Drodzy potencjalni klienci! Nie zdziwcie się, jeśli będziecie dostawać faktury do zapłaty jeszcze po rozwiązaniu umowy i upłynięciu okresu wypowiedzenia. Szkoda czasu i nerwów na użeranie się z firmą, w której obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie. I nie chodzi tu o zwykłych pracowników tej firmy. Wyraźnie jest tam jakiś problem ogólnosystemowy. Jeśli już jesteś klientem, to koniecznie czytaj warunki umowy i sprawdzaj za jakie usługi otrzymałeś fakturę! Jedna wielka awaria. Prędkość internetu, nawet w Warszawie, gdzie inni dostawcy oferują realną prędkość za którą się płaci, tutaj istnieje tylko teoretycznie.ZaletyJakiś potencjał jest ale póki co, to raczej nic oprócz możliwości odesłania modemu Inpostem i w miarę jeszcze do zniesienia obsługą na słuchawce (absolutnie nie automatem).
WadyNiska jakość świadczonych usług, w tym brak szacunku dla klienta, irytujące rozmowy z automatem, liczne awarie i problemy przy rozwiązaniu umowy.
MiejscowośćWarszawa