Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Boing / 2021-02-17 20:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Stałe łącze nie jest stałe, internet raz taki jak w umowie, raz nie ma wcale, a raz taki, że już telefony 10 lat temu miały szybszy
    Wadyczęste braki internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czet / 2021-02-17 12:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem przez dwa lata z dostawy tv Vectry w wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie. Wyprowadziłem się pół roku przed wygaśnięciem umowy,płaciłem jednak zgodnie z nią należne Vectrze kwoty-w tym czasie nigdy z niczym nie zalegałem. Przed końcem 2020 r. w rozmowie telefonicznej z konsultantką (jej nazwisko i czas rozmowy zapisałem) usłyszałem,że dekoder i pilota mogę przekazać pracownikom Vectry,którzy przyjdą zlikwidować połączenie z lokalem i że powinienem czekać w rej sprawie na wiadomość od Vectry. Wychodząc z błędnego, jak się później okazało,założenia,źe rozmawiam z osobą kompetentną, zignorowałem zapis w umówie,mówiący o dwutygodniowym terminie zwrotu oprzyrządowania. Ponieważ nikt z Vectry nie skontaktował się ze mną,w połowie stycznia br. zadzwoniłem znowu na infolinię,gdzie inna konsultantka,nic nie mówiąc o rygorystycznym podejściu firmy do czasu zwrotu ww. skcesoriów,poinformowała mnie,że mogę je odesłać. Ponieważ jednak nie mieszkam już w Warszawie,a wspomniany sprzęt tam pozostał, musiałem najpierw skontaktować się z aktualną lokatorką i moim,mieszkającym w stolicy synem,który wziął na siebie stronę logistyczną zwrotu-zajęło to jednak kolejny tydzień,tak,że dopiero 25 stycznia br. przesyłka za pośrednictwem InPostu wyruszyła w drogę do Vectry. Jednakże,ku mojemu zaskoczeniu, 9 lutego br. otrzymałem od Vectry smsa (!) z informacją,że 5 lutego na moim rachunku została naliczona kwota księgowa w wysokości 60 zł-bez podania powodu,podstawy prawnej i sposobu wyliczenia tej kwoty (odesłanie do mojego konta (byłego!) klienta na ebok Vectra też nie zawierało takich informacji,a jedynie nr noty). Podjęta przeze mnie natychmiastowa próba wyjaśnienia sprawy na infolinii,poza ukazaniem przeszkód w komunikacji piętrzonych przed klientami Vectry i rażącą niekompetencją konsultantów,niczego nie zmieniła. W tej sytuacji następnego dnia listem poleconym i priorytetem wysłałem na adres Vectry szczegółowy opis zaistniałej,nie z mojej winy zwłoki,z odmową zapłacenia owych 60.zł i z prośbą o ustosunkowanie się do moich racji; oprócz tego,korzystając z elektronicznej formuły kontaktu,udostępnianej przez Vectrę, wysłałem nieco skróconą wersję mojego pisma. Choć dobiega już tydzień od wysłania przeze mnie listu,do dzisiaj nie otrzymałem żadnej (w żadnej formie) odpowiedzi. Wnioski z mojej historii pozostawiam inteligentnym czytelnikom do samodzielnego wyciągnięcia. Ja id tej pory będę szerokim łukiem omijał takie firmy jak Vectra.
  • ~Voitek / 2021-02-16 20:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak mozna codziennie miec problemy z internetem, ktory jest rzekomo jwdnym z lepszych jesli chodzi o dostawcow? Odkad mam Vectre nie bylo dnia i nie ma dnia bez braku internetu(mieszkanie w bloku) ioni smia jeszcze dzwonic do klientow i proponowac intwrnet 2x szybszy za dodatkowe 10zl, smiech na sali, i takie kwoty wolaja za uslugi, ze po tym co dostarczaja sami powinni doplacac do tego.
    ZaletyBrak zalet
    WadyCo pol roku wymieniany albo dekoder albo modem
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~To jo / 2021-02-15 19:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem 14 lat abonentem Vectry, mieszkam w wynajmowanym lokalu i do końca lutego muszę się wyprowadzić. Umowę z vectrą mam do końca maja br chciałem ją rozwiązać ale dowiedziałem się że muszę zapłacić ponad 400 złotych jeżeli chcę to zrobić od razu. Dla mnie to jest skandal. Tyle lat płacę abonament a oni zadają ode mnie tyle kasy. Dodam że chciałem dalej być abonentem lecz ze względu na to że nie ma dostępu do vectry w moim nowym miejscu zamieszkania niestety nie mogę. Poprostu stałych klientów traktują jak śmieci. Nie polecam tej platformy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Elza / 2021-02-15 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna obsługa, monter był umawiany 3 razy, za każdym razem nie zjawiał się, po telefonie na infolinie po czasie (16-18) w tych godzinach mial byc monter, dowiadywalam sie ze monter zostawil notatke ze nikogo nie bylo w domu, bzdura!!! nie;0 polecam, masa zmarnowanego czasu i nerwow, nie mowiac juz o wyjsciach wczesniejszych z pracy specjalnie na ta okazje :) DO DU*Y Z TAKA USLUGA. Dziekuje, nie polecam, nie pozdrawiam.
    WadyWSZYSTKO!
    MiejscowośćRybnik
  • ~Darek / 2021-02-14 13:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Kończy się moja umowa chciałem podpisać nową a tu szok.Jestem klientem około 24lat i propozycja taka tv+internet dodatkowe kanały sportowe+jakas AXA ubezpieczenie i na koniec Najlepsze AKTYWACJA 145zl polskich.Pytam się czy sprzęt Vectry jest ze złota że musi być ubezpieczenie przez 3 miesiące i ta aktywacja. Podziękowałem i sobie poszłam i nie wrócę.
    ZaletyŻadne
    WadyCeny ceny i jeszcze raz ceny
    MiejscowośćToruń
  • ~M / 2021-02-12 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiona przez internet. Pierwsza próba połączenia, dziura w ścianie i szafce. Monter zamiast dać umowę i podpiac dekoder to się spakował i wyszedł. Druga próba, monter nie dotarł, po godzinie rozmowy na infolini nikt nie umiał powiedzieć co się dzieje z monterem, ok do 3. Razy sztuka. Jednak nie! Tutaj również monter nie dotarł, wg infolini monter był, ale nas nie było, 4 osoby w domu czekały. Oczywiście znowu infolinia nie mogla, albo nie próbowała, połączyć się z monterem. Serdecznie nie polecam. Zlewanie klienta na całej linii, na infolini ludzie mało kompetentni i nieuprzejmi.
    Szkoda czasu.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lubik / 2021-02-12 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie miałem gorszego internetu. Ba! Obecnie korzystam z mobilnego sieci a2mobile iż polaczenie jest stabilniejsze, pingi nie skacza jak w przypadku Vectry do 500ms ora nie ma utraty pakietów w grach. Obsluga klienta? Katastrofa - robia z klienta idiotę, udając że internet jeat ok i wołają o kolejne testy z WinMTR na ktorych ewidentnie widać problmey z inernetem.
    ZaletyNie tym razem.0.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćRybnik
  • ~KT / 2021-02-12 08:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Proszę uważać na tą sieć, oszukują Klienta na każdym kroku... Sytuacja... jedna z wielu z OSZUSTAMI - Podpisując umowę wziąłem samą kartę tv (wtedy nieodpłatnie mogłem wziąć też od nich dekoder), ale nie był mi potrzebny, więc tylko dopytałem czy mogę w każdej chwili go dobrać i czy są z tym związane koszty. Odpowiedź: w każdej chwili, bez problemu, bez opłat. Wczoraj na infolinii powiedziano mi, że muszę zapłacić 149 pln jednorazowo + 10 pln do rachunku co miesiąc... więc mówię na infolinii, że zostałem oszukany, wprowadzony w błąd. NIC sobie z tego nie zrobiła, stwierdziła, że nie ma takiego zapisu w umowie, więc ja dalej - ale nie ma też zapisu o opłatach, o których Pani mi mówi. Ogólnie tracąc argumenty poleciła mi złożenie wypowiedzenia na e-mail ???? ???? ????
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO
    MiejscowośćBIAŁYSTOK
  • ~zibi / 2021-02-11 14:07
    Ocena: 2.25 / 5
    UWAGA!!!
    Ostrzegam wszystkich chcących korzystać z usług tej firmy. Jak macie możliwość lepiej poszukać innego dostarczyciela usług, dopłacić, przepłacić, ale nie korzystać z usług tej firmy. W chwili kiedy pojawią się problemy, a się pojawią natraficie na mur który jest nie do przejścia. Problemy w techniczne to znak rozpoznawczy tej firmy. Skorzystajcie z tego ostrzeżenia i nie popełniajcie mojego błędu!!!
    ZaletyPozornie dobra cena w stosunku do proponowanego pakietu
    WadyObsługa klienta, problemy techniczne.
