Vectra powinna zostać wprowadzona jako rodzaj tortur. Nie polecam. Internet zasilany chomikiem działałby lepiej. Nie niszczcie sobie życia. -100000 / 10
ZaletyNiestety nie ma takich
WadyCała vectra jest wadą. Cokolwiek jest związane z vectrą jest wadą
MiejscowośćRadom
~Klaudia / 2021-04-07 09:40
Ocena: 1.25 / 5
Internet rozłącza się. Za każdym razem jak kontaktuję się z firmą to u nich jest wszystko ok, błędu nie widać. Nikt tego nie sprawdzi. Na pewno nie przedłużę umowy.
MiejscowośćRadomsko
~Slaby / 2021-04-01 14:08
Ocena: 1.00 / 5
WiFi tragiczne, cały czas się zatraca, przerywa, nie działa. Poprostu dramat
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćRybnik
~Henryk / 2021-03-31 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Największy badziew jaki moży być. Miałem z nimi do czynienia 5 lat. Z racji braku alternatywy musialem się z ku....mi męczyć. Internet się zacinał, ciągle ograniczony dostęp, awarie. Wykupili starego dostawcę, z którym nie było problemu. Mieli wielce inwestować, przebudować sieć ale nie zrobili nic. Obsługa klienta robi wrażenie, jakby się na niczym nie znali,przełączają od jednego do drugiego. Jeżeli chcesz mieć syf, to dołącz do Vectry.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
MiejscowośćKatowice
~To tylkoJa / 2021-03-31 06:29
Ocena: 2.50 / 5
Uwaga Uwaga ! Z dniem 30.06.2020 Roku zakończyłem w sposób prawidłowy współpracę z tą firmą Vectra , Modem internet zdany w terminie ostatni rachunek z korektą zapłacony w terminie Ale- Kara jaka mnie spotkała od firmy Vectra to po dniu zakończenia umowy zostały naliczane mi faktury do dnia 31.12.2020 roku a następnie fachowcy z tej firmy oddali sprawę do firmy windykacyjnej. Płacić należy tej firmie za rozstanie? Nie polecam
Zaletyże był
Wadysprawdz sam (a)
MiejscowośćLegnica
~bork_ / 2021-03-30 19:00
Ocena: 1.25 / 5
Mam w domu Vectre od 4 lat tyle męczenia się z tym jakże "wybitnym" dostawcą usług.
Zalety-Duża dostępność
-Opcja 5G w routerze pozwala uzyskać umowną szybkość (Jednak stabilność internetu pozostawia dużo do życzenia.
-Internet "Na kablu" pozwala uzyskać umowną szybkość i lepszą stabilność.
Wady-Brak stabilności
-Ogromne ceny za ch*jowe usługi
-Wolne działanie
-"Technicy" z brakiem umiejętności i kompletnie nie szanujący czasu innych ludzi .
-Internetu nie ma kilka razy w miesiącu
-Telewizja jest strasznie niewygodna w obsłudze
-Brak konfiguracji własnych routerów
-Stabilność internetu na najniższym poziomie
-Obsługa klienta kompletnie ignoruje zgłaszane problemy.
-Router to zwyczajny żart
-Download i Upload jest mniej stabilny niż trampolina w cyklonie.
MiejscowośćBydgoszcz
~BOŻENA / 2021-03-29 16:14
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z Vectry od 20 lat, teraz musiałam zakończyć umowę, ponieważ wyprowadziłam się z miejsca zamieszkania. Vectra zażyczyła sobie 600zł kary za rozwiązanie umowy. Dziadowska firma, tyle lat płaciłam rachunki, a teraz mam jeszcze zapłacić za następne miesiące, nie wiem z czego to wynika. Oddałam rutery. Jak poprosiłam o wskazanie tej części umowy w której jest zapisane, że moja umowa musi jeszcze obowiązywać przez następne miesiące. Udzielają dla nowych klientów, atrakcyjne pakiety, a dla tych co płacili przez tyle lat, nagroda kara. Zdecydowanie nie polecam tej firmy, usługi które świadczą nie są zgodne z oczekiwaniami. Bardzo często problem z internetem.
