jak gram sobie w grę typu league of legends to mam 2700 ms opóźnienia gdzie prawidłowe jest 60
powyżej już ciężko się gra
ZaletyKablówka
WadyPrzed wszystkim "internet"
I cała reszta
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Olek / 2021-07-22 10:08
Ocena: 2.75 / 5
Są prawie ciągłe kłopoty z dżwiękiem tv.
W umowie jest zapis że po wcześniejszym wypowiedzeniu umowy Vectra może się domagać 600 złotych kary od abonenta! Bandycki,lichwiarski zapis!!! Uważajcie na to!
Ja zmieniłem dostawcę internetu pól roku przed końcem umowy i teraz co 2 dni dostaję monity na tv,telefon i skrzynkę.Non-stop piszą że ja jestem im winien 600 zł.
A w umowie nic nie ma że ja jestem zobowiązany im zapłacić jakąś karę.
Tragedia , pracuje zdalnie i są ciągle awarie w dostawie internetu na parę godzin.
MiejscowośćBrak internetu przeważnie w wtorek i czwartek na kilka godzin
~Aleksandra / 2021-07-20 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie i przerwy w dostawie usług. Kontakt z obsługą klienta na fatalnym poziomie - ciężko uzyskać odpowiedź na zadane pytanie, odpowiedzi albo przychodzą z opóźnieniem albo nie przychodzą wcale. Jeśli chodzi o proces składania reklamacji - jeszcze gorzej. Nie weryfikują sprawy kontaktując się z klientem - bazują na jakiś swoich danych, które są oderwane od rzeczywistości. Dwa tygodnie braku usług - stwierdzono, że się mylę i nie miałam dostępu tylko przez 3 dni. Z całej sytuacji ta ostatnia kwestia przeważyła nad decyzją aby zrezygnować z usług - nie spodziewałam się takiego podejścia i jawnego przekręcania faktów. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, przerwy w dostawie usług, ciągłe problemy, brak możliwości rozwiązania problemów
MiejscowośćWarszawa
~Karlo / 2021-07-17 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Chore internetu nie ma napewno raz w tygodniu przez parę godzin
MiejscowośćZabrze
~Pawełek / 2021-07-17 18:44
Ocena: 2.75 / 5
1. W moim mieście (Legionowo) brak stacjonarnych punktów obsługi klienta.
2. Sygnał telewizji słaby.
3. Internet zwalnia zawsze w sobotę-niedzielę.
4. Kontakt na czacie nie funkcjonuje.
5. Umowę załatwisz przez telefon, odwołasz tylko na piśmie faksem lub osobiście w Warszawie.
6. Ostrzegam przed umawianiem się na ofertę w rozmowie telefonicznej zawsze byłem oszukany.
7. Długie oczekiwanie na kontakt z infolinią
8 Operatorzy infolinii niekompletętni
ZaletyTanio... jeszcze raz tanio
Wadykombinatorzy i niekompetentni konsultanci
MiejscowośćLegionowo
~Gucio / 2021-07-15 23:04
Ocena: 5.00 / 5
Dziwie sie ze ludzie maja az takie problemy z internetem jak pisza. Od X lat nie mam problemow z vectra poza automatyczna sekretarka ktora jest denerwująca poza tym obsługa jest zawsze miła i stara sie pomoc. Polecam
ZaletyMiła obsługa, niska cena
WadyAutomatyczna sekretarka
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2021-07-15 20:55
Ocena: 4.75 / 5
Po tym co czytam stwierdzam, że należę do grona szczęśliwców, którzy nie mieli jakichś poważnych i długotrwałych problemów z działaniem usług od Vectry. Wcześniej korzystałem z oferty lokalnego dostawcy, gdzie było więcej awarii niż działania usług. Klientem Vectry jestem od 4 lat, posiadam
pakiet złoty+internet 300mb/s. Fakt czasami zdarzają się awarie samego internetu, ale nie trwają one zbyt długo. Dodam, że usługi zdecydowałem się zamówić nie poprzez stronę, a u Przedstawiciela Vectry pod numerem 785500713 i to był dobry pomysł, ponieważ zawsze mogę liczyć na jego pomoc, a przede wszystkim nie muszę dzwonić i czekać w kolejce na infolinii. Podsumowując osobiście jestem zadowolony z jakości świadczenia usług.
