MiejscowośćWarszawa
strona 116 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Karol / 2021-01-12 13:56
Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika. -
-
~Karol / 2021-01-12 08:04
Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią. ZaletycenaWadyjakośćMiejscowośćGdańsk -
~micbard / 2021-01-11 10:47
Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie. Miejscowośćwarszawa -
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[ -
~Pan / 2021-01-10 19:15
Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam WadyVECTRAMiejscowośćGrodków -
~Elka / 2021-01-08 20:56
Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam -
~Danuta da / 2021-01-07 21:34
Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą. ZaletyZadneWadyKłopoty z Internetem codziennie,MiejscowośćEŁK -
~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd MiejscowośćWaeszawa -
-
~Beny79 / 2021-01-06 23:43
Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
konsultanci uprzejmiZaletyna razie jestem zadowolonyWadynie mam uwagMiejscowośćCzęstochowa -
~Mm / 2021-01-06 11:21
Dramat. Wg. infolinii umowa ważna do końca stycznia. Ostatniego grudnia wyłączyli usługi. Przeprosili i mieli włączyć na miesiąc. Nie włączyli. Porażka MiejscowośćKielce -
~Dorota / 2021-01-05 11:34
Nie polecam. Przy zawieraniu umowy nawijają makaron na uszy, obiecując pomoc, fachowców, etc.
Po zawarciu umowy radź sobie sam i w ogóle to spadaj. Nie działa, choć tuż przed instalacją działało? To twój problem.
Skoro dioda się świeci na dekoderze, to my odpowiadamy tylko za dekoder, a że dekoder nie współpracuje z 1-rocznym dotychczas sprawnym telewizorem, to zmień sobie telewizor.
"Proszę wyłączyć system HDMI w telewizorze, a fakturę wyślemy elektronicznie" do samotnej 80-latki, która nie ma i nigdy nie miała poczty elektronicznej.
Przebicie się przez infolinię, by usłyszeć takie mądrości to pół godziny czekania.MiejscowośćSopot -
~ganjetotrik420 / 2021-01-04 16:01
Vectra to totalna porażka przez nich nie da się korzystać normalnie z internetu Wifi raz jest raz go nie ma to masakra... ZaletybrakWadyWszystkoMiejscowośćRadom -
~Niezadowolona / 2021-01-04 10:37
Ciągłe przerwy w dostawie internetu. Po upływie okresu wypowiedzenia umowy, brak telewizji. Żałuję, że podpisałam umowę. Pozew zbiorowy to dobra myśl. ZaletyBrakWady- niekompetencja osób w BOK
- dodzwonić się na BOk masakra, trzymają klienta na linii po 30 min po czym okazuje się, że niewiele mogą.
- internet 5G kpina!!! zwykły nie działa, a już nie ma mowy o 5G
- i tak można więcej........
MiejscowośćSzczytno -
~Mac / 2021-01-02 23:29
W przerwy w dostawie internetu są bardzo częste i zdarzają się ostatnio bez jakich kolwiek powiadomien. MiejscowośćŚwiętochłowice -
~Robert / 2021-01-02 22:06
Tragedia, nigdy więcej. Bardzo słaby internet miałbyć 100 a był 25 max. ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćLubin -
~KAROL / 2020-12-31 22:51
Witam chciałem zakupić pakiety ale przez 4 dni wydzwaniania i czekania po godzinie, a szczytem bezczelności było czekanie 2 godziny na połączenie z konsultantem, a on twierdzi, że ktoś zadzwoni do mnie (a to inny kolsuntant lub ich szef). Cztery dni czekania i nic (maja klienta w dupie kolsuntanci jak i szefostwo). Nadmieniam , że w poprzedniej sieci nie miałem żadnych zaległości wręcz przeciwnie zawsze regularne płatności i nadpłaty. Pozdrawiam i omijać tą firmę szerokim (bardzo szerokim) łukiem. ZaletybrakWadywiele i to nagminne u nich jestMiejscowośćSZCZECIN -
-
~Marilyn / 2020-12-31 22:37
Doprawdy nie mogę pojąć dlaczego jeszcze istnieją. Za brak profesjonalizmu i oszukiwanie klienta powinni zostać zamknięci. Technologia z początku wieku. Obiecują 300 mb a dostajesz 30 mb. Potem mówią, że w umowie albo w jakichś warunkach firmowych zawarli, że nie zawsze będzie 300 mb. Ale nie ma wcale. ZaletyWcaleWadyKłamiąMiejscowośćGdynia -
~mick / 2020-12-30 12:22
internet nie działa, przedstawiciel vectry twierdzi, że nie odpowiadają za jakość połączenia z internetem. vectra jest żartem -
~Helena / 2020-12-29 20:41
Jestem klientem Vectry 12 lat i teraz niestety stwierdziłam (zwłaszcza po ostatniej świątecznej awarii telewizji cyfrowej), że czas się z nią pożegnać. Słaby zasięg internetu,ciągle zmiany kanałów no i ostatnia świąteczna awaria. Przez trzy dni świąteczne mieliśmy problem z telewizja cyfrowa, i pomimo zgłoszeń do siedziby firmy w Gdyni awaria została naprawiona dopiero 28.12.2020, czyli po świętach. A dzisiaj jeszcze doszły do mnie wieści, że pomimo awarii, nikt nie informował o awarii biura obsługi w Gdyni, co było kłamstwem. MiejscowośćChoszczno -
~malgorzata / 2020-12-29 19:46
od 9 lat jestem uzytkownikiem Vectry i zawsze byłam zadowolona,ale przyszedł czas sie pozegnac! odkad jest 5G to internetu praktycznie NIEMA! 50 razy dziennie trzerba laczyc od nowa ,nic nie mozna obejrzec one line bo co chwile brak internetu a juz mi sie znudziło dzwonic do nich i gadac w kolko to samo Zenada Miejscowośćkamienna gora
strona 116 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »