakietu platynowego. Dodatkowo, jako że Pani ta mieszkała już w tamtym lokalu, kiedy moja umowa jeszcze trwała i podpisała w tym czasie nową umowę, Vectra miala zysk z nas obojga - mimo, że już nigdy w odbierałem sygnału, opłacałem usługę. Z tego też powodu zwrotu sprzętu mialem dokonać dopiero po zakończeniu umowy tj. do 14.10.2019; z tego powodu wyleciało mi to z głowy (ponad miesiąc musiałem odczekać ze zwrotem); i zwróciłem sprzęt 2 dni po terminie. Naliczono mi opłatę w wysokości 320 zl, mimo że na dokumencie zwrotu było ostrzeżenie że za niezwrócony w terminie sprzęt pobierana jest opłata 60 zł za sztukę, czyli Vectra powinna naliczyć opłatę 180 zł. Wierząc naiwnie w ta firme napisałem odwołanie, powołując się na niewątpliwą reklame firmy z mojej strony - umowę z Vectra zawarła nowa lokatorka, umowę przedłużyła również moja matka mimo, iż nie zamierzała przedłużać, gdyż była niezadowolona z jakości internetu - jak się okazalo, z powodu niedobrego sprzętu. Za moją namową - przypomnę tu, iż ja byłem bardzo zadowolonym odbiorca usługi, stąd moja namową, aby moja matka w dalszym ciągu korzystała z usług firmy Vectra; wiem także, że kilkoro mich znajomych, idąc za moim przykładem zadowolonego klienta, również podpisało z Vectra umowy. Wiem też od znajomych, że cyfrowy Polsat nie robił takich cyrków o spóźnienie że zwrotem sprzętu, większym niż te moje 2 dni. Po powrocie do miasta gdzie Vectra świadczy usługę zamierzałem znów korzystać z ich usług (obecny adres będę zmaieszkiwal niedługo czas). Jednak po tym, jak zostałem potraktowany po zerwaniu uslugi, odradze KAZDEMU kto będzie rozwalal współpracę z nimi. Jako, że mam kontakt z nowa lokatorka na moim poprzednim adresie, wiem że po zakończeniu umowy nie zamierza ona jej kontynuować, jak się dowiedziała o tej szopce, jaka Vectra urządziła o 2 dni spóźnienia. Moja matka oczywiście też nie podpisze nowej usługi; obydwie zamierzają przejść do konkurencji. Także znajomi, ktorym w najbliższym czasie kończy się umowa (trojgu znajomych kończy się umowa w pierwszej połowie przyszłego roku), nie podpisza nowej. Vectra w dalszym ciągu toczy ze mną boje o kwotę do zapłaty - niedawno otrzymałem korektę noty karnej na kwotę 140 złotych, czego oczywiście dział obsługi klienta tel nie widzi w systemie - burdel na kółkach...
    Przestrzegam wszystkich przed zawieraniem umowy z firmą Vectra - patrząc na mój przykład nie polecam NIKOMU, odradze tą firmę każdemu, kto mnie o to spyta. Dodam również iż firma już straciła możliwość zawarcia kilku umów z powodu wojny ze mną, straci kolejne - najwidoczniej uważają, że warto walczyć o 140 złotych z BYŁYM klienteM, który zawsze i wszędzie, każdemu zachwalał jej usługi. Warto było stracić kilku klientów i możliwość zyskania nowych. Tak oto wygląda traktowanie byłego klienta.
    WadyTraktowanie byłych klientów
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Дом / 2019-12-15 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Самый конченный интернет в Варшаве
    MiejscowośćJozefow
  • ~Piotr / 2019-12-14 20:39
    Ocena: 4.33 / 5
    Za krótko używanie żeby oceniać niezawodnosc Pakiet Platynowy + 300 Internet Ok Cena w promocji Ok Montaż Ok Karta C+ super jeden pilot
    ZaletyCENA ZA PAKIET PLATYNOWY/ 300 INTERNET KARTA C+ NA START
    WadyPRZY KARCIE C+ brak VOD
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Darek / 2019-12-14 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzień Dobry,
    Usterka VOD od 09/2019 do dzisiaj 12/12/2019. Kilkanaście telefonów, maili i zgłoszeń na e-platformie i do dzisiaj nic. Otrzymałem jedynie w tym czasie 3 pisemne odpowiedzi, że usługa jest bezpłatna i mam cierpliwie czekać aż usterka zostanie usunięta. A jak mi to nie wystarczy to mogę iść z problemem do sądu !!!
