Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tyrania / 2019-10-09 13:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj miał przyjść umówiony pan technik ..nie przyszedł zero informacji.Nigdy nie można się dodzwonić ,żeby zgłosić awarię które występują coraz częściej.Ogolnie jestem niezadowolona i czekam tylko do końca umowy.
    MiejscowośćNaklo
  • ~Niezadowolona / 2019-10-08 02:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i wyłudzacze pieniędzy! Tak konstruuja umowy aby żerować na ludziach! Nie polecam... Firma do d**y
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Radek Wu / 2019-10-07 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to totalne gowno !!!! nie bierzcie tego, odradzam z calego serca ... myslalem ze UPC jest slabe ale to co przezylem w vectrze to jakas katorgia !!!!INTERNET NA CHOMIKI !!! ŻENADA
    WadyŻENUJĄCY INTERNET !!!!!!!! NIE POLECAM
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Klientka / 2019-10-07 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry, Firma Vectra to jedni wielcy oszuści. W ofercie pokazują klika miesięcy za darmo, a finalnie podsyłają do podpisu umowę na dużo gorszych warunkach. Nie dbają totalnie o interesy klienta. Jakość oferowanych przez nich usług również nie jest na wysokim poziomie. Jestem pierwszy i ostatni raz klientem Vectry i opinia będę się dzielić z innymi. Szczególnie nie polecam Pana Jarosława Cieślika !! Do tego wyłudzają dane osobowe przez smsa niezgodnie z RODO.
    MiejscowośćPruszków
  • ~AM / 2019-10-07 14:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet działa dobrze, ale obsługa i eBOK to porażka, szczególnie jak macie 2 lub więcej mieszkań.
    Skasowali na fakturach adres świadczenia usługi (czemu?), a teraz jeszcze w eBOK skasowali adres świadczenia usługi, dzięki czemu, na każdym subkoncie adres jest ten sam.
    Odpowiedź z obsługi - proszę zapamiętać do każdego mieszkania 8 cyfrową liczbę i w ten sposób poznawać na którym jest Pan koncie - PORAŻKA!!!
    ZaletyDobra stabilność internetu i parametry
    WadyObsługa klienta
    eBOK dla większej liczby mieszkań
    MiejscowośćWrocław
  • ~shr / 2019-10-05 11:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet smiga az milo mam 150mb i wyciaga 150-155 oczywiscie po kablu ale jezeli ktos sie spodziewa ze w takiej cenie dostanie wifi ktore pociagnie 150,300 czy 600 mb to niech sie puknie w glowe i sprawdzi ceny urzedzen ktore sa wstanie taka predkosc przeslac bezprzwodowo to wydatek ok. 1300zl
    ZaletyPredkosc pobierania i wysylu
    Wadyobsluga klijenta
    MiejscowośćOstróda
  • ~Marcin / 2019-10-02 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet bezprzewodowy nie działa, reklamacje odrzucane, bo wg.tych złodziei i cwaniaków nie ręczą za prawidłowe działanie i jest to zapisane w umowie. Nigdy więcej tego gówna, do końca umowy niestety jeszcze 11 miesięcy.
    MiejscowośćOżarów Mazowiecki
  • ~Mikus / 2019-10-01 16:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta niestety najgorsza która znam. W szczególności Pan Lisinski którego ocenia na gorzej niż 0 gwiazdek. Mówi ze umawia termin z monterem a naprawdę nic nie robi a ja czekam na montaż na którego nawet zlecenia nie ma. I tak kolejne dni bez internetu itp.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~kris / 2019-09-28 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dziad 2 tygodnie dekoder naprawiają ,dziadostwo i jeszcze raz dziad
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
    MiejscowośćKielce
  • ~Stefan / 2019-09-28 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet 100 mega teoretycznie a w praktyce po międz 10-30 mega,obsługa klienta bardzo opryskliwa n nie rzeczowa.Z tym internetem jak z pogoda czasem jest a więcej go nie ma
    ZaletyBrak
    Wadyinternet
    MiejscowośćSkierniewice
  • ~Maćka / 2019-09-27 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Połączenie z internetem jest przerywane cztery razy w ciągu godziny. Wieczorem to już wcale nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak internetu nie miła obsługa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bogusław / 2019-09-27 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed chwilą zadzwoniłem na infolinię vectry z informacją, że w jednym momencie przestał działać Internet i kablówka. Pan stwierdził, że jest w Słupsku awaria ale nie w moim bloku i wyśle do mnie technika we wtorek po południu (za 4 dni!!!). Płacę im od blisko 20 lat nie małe pieniądze a oni tak mnie traktują. Ciągle są z nimi jakieś problemy... Ludzie nie korzystacie z ich usług. Moja cierpliwość się skończyła...