Dziadowska firma.
ZaletyBrak
WadyNaciągacze.
MiejscowośćWROCŁAW
~xx / 2021-03-27 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Obrzydliwy dostawca, już lepszy internet jest w starterach za 5zł
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćSłupsk
~Jarek / 2021-03-27 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, żałuję że podpisałem umowę. Co weekend brak internetu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Karol / 2021-03-26 19:03
Ocena: 2.50 / 5
NAJGORSZY DOSTAWCA!!!
NIE POLECAM!!!
Zero szacunku do człowieka.
Od prawie 10 lat korzystam z usług Vectra (mimo że często zawodzi) i kiedy postanowiłem zrezygnować z pakietu telewizyjnego otrzymałem termin 14 dni (mimo że wypadały tam święta w które salon był zamknięty i nie było możliwości oddania) na bezzwłoczne zwrócenie karty telewizyjnej. Chciałem skontaktować się z kimś i powiedzieć że nie mam możliwości oddania jej w terminie ponieważ są duże utrudnienia dla wszystkich z powodu pandemii, a ja mam w domu 3 miesięczne dziecko, ale nie dało się znaleźć osoby decyzyjnej, bo albo odbierał wirtualny robot albo słyszałem odpowiedź "to system sam nalicza, nic nie mogę zrobić". Spóźniłem się z oddaniem 5 dni i postanowili naliczyć kwotę księgowa 60zl i nękać smsami i mailami przez kilka dni (codziennie!) Aż ich zablokowałem. Pisałem odwołanie o anulowanie noty jednak słyszałem tylko odpowiedź jakbym pisał z robotem (zgodnie z przepisami naliczona została nota prawidlowo). Postanowiłem jej nie płacić do czasu wyjaśnienia sprawy, a jednak Vectra postanowilia przywlaczyc sobie moje pieniądze, które wysłałem do zapłaty za bieżące faktury, która w tej chwili widnieje jako niezapłacona!!!
Ktoś musi mieć nieźle znajomości że otrzymali nagrodę za jakość obsługi bo przy tych dzialaniach otrzymanie jej jest poprostu niemozliwe. ODRADZAM I SAM REZYGNUJE z reszty usług!!!
WadyBrak ludzi do obsługi, same roboty.
MiejscowośćBydgoszcz
~Kajtek / 2021-03-25 10:06
Ocena: 2.50 / 5
NIGDY wiecej vectry. W lipcu konczy mi sie umowa (na szczescie) i szczerze nie polecam. Internet w ciagu dnia potrafi wyrzucic nie na dlugo bo na ok. 5 minut na jeden raz znajomi maja to samo. Router? Do routera nie mozna sie zalogowac nawet do zmiany hasla trzeba do nich dzwonic. Router to taki gniot ze wi-fi 2 metry! dalej nie łapie. Sprawdzane na urzadzeniach takich jak p30 pro czy A51 5G... Telewizor w salonie jedyne wyjscie to podpiac pod kabel bo wifi nie ma szans (2 mies. tv a poprzedni ten sam problem mial). Po kontaktach o wymiany routera na inny caly czas temat ze maja tylko te i innego mi nie moga dac. Dla mnie kpina. Czas zmienic firme dostawcy internetu a tej szczerze nie polecam. A dodam jeszcze ze jak ich brałem i przyjechal ich "monter" to nie umial nawet przez peszel przepuscic kabla i PRZY NIM musialem wszystko przeciagac bo on chciał sie "zawinąć" z tekstem ze beda musieli cos wymyslic.
ZaletyBrak
WadySlaba jakosc wi-fi, kontakt obslugi klienta słaby. Przerywanie internetu.
MiejscowośćKnurów
~Oliwia / 2021-03-23 00:19
Ocena: 1.00 / 5
Regularnie wyłączany internet i TV w godzinach późno wieczornych/ nocnych. Wielokrotne telefony nie poprawiły sytuacji. Problem jest permanentny. To jest po prostu żenujące.
ZaletyBrak
WadyBrak internetu w godzinach wieczornych
Brak tv w godzinach nocnych
Brak reakcji po zgłaszaniu problemu
Słaba jakość i zasięg internetu
MiejscowośćBydgoszcz
~Staś / 2021-03-22 16:12
Ocena: 3.00 / 5
W mojej okolicy Vectra nie ma usług stacjonarnych. Są tylko mobilne.
ZaletyNie wiem co napisać
WadyJak wyżej
MiejscowośćCzernikowo
~Jacek / 2021-03-22 07:46
Ocena: 2.00 / 5
w tegorocznej ofercie , naciągają klientów
nikt nie informuje w pakiecie z dekoderem 4K większość kanałów nie da się nagrywać ,cofać , i oglądać 5 dni wstecz
co do internetu , to też wiele brakuje do parametrów opisanych w umowie , nie wspominam już o prędkości reklamowanej , bo to już kosmos , poza zasięgiem
Zaletytylko pan z ekipy instalacyjnej
Wadyobsługa
MiejscowośćBialystok
~Krzys / 2021-03-19 15:23
Ocena: 2.00 / 5
od czasu duzej awarii kilka tygodni temu ciagle zrywa na kilka , kilkansacie sekund wi-fi. Resetuje modem. Po kilku dniach to samo. Pomoc techniczna jest do d........ Dla nich najwazniejsze , aby zapłacic w terminie. Ich pomoc polega na tym , aby napisac o resecie modemu , który wykonuje i pomaga na 2 dni. Szukam już innego dostawcy netu i tv , bo Vectry - jej podejscia do klienta mam dość.
Zaletyobecnie brak
Wadyopisane wyżej
MiejscowośćZabrze
~Michał / 2021-03-19 11:48
Ocena: 2.67 / 5
Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić.
MiejscowośćGDYNIA
~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03
Ocena: 1.50 / 5
od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta
MiejscowośćGdynia
~Marcin / 2021-03-17 16:30
Ocena: 2.50 / 5
Po zgłoszenie ze nie ma sygnału tv oraz internetu usłyszałem ze w takim przypadku bedzie bardzo szybka interwencja serwisu po czym dostaje informacje ze.serais pokarze.sie za 3 dni. Morał taki ze 3 dni bez usług za które trzeba płacić.
MiejscowośćWejherowo
~Maciejka / 2021-03-16 19:08
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA VECTRA TO SCAM!
internetu nie ma 23 godziny i 59minut dziennie i nie można ich pozwać bo musi go nie być więcej niż 24h bo tak mają w umowie.
UWAŻAJCIE NA NICH, TA FIRMA TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO TYLKO UDAJĄ, ŻE MAJĄ JAKIŚ INTERNET A W PRAKTYCE TEN INTERNET CZASEM SIĘ TYLKO NA CHWILE POJAWI.
Jedyne co słyszę, to że usterka została już naprawiona a pewnie nikt nawet nie sprawdza o jakim adresie jest mowa, zero poszanowania dla klienta i poi prostu jakaś kpina. Na szczęście od niedawna na moją ulicę dostarcza już stacjonarnie internet play bez limitu więc vectra idzie w odstawkę i przestrzegam każdego, żeby się nie dał przypadkiem naciąć na tą patologie jaką jest vectra.
ZaletyNie ma
Wadyvectra
MiejscowośćKowale
~Nieistniejący użytkownik / 2021-03-15 17:25
Ocena: 2.25 / 5
Internet WI-FI od 5 dni. W panelu użytkownika, na stronie Vectry informacja, że muszę zakupić usługę WI-FI (którą mam).
Na zgłoszenie, dostaję odpowiedź, że po 48 godz. będzie aktyny panel konfiguracji, minęło kilka dni i nic, tylko informacja, że mam dzwonić na 601 601 601. Dzwonię - nie ma takiego abonenta jak ja, i dowiaduję się, że muszę zadzwonić na numer na który dzwonię (śmieszne).
Ogólnie po kilku połączeniach telefonicznych z przekierowaniem, nic nie załatwione, bo jak czekam na konsultanta, który jest tym jedynym co wie, połączenie jest rozłączane.