tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)
Odpowiedź na
zgłoszenie z
:
26
.
12.
2020
r.
Bardzo dziękujemy za
przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
a Usług, Regulaminy
Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
zgłoszonych uwag.
I
1.
W odniesieniu do kwestii
poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
mieć wpływ na opisane
nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
dotyczących opisanych problemów w odbior
ze ww. usług
. W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
2.
Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
ectra
S.A. pkt.
11.5.
(...) za każdy dzień, w którym
nastąpiła prz
erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
i Opłata Powiązana.
Ponadto, zgodnie
z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
Odszkodowanie i obniżenie Opłat
Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
w pkt. 8, przy czym w
przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
jednego z Kanałów Kontaktu (...).
Zaletyżadnych
Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
MiejscowośćRadom
~Werty / 2021-01-13 13:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam ..
~Anna / 2021-01-12 21:14
Ocena: 1.00 / 5
podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
Zaletybrak
Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
MiejscowośćŚcinawa
~Konrad / 2021-01-12 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
ZaletyBrak
WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
MiejscowośćOpole
~Karol / 2021-01-12 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2021-01-12 08:04
Ocena: 2.50 / 5
Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
Zaletycena
Wadyjakość
MiejscowośćGdańsk
~micbard / 2021-01-11 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
Miejscowośćwarszawa
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
~Pan / 2021-01-10 19:15
Ocena: 2.00 / 5
Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
WadyVECTRA
MiejscowośćGrodków
~Elka / 2021-01-08 20:56
Ocena: 1.25 / 5
Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
~Danuta da / 2021-01-07 21:34
Ocena: 1.25 / 5
Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
ZaletyZadne
WadyKłopoty z Internetem codziennie,
MiejscowośćEŁK
~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
Ocena: 1.75 / 5
Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
MiejscowośćWaeszawa
~Beny79 / 2021-01-06 23:43
Ocena: 3.75 / 5
Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
konsultanci uprzejmi
Zaletyna razie jestem zadowolony
Wadynie mam uwag
MiejscowośćCzęstochowa
~Mm / 2021-01-06 11:21
Ocena: 1.25 / 5
Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka
MiejscowośćKielce
~Dorota / 2021-01-05 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
"Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.
MiejscowośćSopot
~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra...
Zaletybrak
WadyWszystko
MiejscowośćRadom
~Niezadowolona / 2021-01-04 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe przerwy w dostawie internetu. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy, brak telewizji. Żałuję, że podpisałam umowę. Pozew zbiorowy to dobra myśl.
ZaletyBrak
Wady- niekompetencja osób w BOK
- dodzwonić się na BOk masakra, trzymają klienta na linii po 30 min po czym okazuje się, że niewiele mogą.
- internet 5G kpina!!! zwykły nie działa, a już nie ma mowy o 5G
- i tak można więcej........
MiejscowośćSzczytno
~Mac / 2021-01-02 23:29
Ocena: 2.50 / 5
W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien.
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Robert / 2021-01-02 22:06
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćLubin
~KAROL / 2020-12-31 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem.