strona 111 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Andrzej / 2021-05-03 16:46Ocena: 1.00 / 5
Tradegia!!!! Przerwy w dostawach, fatalny transfer, obsługa tragedia. Nie potrafi usunąć usterki od ponad tygodnia. Tylko potrafią dzwonić żeby zwiększyć sobie pakiet , to potrafią najlepiej !!!! -
-
~Alesio / 2021-05-03 10:58Ocena: 1.00 / 5
Płacisz 100% za !/3 programów, te same programy, tylko w innej jakości są liczone jako różne.Ścigali mnie firmą windykacyjną, mimo, że zapłaciłem za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
Z daleka od te psedo-firmy.ZaletyBrakWadyZwykłe szalbierstwo, odradzam tych cwaniaków.Obsługa klienta-dno.MiejscowośćWarszawa -
~Walić_Vectra / 2021-05-02 14:07Ocena: 1.00 / 5
codziennie mam przerwy w dostawie internetu, telewizja klatkuje, mam pakiet najlepszy a internet gorszy niz w pakiecie srebrnym, oszuści Zaletymożna oglądać na telefonieWadyprzerwy w dostawie intenetu
telewizja klatkuje
oszustwaMiejscowośćElbląg -
~maydalena / 2021-04-30 09:01Ocena: 1.00 / 5
to jest jakas masakra internet jak w sredniowieczu, nic nie dziala ciagle przerwy , najgorszy internet w calej polsce na szczescie zostal mi mc do konca umowt... nigdy wiecej ZaletybrakWadynie laczy internet , przerywaMiejscowośćwarszawa -
~Ania / 2021-04-29 22:51Ocena: 1.00 / 5
To jest tragedia jakaś ciągle przerwy w dostawie internetu, pokój obok na wi-fi już internet to kompletna porażka ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćGdańsk -
~Daro / 2021-04-29 20:38Ocena: 1.00 / 5
Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat! -
~Marcin / 2021-04-29 20:17Ocena: 2.00 / 5
Cena wysoka w porównaniu np. z Netią ... i obsługa klienta dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletysygnał TV dobrej jakości ,awarie brak sygnału bardzo rzadko np. raz na dwa lataWadyobsługa klienta !!!!!!! załatwienie tematu niesłusznie zawyżonej kwoty na fakturze trwało cztery miesiące !!!!!!! prośba o stworzenie pakietu do określonej kwoty skutkowała brakiem roamingu na kartach SIM telefonów co oczywiście zostało ukryte przed klientem przez konsultanta Vectry tworzącego pakiet i umowę ,aby tylko podpisał owa umowa została podpisana !!!!!! i dodatkowy absurd z tym związany - roaming już nie osiągalny dal tej umowy ,dopiero po dwóch latach z nową umową !!!!!!! -
~OpelVectra / 2021-04-29 18:44Ocena: 2.25 / 5
Vectra to masakra. W Gdańsku ciągłe awarie i drogo. W czasach pracy zdalnej to kpina z klientów. Od Vectry to lepiej kupić nawet pakiet GB na karcie SIM, byleby nie ładować się w umowy z nimi. Odradzam. Po dwóch latach i końcu umowy jestem szczęśliwszy. Jeden problem mniej. MiejscowośćGdańsk -
-
~lilo40 / 2021-04-29 15:15Ocena: 4.50 / 5
Przez kilkanaście lat używałem internetu z upc. Tak z przyzwyczajenia. Płaciłem przez te lata zawsze tyle ile chcieli i z podpisaniem zobowiązania na 24 miesiące. Przed podpisaniem nowego cyrografu nie mogłem się z nimi dogadać co do ceny. Mają taniej dla nowego abonenta niż starego, który przedłuża umowę. Przeszedłem do vectry. Tam internet mam tańszy o 15zł, szybszy o 150Mb i bez tego cyrografu na 24 miesiące. Chodzi szybko i stabilnie Ale człowiek jest głupiiii..... ZaletyBez zobowiązania, tanio, stabilny,WadyW XXI wieku zablokowali dostępu do swobodnego ustawiania modemuMiejscowośćZabrze -
~Jan Nowak / 2021-04-29 14:46Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam w Gdyni na ul. Płockiej. Internet 600/60 Mb/s. Po Wifi.
