Internet non stop się zacina. Tylko czekam aż umowa się dkonczy
ZaletyZsfnej
MiejscowośćGliwice
~Dawid99 / 2021-01-25 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet rozłącza sie w godzinach, kiedy większość ludzi z niego korzysta. Niedopuszczalne jest aby o godzinie sam z siebie sie rozłączał, serdecznie nie polecam i odradzam.
ZaletyBRAK
WadyWszystko
MiejscowośćZabrze
~RZA / 2021-01-24 19:27
Ocena: 1.50 / 5
omijać szerokim łukiem , omijać szerokim łukiem
MiejscowośćRzeszów
~Zuza / 2021-01-24 18:02
Ocena: 4.75 / 5
Kielce ja jestem w Vectrze od początku istnienia i jestem bardzo zadowolona (telewizja internet). Wszystko działa niezawodnie po przeczytaniu tych wszystkich komentarzy przestraszyłam się, nigdy bym umowy nie podpisała. Jestem zadowolona, że telefon przeniosłam do Vectry od roku. I teraz nie wiem jeszcze, jutro zadzwonię i może coś ustalę. Czasami ktoś dzwoni do mnie i nie mam sygnału i w telefonie nie ma śladu że ktoś dzwoni. Dzwoniący mówią, że tylko pika w telefonie. To jest nagminne imbir denerwuje. Nie wiem czyja to wina telefonu czy Vectry. Telefon mam ten sam co w innej sieci miałam i było z nim ok.
ZaletyJestem zadowolona internet działa zawsze.
WadyDo tej pory nie bylo
MiejscowośćKielce
~blek / 2021-01-22 17:13
Ocena: 2.25 / 5
Nigdy nie podpisujcie z nimi umów na czas określony!
Jestem u nich na umowie bezterminowej Internet 600Mb/s od pół roku. Średnia prędkość pobierania nie przekracza połowy. Wysył jest ok w granicach 60MB/s.
Wpuszczają światłowód do bloku, a potem lecą koncentrykiem po mieszkaniach, to jak tu uzyskać przynajmniej połowę prędkości jak wszystko idzie w eter i na straty?
~Piotr / 2021-01-22 15:54
Ocena: 4.33 / 5
Witam. Po zapoznaniu się z treścią zamieszczonych tutaj komentarzy odnoszę wrażenie jakbym żył w innyd świecie. Ludzie! Podpisałdm umowę z V w lutym 2019. Właśnie noszę się z zamiarem przedłużenia na jakichś dobrych promocyjnych warunkach (mam nadzieję, że takowe zostaną mi zaoferowane). A dodatkowo rozważam przeniesienie numeru i rozszerzenie usług o telefonię komórkową. Przyznam, ze po komentach, które tutaj zobaczyłem, jo aż się włos na głowie jeży ! Ale dodam również, że jednocześnie trudno mi w to wszystko uwierzyć ! Jakoś nie spotkałem się z opisywanymi tutaj niedogodnościami ???? Dlatego jakoś mi trudno w to wszystko wierzyć. Rachunki zawsze były takie jak powinny, net działa, tv też. Owszem na początku musiałem zmienić ustawienia routera na właściwe, i wszystko śmiga po dziś dzień!
MiejscowośćKatowice
~Gregor / 2021-01-22 08:59
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA KONSULTANTOW,NACIAGAJA KLIENTÓW NIE UDZIELAJĄ WSZYSTKICH INFORMACJI,później utrudniają wszystko,nic nie załatwisz przez telefon, wszystko na ich formularzach,które trzeba wydrukowac bo musi być podpis,w banku załatwię więcej przez telefon a to niby tylko telewizja. MASAKRA
MiejscowośćHel
~Artokar / 2021-01-21 22:53
Ocena: 1.75 / 5
Fatalna obsługa zgłoszeń. Dwukrotnie umówiona została wizyta technika i dwukrotnie nikt się nie zjawił. Reklamacje przez chat dziwnie znikają bez śladu. Od miesiąca regularnie tracimy dostęp do internetu. Przerwy trwają po kilka godzin. Z niecierpliwością czekam końca umowy.
ZaletyBrak
WadyWiele
MiejscowośćGdańsk
~Wielki fan Vectry / 2021-01-21 22:52
Ocena: 1.25 / 5
Mam już 4 lata od nich internet i nie wiem jak wytrzymałem to nerwowo. Jeśli komuś zależy na stałym połączeniu i braku awarii, niech omija szerokim łukiem.
ZaletyŁatwość zerwania umowy
WadyCała firma
MiejscowośćWarszawa
~jack / 2021-01-21 18:54
Ocena: 3.50 / 5
działa od lat w miarę sprawni . Nie mogę narzekać .
Zaletydziała poprawnie
WadyPraktycznie nie ma a jestem 20 lat
MiejscowośćRadom
~Krzysiek / 2021-01-16 20:45
Ocena: 1.75 / 5
Coś im się skopało dzisiaj, o ile download na moim łączu 150Mbit/s idzie ładnie (ok. 110Mbit/s) to upload żenada - ok. 0.5Mbit/s góra 1.5Mbit/s przy wielokrotnych testach z różnych speed test stron. Już nawet odłączyłem ruter i podpiąłem się do modemu Vectry (Cisco) bezpośrednio kablem i ten sam efekt - więc Vectra dzisiaj nie świadczy umowy zgodnie z warunkami umowy (czyli nielegalnie jakby). Upload powinien być do 15Mbit, 30x mniej to przesada. Już myślę o jakimś światłowodzie od Orange, ciągle przychodzą, cene dają nawet mniejszą za 300Mbit bo mam u nich telefon
Zaletykiedyś było lepiej
Wadystrasznie wolny upload (1/30 tego co w umowie)
MiejscowośćGdańsk
~Nie lubiany przez oszustów / 2021-01-16 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Bubel.
Wykorzystywanie abonentów w celu podpisanie umowy, a potem już DNO. Ktoś w tym kraju na to pozwala.
Hasło VECTRY piwinno być takie:
CIESZ SIĘ, ŻE CI OBIECALIŚMY.
ZaletyKlient jest ważny w dniu podpisania umowy.
WadyPo podpisaniu umowy - MAMY CIĘ.
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Rizan / 2021-01-16 12:42
Ocena: 1.25 / 5
Szkoda czasu i pieniędzy, awaria goni awarię, ale według dostawcy usługi "nic się nie dzieje"...
ZaletyBrak
WadyDosłownie wszystko, obsługa, cena, itd.
MiejscowośćWałbrzych
~Pan Mateusz / 2021-01-15 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa, cały czas się zacina, nie polecam nikomu.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćRuda Śląska
~Kamil / 2021-01-14 13:52
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, płacę 70 zł miesięcznie za TV i net stacjonarny. Połączenie zrywa kilka razy dziennie. "Pomoc" techniczna wymieniła modem, ale problem został. Jak tu pracować ? Za co oni biorą tyle kasy. Cena do jakości porażająca w negatywnym tego słowa znaczeniu.
MiejscowośćGdańsk
~Paw / 2021-01-13 21:48
Ocena: 4.75 / 5
Rozumiemem, że opinie piszą głównie wk##wieni. Dla równowagi napiszę swoją. Mam Vectrę od lat (5?). Działa niemal niezawodnie. Czasem na 10 min jest przerwa. Przy problemach z TV udzielają dokładnej informacji telefonicznej, jak zresetować dekoder.
WadyBrak kanałów Mezzo (ale jest 13 ulica).
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek / 2021-01-13 17:28
Ocena: 1.50 / 5
tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)
Odpowiedź na
zgłoszenie z
:
26
.
12.
2020
r.
Bardzo dziękujemy za
przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
a Usług, Regulaminy
Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
zgłoszonych uwag.
I
1.
W odniesieniu do kwestii
poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
mieć wpływ na opisane
nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
dotyczących opisanych problemów w odbior
ze ww. usług
. W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
2.
Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
ectra
S.A. pkt.
11.5.
(...) za każdy dzień, w którym
nastąpiła prz
erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
i Opłata Powiązana.
Ponadto, zgodnie
z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
Odszkodowanie i obniżenie Opłat
Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
w pkt. 8, przy czym w
przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
jednego z Kanałów Kontaktu (...).
Zaletyżadnych
Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
MiejscowośćRadom
~Werty / 2021-01-13 13:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam ..
~Anna / 2021-01-12 21:14
Ocena: 1.00 / 5
podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
Zaletybrak
Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
MiejscowośćŚcinawa
~Konrad / 2021-01-12 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
ZaletyBrak
WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi