Regularnie wyłączany internet i TV w godzinach późno wieczornych/ nocnych. Wielokrotne telefony nie poprawiły sytuacji. Problem jest permanentny. To jest po prostu żenujące.
ZaletyBrak
WadyBrak internetu w godzinach wieczornych
Brak tv w godzinach nocnych
Brak reakcji po zgłaszaniu problemu
Słaba jakość i zasięg internetu
MiejscowośćBydgoszcz
~Staś / 2021-03-22 16:12
Ocena: 3.00 / 5
W mojej okolicy Vectra nie ma usług stacjonarnych. Są tylko mobilne.
ZaletyNie wiem co napisać
WadyJak wyżej
MiejscowośćCzernikowo
~Jacek / 2021-03-22 07:46
Ocena: 2.00 / 5
w tegorocznej ofercie , naciągają klientów
nikt nie informuje w pakiecie z dekoderem 4K większość kanałów nie da się nagrywać ,cofać , i oglądać 5 dni wstecz
co do internetu , to też wiele brakuje do parametrów opisanych w umowie , nie wspominam już o prędkości reklamowanej , bo to już kosmos , poza zasięgiem
Zaletytylko pan z ekipy instalacyjnej
Wadyobsługa
MiejscowośćBialystok
~Krzys / 2021-03-19 15:23
Ocena: 2.00 / 5
od czasu duzej awarii kilka tygodni temu ciagle zrywa na kilka , kilkansacie sekund wi-fi. Resetuje modem. Po kilku dniach to samo. Pomoc techniczna jest do d........ Dla nich najwazniejsze , aby zapłacic w terminie. Ich pomoc polega na tym , aby napisac o resecie modemu , który wykonuje i pomaga na 2 dni. Szukam już innego dostawcy netu i tv , bo Vectry - jej podejscia do klienta mam dość.
Zaletyobecnie brak
Wadyopisane wyżej
MiejscowośćZabrze
~Michał / 2021-03-19 11:48
Ocena: 2.67 / 5
Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić.
MiejscowośćGDYNIA
~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03
Ocena: 1.50 / 5
od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta
MiejscowośćGdynia
~Marcin / 2021-03-17 16:30
Ocena: 2.50 / 5
Po zgłoszenie ze nie ma sygnału tv oraz internetu usłyszałem ze w takim przypadku bedzie bardzo szybka interwencja serwisu po czym dostaje informacje ze.serais pokarze.sie za 3 dni. Morał taki ze 3 dni bez usług za które trzeba płacić.
MiejscowośćWejherowo
~Maciejka / 2021-03-16 19:08
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA VECTRA TO SCAM!
internetu nie ma 23 godziny i 59minut dziennie i nie można ich pozwać bo musi go nie być więcej niż 24h bo tak mają w umowie.
UWAŻAJCIE NA NICH, TA FIRMA TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO TYLKO UDAJĄ, ŻE MAJĄ JAKIŚ INTERNET A W PRAKTYCE TEN INTERNET CZASEM SIĘ TYLKO NA CHWILE POJAWI.
Jedyne co słyszę, to że usterka została już naprawiona a pewnie nikt nawet nie sprawdza o jakim adresie jest mowa, zero poszanowania dla klienta i poi prostu jakaś kpina. Na szczęście od niedawna na moją ulicę dostarcza już stacjonarnie internet play bez limitu więc vectra idzie w odstawkę i przestrzegam każdego, żeby się nie dał przypadkiem naciąć na tą patologie jaką jest vectra.
ZaletyNie ma
Wadyvectra
MiejscowośćKowale
~Nieistniejący użytkownik / 2021-03-15 17:25
Ocena: 2.25 / 5
Internet WI-FI od 5 dni. W panelu użytkownika, na stronie Vectry informacja, że muszę zakupić usługę WI-FI (którą mam).
Na zgłoszenie, dostaję odpowiedź, że po 48 godz. będzie aktyny panel konfiguracji, minęło kilka dni i nic, tylko informacja, że mam dzwonić na 601 601 601. Dzwonię - nie ma takiego abonenta jak ja, i dowiaduję się, że muszę zadzwonić na numer na który dzwonię (śmieszne).
