Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~janek123 / 2020-02-14 22:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet laguje od rana do wieczora w grach online jak zarówno w przeglądarce.
    ZaletyTanio
    WadyPrzy setnym pingu są już lagi i nie da się nic wykonać.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~ROB / 2020-02-14 17:46
    Ocena: 5.00 / 5
    W Legnicy jest Ok. Serwis miałem w 30 minut po zgłoszeniu. Wymiana dekoderów to samo. Przyszedł serwisant wymienił ,podłączył , sprawdził i wyczyścił styki internetu.Takie polszmaty i cyfry raczej tego nie oferują. Wiem z doświadczenia .
    ZaletySzybki serwis
    MiejscowośćLegnica
  • ~Zawiedziona klientka / 2020-02-14 17:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadziejna firma. Odrzucają wszystkie reklamacje. Internetu często nie ma i nie jest dostępny we wszystkich miejscach jedynie 40metowego mieszkania ! Router sam się zaczął wyłączać po 2 latach (od razu po podpisaniu nowej umowy). Nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    WadyTv i Internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~D / 2020-02-13 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy standard z jakim się spotkałam, a korzystałam z wielu dostawców.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ppppaaw / 2020-02-13 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragedia, router bardzo slaby, w pokoju obok nie mam juz zasiegu, non stop rozlacza, po 22 internet jest tak wolny ze filmy na youtube w jakosci 360p sie zacinaja
    ZaletyZadnych nie zauwazylem
    WadyNo chyba wszystko jest wada
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~klient / 2020-02-11 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam
    Ja mam problem z naliczaniem za połączenia telefoniczne do Norwegii stawka na cenniku 1zl za minutę mi policzyli na billingu 2zl za minutę.Złożona reklamacja zobaCZĘ JAK ROZPATRZĄ.Jak coś to chyba skarga do UKE.
    Obsługa klienta w BOK Oświęcim DNO tak samo infolinia.
    ZaletyZadnych
    WadyObsługa Klienta!!!
    MiejscowośćOświęcim
  • ~Łukasz Bloch / 2020-02-08 20:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Od tygodnia zaobserwowałem częste choć chwilowe przerwy w dostawie internetu na około minutę. Nie da się grać online. Jednym słowem: NIESTABILNY. Restarty routera, komputera i aktualizacja sterowników karty sieciowej nie pomagają. Nie wiem czemu internet tak często zanika, ale jest to IRYTUJĄCE.
    ZaletyCena do jakości
    WadyNiestabilność
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zttf / 2020-02-07 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to katastrofa obejrzenie filmu na youtubie graniczy z cudem opłacone 100mbps a na speedtestach jest max 15
    Największym wyzwaniem jest granie przy średnio 500-2000ping
    Wady-Wysoki ping
    -wolne łącze
    -częste przerwy w dostawie
    - brak możliwości konfiguracji routera(oprócz zmiany nazwy czy hasła)
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~hakk / 2020-02-06 23:08
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam Vectre kilka lat, sam internet i w sumie nie mam powodow do narzekan na jego dzialanie jesli brac pod uwage ze jest to polaczenie kablowe na ostatnim odcinku i pewnie od jego wykonania glownie zalezy jaka sie klientowi trafi jakosc uslugi. Lacze troche zalezne od godzin uzytkowania ale raczej trzyma pingi w grach miedzy 30-80ms, traci pojedyncze pakiety i lubi jitter skakac w godzinach szczytu a tak to dziala stabilnie, z youtube nie ma problemow.
    Mam zewnetrzne stale IP. Przy zmianie umowy jest problem by zachowac to samo zewnetrzne IP, by zachowac zewnetrzne. Najepiej pisac maile, o telefonach mozna zapomniec, nic sie nimi nie zalatwi, ludzie klamia, mowia teksty typu: vectra juz tego typu uslugi nie oferuje, itp. By podniesc predkosc uslugi bez zamawiania dodatkowej musialem zrezygnowac z internetu i zamowic ponownie z nowa umowa. Trzeba pilnowac terminu konca umowy wtedy wszystko odbywa sie sprawnie i prawie bez problemow.
    Wystarczy wyslanie pisemnego wypowiedzenia a posiadany sprzet mozna np. za darmo odeslac do vectry przez paczkomat.
    Potwierdzenia wypowiedzenia umowy nie przyslali ale przyszlo potwierdzenie zwrotu sprzetu. Ogolnie bym tej firmy nie polecal jesli ktos ma lepsza alternatywe ale na tle netii, orange, upc nie jest zla, jakis tam poziom uslug trzyma wynikajacy z wielkosci firmy i co za tym idzie cen ktore oferuja. Ogolnie polecam ze wzgledu na cene i poziom uslugi.
    MiejscowośćWrocław
  • ~gówno / 2020-02-05 23:45
    Ocena: 1.00 / 5
    no internet to syf jak nieszczęście, 30 ping na creative i 30ingame we dajcie chociaż 12 na creative to loda zrobie. ale na ten moment daje 0 gwiazdki przemyślcie to elo
    Zaletynie ma lol
    Wadygówno ping nie polecam
    Miejscowośćlegnica
  • ~Sowa / 2020-02-03 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno jakich mało szkoda się rozpisywać więcej nie dziala jak działa a jak działa to lepiej iść na darmowe wifi na dworzec
    Nic nie działa
    WadyWszystko
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Mariola / 2020-02-01 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam uslug tej firmy.Mialam miec 2 miesiace za darmo i trzeci miesiac za 1zl telewizje i Internet. Na umowie okazało sie inaczej juz na początku drugiego miesiąca przyslali mi fakture do zaplaty, Internet ciagle sie zawieszal po moim tel na infolinii kazali mi samej sobie zmienić parametry na kompie, kilka razy sytuacja sie powtórzyła. Jak rozwiazalam umowe po upływie 2lat musialam sama zamówić kuriera i zwrocic dekodery. Napisali ze jesli zwroce uszkodzone lub nie dzialajace to obciąża mnie kosztami, pytam sie jak mam udowodnić ze sa sprawne jak mam je spakowac w karton i przekazac kurierowi? Po zlosci ze nie chciałam przedluzyc umowy odlaczyli mi telewizje i Internet dzien wcześniej niz powinni a ja zaplacilam za cały miesiąc. Ponadto nie otrzymalam dokumentu o rozwiązaniu umowy choc dzwonilam 3razy z prosba o wyslanie. Nie polecam, zastanówcie sie trzy razy zanim podpiszecie z vectra umowe.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko. Wazne zeby klient placil a reszta sie nie liczy.
    MiejscowośćNowy dwór mazowiecki
  • ~Piotr / 2020-02-01 12:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Umowilem sie na montaz Internetu : 10-12
    1) fachowiec przyjechal
    2) zadzwonil
    3) powiedzial że czeka 5 minut (11:15)
    4) wrocilem z psem pod klatkę (dokladnie 11:19) bylem blisko
    5) fachowiec nie odbieral telefonu
    UMOWILEM SIE NA MONTAZ INTERNETU 2x : sobota 10-12
    6) fachowiec dzwonił z prywatnego
    7) nagral wiadomosc - nie ma Pana w domu, prosze umówić kolejne spotkanie i tym razem byc rowniez pod telefonem.

    Byłem w domu. Jestem w domu. Nie bede wychodził jeszcze miesiąc z tego domu zanim przyjedzie ktos mi ZAMONTOWAC Internet. Montaz sprowadza sie do podpiecia innego routera i zabrania starego. Jestem klientem vectry.

    Jezeli ktos coś ma wam montowac z Vectry:
    a) weź sobie urlop na minimum miesiąc - musisz byc w domu
    b) trzymaj telefon w rece az przyjedzie fachowiec - jezeli nie odbierzesz polaczenia nie ma cie w domu
    C) popros kolegę żeby stał niedaleko Twojego budynku i czekal na fachowca - jezeli ktos nie wskaże mu miejsca parkingowego nie ma cie w domu
    D) upewnij sie ze dziala Ci domofon - jezeli nie to nie ma cie w domu
    E) upewnij sie ze dziala Ci dzwonek do drzwi - jezeli nie to ma cie w domu
    F) nie korzystaj z ubikacji w godzinach kiedy ma przyjechac fachowiec - jezeli nie zdążysz dobiec do drzwi nie ma cie w domu
    G) wez ofertę od kogos innego


    ZaletyNue chce mi sie pisać
    WadyKupiłem internet i nie mogę korzystac
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Irenka / 2020-01-31 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma,nie dba o klienta, dobra przy sprzedaży ale jak masz jakąś reklamację to zapomnij że ci pomogą , zresztą wystarczy poczytać o karach nałożonych przez UOKiK , dopisują nie zamawiane usługi np.bezpieczny internet .Jedynym ich celem jest zysk ponad wszystko ,nie dbają o klienta . Aż dziwne jest że UOKiK obecnie wyraża zgodę na wykupienie Multimedia takiej fatalnej firmie anty-konsumenckiej.Mnie oszukali przy umowie zawartej przez telefon , a w wersji papierowej była inna kwota. Oczywiście jak się skończy umowa to zrezygnuję z ich usług.
    Zaletyżadnych
    Wadynie rzetelna informacja
    negatywne nastawienie do klienta
    nastawienie tylko na sprzedaż i zyski
    MiejscowośćRzeszów
  • ~masakra / 2020-01-30 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    internet 100mbs, na speedtestach w najlepszy pomiar to 49, najczęściej jest po 10-12, maks 30. Filmy na YT ciągle się freezują, ping w grach taki, że nie da się normalnie grać, najniższy to 80-90, co chwilę skoki do 150-200-300, czasem stały ping 150-200 ze skokami co chwilę nawet do 500-1000-2000 i wcale nie żartuję, nie polecam nikomu.
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~mikołaj / 2020-01-29 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Całyczas lagi nie ma takich do wafla
    Słaby internet nie polecam xxaxaxanówina
    ZaletyNiema
    WadyMam 100 ping
    MiejscowośćOświęcim
  • ~pudzian / 2020-01-29 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam caly czas duzy ping jedyne co mozna zrobic na tym internecieto to sie zesrac
  • ~Przemek / 2020-01-29 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste przerwy w dostawie internetu,umowa zawarta przez telefon bo innej opcji nie było co innego umówione odnośnie telewizji co innego na fakturze, wyjaśnienia przez telefon nikt nic nie wie, zbycie stałego klienta
    WadyOgromna wada, pomimo biura obsługi klienta na miejscu, sprawy związane z abonamentem trzeba załatwiać telefonicznie, paranoja
    MiejscowośćStarachowice
  • ~Gosia / 2020-01-29 09:29
    Ocena: 1.50 / 5
    NIE POLECAM! To co się dzieje w tej firmie jest karygodne! Na infolinii wszyscy mili, ale jak przychodzi co do czego, każą czekać, robią spychologię, że sprawą już się ktoś zajmuje, że oddzwonią, aczkolwiek kontaktu ze strony Vectry brak… Monter pobiera pieniądze od klientów do ręki za dodatkowe usługi, a jak spytałam o paragon czy fakturę wydarł się na mnie i zrobił awanturę – tak wygląda dorabianie na boku w tej firmie, nieświadomy klient by zapłacił, bo przecież monter twierdzi, że dodatkowe opłaty są skutkiem nieprawidłowego przystosowania skrzynki rozdzielczej przez dewelopera. Vectra w tym budynku zakładała swoje przyłącza jeszcze jak blok był w stanie surowym, więc czyj to problem? Na infolinii twierdzą, że monter nie ma prawa pobierać takich opłat! Złożyłam reklamację i skargę na niedokończoną usługę jaką monter podjął się wykonać, prosząc jednocześnie, aby został wysłany do nas inny ich pracownik, na co wyrazili zgodę. W umówionym nowym terminie monter nie przyszedł – okazało się, że zlecono wykonanie przyłączenia do sieci temu samemu Panu, który próbował wyłudzić od nas pieniądze. To jest handel na lewo, który bez dokumentów jakimi są FV, paragon, rachunek, jest ścigane z US. Monter nawet nie poinformował o odmowie wykonania przyłącza do sieci. Rezygnuję z ich usług na rzecz innego operatora. Powyższa sprawa nie obędzie się dla Vectry bez echa.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyObsługa montera
    Obsługa działu reklamacji i zlozenia zlecenia na montaż
    MiejscowośćLębork
  • ~Fideem / 2020-01-27 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem co chwilę się rozłącza. Czekam na "specjalistę 2 tygodnie za przeproszeniem ch** a nie internet
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016