strona 127 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- nastepna »
-
~Ruda / 2019-11-01 20:37
Najgorsza siec jaka może byc nie mamy kablowki ani internetu od 30.10.2019
Dzwonisz na infolinie a oni robia cię jawnie za h.....
Porażka totalne i za co my placimy!!!!
-
-
~Teszni / 2019-10-31 23:08
Nie ma dnia bez zrywania połączenia. Powiem więcej- często nawet 10 pełnych minut nie może wytrzymać. ZaletyNie potrafię przedstawićWadyNotoryczne zrywanie połączenia/MiejscowośćGdańsk -
~Marek / 2019-10-28 22:07
Vectra - Co to jest ? Przeniosłem telefony komórkowe z T-mobile do Vectry i to był strzał w kolano. Zadzwonił Pan z zapytaniem czy przypadkiem nie przeniósł bym telefonów do nich. Zapytałem o warunki i szybko dostałem odpowiedź - standard czyli sms, mms i wszystkie połączenia krajowe w abonamencie, tylko zagraniczne dodatkowo płatne. Zapytałem o billingi, miały być wszystkie dostępne. Zgodziłem się. Zapytałem czy nasza rozmowa jest nagrywana - ależ oczywiście, że tak. Za kilka dni Pan z biura zadzwonił i zapytał czy możemy sporządzić umowę. Owszem możemy odpowiedziałem. Umowa była nagrywana ale tylko sprawy merytoryczne czyli kto z kim jakie numery telefonów etc - za to nic o warunkach. Jak przyszło co do czego okazało się, że mms-y są płatne. No i się zaczęło . Poprosiłem o wyjaśnienie i odtworzenie rozmowy. Odtworzyli mi rozmowę ale tylko merytoryczną i bez warunków a na początku tej że rozmowy jest tylko zdanie że warunki zostały ustalone wcześniej. Niestety tej rozmowy(o warunkach) nie mają i będą liczyć mms-y dodatkowo. Poprosiłem o przysłanie tej rozmowy do domu na płycie i dostałem ....... pustą płytę. A to nie koniec, poprosiłem o zablokowanie sms-ów przychodzących z numerów czterocyfrowych (a to też dodatkowo płatne). Już załatwione i zablokowane odpowiedziano mi . Przyszedł mi nawet sms że usługa jest wykonana. Mijają dwa dni dostałem własnie takiego sms-a a za dwa dni kolejnego. Chciałem zobaczyć w billingach czy naliczyli jakieś dodatkowe koszty a tu kolejna niespodzianka bo billingów nie ma, będą jak się miesiąc skończy. Według zapewnień billingi miały być dostępne wszystkie. W pakiecie miałem internet mobilny i według zapewnień zasięg miał być . Niestety nie ma, więc płacę za nic. Zareklamowałem mobilny i dostałem odpowiedź że to ja powinienem być w zasięgu sieci. Po prostu cyrk. Na koniec dodam że wszystko było załatwiane telefonicznie. To jest jeden wielki skandal. Zaletyjedna faktura za wszystko TV i telefonyWadyKlientów maja gdzieśMiejscowośćPrażmów -
~so / 2019-10-28 13:28
Klient 1416856 (telefon + internet). Wolą stracić klienta, niż zafakturować cały rok z góry (zapłata też) - to podstawowy powód rezygnacji z usług.
Często gubi Wi-Fi (konieczność resetu routera), sporadycznie brak internetu (mam w smartfonie rezerwowy LTE 30GB i nielimitowane rozmowy).
MiejscowośćBełchatów -
~vicek / 2019-10-25 15:33
Jestem u nich 2 lata, jeśli dadzą dobrą ofertę to zostanę. Czy jestem zadowolony w 100% oczywiście nie. Widzę same negatywy wystawiacie ale tak źle u mnie nie jest. Zacznę od plusów. Net i kablówka rzadko zrywa. Braki dostępu do sygnału to awaria i trwa to max do 2 godzin. Ich router w ciągu 2 lat resetowałem może 5 razy. Dekoder do tv spoko, nigdy się nie zwiesił, zablokował, nagrywarka działa bez zarzutu. Teraz minusy. Router bardzo kiepski zasięg no ale takie zawsze dają „kablarze”. Mam net 300 mb. Po kablu tyle jest ale po wifi miałem max 60 mb, ich technik mówił że to normalne, kilka złych opinii na ich fejsie i się udało teraz mam ok 250 mb. Dodzwonić się do biura obsługi min 20 minut. Przyjazd technika z naszej winy to oczywiście walną nas po kieszeni. Mam też problem z tvonline, mam apkę w telefonie i codziennie nie wszystkie mam programy, na kompie jest ok tylko apka szwankuje. Jeszcze tego nie zgłaszałem do nich.
