MiejscowośćWrocław
strona 12 z 229
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Zdzisław / 2023-10-19 12:29
Obsługa klienta w dniu dzisiejszym w salonie Vectra Wrocław ul P Skargi na 6z plusem -
-
~Aaa / 2022-06-24 13:28
Witam, nie pozdrawiam Pana pracownika Vectry w miejscowosci Legnica, Pan w okularach, totalnie nie kompetentna osoba, przychodzi klient do punktu aby przedłużyć umowę i dokładnie wie czego chcę, a Pan na siłę próbuje nakręcić na inny pakiet pomimo, że klient wyraźnie kilka razy powtarza się i wie dokładnie czego chcę. Na miejscu nic nie dało rady załatwić, nie dało się totalnie porozumieć z tym człowiekiem. Z Panią na infolini sprawa załatwiona w 5 minut, pozdrawiam i nie pozdrawiam ???? MiejscowośćLegnica -
~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
Ja polecamZaletyCena, obsługa klienta, jakość usługWadyBrakMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~Ala / 2022-04-22 18:01
Wystąpiła dziś awaria Vectry na moim osiedlu. Po kilku godzinach bez internetu i telewizji zadzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam info, iż prace naprawcze zostały zakończone i wszystko powinno działać. Po wykonianiu resetu urządzeń niestety nie działa. Okazało się, że będzie potrzebny technik. Niestety najbliższy możliwy termin za 4 dni. Paranoja. MiejscowośćKielce -
~AM / 2019-10-07 14:51
Internet działa dobrze, ale obsługa i eBOK to porażka, szczególnie jak macie 2 lub więcej mieszkań.
Skasowali na fakturach adres świadczenia usługi (czemu?), a teraz jeszcze w eBOK skasowali adres świadczenia usługi, dzięki czemu, na każdym subkoncie adres jest ten sam.
Odpowiedź z obsługi - proszę zapamiętać do każdego mieszkania 8 cyfrową liczbę i w ten sposób poznawać na którym jest Pan koncie - PORAŻKA!!!ZaletyDobra stabilność internetu i parametryWadyObsługa klienta
eBOK dla większej liczby mieszkańMiejscowośćWrocław -
~ania / 2020-06-16 16:53
Korzystam z internetu od kilku lat. Mam najniższy pakiet. Zdarzają się przerwy, ale bardzo rzadko. W początkowym okresie okresie mojej umowy, bywały jakieś problemy, ale teraz praktycznie się to nie zdarza. Zamierzam podpisać kolejną umowę. MiejscowośćWarszawa -
~Arkadiusz / 2023-02-11 19:52
Jesli chodzi o Garwolin : To technik jest kompetentny konkretny i probuje zawsze znalesc czas by klient Vectry byl zadowolonny. Co do konsultantow Vectry zazwyczaj jestem zadowolony z ich pracy chodz zdazaja sie wyjatki.
Usterki sa usuwane szybko i skutecznie.Wadyprzy polaczeniu sie do Vectra wirtualny konsultant to jakas pomylkaMiejscowośćGarwolin -
~AudiA6 / 2015-08-02 23:47
Mam internet w vectrze o około dwóch lat, umowa dwa lata 30Mb/s przez dwa lata tylko raz stała się awaria w centrali, tutaj ktoś napisał że ma problemy bo 1 sierpnia uległa zmiana umów, owszem mi dwa tygodnie temu przesłali NOWY REGULAMIN usług i osoby które mają internet 30Mb/s wejdą w taryfę 50 Mb/s za 5 zł drożej. To tak jest jak nie czyta się umów, jako klient jestem zadowolony z vectry i zamierzam przedłużyć umowę, mam tylko jedno zastrzeżenie, mógł by internet być stabilniejszy bo czasami się waha jest nieraz 48 Mb/s a nieraz są spadki np. do 45 Mb/s ale nie oszukujmy się nigdzie nie jest super idealnie czy to vectra, upc, netia itp. Zaletywszędzie tylko obiecują.....WadyStabilność łączadwa lata -
-
~Bee / 2023-09-17 15:29
Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć. ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .MiejscowośćWrocław -
~dan69 / 2023-02-10 15:21
Od 4 lat jestem klientem vectry mam w umowie tylko internet 300mb wszystko było ładnie do 01.01.2023 gdzie to bez mojej zgody i wiedzy poinformowania z ich strony z automatu uruchomiła mi się usługa Netflix premium za 60zł jakie było moje zdziwienie gdy po zalogowaniu się na konto w celu opłacenia internetu 53 zł pojawiło się dodatkowe 60 zł , byłem osobiście w siedzibie vectry powiedzieli by nie płacić i usługa jest w trakcie rezygnacji po wysłaniu na ich email reklamacji opisu sytuacji , dziś mija drugi miesiąć i z 60 zł zrobiło się 120 zł ;p powiedziałem im że nie zapłacę bo nie zamawiałem tej usługi i rozważam rezygnacje z ich usług bo zrobili mnie w balona i coś mi się wydaje że ta reklamacja gówno da a szkoda bo 4 lata spokoju opłata na neta zawsze na czas a oni mi nóż w plecy nieładnie ZaletybrakWadywłączanie płatnych usług bez wiedzy i zgody klienta.MiejscowośćOlsztyn -
~Eugeniusz G / 2020-06-08 11:33
Technicy robią co tylko mogą, lecz od dłuższego czasu są bardzo częste zaniki sygnału co jest bardzo irytujące. Zdarza się że cały dzień diody na routerze tylko migają i nic się nie dzieje. ZaletyNiska cenaWadyBardzo częsty brak sygnału.MiejscowośćPrudnik -
~gregorpc1 / 2025-08-22 08:56
Telefonia VectraJedyna oferta która była w stanie dorównać a nawet wyprzedzić Viking mobile .Obie sieci moge spokojnie polecić każdemu .Świetny help desk i świetna propozycja dla klienta .Gorąco polecam !!! ZaletysameWadyBrakMiejscowośćMałopolska -
~Irek / 2020-04-19 21:37
Też jestem zdziwiony waszymi negatywnymi opiniami. Mój net chodzi bez najmniejszego problemu. Wifi doskonałe w mieszkaniu w bloku (sam beton). Umowa z Vectra podpisana na najsłabszą prędkość (150Mb). Cztery urządzenia pracujące po wifi w sposób ciągły. Serwisy np. Netflix chodzą znakomicie. Jeszcze nie zdarzyło mi się aby net się zawiesił, nie mówiąc już o jego braku. Za abonament płacę 50zł a do tego dostałem kartę SIM z odnawialnym netem mobilnym 5 giga. Właśnie podpisałem z Vectra umowę na telefonie komórkową. Z warunków wygląda obiecująco. ZaletyStabilny net.
Stosunkowo łatwy kontakt z BOKWadyW zasadzie brakMiejscowośćGliwice -
~Janek / 2017-10-09 15:17
mylą umowy i nie ma kanałów i Internetu przez 5 dni a tak to wszystko dziala dobrze -
~jerun z Tychów / 2016-01-13 17:30
Jestem z vectrą już 3 rok, zdarzają im się przerwy w nadawaniu TV internet mam taki za jaki płacę czyli 50mb/s za 60zł/mies , dzisiaj dzwoniła panienka z ofertą 100mb/s za 70zł/mies, odmówiłem, bo to co mam mi wystarcza. Na moim osiedlu nie ma innego operatora kablowego, a radiowe jest ale droższe Zaletystabilne łączeWadynie widzę3 lata -
~Jola Kolsut / 2024-03-23 23:21
Zawiesił się ruter Vectra prosiłam o pomoc ,pani bardzo miła instruowała co mam robić reset..zrobiłam co trzeba lecz nie dało rady..zawieszony..że sobota tragedia bez telew. Przez cały weekend ..szok technik dopiero w poniedziałek ..Gorzej być nie może..Zastanawiam się nad rezygnacjá..koszmar!! MiejscowośćKielce -
-
~Jr. / 2019-07-08 13:14
Mam internet od tygodnia. Prędkość nie spada poniżej deklarowanej ( opcja 150MB/s). Ani w dzień ani w nocy. Może dlatego, że w bloku wszyscy mają UPC? ZaletyStabilna szybkość bez przerwWadyArchaiczny energożerny modem Ubee, pożera więcej prądu niż lodówka i grzeje jak kaloryfer.MiejscowośćWarszawa (Wola) -
~Julita / 2016-11-25 14:11
Jestem klientką Vectry już od ponad roku i naprawdę dziwią mnie te wszystkie negatywne opinie! Mam wykupiony pakiet: telewizja cyfrowa + internet + telefon stacjonarny. Wszystko działa bez zarzutu. Są czasem jakieś drobne problemy z Internetem, ale trwa to zaledwie chwilę i mogę swobodnie surfować po sieci. Telewizja też działa bez zarzutu, szeroki wybór kanałów. Nie miałam okazji kontaktować się z obsługą klienta, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy konsultanci są pomocni. Swoją ocenę obslugi klienta wystawiam wyłącznie na podstawie spotkania w Punkcie Obsługi podczas podpisywania umowy.
Co więcej firma uprzedza drogą mailową o przerwach w dostawie tv czy internetu (z reguły te przerwy występują w godzinach nocnych).
Faktury są przesyłane terminowo, dogodny okres na dokonanie wpłaty. Nigdy mi się nie zdarzyło, aby w fakturze był błąd lub źle naliczona kwota.
Póki co jestem zadowolona z usług Vectry. (Są o wiele lepsi niż Cyfrowy P., z którym miałam baaardzo duże problemy przy rozwiązaniu umowy)Zaletyusługi godne polecenia, wszystko działa jak należy, dbanie o klienta.WadyJedyną wadą, którą mogę śmiało wpisać, to telefony od konsultantów, którzy chcą wcisnąć jakiś "lepszy" pakiet. Na szczęście w przeciagu roku miałam tylko dwa takie telefony.Ponad rok -
~kazik / 2011-01-01 20:40
użytkuję 8mb w Vectrze, predkość" mocno do 8mb", typowo 2 do 5mb, faktyczny standard usługi ok 4mb, dobra cena w pakiecie z telewizją Zaletydobra cena, przyzwoita jakośćWadyfaktyczny standard usługi ok 4mb6 miesięcy, w pakiecie z telewizją analogową 50PLN, w tym internet 30PLN -
~kris / 2023-05-27 21:10
Vectra coraz gorzej Kiedys bylo duzo lepiej ! Tv Ok smiga !dekoder cdx z nagrywarą ( nie zadna zabawka zwana smartem 4 k mnie nie interesi) ! Co do neta ...............600 mb/s ( tak mam w umowie minimum 300 ) ???? chyba z rana 2 godziny W wekend predkosc nawet do 80mb potrawi spaść pod wieczór oczywiscie podlaczenie po kablu o wifi nie bede pisal bo toz to śmiech! Ale zeby nie bylo jest stabilnie nie zrywa !Co do gier sie nie wypowiem online bo nie giercuje :( Swiatłowod do bloku dochodzi reszta kabel koncentryk ( nowa instalacja wsio ) Powinno byc Lepiej ale Hm MiejscowośćDzierżoniów Andersa !
strona 12 z 229
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »