MiejscowośćŻuromin
strona 122 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »
-
~mr_orange / 2020-06-01 10:44
Bardzo dobry dostawca internetu. Prędkość internetu zadowala całkowicie. -
-
~Tomek / 2020-05-27 19:53
U mnie od 10 lat wszystko śmiga a jak jest awaria to od razu jest reakcja , nie zamienię na nic innego -
~Marcin / 2020-05-27 18:35
Dramat od kilku miesięcy mam cały czas problemy z telewizją i Internetem. Dostałem rabat na usługi jako rekompensata i tu uwaga !!!!! 15 zł w sumie przy 160 zł abonamencie. I nadal nie mam sprawnej tv. Wymienili kable i dekoder ale nadal jest problem. Brak słów ogólnopolski operator A takie jaja.... kpina. Teraz zaczynam walkę żeby rozwiązać umowę z winy operatora. Nie polecam MiejscowośćSłupsk -
~Staś / 2020-05-25 13:28
Nie mam żadnych uwag - działa rewelacyjnie. Szybkość bardzo dobra. Po uruchomieniu modemu działa bardzo dobrze. Zaletyszybkość i niezawodnośćWadysłaby modem - uruchamia się długo po uruchomieniu komputeraMiejscowośćRzeszów -
~Sylwia / 2020-05-24 18:11
Nie polecam 0 internetu ciagle zacina obsluga klienta fatalna ciagle ta sama spiewka ZaletyZadnychWadyWszystko na jedno wielkie 0MiejscowośćSuwałki -
~. / 2020-05-23 19:38
Działa tragicznie lagi 260pingu na lolu w poczekalni Zalety250pinguWady-200iq -
~Ja / 2020-05-19 02:30
Ostrzegam wszystkich którzy by chcieli podpisać umowę tą firmą Nie róbcie tego to oszuści naciągacze Jeśli cenicie sobie czas pieniądze i nerwy zapomnijcie o tej firmie nie da się z nimi w normalny sposób rozwiązać umowy za każdym razem znajdą jakiś powód żeby tego nie zrobić Poza tym wystawiają dwie faktury w jednym miesiącu za ten sam okres kłamią manipulują nic nie Major drugiego człowieka ZaletyBrakWadyJedna wada brak zaletMiejscowośćBielsko-Biała -
~johny / 2020-05-18 21:27
Boże broń... Jestem nabywcą internetu w Vectrze od 5 dni!!!!... I?? I DUPA! RWIE SIĘ JAK STARE GACIE I TO OD SAMEGO POCZĄTKU...3 dzień czekam na naprawę ...Szkoda że nie przeczytałem wcześniej opinii.. zmyliło mnie to że kiedyś miałem już neta od Vectry i choć był super to nie mogłem ROZWIĄZAĆ UMOWY!!! Teraz skusiła mnie promocja właśnie bez umowy... No niestety jakość Vectry obecnie to pomyłka... utrata pakietów na poziomie 98% to zgroza...Jeżeli nie naprawią do jutra to się pożegnamy... Powodzenia w grach... Zaletyzalety????Wadytotalna olewka i to w okresie kiedy bez problemu mogę odstąpić od umowy... porażka..MiejscowośćSkarżysko-Kamienna -
-
~guwno1337 / 2020-05-18 21:03
smrod brud i malaria nie polecam obsulga smierdzi potem, jakosc neta jest do dupy 0.5 mb upload nic nie dziala scina sie jak jajecznica i wgl gowno. predkosc jest jak czas rozpedzania sie tico do 100 Zaletyni moWadysa i to duzo i wgl dodzia staryMiejscowośćGdańsk -
~Brezniew / 2020-05-15 13:50
Przez to, że biuro zwrotów vectry nie zaksięgowało na czas zwrotu sprzetu (obsuwa prawie miesieczna) , neka mnie teraz jakas idiotka z firmy windykacyjnej strasząc przekazaniem informacji do BIKu!!!
NIgdy wiecej nie wpakuje sie w to dziadostwo . Chamstwo i głupota pracowników. Zastanawiam sie czy nie załozyc im sprawy na policji i próbe wyłudzenia (skoro żądają ode mnie zapłąty za zwrocony sprzet, ktory sam potwierdzili,ze otrzymali!!!)ZaletybrakWadyjanuszex saMiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2020-05-15 00:19
Internet nie działa i nigdy nie działał z prędkością jaką obiecuję Vectra.