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćSłupsk
  • ~Marek / 2019-09-26 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    przerywające łącze doprowadza do szaleństwa po zresetewoaniu modemu inernet pojawia sie na godzine paranoja. A jak się do nich dzwoni to proszą o zresetowanie modemu i ponowne go włączenie no przecierz tak nie powinien funkcjonować interne skoro płaci sie za stałe łącze. Nie polecam nikomu tej firmy dziadostwo
    Zaletybrak
    Wadysłabe łącze
    internet przerywa
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Bartek / 2019-09-26 13:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam internet z Vectry w mieszkanou w bloku od 2 lat. Cena to 49zł za 100mb. Nigdy nie zdarzyło się aby spadła poniżej 100. W przeciągu tego czasu może kilka razy były problemy z internetem, ale zazwyczaj szybko rozwiązywane. Jeżeli chodzi o mnie internet po kablu koncentrycznym + wifi moge polecić.
    ZaletyCena
    Szybkość
    Stabilność
    MiejscowośćGryfów Śląski
  • ~Piotr / 2019-09-25 15:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chodzi o Vectrę w Warszawie to ma fatalną obsługa klienta - niemiła pani w "okienku" z nastawieniem na odczep się "niech Pan już idzie"
    Pan który montował nam internet w domu naburmuszony, wręcz agresywnie nastawiony, niezadowolony ze swojej pracy mówił że jest wykorzystywany przez firmę i nie płacą mu za dodatkowe obowiązki których przybywa.
    Podłączenie internetu zostało tak zrobione, że nie można już podłączyć kablówki - cóż...
    Słaba jakość łącza przez wi-fi. Ogólnie nie polecam. Po zakończeniu umowy będę zmieniał operatora.

    PS. Wezwania do płacenia faktur przychodzą z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!
    Zaletyładny, estetyczny router - dobrze ogrzewa mieszkanie
    Wady- fatalna obsługa klienta
    - szybkość łącza mierna
    - wezwanie do płacenia faktur przychodzi z półtora miesięcznym wyprzedzeniem - wygląda to tak jakby firma miała problemy finansowe!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2019-09-25 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    1.Podpisałem umowę przez telefon na 22 miesiące zgodnie z rozmową z konsultantem, umowa miała opiewać na stałą opłatę przez cały okres umowy.
    Po 12 miesiącach podwyższają sobie opłaty bezpodstawnie. Umowa nagle jest na 24 miesiące.
    Konsultant kłamał byle podsiać umowę.
    2. Internet zamula, rwie się, czasem nie ma po ponad 1 godzinę.
    Odpowiedz speców w piśmie zawsze ta sama, my nic nie wiemy u nas wszystko w porządku. Jeden konsultant przyznaje się że jest awaria, następny mówi że nic nie ma.


    Umowę na 24 miesiące bym przeżył, te kłamstwa z ich strony również, ale ta jakość internetu stacjonarnego to istne gówno, działa jak loteria. Po interwencjach telefonicznych internet na jakiś czas chodzi normalnie, później powtórka z rozrywki. Tak się dzieje jak najtańszym kosztem obsłużyć jak najwięcej ilość osób, nie modernizując sieci.
    ZaletyPozdrawiam Vectre i oszustów konsultantów
    Wady- internet się rwie, nie działa, zamula
    - konsultant kłamią byle podpisać umowę
    - nie odpisują na pisma w których udowodniono im kłamstwo i niedotrzymanie umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~gucio071 / 2019-09-25 08:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak dla mnie porażka. Wi-Fi kilka razy dziennie trzeba resetowac bo nie działa. Pan który instaluje u nas w miejscowości kudowa zdrój zero wiedzy na temat. Jak go spytałem czy USB w dekoderze telewizyjnym można podłączyć dysk powiedział że nie ze to tylko serwisowy po jakimś czasie podłączyłem przenośny dysk i okazuje się że działa i można. Instalacja na odwal byle jak byle szybko. Pomoc techniczna przy ciągłym zacinaniu się internetu żadna. Wysyłają mi jakieś parametry do ustawiania routera a ja nie jestem od tego tylko ich pracownicy. Płacę bo muszę ale czekam na koniec umowy i zmieniam operatora nie polecam Vectry.
    MiejscowośćKudowa-Zdrój
  • ~XxX / 2019-09-21 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet czesto wywala nie da sie nic robic. Ogladam filmy co mniej wiecej 2 minuty nie da sie ogladac. Nie polecam firmy
    Zaletyżadne
    WadyInternet słaby bardzo zawodny czesto jak np gram wywala mnie z gry
    MiejscowośćPolice
  • ~olimpia / 2019-09-21 12:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Od roku nie działa wifi , dzwoniłam kilkatrotnie , odbierali panowie , śmiali sie ze mnie ze nie potrafie , ok .Zero pomocy .Nedopuszaczalne aby tacy pracownicy byli zatrudniani . Odpusciłam , Dzis zadzwoniłam , przemiła pani objasniła mi co i jak , krok po kroku ze mna była , szok , ale cóz i tak wifi nadal nie działa . Ukłony i podziekowania dla przesympatycznej pani Klaudi Iwaniec , która poświeciła czas dla mnie . Krystyna Dragon z Siemianowic . I o takich doradców nam chodzi Bardzo dziękuję ale wifi nie działa .Czas pomyslec o innym operatorze .
    Zaletybo jest
    Wadya nie ma
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~11111 / 2019-09-19 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Umówiłam się z Panem na zakładanie internetu i kablówki, nie było Pana, zero informacji i kontaktu do mnie!
    MiejscowośćJelenia Góra
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016