Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4438 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pablo / 2022-01-25 17:46
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie wiem skąd te opinie, może od innych operatorów wynajmujących trolli, może są opłacani?nie wiem, wiem jedno , u mnie chodzi beż zarzutu, w skali od 0 do 10 wystawiam 7 z czystym sumieniem, dlaczego 7 ponieważ mam TV 4 k a sygnał jest podbijany do 2060 a nie realizowany w tym formacie ale to już nie vectry wina, tylko nadających, co do kabla zawsze miałem dobre zdanie, co do światłowodu echo poczytajcie sobie , i tak światłowód nie może być doprowadzony do rutera, z resztą po kablu już macie straty przez wi FI również.nie będę pisał więcej bo chyba same troll siedzą w całej Polsce jest net mniej więcej na tym samym poziomie co wyróżnia firmy to firmwave , a z resztą wymagacie nie możliwego.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Piotr / 2022-06-02 00:33
    Ocena: 4.25 / 5
    Tragicznie traktują nowych klientów..Choć zdarzyło mi się trafić na uprzejmość.To kwestia jak trafisz.Konsultant nie przedstawił,pełnej oferty,i umowa usługi ,nie są wymarzone.A tak to jestem wmiiarę zadowolony .Telewizja smart rewelacyjna.Internet mobilny działa nawet w lesie za miastem.Łatwe menu i interfejs w aplikacji vectra .Można dobrać usługi,sprawdzić ofertę,zgłosić awarię.,łatwo opłacić fakturę.Polecam Vectrę mimo wszystko
    ZaletyŁatwy dostęp z aplikacji do usług,faktur.Dobry internet,
    WadyMało salonów w Polsce,sposób potraktowania to kwestia losowa,albo dno ,albo super.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Pit / 2020-03-29 13:14
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam,

    Mieszkam w Legnicy na dużym osiedlu. Od tygodnia mam internet 600 mb/s hybrydowy - światłowód do węzła w klatce od węzła do mieszkania koncentryk (wcześniej miałem 150 mb/s). Zmierzone prędkości: blisko 600 mb/s po kablu, ok. 220 mb/s dwa pokoje dalej przy wykorzystaniu transmitera power line, wifi w pokoju gdzie jest główny modem/router ok 270 mb/s, wifi na samym końcu mieszkania a mam 4 pokoje ok 80 mn/s (dodatkowy router podłączony do transmitera).Jak dla mnie bomba. Nie mam porównania z innymi usługodawcami bo z Vectra jestem od jakichś 15 lat. Generalnie nie zmieniam operatora a mam w bloku jeszcze do wyboru UPC, Dialog i Netię bo jestem zadowolony. Serwis i obsługa klienta OK, telewizja OK. Przez te wszystkie lata kilka razy wysiadł net ale od razu jak się dzwoniło na infolinię był komunikat o awarii w danym regionie i wszystko było wiadomo, że trzeba czekać.
    Zalety-dobra oferta telewizji
    - dobry, szybki i niezawodny Internet (średnie miasto, duże osiedle)
    - dobra obsługa klienta
    - dobra obsługa techniczna
    Wady- brak w ofercie ligii mistrzów
    MiejscowośćLegnica
  • ~Roman / 2017-12-11 22:40
    Ocena: 4.25 / 5
    Pakiet tv platynowy + internet 150 Mb mam od trzech lat. Na kablu śmiga pod 150 na wi-fi dochodzi do 90 ale mam dwa komputery i dwa telefony ,które jednocześnie czerpią z sieci wi-fi. Miałem kontakt z biurem obsługi to muszę stwierdzić ,że są tylko nieliczni którzy znają się na swojej robocie reszta to rozumy pozjadała i traktuje wszystkich z góry i są bardzo opryskliwi.
    MiejscowośćBydgoszcz-Fordon
  • ~Sonia / 2022-07-23 00:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam obsługę klientów w Świętochłowicach konkretną miła i zawsze chętna do pomocy
    ZaletyBardzo dobrze
    WadyNie mam
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Spike / 2021-07-27 15:31
    Ocena: 4.25 / 5
    Od dwóch dni nie działa internet. Wczoraj powiedzieli że o 20:40 to naprawią, naprawili o północy ale rano znowu nie działał. Zapłacone jest wszystko podłączone też ale nie działa.
    MiejscowośćKościerzyna
  • ~toja / 2018-07-24 08:21
    Ocena: 4.25 / 5
    Może po kolei:
    Parametry - zarówno Internet jak i TV zgodnie z umową, a czasami nawet i odrobinę lepiej (wysyłanie internet powinno być 2Mb/s, a jest 2,4Mb/s).
    Cena - za wysoka w odniesieniu do oferty i konkurencji.Dla nowych klientów OK.