ZaletyDodatkowe rabaty od Przedstwiciela
Jakoś usług na wysokim poziomie
Szybka realizacja zamówienia
WadyBrak
MiejscowośćNidzica
~Małgorzata / 2021-07-15 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Trudny kontakt z BOK. Nic nie mozna było załatwić bez osobistej wizyty w biurze. Promocje tylko dla nowych klientów. Namawiali do wypowiedzenia umowy i zawierania nowej.
Po rozwiązaniu umowy i zwrocie sprzętu naliczono karę za niezwrócony sprzęt. Zwrotu dokonałam paczkomatem generując kod zwrotu przez stronę vectry. Mam numer przesylki i datę odbioru paczki przez odbiorcę. To za mało. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Wcześniej długotrwała korespondencja i smsy z upomnieniem z działu windykacji.
Zdecydowanie odradzam. Typowe zachowanie molocha. Pojedynczy klient nie ma znaczenia.
ZaletyBrak
WadyCena w stosunku do poziomu usług, kontakt z BOĶ bardzo utrudniony, brak promocji dla stałych klientów
MiejscowośćWrocław
~TK / 2021-07-14 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesięcy prowadzę wymianę korespondencji z Vectrą po śmierci mojej mamy, ich klientki. Konsultanci stosują różne strategie zniechęcania. Oto wybór niektórych:
a) proszą po kilka razy o to samo zaświadczenie
b) ignorują główne pytanie w moim mailu, odnoszą się tylko do tego, co jest dla nich wygodne
c) mimo podania wszystkich danych osobowych, twierdzą, ze nie załatwią sprawy bez numeru klienta mojej śP mamy
Przypomina to zabawę w głuchy telefon, za każdym razem odpowiada ktoś inny, kto nie wczytał się w wątek mojej wymiany maili z poprzednimi konsultantami.
Poza tym, odkryłem, że mimo wysłania im przeze mnie wszystkich dokumentów potwierdzających śmierć mamy, wciąż z nią korespondują, grożąc jej karami za nieoddanie dekodera!
MiejscowośćRadom
~Alina / 2021-07-14 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech lat walczę z tą samą usterką, Vectra NIE chce jej usunąć, biedny technik ma tylko doraźnie naprawiać. Zgłaszam tę samą usterkę co dwa trzy tygodnie, czasem częściej - dziesiątki razy. Od trzech tygodni nie mam w ogóle POLSATU 2, a dziś mail z informacją, że naprawili , a to nie prawda !! Próbowałam zgłosić ją ponownie, skoro naprawili, to pracownik na infolinii stwierdził, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo dalej usterka nie jest naprawiona. Taki cyrk robi Vectra.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćGdańsk
~Tomasz / 2021-07-13 19:04
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
ZaletyNie ma
MiejscowośćBielsko-Biała
~Użytkownik Multimediów / 2021-07-13 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Internet ma częste przerwy w dostawie. 3 telefony na infolinię- za każdym razem podawany inny koszt rozwiązania umowy.
Po zakończeniu okresu umowy, automatyczne przedłużenie w kosmicznie wysokiej cenie - 730 zł za Internet 150 mb/s.
Wady-prędkość internetu, przerwy w dostawie
-wysokie koszty rozwiązania umowy po upływie jej trwania
-automatyczne przedłużenie na absurdalnie drogich warunkach
-pracownicy obsługi klienta ewidentnie umyślnie wprowadzają klientów w błąd
MiejscowośćLublin
~MG / 2021-07-13 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od pół roku walczę z nimi o to że już dawno zwróciłem sprzęt a oni naliczają mi kary za nie zwrócony sprzęt. Bałagan to mało powiedziane co tam się wyprawia a dodatkowo naliczają różne pakiety które nie użytkuje... Brak słów...
ZaletyBrak
WadyBałagan przez duże B
MiejscowośćNowogard
~Michasia / 2021-07-13 07:06
Ocena: 1.50 / 5
Cyrk na kółkach, po zakonczonej omowie ktora wypowiedzialam zgodnie z regulaminem, zwrot sprzetu itp ok po czym samowolnie zawarli sobie nowa umowe bez mojej zgody, obsluga klienta dno, omijajcie to szerokim lukiem.
ZaletyZero
WadyZero
MiejscowośćJedrzejow
~Mateusz / 2021-07-12 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na jaki można się zdecydować. Cena zawyżona a nie potrafi uciągnąć lekcji online niejednokrotnie „światłowód” nie potrafił uciągnąć zooma lub teamsa. Nie polecam
~Wojtek / 2021-07-11 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Ciągłe przerwy w dostawie internetu przeszkadzają w normalnym użytkowaniu.
ZaletySzybki jnternet
WadyCiągłe przerwy w dostawie internetu
MiejscowośćWarszawa
~leszek / 2021-07-11 11:28
Ocena: 3.00 / 5
Jakość świadczonych usług jest w miarę OK, ale BOK to prawdziwa TRAGEDIA, niekompetencja,oszukiwanie i kłamstwo jest na porządku dziennym,nikt nie przyznaje się do kłamstwa czy wprowadzenia w błąd pomimo załączenia kłamliwej korespondencji z vectry, mylą daty, godziny, samowolnie bez konsultacji wprowadzają nowe terminy. PORAŻKA TOTALNA.
ZaletyGeneralnie świadczone usługi i ich jakość chociaż bywa z tym różnie.
WadyBiuro Obsługi Klienta wymaga natychmiastowej reorganizacji,część konsultantów nie ma zielonego pojęcia o swojej pracy,to dzięki nim Vectra ma takie opinie ale właścicielowi chyba nie zależy na poprawie takiej sytuacji.
MiejscowośćKielce
~Norbi / 2021-07-11 08:49
Ocena: 2.00 / 5
Po 3 miesiącach użytkowania mogę powiedzieć, że z utęsknieniem czekam końca umowy. świadczona przez Vectra S.A. usługa tylko przez pierwszy miesiąc działała poprawnie (nie rewelacyjnie, ale poprawnie). Po upływie miesiąca zaczęły się schody: przestało działać WIFI, prędkość łącza zaczęła spadać poniżej 100Mb/s, a nawet czasami poniżej 20Mb/s (przy zakupionym łączu 600Mb/s}. Wzywanie serwisu nic nie pomagało, pomogła dopiero wymiana routera, ale tylko w zakresie WIFI (wymuszenie wymiany routera zajęło mi około 1 miesiąca - serwisant twierdził, że winę ponosi zgięty pod kątem 90 stopni przewód koncentryczny, powtarzam zgięty nie przerwany - moje przypuszczenie elektrony zwalniały na ostrym zakręcie). Poi wymianie routera sygnał internetu tez się poprawił, ale niestety na krótko. O jakości usług niech świadczy fakt, że od początku zgłoszonych mam 5 reklamacji i usterek i to tylko na stronie Vectry, zgłoszeń telefonicznych nie liczę. Ze swojej strony odradzam korzystanie z oferty tej firmy.
Zaletyusługa świadczona wraz z routerem.
WadyNie kompetencja serwisantów lokalnych, problemy z jakością usługi (prędkość internetu, problemy ze sprzętem - router)
MiejscowośćJelenia Góra
~zbigniew / 2021-07-10 22:58
Ocena: 1.25 / 5
Świadczenie usług na żenującym poziomie zwłaszcza telewizja SMART 4K
Biuro obsługi klienta - to parodia