    ZaletyAktywna umowa przeniesiona z poprzedniej lokalizacji.
    WadyFatalny serwis i obsługa klienta z podpisaną umową !!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony użytkownik / 2019-12-11 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś chciałem za każdym razem dawać opinię jak urwie mi neta, ale musiałbym robić to codziennie po kilkanaście razy.
    Najgorszy dostarczyciel internetu, który swoich klientów ma głęboko w D.
    Zaletybrak
    Wadyniestały internet i oszukana prędkość
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Arek / 2019-12-09 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Z telewizją nie ma problemu, internet to porażka. Liczne zgłoszenia zrywania internetu oraz niskiej prędkości i brak reakcji, tylko standardowe formułki, sugerujące, że wina leży po stronie abonenta - najczęściej, że sieć WIFI jest zakłócana przez inne sieci. Tragiczna łączność na 2,4 G , na 5 G nieco lepiej. Zasięg routera za ścianą w drugim pokoju już zanika. Odradzam.
    ZaletyDobry pakiet telewizji
    WadyNiestabilny internet, niska prędkość, zrywanie internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~użytownik / 2019-12-08 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra, jeśli nie musisz nie kupuj tego. Telewizja spoko, internet masz lepszy w telefonie
    Miejscowośćgdańsk
  • ~xzy666 / 2019-12-08 16:05
    Ocena: 1.50 / 5
    totalne dno! od pt 06-12-2019 brak sygnalu tv!!! mozliwe tylko zgloszenie internetiowe przez strone!!! zero kontaktu z firma!!! zadnego serwisu zadnego kontaktu TEL z jakakolwiek osoba z obslugi lub oddzialu!!! !!! moze sie ktos zorientuje w pon w/g zgloszen na stornie fimy "problemy techn" !!! to kolejna taka awaria w vectra o/gdansk!!! w tym roku 3cia!!! za kazdym razem to samo, brak mozliwosci jakiejkolwiek interwencji !!! vectra, jakas kolesioska firemka, nie przestrzega zobowiazania zgodnie z umowa o dostawe sygnalu tv!!!
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta na zasadzie "klient w krawacie..." Bareja takiej farsy nie przewidzial:/
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Krzysztof / 2019-12-03 12:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Jakość świadczonych usług dramatyczna. Od dwóch miesięcy standardowe formulki na temat źle działającego Wi-Fi. Byle tylko zbyć klienta. A zasięg wifi nie przekracza 3m od routera... To oczywiście nie ich wina, za dużo sieci się nakłada i w ogóle po co marudzę jak na kablu działa... Technik miał przyjść prawie dwa tygodnie temu i do dzisiaj go nie ma. Oczywiście jego numer działa tylko w jedną stronę. Nie polecam Vectry
    ZaletyBrak
    WadySłaby sprzęt, kiepska obsługa klienta, brak chęci rozwiązania problemu
    MiejscowośćRacibórz
  • ~gość / 2019-12-02 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po prostu nie było internetu. Dopiero jak rozwiązujecie umowę dzwonią do was codziennie (żebyście przedłużyli) , oferując lepszy modem, lepszy kabel, wszystko lepsze. Im większa firma tym gorzej z obsługą, lepiej wybrać jakąś miejscową firmę.
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
  • ~herman sałata / 2019-12-01 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    dno feler porażka parodia i wszystko co najgorsze żal że wybrałem tą opcje !!!
    Zaletytragedia
    Wadywszystko mają e dupie
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Benia / 2019-12-01 10:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Vectra- powiem Wam jak jest, jestem klientem vectry od kilku lat. Co chwila nie ma internetu, dziś na przykład brak sygnału w TV i brak internetu. Próbuje się skontaktować: numer podany na stronie: dzwonię i komunikat: nie ma takiego numeru! Próbuje wysłać zgłoszenie przez na stronie www: wypełniam kilkanaście opcji a na koniec nie można wysłać, bo każą wpisać nr ewidencyjny (gdzie ja teraz będę przekopywać mieszkanie żeby znaleźć umowę z vectra z przed kilku lat!) ale nawet gdybym miała ten numer to i tak nie można wpisać, bo strona nie reaguje!! Klapa. Myślę sobie wyślę maila chociaż - brak adresu mailowego! Drodzy właściciele VECTRY: naciągacze na zawieranie umów na 2, 3 lata a potem macie nas w dupie w razie awarii. Brak maila, brak możliwości zadzwonienia. Tylko www i nawet to nie działa. Ostatni raz dałam się wkręcić w Wasze naciągane umowy. NIE POLECAM!! Zastanówcie się 100x zanim podpiszecie z nimi umowę.