Pobieranie:
405.42 Mb/s
Wysyłanie:
0.00 Mb/s i tak od 3 miesięcy.Zaletybrak zaletWadyniestabilne łaczeMiejscowośćGdynia, Płocka -
~Mateusz / 2021-04-28 16:08Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problemy w dostawie. Próba przeniesienia winy na klienta podczas zgłaszania problemów. Porównując do innych dostawców telewizji i interesu różnica kolosalna oczywiście na duży minus. Z niecierpliwością czekam na zakończenie umowy. Ocena 1,7/5 mówi sama za siebie. ZaletyBrakWadyWymienione wyżejMiejscowośćZabrze -
~OMIJAĆ Z DALEKA / 2021-04-27 02:24Ocena: 1.50 / 5
Jeśli masz wybór - nigdy, PRZENIGDY nie wybieraj tego pseudodostawcy. ZaletyBrak.WadyCiągłe braki dostawy, imitacja obsługi klienta, wieczne wciskanie bzdur i próby przeniesienia winy na klienta. Pieniądze inkasowane co miesiąc za niedziałające usługi.MiejscowośćZabrze -
~trer / 2021-04-26 12:01Ocena: 2.25 / 5
Operator jak operator różnie z nim bywa, ale kontakt tragiczny. Wprowadzili "sztuczną" konsultantkę z którą nie idzie się porozumieć, jak jakimś cudem uda jej się określić temat rozmowy, to przekierowuje na infolinię konsultantów która jest permanentnie zajęta. Jak ktoś nie ma co najmniej 30 min życia do zmarnowania, to niech nie dzwoni. Zrobili wszystko by uprzykrzyć klientom kontakt z nimi, prawdopodobnie w grę wchodzą oszczędności jak zwykle na ludziach. Zrzucanie zadań na pseudo AI i na klientów by korzystali z formularza przez stronę, by zredukować ilość swoich pracowników. Uważajcie też na umowy zawierane przez telefon. Ja miałem dostać Voucher na NF, a tu sie okazuje, że jedyną możliwością odbioru tego Vouchera jest dodatkowe logowanie, akceptacja regulaminu który uprawnia Vectre do dzielenia sie moimi danymi z innymi podmiotami - żadna promocja tylko handel danymi. Uważam ze społeczność powinna wyrazić swój przeciw wobec tego typu praktyk co niniejszym czynie w swoim imieniu. -
~Pola / 2021-04-25 14:04Ocena: 3.00 / 5
Internet do 300Mb/S, wiadomo, że owo 300 to czysta teoria, ale jest to Internet o dobrych parametrach. Niestety łącze niezbyt stabilne, mój laptop jest bardzo czuły i przy zaniku sygnału sie rozłącza z netem, musze ponawiać połączenie a jak jest nastawione na połączenie automatyczne to po kilku sekundach łączy się sam. Jednak to 2-3 sekundowe rozłączenie zaburza mi pracę, a powtarza sie to bardzo często. Cena jest do przyjęcia, jednakże biorąc pod uwagę powyższe oraz staż, spodziewałabym się podwyższenia jakości albo obniżenia ceny za "starą" już usługę. Okazuje sie, że jako stały klient nie mogę dostać korzystniejszej oferty. Zatem złożyła wypowiedzenie. Dział utrzymania klienta nie potrafi skontaktować się w terminie dogodnym dla klienta, więc podpisałam umowę z innym dostawcą. Parametry bez zmian, ale przynajmniej taniej będzie. WadyZrywanie połączenia, kiepska obsługa, brak ofert w celu utrzymania klienta.MiejscowośćSopot -
~Robert nie zadowolony z internetu od 4 / 2021-04-24 14:47Ocena: 1.75 / 5
W szczecinku usługi VECTRY dostępu do internetu tragedia pakiet 600Mb/s działa jak 300Mb/s brak segmentacji sieci brak modernizacji duży ping ponad 31 najmniej to 24 strony się otwierają wolno internet jak by zamulał ZaletyTelewizja cyfrowaWadyInternet nie zgodny z ofertą transfer zaniżany bo dużo osób korzysta jak wykupisz 600 to masz 300 jak kupisz 450 to masz 250MiejscowośćSzczecinek -
~megamax / 2021-04-24 08:09Ocena: 3.00 / 5
Internet jest ok, ale telefonia komórkowa to szok. Obsługa klienta to kpina. Mieliśmy mieć przeniesienie numeru w styczniu, a juz jest prawie maj i dalej nic nie dziala. Obsluga nie oddzwania i nie wie o co chodzi.. MiejscowośćLegnica -
-
~Rafał / 2021-04-22 21:32Ocena: 1.75 / 5
Firma porażka już nie mogę się doczekać kiedy się umowa skończy awarie często, szybkość reakcji serwisantów porażka.
Byle by wcisnąć kolejne usługaZaletyCena ale co z tego jak to byle coWadyTv, jakość serwisu, dekoder wątpliwej jakości okłamano przedstawicieleMiejscowośćSuchy las -
~kris / 2021-04-22 14:22Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba firma nigdy jej nie polecę nikomu nawet wrogowi co chwilę jakieś awarie a to z internetem a to z tv masakra jakaś MiejscowośćRybnik -
~Qwertyuiop / 2021-04-22 13:19Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Najgorszy internet w Polsce. Bez przerwy awarie, strony się długo ładują, oszukują z internetem - większy pakiet to internet wolniejszy. Oni mają chyba routery z przed 20 lat. Ceny internetu są wysokie a internet w najwyższym pakiecie chodzi jak vDSL. Obsługa ma klientów w dupie kiedy oni narzekają na internet. Łączę nie przekracza 50mb/s, często jest mniej niż 5mb/s. Jak korzysta z internetu więcej niż kilkaset osób (wszyscy są klientami tego operatora) to są zakłócenia. Sry za błędy jeżeli są. ZaletyBRAKWadyPowolny internet
Nieprzyjemna obsługa klienta
Za wysokie cenyMiejscowośćRacibórz -
~Maju / 2021-04-22 01:18Ocena: 1.00 / 5
Wpadłem w vectre przez brak innych opcji w mojej lokalizacji. wczesniej korzystałem z innych dostawców i z czystym sumieniem mogę powiedzieć ze vectra to największe bagno z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Awarie prawie każdego dnia, internet szybki ale co z tego jeśli nie ma do niego dostępu przez jego zanik. Żeby dodzwonić się do nich trzeba rezerwować sobie około godziny bo samo czekanie to +- 20 minut + jeszcze ten cholerny automat na start. Jak się już w końcu człowiek połączy to odbiera pan/pani bez jakiejkolwiek wiedzy i wszystko co robi to w koło macieju czyta tą samą regułkę.
Zdecydowanie odradzam korzystania z tej beznadziejnej firmy.MiejscowośćRybnik
strona 111 z 232
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
