MiejscowośćStargard
strona 105 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »
-
~Ryszard / 2021-07-07 23:51
Czasami nie mam problemów z Internetem ale jest to zjawisko tak częste jak prawdomówność naszego Premiera. -
-
~Tomek / 2021-07-03 13:46
Obsługa klienta przez chat online jest naprawdę słaba, szybciej można rozwiązać problem poprostu googlujac problem, nie wyświetlaja mi się w strefie klienta lista moich usług a chciałem zobaczyć ile jeszcze mam mobilnego internetu w tym miesiącu, po około 45minutowym czacie z konsultantem radził mi wpisać kod w telefonie żeby sprawdzić. Z tym że mam kartę w routerze i chciałem przełożyć kartę do telefonu żeby sprawdzić a w między czasie konsultant się rozłączył. Naprawdę słabo -
~Makago / 2021-07-03 11:49
Dramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża. WadyDramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.MiejscowośćWarszawa -
~Wojtek / 2021-07-02 20:10
Gdybym mógł zmienić to bym bez wąchania zmienił. Niesamowite jak może być denna obsługa klienta. MiejscowośćStargard -
~Mam dość tej Vectry... / 2021-07-01 18:10
Internet od Vectry to totalna tragedia... Łącze przerywa po 5 razy dziennie. Po 21.00 Internet urywa się na parę minut. Jest niewyobrażalnie wolny - 67 GB-owa gra instalowała się przez ponad 12 godzin. Ceny są wygórowane, a jakość niska. ZaletyBrakWadyWysokie ceny, niska jakość, przerwania łącza, słaby Internet, ciągłe awarieMiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2021-07-01 12:23
VECTRA, kłamie przy ofercie na TV bez zobowiązań. Podaje że instalacja za 1zł. ale nie podaje że trzeba zapłacić za aktywacje 99zł !!! Dzwoniłem zamówić usługę i się dowiedziałem że jest dodatkowa ukryta opłata.
Wielkie oszustwo w ofercie na stronie vectry-multimediaWadyukryta opłata aktywacyjna 99zł. -
~Martyna / 2021-06-30 16:39
Internet to jakiś zart, minimum 4 awarie dziennie
Nie dosiega do pokoju obok. Telewizji mi nie podłączyli i nie rozpatrują żadnej reklamacji.ZaletyBrakWadyZasięg, prędkość, awarie, obsługa, wszystkoMiejscowośćChorzów -
~Olek / 2021-06-30 05:42
Działa dobrze internet 600 lepiej niż w upc fajny dekoder smart ZaletySzybki netWadyNie maMiejscowośćTarnów -
-
~Sabinag89 / 2021-06-30 01:37
Internet do dupy,awarie średnio 3-4 razy dziennie
Po 22 internetu brak,telewizja złoty pakiet ..? Śmiech na sali -3/4 kanałów ucina,bez dźwięku bądź kodujący się obraz,technicy to dwa dragale którzy nigdy nie widza nic złego,sprawa zgłaszana do dnia dzisiejszego nie widza problemu ,za co tu płacić ? CZEKAMY NA ROZWIĄZANIE UMOWY BO TO TOTALNE DNO ! Odradzam !!!!ZaletyBrakWadyBrak internetu,brak kablówki,brak szacunku do klienta,brak jakiegokolwiek zrozumienia …MiejscowośćBydgoszcz -
~Zosia / 2021-06-29 21:18
Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit. Zaletynie widzę zaletWadyprzereklamowane dnoMiejscowośćGrodzisk Mazowiecki -
~essa / 2021-06-29 17:33
praktycznie codzienne awarie internetu do 6 godzin po kilka razy???? ZaletygównoWadynie działaMiejscowośćradom -
~Bartosz / 2021-06-29 06:53
Przeważnie działa źle co chwile są jakieś awarie. MiejscowośćKnurów -
~Biznes / 2021-06-28 23:21
VECTRA jest jednym z najgorszych dostawców internetówych w Polsce...
Oszukują na transfer a obsługa klienta jest wręcz śmieszna.
Gdy pisze się do nich na facebook'u dostejemy automatyczną wiadomość a technicy przychodzący do domów i mieszkach nie widzą żadnych problemów.
Awarie potrafiły występować czasami od rana do wieczora lub internet mógł być zły do tego stopnie że był nie używalnyWadyChoroby psychiczne wyrządzone dostawcąMiejscowośćRybnik -
~Paweł / 2021-06-27 09:16
Odradzam internet tragedia totalna.
Czekam tylko do końca umowyWadyPrzerwy, wieczny brak internetu, infolinia ma w dupie, na reklamacje nie odpisują albo odrzucają , twierdzą ze z twojej winy brak internetuMiejscowośćWągrowiec -
~Waldek / 2021-06-26 23:57
Umowa z vectra to męczarnia - całkowity bałagan na infolinii, sieć niesamowicie kiepskiej jakości, awaryjna, parametry internetu niedotrzymywane. Nie da się nic robić, jeśli wymaganie jest stałe łącze. Obsługa klienta polega na kłamstwach, oszustwie i niekompetencji. Niczego nie chcą naprawiać, po prostu taką mają niską jakość i tyle. ZaletyBrakWadyZłe działanie, nie warte żadnych pieniedzy, kłamstwa infolinii, krętactwa i mega bałagan - każdy mówi co innego.MiejscowośćKatowice -
~Dominik / 2021-06-26 15:15
Totalna żenada. Braki internetu, na infolinia totalne chamy. W przypadku próby rozwiązania problemu infolinia nie zamierza pomoc, konsultanci rzucają słowa na wiatr. Nie polecam NIKOMU. MiejscowośćMrągowo -
-
~Kdm / 2021-06-25 21:24
Nie polecam! Ciągłe awarie internetu i TV. Na infolinię ciężko się dodzwonić ZaletyBrakWadyCiągłe awarieMiejscowośćPoznań -
~Kaniu / 2021-06-24 16:27
Witam. Chcicałem zerwać umowę z Vectrą. TV i internet. W biurze powiedziano mi że nie mogę bo mam abonamend "DEKODERA" do pazdziernika 2022. Sęk w tym że nie mam zadnych papierów że dekoder ma swój osobny abonament. Jest takie coś w ogóle ? Zaletynie maWadybrak informacjiMiejscowośćpiła -
~fty / 2021-06-24 13:55
nie mogę powiedzieć i narzekać nie narzekam .W porównaniu z multimedia polska KALISZ jest zmiana na lepsze . Zaletyrzetelna obsługa jak na początku .Wadybrak aktualnej oferty radiowej .Miejscowośćkalisz -
~jolanta grabowska / 2021-06-23 21:23
tragedia, jak jest awaria nie ma szans aby się dodzwonić. Rozmawiasz z automatem, który nic nie rozumie. Wisząc na linii 30 minut odbiera konsultant i awarię Ci usną w ciągu 48 h. Nie masz Internetu, nie masz tv i w moim przypadku nie masz nóg bo je straciłeś w wypadku.zaje ...bi....brak komentarza ZaletybrakMiejscowośćSuwałki
strona 105 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- nastepna »