    ZaletyDostępność w mieście
    WadyObsługa klienta, awarie
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Ewa / 2019-11-28 21:46
    Ocena: 2.25 / 5
    w uzupełnieniu opinii ~Klientka / 2019-10-07 17:12
    Potwierdzam ostrzeżenia dot. kontaktów i uzgodnień telefonicznych z p.Jarosławem Cieślikiem. W rozmowie zostały określone warunki umowy które potem nie zostały uwzględnione w umowie pisemnej.Oczywiście umowa pisemna była znacznie mniej korzystna dla mnie. Ze względdu na fakt iż technik rozpoczął już intalację podpisałam te umowę ale lojalnie ostrzegam przed podejmowaniem rozmów z p.Cieślikiem !
    Zaletyprzy zakupie opcji 600 Mb/s upload 31,22 czyli zgodnie z umową (drugi dzień uzytkowania)
    WadyDownload 99.64-255 Mb/s przy umownym minimum 300 Mb/s
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~przemyslaw / 2019-11-28 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    doradca zanim się przedstawi mówi że rozmowa jest nagrywania, a później jak muszą odsłuchać tę rozmowę bo im tłumacze że tak mi powiedział konsultant i mogą sobie to odsłuchać to nie potrafią/nie chcą/nie mogą, nie wiem. ogólnie zawsze jakiś problem. w d.. mają klienta, wina nigdy po ich stronie, wieczna walka, miliony pism a sprawa jest jasna i oczywista (rzecznik praw konsumenta się śmieje)
    Zaletytelefonicznie można załatwić podłączenie
    Wadyniedbałosc o klienta, niechęć w pomocy klientowi, wrogość od pierwszej sekundy rozmowy (zawsze to czułem), awaria u nich przez co nie mam internetu - nie ich wina,
    Miejscowośćrybnik
  • ~Jendrek / 2019-11-27 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 lat nie działa prawidłowo opcja "nagraj serię". Nienagrywa odcinków seriali w całości lub pomija odcinki. Wielokrotna wymiana sprzętu daremne wizyty techników,setki zgłoszeń i reklamacji i nic. Napisali że wina leży po stronie dostawcy programów czyli TVP tvn Polsat itd. Co do Internetu to pracę spowalnia zbyt duża odległość modemu od komputera (3metry ?)
    ZaletyNiema zalet
    WadyNie radzą sobie z licznymi awariami i usterkami
    MiejscowośćRacibórz
  • ~Leon / 2019-11-26 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie i tyle dzwoniłem parę razy że brak internetu miał ktoś podjechać i naprawić to tylko smsy wysyłają internetu dalej nie ma a płace 120 złotych za NIC
    Zaletybrak
    WadyVectra to dno
    MiejscowośćKamienna Góra
  • ~Harry / 2019-11-21 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne ignorowanie zgłaszanych problemów.Zarząd powinien się temu przyjrzeć. Chyba nie zależy im na klientach .
    Zaletybrak
    Wadyinternet
    MiejscowośćElbląg
  • ~zenek 1785 / 2019-11-20 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra- tragedia. Aktualnie przeszedłem do multimedii i jestem zadowolony w 100%. Koleś uczciwie dobrał ofertę do moich potrzeb, a nie jak wszędzie każdy wciskał mi internety po 1,5GB i pakiety których nie potrzebuje. Na infoliniach to samo. 609 901 237 - doradca z którym rozmawiałem.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~mhg66 / 2019-11-20 12:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Dodzwonienie się na infolinię trwa wieki. Jeśli chcą abyś kupił usługi - nie ma problemu. Jeśli później coś jest nie tak - traktują cię jako wroga. Fatalna polityka utrzymania relacji z klientem (właściwie antypolityka). Szczerze ODRADZAM
    WadyObsługa klienta, traktowanie go jak wroga
    MiejscowośćWrocław
  • ~NieZadowolonyKlient / 2019-11-19 16:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Gówno nie polecam nic nie działa co chwile są awarie
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćGoleniów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4548
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307