    Obsługa klienta - czasami są problemy z dodzwonieniem się, długi czas oczekiwania. Jeśli jednak się to już uda to można załatwić swoje sprawy.
    Niezawodność - wzorowa
    ZaletyNiezawodność, parametry
    WadyBrak dbałości o "starych" klientów.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~UDK / 2020-01-25 21:08
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem u nich od wielu lat, jednakże nie polecam tej firmy dla zaawansowanych. Posiadam stały adres IP (publiczny) i za każdym razem przy nowej umowie nie jest możliwe podtrzymanie tego samego adresu IP (za trudno im przypisać nowy mac do starego IP)... dostępność ipv4 chyba wymarła, ale nie widzę powodu żeby rezygnować z mojego.
    Zaletyłatwy kontakt
    Wadyżadnej dbałości o specyficzne wymogi klienta - mam adres IP, czemu przy nowej umowie mam dostać inny skoro ten mój jest mój.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~wielkieM / 2019-08-13 17:14
    Ocena: 4.25 / 5
    Nie jest źle. Łącze stabilne, prędkość nawet nawet - przy wykupionych 150 mam 120/140. Upload stabilne 15 - czyli tyle ile powinno być. Cena 35zł. Jest OK
    Zalety- stabilność
    - szybkość
    - niezawodność
    Wady- brak
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Zdzisław / 2023-10-19 12:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Obsługa klienta w dniu dzisiejszym w salonie Vectra Wrocław ul P Skargi na 6z plusem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aaa / 2022-06-24 13:28
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam, nie pozdrawiam Pana pracownika Vectry w miejscowosci Legnica, Pan w okularach, totalnie nie kompetentna osoba, przychodzi klient do punktu aby przedłużyć umowę i dokładnie wie czego chcę, a Pan na siłę próbuje nakręcić na inny pakiet pomimo, że klient wyraźnie kilka razy powtarza się i wie dokładnie czego chcę. Na miejscu nic nie dało rady załatwić, nie dało się totalnie porozumieć z tym człowiekiem. Z Panią na infolini sprawa załatwiona w 5 minut, pozdrawiam i nie pozdrawiam ????
    MiejscowośćLegnica
  • ~Abonament Vectry / 2018-07-19 23:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Polecam jest ok. Jedynie co to popsuł się dekoder. ( tego samego dnia po zgłoszeniu awarii technik przyszedł max po 3h i wymienił dekoder)
    Ja polecam
    ZaletyCena, obsługa klienta, jakość usług
    WadyBrak
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Ala / 2022-04-22 18:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Wystąpiła dziś awaria Vectry na moim osiedlu. Po kilku godzinach bez internetu i telewizji zadzwoniłam na infolinię, gdzie uzyskałam info, iż prace naprawcze zostały zakończone i wszystko powinno działać. Po wykonianiu resetu urządzeń niestety nie działa. Okazało się, że będzie potrzebny technik. Niestety najbliższy możliwy termin za 4 dni. Paranoja.
    MiejscowośćKielce
  • ~AM / 2019-10-07 14:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet działa dobrze, ale obsługa i eBOK to porażka, szczególnie jak macie 2 lub więcej mieszkań.
    Skasowali na fakturach adres świadczenia usługi (czemu?), a teraz jeszcze w eBOK skasowali adres świadczenia usługi, dzięki czemu, na każdym subkoncie adres jest ten sam.
    Odpowiedź z obsługi - proszę zapamiętać do każdego mieszkania 8 cyfrową liczbę i w ten sposób poznawać na którym jest Pan koncie - PORAŻKA!!!
    ZaletyDobra stabilność internetu i parametry
    WadyObsługa klienta
    eBOK dla większej liczby mieszkań
    MiejscowośćWrocław
  • ~ania / 2020-06-16 16:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z internetu od kilku lat. Mam najniższy pakiet. Zdarzają się przerwy, ale bardzo rzadko. W początkowym okresie okresie mojej umowy, bywały jakieś problemy, ale teraz praktycznie się to nie zdarza. Zamierzam podpisać kolejną umowę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arkadiusz / 2023-02-11 19:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesli chodzi o Garwolin : To technik jest kompetentny konkretny i probuje zawsze znalesc czas by klient Vectry byl zadowolonny. Co do konsultantow Vectry zazwyczaj jestem zadowolony z ich pracy chodz zdazaja sie wyjatki.
    Usterki sa usuwane szybko i skutecznie.
    Wadyprzy polaczeniu sie do Vectra wirtualny konsultant to jakas pomylka
    MiejscowośćGarwolin
  • ~AudiA6 / 2015-08-02 23:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam internet w vectrze o około dwóch lat, umowa dwa lata 30Mb/s przez dwa lata tylko raz stała się awaria w centrali, tutaj ktoś napisał że ma problemy bo 1 sierpnia uległa zmiana umów, owszem mi dwa tygodnie temu przesłali NOWY REGULAMIN usług i osoby które mają internet 30Mb/s wejdą w taryfę 50 Mb/s za 5 zł drożej. To tak jest jak nie czyta się umów, jako klient jestem zadowolony z vectry i zamierzam przedłużyć umowę, mam tylko jedno zastrzeżenie, mógł by internet być stabilniejszy bo czasami się waha jest nieraz 48 Mb/s a nieraz są spadki np. do 45 Mb/s ale nie oszukujmy się nigdzie nie jest super idealnie czy to vectra, upc, netia itp.
    Zaletywszędzie tylko obiecują.....
    WadyStabilność łącza
    dwa lata
  • ~Bee / 2023-09-17 15:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Przeczytałam tyle złych opinii i nawet jednej chociaż trochę dobrej, że to aż podejrzanie niewiarygodne. Korzystam tylko z internetu od Vectry.Na palcach jednej ręki mogę policzyć znaczące i nawet małe awarie, na przestrzeni 3 lat tylko 3 razy. Jakość jest przyzwoita, nie "rwie" połączenia, chociaż Ping rzadko osiąga pożądany poziom (obsługa klienta nigdy o czymś takim nie słyszała). Wczytując się jednak w umowę na taki stan godzą się prawdopodobnie wszyscy klienci, co zabiera potencjalnie powód do narzekań czy reklamacji. Kilka miesięcy temu zgłosił się telefonicznie konsultant w związku z przedłużeniem kończącej się umowy na świadczenie usług o kolejne 2 lata wraz ze zwiększeniem prędkości. Nie było "wciskania" na siłę raczej elastyczne dostosowanie oferty do moich potrzeb i możliwości finansowych. Zostałam poinformowana o wszystkich opłatach, w tym jednorazowej za aktywację, o ich wysokości oraz zasadach usługi. Zawarłam umowę na odległość, dostałam maila z dokumentacją, na koncie abonenta wszystkie postanowienia umowy widoczne i aktywne. Wszystko działa jak należy, nowa prędkość zauważalna (z 300 na 450) witryny otwierają się natychmiast, przesył natychmiastowy, działanie bez zarzutu...nadal. Jeżeli jednak chodzi o zgłaszanie awarii, czy to przez formularz abonenta, czy mailowo to zwrotnie używane są formułki wklejane do wiadomości jako poradnik... i tutaj słabo. Raz osobiście rozmawiałam z technikiem, który okazał się nim nie być ale zostałam przełączona do osoby kompetentnej. Obie rozmowy były merytoryczne i przyjazne. Może mam szczęście, a może dokonuję wyboru na podstawie szczegółów, o które pytam, albo mam zadziwiający mnie samą dar negocjowania warunków, których nie da się zmienić w ofercie, albo...myślę co podpisuję i mam z tyłu głowy ograniczone zaufanie do reklam mających zwabić klienta na cukierka, który ma też swoje wnętrze, a tam też trzeba zajrzeć.
    ZaletyElastyczna oferta, skrojona pod klienta, usługa zgodna z zawartą umową, umiejętność konsultantów do określenia własnych kompetencji i pomoc w uzyskaniu informacji od innych pracowników.
    WadyPrzy zgłoszeniu awarii zwrotne formułki skrojone na najczęstsze przyczyny, nie na konkretny problem .
    MiejscowośćWrocław
  • ~dan69 / 2023-02-10 15:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 4 lat jestem klientem vectry mam w umowie tylko internet 300mb wszystko było ładnie do 01.01.2023 gdzie to bez mojej zgody i wiedzy poinformowania z ich strony z automatu uruchomiła mi się usługa Netflix premium za 60zł jakie było moje zdziwienie gdy po zalogowaniu się na konto w celu opłacenia internetu 53 zł pojawiło się dodatkowe 60 zł , byłem osobiście w siedzibie vectry powiedzieli by nie płacić i usługa jest w trakcie rezygnacji po wysłaniu na ich email reklamacji opisu sytuacji , dziś mija drugi miesiąć i z 60 zł zrobiło się 120 zł ;p powiedziałem im że nie zapłacę bo nie zamawiałem tej usługi i rozważam rezygnacje z ich usług bo zrobili mnie w balona i coś mi się wydaje że ta reklamacja gówno da a szkoda bo 4 lata spokoju opłata na neta zawsze na czas a oni mi nóż w plecy nieładnie
    Zaletybrak
    Wadywłączanie płatnych usług bez wiedzy i zgody klienta.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Eugeniusz G / 2020-06-08 11:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Technicy robią co tylko mogą, lecz od dłuższego czasu są bardzo częste zaniki sygnału co jest bardzo irytujące. Zdarza się że cały dzień diody na routerze tylko migają i nic się nie dzieje.
    ZaletyNiska cena
    WadyBardzo częsty brak sygnału.
    MiejscowośćPrudnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262