Ogólnie po kilku połączeniach telefonicznych z przekierowaniem, nic nie załatwione, bo jak czekam na konsultanta, który jest tym jedynym co wie, połączenie jest rozłączane.
MiejscowośćGdynia
~Kamilo / 2021-03-14 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Problemy problemy i ciągłe awarie i przeprosiny, placi sie za miesiac a conajmniej 2 łikendy mam bez internetu albo telewizji. Nie polecam i czekam tylko az skonczy sie umowa
WadyAwarie, problemy z predkoscia, ebok regularnie niedostepny
MiejscowośćBędzin
~Gliwice Zygmunta / 2021-03-14 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Internet daremny, oszukują klienta na temat prędkości, nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystko co mają w ofercie
MiejscowośćGliwice
~Mm / 2021-03-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
MiejscowośćBytom
~Olanyklient / 2021-03-13 13:06
Ocena: 3.00 / 5
Witam wszystkich. Mam w domu internet i TV z Vectry. Internet 100Mb/s rzadko kiedy osiąga zadowalające prędkości. Przeważnie chodzi jak moja wcześniejsza usługa 50Mb/s też z Vectry. Napisałem więc meila do obsługi klienta wraz z pomiarami łącza oraz pełną dokumentacją w postaci screenów... W odpowiedzi na mój problem umyli ręce że sprawdzili u siebie zdalnie że przez ostatni czas mój modem był cały czas zalogowany w sieci i nie odnotowali żadnych problemów technicznych w moim rejonie więc są jak najbardziej w porządku... Po prostu mają mnie gdzieś... Nie jestem zadowolony z ich usług a już nie mówiąc o podejściu do klienta... Umowa do czerwca więc podziękuję i zakładam światłowód od konkurencji w tych samych pieniądzach.
MiejscowośćStaszów
~Martin / 2021-03-12 13:00
Ocena: 1.00 / 5
VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
Poniżej odpowiedź na reklamację:
uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
VECTRA - nie polecam i nigdy więcej
Zaletybrak
Wadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamami
MiejscowośćWarszawa
~Łukasz / 2021-03-10 19:57
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
No kur... mać!!!
Szczerze nie polecam nikomu!
MiejscowośćWarszawa
~Vectra złodzieje / 2021-03-10 01:30
Ocena: 1.00 / 5
Ich usługi to jest jakaś porażka, posiadam „najszybszy internet” za który płace nie mało, a ciągle jest z nim jakiś problem!!!! Więcej korzystam z mobilnego niż wi-fi, pracując zdalnie z domu, bo inaczej się nie da!!! To jest kpina!!! Obsługa klienta tez daje dużo do życzenia... Niemili i niedoinformowani konsultanci, wprowadzający w błąd i nie mający pojęcia o świadczonych przez tą „firmę” usługach!!!! To jest jawne złodziejstwo!!!! Jutro idzie pozew do sądu o wyłudzenie, ponieważ płace za rzekomą usługę, z której nie mogę korzystać...
ZaletyNie ma żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyW każdej sferze!!!!!!! Zaczynajac od usług kończąc na beznadziejnej obsłudze klienta!!!!!!!!
MiejscowośćWrocław
~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać
ZaletyBrak
WadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczaja
MiejscowośćTorun
~Ad / 2021-03-08 19:57
Ocena: 1.50 / 5
Przy przeniesieniu numeru mój numer otrzymał ktoś inny i sobie z niego korzysta. Ja od 5 dni jestem pozbawiony kontaktu, a każdy kto chce się dodzwonić do mnie, dodzwania się do innej osoby. Ta osoba otrzymuje też moje hasła SMS do banku i inne wiadomości. "Trzeba czekać na rozwiązanie problemu" to tekst, który słyszę od blisko tygodnia.
~s / 2021-03-08 18:43
Ocena: 1.00 / 5
DNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugi
Zaletybrak
MiejscowośćGDAŃSK
~Julian / 2021-03-07 20:43
Ocena: 5.00 / 5
Polecam nie narzekam, polecam pana przedstawiciela... 785-500-713