Obsługa klienta jest fatalna, próba kontaktu tragiczna. Brak zrozumienia, konieczność krzyku do telefony a i tak przekręcone słowa. Połączenie bezcelowe !!!!!!!!!!!!
Obsługa to absolutny żart,
Częsty brak internetu, a dzisiaj do ostatnia kropla
Nikomu nie polecam.
Zaletybrak
Wadycałkowity brak kontaktu w sprawie obsługi technicznej
ciągłe braki internetu
~Hanns / 2021-02-25 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno i kropka. Coraz częstsze awarie. Nie mam żadnych pozytywnych skojarzeń odnośnie ich usług.
ZaletyNie ma
WadyCały ta usługa jest wielka wada.
MiejscowośćWarszawa
~mar86 / 2021-02-25 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od godziny 10 rano. Praca i szkoła muszą poczekać aż VECTRA zacznie wywiązywać się z umowy i świadczyć usługi w sposób należyty. Być może bym przymknął oko na tą awarie gdyby nie fakt że w sposób prymitywny zostały odłączone telefon biura obsługi klienta, zaś telefony sprzedaży działają (o dziwo tego działu awaria nie dotknęła). Stanowczo odradzam
MiejscowośćPiaseczno
~Oburzona / 2021-02-25 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!
MiejscowośćSosnowiec
~Małgorzata / 2021-02-25 13:31
Ocena: 2.50 / 5
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałam. Ciągle jakieś awarie. Np. W samym tylko sierpniu 15 razy była awaria.
Niestety muszę się z tym męczyć jeszcze rok.
Szkoda, że za NIEZAWODNOŚĆ nie można dać tu minusów. Osobiscie vectry nie polecam
WadyCiągłe awarie
MiejscowośćRybnik
~matto / 2021-02-25 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to tragedia, próba wypowiedzenia umowy z racji reklamacji - niemożliwe. Dostałem rekompensatę w wysokości 6 PLN.
Absolutny żart, nie polecam.
Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 r
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Spark / 2021-02-25 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Worst internet service. Working from home because of this service provider cannot finish work.. its slower and not a good connection..
~Monia / 2021-02-25 12:35
Ocena: 2.25 / 5
Brak internetu od godziny... Nic, że praca, szkoła, brak kontaktu z boa, nie aktywne telefony.... Żenada
~Tomek / 2021-02-25 12:32
Ocena: 2.00 / 5
Coraz częstsze awarie Internetu i brak kontaktu z infolinią. Ta firma to pomyłka. Nie polecam.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
~Aleksandra / 2021-02-25 12:17
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś żart... Awarie internetu są niesamowicie często. W dzisiejszych czasach prawie wszystko jest online i takie awarie są nie do zniesienia. Dodatkowo nie da się dodzwonić na infolinię.
MiejscowośćStarachowice
~Iza / 2021-02-25 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana wiecznie cos nie działa mam wykupiony najszybszy internet i nie dziala trzeba się zastanowić nad zmianą nie polecam
ZaletyNie ma
WadyKoszmar
MiejscowośćOstrołęka
~essasito / 2021-02-25 12:08
Ocena: 1.00 / 5
codziennie są awarie internetu , dzisiaj pojawila sie najdluzsza ktora trwa juz 1 h . Nie polecam , rezygnuje
Zaletyzadna
Wadywszystko
Miejscowośćnijaka
~Bruce / 2021-02-24 12:01
Ocena: 2.50 / 5
Agresywny marketing - każda rozmowa na temat rozszerzenia usług kończy się moim akcesem ! Wprowadza się do systemu przedłużenie umowy ma którą nie wyraziłem zgody !
~ja / 2021-02-22 18:47
Ocena: 1.00 / 5
miałem wyznaczone 3 terminy na podłączenie Internetu i telefonu i nikt się nie zjawił, żadnej informacji nic. Dzwoniąc na infolinię to przełączają do wirtualnej konsultantki. Rezygnuję z ich usług
Zaletyżadnych
MiejscowośćGłogów
~Kaki / 2021-02-20 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy intenet jaki istnieje nie polecam nikomu wychodzi na to sami jakbyscie nie mieli intenetu
WadyNic sie nie łaczy, wywala co 3 sekundy trzeba resetowac co 2 minuty przesył danych jest tak szybki ze plik 15mb sciaga mi sie 2 godziny w skrocie najgorszy intemet
MiejscowośćKowale
~robson / 2021-02-19 18:09
Ocena: 2.00 / 5
21 wiek a ja nie mogę nawet zagrać w quake 3 arena bo serwery są blokowane żenada. Mam najszybszy internet wykupiony.w tej firmie. Jednym słowem wstyd.Trzeba się rozejżeć za innymi ofertami. Nie polecam.
Wadyblokowanie serwerów
MiejscowośćBielawa Dolnośląskie
~Roman / 2021-02-19 17:56
Ocena: 2.00 / 5
Internet zainstalowano w dniu 16-02-2021 w dniu 17-02-2021 przestał działać.
Dodzwonić na infolinię można sobie pogadać tylko z automatem i następnie można sobie posłuchać dozwoli jakiś melodyjek. Pozostało napisać o co chodzi w strefie klienta i napisałem, ma maila otrzymałem miłą odpowiedź cytuję: "dziękujemy za wiadomość. Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z
przesłanym zgłoszeniem, a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej, jak to
będzie możliwe. Średni czas oczekiwania na odpowiedź to dwa dni robocze.
Nadmieniamy jednak, że z uwagi na aktualnie panującą sytuację, czas obsługi
może się wydłużyć, za co serdecznie przepraszamy.
W oczekiwaniu na odpowiedź zachęcamy do zapoznania się z naszymi
wideoporadnikami."
Jest fajnie tylko jak mam oglądać te ich pouczające wideoporadniki, gdy drugi już nie mam internetu i nie wiadomo kiedy raczą odpowiedzieć w tej sprawie, bo o naprawie chyba mogę zapomnieć.
Z pozdrowieniami dla VECTRY od nowego klienta.
MiejscowośćWejherowo
~Klijent / 2021-02-18 11:27
Ocena: 1.00 / 5
na obecną chwilę dno. podczas montażu nie mówią że oferowany sprzęt to badziew bo jest tani i nie wydajny.nie chcą pomóc w rozwiązaniu problemu. nie oferują kilku rozwiązań dla danej sytuacji np modem modemoruter. nie odbierają telefonów w obsłudze np technicznej kliennta który czegoś wymaga czy chce. można 40minut czekać i nic.....
Zaletywady
Wadywady
MiejscowośćMrągowo
~Julia / 2021-02-18 00:37
Ocena: 2.00 / 5
Ledwo ujdzie. Internet wyłączany w nocy, częsty brak zasięgu, choć Warszawa, jakieś dziwne naliczenia nie wiadomo skąd, i chamstwo na Infolinii a szczególnie pan Wiśniewski do wyrzucenia.