    MiejscowośćToruń
  • ~Mario79 / 2021-02-11 13:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Przez 10 lat korzystałem z ich usług, kupowałem kolejne usługi. Zawsze płaciłem przed czasem. Kiedy po 10 latach musiałem zrezygnować z usług bo wyprowadziłem się z mieszkania to już się sprawa skomplikowała. Choć lojalnie poinformowałem 3 krotnie o tym ze zamierzam rozwiązać umowę z przyczyn przeprowadzki, to nikt nie poinformował mnie o tym ze mam umowę jeszcze przez miesiąc lub dwa. Oczywiście dzwoniono do mnie wielokrotnie z ofertami i pytaniem dlaczego. Kiedy minął ostatni miesiąc Vectra naliczyła mi opłatę karną z zerwanie umowy. Tak się nie traktuje klienta, tak robią dranie licząc na ostatni grosz od głupiego klienta. Reklamacja nic nie dała, bo klient powinien wiedzieć... Czy warto tak prowadzić biznes?
    ZaletyBrak
    WadyBrak podejścia proklienckiego. Płacz i plłać.
    MiejscowośćWolomin
  • ~Niezadowolony klient / 2021-02-11 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Internet się całe życie zacina. Po wymianie na rzekomo lepszy ruter jedyne co się zmieniło to cena. Nie polecam nikomu. Żenada.
    ZaletyŻadne. Nie ma dosłownie żadnych zalet
    WadyWszystko. Wszystko związek z VECTRĄ to żenada
    MiejscowośćRadom
  • ~trick / 2021-02-10 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z TV od kilku lat ale ostatnio mają często problemy techniczne . A żeby się dodzwonić do konsultanta to trzeba na infolinię sprzedażową telefonować,no chyba że chcemy sobie dłużej pogadać z wolno gadającym botem !
    MiejscowośćRadom
  • ~Lucyna / 2021-02-10 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z przeprowadzka chciałam zrezygnować z usług Vectry od chwili złożenia rezygnacji minęły 3 miesiące i została ona w końcu przyjęta. Wykonałam około 20 telefonów gdzie byłam blednie informowana ze rezygnacja jest przyjęta i nie mam żadnych zadłużeń po czym dostawałam wiadomości sms ze mam zapłacić natychmiast lub skierują sprawę do sądu. Dopłaciłem już w sumie 500 zł mimo ze się odwoływałam. Jestem w szoku ze tak duża firma nie dba o renomę i stosuje takie metody.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Barbara / 2021-02-10 12:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Co jakiś czas przestaje działać telewizja przez dekoder, można wtedy oglądać tylko stacje dostępne przez kablówkę.
    Ale wśród nich nie ma żadnego z interesujących mnie kanałów. Taka sytuacja trwa od doby do kilku tygodni. Po pewnym czasie problem sam się naprawia. Zgłoszenie reklamacji do vectry powoduje odpowiedź: nie odnotowano u nas żadnych awarii reklamacja odrzucona. Czyli według vectry to że klientowi nie działa to nie jest awaria. Awaria jest wtedy kiedy oni odnotują. Żenujące. Serdecznie odradzam to dziadostwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niepolecam / 2021-02-10 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Na umowie 600mbps, tymczasem bardzo często internet się rozłącza, bądź pobieranie/upload jest na poziomie 10-15 Mbps. Żenada, stanowczo nie polecam.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćZabrze
  • ~Michał / 2021-02-09 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Serwis mimo że umówiony na konkretny przedział czasowy w ogóle się nie pojawił a Pani na infolinii twierdzi że to błąd systemu i nie było zgłoszenia mimo że posiadam potwierdzenie na emailu i smsie. Jakość usług też jest masakryczna - skaczące lub nie działające kanały tv, przerywajacy internet lub jego brak. Stanowczo nie polecam !!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWrocław
  • ~Kvbus / 2021-02-08 19:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu internetu nie ma praktycznie co dwa dni obecnie od 24h jestem bez internetu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    MiejscowośćKielce
  • ~Xxx / 2021-02-08 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Ciągle awarię i tylko klient usłyszy o resetowniu modemów chociaż awaria jest ogilno polska
    ZaletyBrak
    WadyRobią z ludzi idiotów
    MiejscowośćZabrze
  • ~depthic / 2021-02-06 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle występują wielogodzinne lub całodniowe przerwy w dostawie internetu, kontakt z Vectrą jest strasznie ciężki, na wszelkie zgłoszenia pomoc techniczna każe resetować modem, mimo wyraźnego zaznaczenia, że to robiłem. Reklamację też odrzucają pisząc, że w danym okresie nie odnotowali żadnych awarii i nie chcą oddać pieniędzy za okres bez internetu. Zwyczajni krętacze i złodzieje.
    Zaletymógłbym napisać, że szybki internet gdyby nie to, że ledwo osiąga połowę deklarowanej prędkości
    Wadyciągłe awarie, przerwy w dostawie, trudny kontakt, olewanie klientów
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016