Jestem klientką Vectry już od ponad roku i naprawdę dziwią mnie te wszystkie negatywne opinie! Mam wykupiony pakiet: telewizja cyfrowa + internet + telefon stacjonarny. Wszystko działa bez zarzutu. Są czasem jakieś drobne problemy z Internetem, ale trwa to zaledwie chwilę i mogę swobodnie surfować po sieci. Telewizja też działa bez zarzutu, szeroki wybór kanałów. Nie miałam okazji kontaktować się z obsługą klienta, więc nie mogę się wypowiedzieć, czy konsultanci są pomocni. Swoją ocenę obslugi klienta wystawiam wyłącznie na podstawie spotkania w Punkcie Obsługi podczas podpisywania umowy.
Co więcej firma uprzedza drogą mailową o przerwach w dostawie tv czy internetu (z reguły te przerwy występują w godzinach nocnych).
Faktury są przesyłane terminowo, dogodny okres na dokonanie wpłaty. Nigdy mi się nie zdarzyło, aby w fakturze był błąd lub źle naliczona kwota.
Póki co jestem zadowolona z usług Vectry. (Są o wiele lepsi niż Cyfrowy P., z którym miałam baaardzo duże problemy przy rozwiązaniu umowy)Zaletyusługi godne polecenia, wszystko działa jak należy, dbanie o klienta.
WadyJedyną wadą, którą mogę śmiało wpisać, to telefony od konsultantów, którzy chcą wcisnąć jakiś "lepszy" pakiet. Na szczęście w przeciagu roku miałam tylko dwa takie telefony.
Ponad rok