MiejscowośćMarki -
~Andree / 2019-10-24 13:29
Od tygodnia czekam na naprawę (Nie ma większości programów-''brak dostępu 9'',w pakiecie platynowym)Umowa się skończyła,naprawić nie potrafią więc ''żegnaj Gienia Świat się zmienia" ZaletyżadnychWadyMają gdzieś klientówMiejscowośćKielce -
~Kacper / 2019-10-23 21:01
Najgorszy wybór, nie polecam absolutnie nikomu. Jakość świadczonych usług ? Zerowa, przez okres trwania umowy(2lata) nie było żadnego miesiąca w którym by nie było problemów z telewizją bądź internetem. Internet w sumie też jest ciekawą sprawą, ponieważ w umowie widnieje natomiast w rzeczywistości więcej go nie ma niż jest. Obsługa klienta czy pomoc techniczna to jest kompletny żart, nigdy telefon na infolinie nie okazał się pomocny. Te same frazesy w kółko. Wezwanie technika do lokali w celu naprawy usług jest niemożliwie trudnym zadaniem. Cały czas wszystko zdalnie naprawiane po łebkach, a za kilka dni to samo. Mógłbym się jeszcze rozpisywać i opowiadać o historiach które miały miejsce podczas trwania umowy, ale nie mam ochoty psuć sobie dalej humoru. Podsumowując, firma VECTRA jest to coś czego powinien unikać każdy kto chce mieć bezproblemową kablówkę ze stałym łączem internetowym, natomiast jest to doskonały wybór dla osób lubujących się w wyrzucaniu pieniędzy w błoto i ciągłych telefonach na infolinie, po których gwarantuję że większość z was będzie "wesoło ustawiona" na resztę dnia. ZaletyPróbowałem doszukać się jakichkolwiek zalet, niestety pomimo wielkiego wysiłku nie udało się.WadyJest ich tak wiele że lepiej po prostu nie korzystać z ich usług.MiejscowośćRadom -
~Nikt / 2019-10-22 20:13
Tak chu*owego internetu jeszcze nie posiadałem. Zasięg oraz łączę jest tragiczne. Naprawdę zróbcie coś ze swoją firma, najlepiej polecam ją zamknąc bo rzniecie pieniądze od ludzi za syf. Mam nadzieję że dotrze ta wiadomość do was.
Serdecznie nie polecam wszystkim kupna tego internetu. ????ZaletyŻadneWadyWiele ogromnych wadMiejscowośćWarszawa -
-
~niezadowolony użytkownik / 2019-10-22 10:46
Sinusoida. Raz internet jest, innym razem go nie ma. Bardzo kiepski dostawca ZaletybrakWadyzrywa połączenie każdego dnia po kilkanaście razyMiejscowośćSuwałki -
~Marcin / 2019-10-20 18:44
Wifi zrywa co chwila, częste awarie internetu i karte w tv trzeba wciąż resetować. Najgorsze to wifi nie da się w tv z YouTube korzystać lub innych playerów ZaletyW miarę niedrogoWadyJeszcze długo muszę zaczekac na koniec umowyMiejscowośćGdańsk -
~Kama / 2019-10-16 22:19
Ten internet to prawdziwa tragedia, a obsługa klienta nie istnieje na potwierdzenie obraz z konsoli:
https://zapodaj.net/ef2cff1fdda81.png.htmlWady-zrywanie połączenia
-na dany problem odpowiedzi od Vectry są kopiowane i wklejane ponownie choć problem jest ten sam
-żałowanie pieniędzy by wezwać technika!MiejscowośćOlsztyn -
~Olo / 2019-10-16 13:46
Witam
Oceniam vectrę na dobry poziom usług, nie mam żadnego problemu. Może dlatego ze mam dobry sprzęt:)ZaletyCena i dostępność usługWadyW tej chwili żadnychMiejscowośćGdańsk -
~Mwwwww / 2019-10-14 14:25
Internet ten posiadam od 2 miesięcy, ciągle są problemy z pingiem, dosłownie ciągle, nie ma godziny żeby internet nie działał tragicznie. Panowie w pomocy technicznej jedyne co potrafią pomóc to "proszę zrestartować router". Zdecydowanie najgorsza opcja w Rzeszowie z dotychczasowych które posiadałem. ZaletyBRAKWadyWysoki ping bez przerwyMiejscowośćRzeszów -
~Załamany klient / 2019-10-13 23:17
Przez ostatnie 10 miesięcy internet z Vectry działa u mnie fatalnie. W poprzednich latach bywały okresy "słabe", ale ogólnie jakość usług była pozytywna. Mieszkam w Białej Podlaskiej. Wielokrotne telefony na infolinię nic nie zmieniły. Konsultanci niby coś robią, ale to nic nie daje. Tylko raz na dobę udało się przywrócić prawidłową prędkość internetu oraz stabilność połączenia, ale później wszystko wróciło do "normy". Jeszcze te teksty konsultantów: "jak wezwę technika/montera i stwierdzi on, że wszystko jest OK to zapłaci pan 40zł" lub "a może ma pan wirusy na komputerze?". Ha ha ha. Uciekam do innej firmy. 2 lata minęły i mówię im do widzenia. ZaletyInternet działa prawidłowo do kilku godzin dziennie.WadyOd popołudnia do późnych godzin w nocy Internet nie działa/zrywa co kilka sekund połączenie, nie da się nic zrobić.MiejscowośćBiała Podlaska -
~Marcin / 2019-10-13 11:59
Abonent internetu od czterech lat wszystko działa doskonale. ZaletyWysoka jakość usług,niska cenaWadybrakMiejscowośćTczew -
~Hejter / 2019-10-13 01:11
Gówniany internet!ikdjwqo jwlkwejflkw jfkwlejgklwerg ererh her her herh rhr hsadwq ZaletyNie maWadyMa duzo zacinające sie gówno -
-
~ GIENEK / 2019-10-12 12:39
LUDZIE.PRZY WYPOWIEDZENIE UMOWY JAK ZDAJECIE START DEKODER NIECH SPRAWDZAJA NA MIEJSCU CZY JEST SPRAWNY.PO KILKU MIESIACACH PISZA ZE DEKODER JEST ZEPSUTY I OBCIAZAJA CIE KOSZTAMI W WYSOKOŚCI 280 ZL JEST TO ZŁODZIEJSKA PRAKTYKA STOSOWANA W VEKTRZE.BOMBARDUJA CIE TELEFONAMI I SMSAMI ZDALEM TUNER W PLACÓWCE VEKTRY W BIAŁYMSTOKU .PRZYJMUJĄCY RZUCIL DO KOSZA I POWIEDZIAŁ ZE UMOWA JEST ROZWIAZANA DOSTALEM PAPIER ZE NIE ZALEGAM Z PLATNOSCIAMI I SPRZET JEST ZDANY NIE POLECAM VECTRY CHYBA ZE NAJWIEKSZEMU WROGOWI -
~customer / 2019-10-12 01:30
The most effective manipulation and responsibility-avoidance behavior is a trickery and cheating provided by telecom firm for consumers who bought "fair service and fee" Zalety!!!WadyCustomer service - wrongly and purposely have misrepresented about prices nearby Zamoyskiego street according to the internet installation service fee, is not “1 zloty”
Do not believe customer service - be careful and watchful, it is not acceptable in western Europe and overseas like this "price behavior".MiejscowośćWarsaw -
~Sławomir / 2019-10-12 00:27
Można zero dodać?dobrzez że jest coś takiego jak odstąpienie od umowy 14 dni...dni to mało powiedziane.... ZaletyBrakWadySzkoda wymieniać....długie kolejki na info chamska obsługa urządzenie zblokowane...MiejscowośćKielce -
~Ang / 2019-10-11 19:34
Najgorsza sieć. Nie polecam nikomu. Wiecznie brak sygnału!!!!! ZaletyBrakWadyOgólnie najgorsza siecMiejscowośćBędzino
strona 127 z 223
- « poprzednia
- 1 ...
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- nastepna »