działa od lat w miarę sprawni . Nie mogę narzekać .
Zaletydziała poprawnie
WadyPraktycznie nie ma a jestem 20 lat
MiejscowośćRadom
~Krzysiek / 2021-01-16 20:45
Ocena: 1.75 / 5
Coś im się skopało dzisiaj, o ile download na moim łączu 150Mbit/s idzie ładnie (ok. 110Mbit/s) to upload żenada - ok. 0.5Mbit/s góra 1.5Mbit/s przy wielokrotnych testach z różnych speed test stron. Już nawet odłączyłem ruter i podpiąłem się do modemu Vectry (Cisco) bezpośrednio kablem i ten sam efekt - więc Vectra dzisiaj nie świadczy umowy zgodnie z warunkami umowy (czyli nielegalnie jakby). Upload powinien być do 15Mbit, 30x mniej to przesada. Już myślę o jakimś światłowodzie od Orange, ciągle przychodzą, cene dają nawet mniejszą za 300Mbit bo mam u nich telefon
Zaletykiedyś było lepiej
Wadystrasznie wolny upload (1/30 tego co w umowie)
MiejscowośćGdańsk
~Nie lubiany przez oszustów / 2021-01-16 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Bubel.
Wykorzystywanie abonentów w celu podpisanie umowy, a potem już DNO. Ktoś w tym kraju na to pozwala.
Hasło VECTRY piwinno być takie:
CIESZ SIĘ, ŻE CI OBIECALIŚMY.
ZaletyKlient jest ważny w dniu podpisania umowy.
WadyPo podpisaniu umowy - MAMY CIĘ.
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Rizan / 2021-01-16 12:42
Ocena: 1.25 / 5
Szkoda czasu i pieniędzy, awaria goni awarię, ale według dostawcy usługi "nic się nie dzieje"...
ZaletyBrak
WadyDosłownie wszystko, obsługa, cena, itd.
MiejscowośćWałbrzych
~Pan Mateusz / 2021-01-15 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa, cały czas się zacina, nie polecam nikomu.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćRuda Śląska
~Kamil / 2021-01-14 13:52
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, płacę 70 zł miesięcznie za TV i net stacjonarny. Połączenie zrywa kilka razy dziennie. "Pomoc" techniczna wymieniła modem, ale problem został. Jak tu pracować ? Za co oni biorą tyle kasy. Cena do jakości porażająca w negatywnym tego słowa znaczeniu.
MiejscowośćGdańsk
~Paw / 2021-01-13 21:48
Ocena: 4.75 / 5
Rozumiemem, że opinie piszą głównie wk##wieni. Dla równowagi napiszę swoją. Mam Vectrę od lat (5?). Działa niemal niezawodnie. Czasem na 10 min jest przerwa. Przy problemach z TV udzielają dokładnej informacji telefonicznej, jak zresetować dekoder.
WadyBrak kanałów Mezzo (ale jest 13 ulica).
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek / 2021-01-13 17:28
Ocena: 1.50 / 5
tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)
Odpowiedź na
zgłoszenie z
:
26
.
12.
2020
r.
Bardzo dziękujemy za
przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
a Usług, Regulaminy
Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
zgłoszonych uwag.
I
1.
W odniesieniu do kwestii
poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
mieć wpływ na opisane
nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
dotyczących opisanych problemów w odbior
ze ww. usług
. W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
2.
Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
ectra
S.A. pkt.
11.5.
(...) za każdy dzień, w którym
nastąpiła prz
erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
i Opłata Powiązana.
Ponadto, zgodnie
z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
Odszkodowanie i obniżenie Opłat
Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
w pkt. 8, przy czym w
przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
jednego z Kanałów Kontaktu (...).
Zaletyżadnych
Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
MiejscowośćRadom
~Werty / 2021-01-13 13:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam ..
~Anna / 2021-01-12 21:14
Ocena: 1.00 / 5
podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
Zaletybrak
Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
MiejscowośćŚcinawa
~Konrad / 2021-01-12 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
ZaletyBrak
WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
MiejscowośćOpole
~Karol / 2021-01-12 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2021-01-12 08:04
Ocena: 2.50 / 5
Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
Zaletycena
Wadyjakość
MiejscowośćGdańsk
~micbard / 2021-01-11 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
Miejscowośćwarszawa
~Kamil / 2021-01-10 19:25
Ocena: 2.00 / 5
Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
~Pan / 2021-01-10 19:15
Ocena: 2.00 / 5
Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
WadyVECTRA
MiejscowośćGrodków
~Elka / 2021-01-08 20:56
Ocena: 1.25 / 5
Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
~Danuta da / 2021-01-07 21:34
Ocena: 1.25 / 5
Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
ZaletyZadne
WadyKłopoty z Internetem codziennie,
MiejscowośćEŁK
~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
Ocena: 1.75 / 5
Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
MiejscowośćWaeszawa
~Beny79 / 2021-01-06 23:43
Ocena: 3.75 / 5
Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
konsultanci uprzejmi