Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4631 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2021-01-13 17:28
    Ocena: 1.50 / 5
    tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
    poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)

    Odpowiedź na
    zgłoszenie z
    :
    26
    .
    12.
    2020
    r.
    Bardzo dziękujemy za
    przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
    szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
    obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
    a Usług, Regulaminy
    Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
    zgłoszonych uwag.
    I
    1.
    W odniesieniu do kwestii
    poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
    okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
    12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
    mieć wpływ na opisane
    nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
    w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
    dotyczących opisanych problemów w odbior
    ze ww. usług
    . W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
    do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
    2.
    Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
    ectra
    S.A. pkt.
    11.5.
    (...) za każdy dzień, w którym
    nastąpiła prz
    erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
    1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
    trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
    i Opłata Powiązana.
    Ponadto, zgodnie
    z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
    Odszkodowanie i obniżenie Opłat
    Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
    w pkt. 8, przy czym w
    przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
    jednego z Kanałów Kontaktu (...).
    Zaletyżadnych
    Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
    MiejscowośćRadom
  • ~Werty / 2021-01-13 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam ..
  • ~Anna / 2021-01-12 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
    MiejscowośćŚcinawa
  • ~Konrad / 2021-01-12 16:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
    MiejscowośćOpole
  • ~Karol / 2021-01-12 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2021-01-12 08:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    MiejscowośćGdańsk
  • ~micbard / 2021-01-11 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Kamil / 2021-01-10 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
    Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
  • ~Pan / 2021-01-10 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
    WadyVECTRA
    MiejscowośćGrodków
  • ~Elka / 2021-01-08 20:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
  • ~Danuta da / 2021-01-07 21:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
    ZaletyZadne
    WadyKłopoty z Internetem codziennie,
    MiejscowośćEŁK
  • ~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
    MiejscowośćWaeszawa
  • ~Beny79 / 2021-01-06 23:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
    konsultanci uprzejmi
    Zaletyna razie jestem zadowolony
    Wadynie mam uwag
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Mm / 2021-01-06 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka
    MiejscowośćKielce
  • ~Dorota / 2021-01-05 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
    Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
    Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
    "Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
    Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.
    MiejscowośćSopot
  • ~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra...
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRadom
  • ~Niezadowolona / 2021-01-04 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internetu. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy, brak telewizji. Żałuję, że podpisałam umowę. Pozew zbiorowy to dobra myśl.
    ZaletyBrak
    Wady- niekompetencja osób w BOK
    - dodzwonić się na BOk masakra, trzymają klienta na linii po 30 min po czym okazuje się, że niewiele mogą.
    - internet 5G kpina!!! zwykły nie działa, a już nie ma mowy o 5G
    - i tak można więcej........

    MiejscowośćSzczytno
  • ~Mac / 2021-01-02 23:29
    Ocena: 2.50 / 5
    W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien.
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Robert / 2021-01-02 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćLubin
  • ~KAROL / 2020-12-31 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywiele i to nagminne u nich jest
    MiejscowośćSZCZECIN
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1925
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3181
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2720
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2070