Nigdy więcej vectry, najgorszemu wrogowi nie życzę tego dostawcyMiejscowośćWarszawa -
~Mysza8-274907 / 2020-05-14 14:37
Od kilku tygodni internet chodzi jak chce. Gry oraz strony ładują się bardzo długo. Zrywa też połączenie sieciowe z gry na Facebooku. Miałam dobre zdanie o Vetrze ale do czasu. ZaletyBrakWadyInternet do dupyMiejscowośćWrocław -
~Krzysiek / 2020-05-13 18:40
Witam Mam od jakis 3 miesiecy 600 Mbita i tv Wczesniej mialem dlugo u nich 60 Mbita i upload niestety 3 mbita ale nie podpisywalem umowy tylko ciaglem ta sama 60 Mbit) Mam do bloku doprowadzony szwiatłowód reszta koncentryk do miszkania ! I nie narzekakalem nawet jak mialem 60 Mbita wczesniej nio tylko upload byl slaby dlatego sie skusilem 600 Mbita na /60 up ! I ta predkosc jest UPload ZAWSZE 63mbita Download 606 godziny wieczorne od 17-19 to 560 JEST ! Wekendy to samo ! ( no ale wiadoma jaka sytuacja teraz pandemi) Jestem zadowolony ! Wszystko zalezy jakie kable i gdzie sie mieszko i czy swiatlowod itd ! W moim bloku tez jest UPC i tez nie narzekaja na NETA ! A co do TV 100 % OK zero przerw idt ( dekoder z dyskiem ( nagrywarka) robi swoje :) Pozdrawiam i Nie powiem ze polecam czy odradzam ! tak jak napisalem wczesniej zalezy gdzie sie mieszka ......itd ZaletyRuter dwa pasma 5G Ubee Daje rade ( jak na takie cos :)WadyJak narazie nie widzeMiejscowośćDzierżoniów -
~MK / 2020-05-13 18:21
Z zadeklarowanych 150Mb/s nie ma nawet jednaj dziesiątej. Nie polecam. ZaletyBrakWadyŁącze zrywa się często. Jest słabo, otwieranie stron bardzo wolne. Udział w konferencji video - prawie niemożliwy.MiejscowośćŻary -
~jacek vektra odradzam / 2020-05-12 10:14
mam w umowie 1gb co z tego jak ping na wifi standard 10-30 łącze jest nie stabilne usługa masakra muszę często kożystać z alternatywy lte Zaletyzalet w tym przypadku brak nie pomoże nawet 100gb prędkości przy wiecznym pingowaniuWadyposiada wszystkie możliwe wady przy tego rodzaju usługi ping 10-30MiejscowośćWarszawa -
~Julka / 2020-05-11 20:55
Koszmar. 5 metrów od rutera i po internecie. Trzymając przy samym ruterze internet także potrafił kompletnie odmawiać posłuszeństwa. Brak słów. Klienci są zbywani i omamiani. Bardzo ciężko o rezygnację i uważam to za nieuczciwe. ZaletybrakWadywyżej opisane, a można byłoby ich jeszcze trochę wymienićMiejscowośćRybnik -
-
~sajmonooo / 2020-05-08 20:29
Pomoc techniczna wysyła tylko linki do bezużytecznych filmików , internet jest niestabilny i czasami nie ma nawet 4dni generalnie 1/5 ZaletyŻadneWadyBrak interntu nawet 4dniMiejscowośćKnurów -
~Mirek / 2020-05-07 17:56
Bardzo słabiutko, nie da sie pracować. Ciągle rozłącza przez co wypada połączenie VPN, wszelkie video-konferencje z domu to ruletka. Wszyskko działa, a potem zjazd na max że WiFi sie rozlacza i znów w dórę na jakiś czas i tak w kółko z różnym natężeniem. Już połączenie z telefonu o wiele lepsze niz tez ich światłowód. Wychodzę z umowy, to nie ma sensu. Zaletyjakiś jestWadynie nadaje sie do pracy z domuMiejscowośćWarszawa -
~Lidia / 2020-05-06 11:05
W okresie koronawirusa w ogóle nie można skontaktować się z biurem.Nikt nie odbiera telefonu.Mam problem z telefonem nie można dodzwonić się do moich rodziców A wiem że regularnie płacą za usługi. JAK TO ZAŁATWIĆ. MOŻE ZMIENIĆ OPERATORA. -
~Piotr / 2020-05-01 23:09
Jestem wieloletnim klientem Vectry i gdyby usługa firmy szwankowała w jakimkolwiek względzie, to zmieniłbym operatora już dawno. Wcześniej miałem internet z Orange. W przypadku tego operatora miałem duże zastrzeżenia do usługi serwisowej a jeszcze większe do elastycznego podejścia do klienta. Zmieniałem miejsce zamieszkania i chciałem zmienić miejsce świadczenia usługi. Mimo, że były warunki techniczne (i to dużo lepsze) Orange nie zgodziło się na zmianę lokalizacji świadczenia usługi. W związku z tym płaciłem 1,5 roku za usługi, choć nie miałem możliwości korzystania z nich. Dlatego też po zakończeniu umowy rozstaliśmy się bez żalu z mojej strony. Takich problemów nie miałem w Vectrze. Zmiana lokalizacji? OK. Zmiana dysponenta usługi? OK. Zaczynałem od prędkości 30MB/s. W innej lokalizacji miałem 50MB/s. Teraz mam 600 MB/s i naprawdę nie narzekam. Prędkość gwarantowana jest zawsze, co zresztą regularnie sprawdzam i robię print screen'y, więc mam dokumentację. Przez te wiele lat pamiętam tylko dwie awarie, ale i te zostały szybko usunięte. Obsługa infolinii rozumie język techniczny, więc nie ma problemów, aby dogadać się nawet na tym poziomie. Potrzeba czegoś więcej od operatora? Dla mnie nie i dlatego rozważam możliwość rozszerzenia współpracy o inne usługi. Póki co analizuję taka możliwość w oparciu o dostępne dane. jeżeli zdecyduję się, to z pewnością będę miał sposobność do dokonania nowego wpisu. Jakiego? To zależy od operatora. Warto mieć w takim przypadku podejście czysto biznesowe, bez sentymentów - jeżeli ja wywiązuję się z warunków umowy i operator także, to jest OK. Jeżeli nie - rozstajemy się i tyle. MiejscowośćLegionowo
strona 122 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »