Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2021-06-17 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd dla firmy!!! Zmieniliśmy adres w związku z czym złożyliśmy wniosek o zmianę miejsca świadczenia usług w dniu 13.05. Po tygodniu i braku jakiegokolwiek odzewu zadzwonilismy na infolinię. Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się, że firma ma braki kadrowe i nie ma komu przyjść dokonać przeniesienia i nie są w stanie powiedzieć kiedy będą mogli. Po kolejnych kilku dniach znowu zadzwonilismy i w końcu ustaliliśmy termin przeniesienia na 28.05. 2 tygodnie nie korzystaliśmy z usług A w tym momencie przyszedł do zapłaty rachunek w wysokości o 100zl większy "za fatyge przeniesienia uslug". Złożyliśmy reklamację bo to nie nasza była wina że firma się zmaga z problemami kadrowymi ale została odrzucona bez wyjaśnień. NIE POLECAM TEJ ZŁODZIEJSKIEJ FIRMY!!!! Uciekać od nich!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2021-06-17 14:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozwiązałem z nimi umowę zapłaciłem absurdalna kwotę 179,47 za dzień zwłoki za sprzęt, na początku umowy zostałem oszukany jeśli chodzi o ofertę , są oszustami i naciągaczami . Braki w dostawie media SKANDAL
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~marcin / 2021-06-17 11:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Vectra to najgorszy dostawca internetu w PL. Co chwile awarie z dostępnością usług TV i internetu.
    Wadybrak internetuu i telewizji
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Budzaj / 2021-06-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem z stolicy Wielkopolski. Na tym obszarze ich usługi są makabryczne. Internet nadaje się tylko dla osób, które nie potrafią nic z nim zrobić. Ping niestabilny, prędkość łącza również, a nawet i z renderowaniem filmów w HD jest często problem. Zatem nie da się z niego zrobić praktycznie nic za wyjątkiem przeglądania stron. Telewizja również jest na tak samym niskim poziomie. Częste zmiany częstotliwości programów ich rotacja oraz szumienie obrazu... Z tym spotkasz się nie raz. Pomoc techniczna jest równie przydatna. Online nie ma pojęcia co się dzieje zaś osobista hmm... Pan przyjechał/ coś tam zmierzył ( częstotliwość nadawania sygnału oraz jego straty) nie znalazł nieprawidłowości, stwierdził, że sieć jest obciążona i zniknął zaś problem został jeszcze przez długi czas.
    ZaletyW sumie nie znalazłem
    WadyInternet 1/5 - niestabilny, ultra wrażliwy
    TV 2.5/5
    MiejscowośćPoznań
  • ~Marcin / 2021-06-16 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    W umowie zatajone warunki i odpowiedzialność, często podają tylko linki ze schowanymi info w necie, np. że internet 450 jest tylko w reklamie, a oni dają tylko 50% tej mocy, najczęściej 240-320, ale jest zapis,że “1” raz w miesiącu muszą dać 450.Wirtualni monterzy co to na odległość 500km mogą stwierdzić,że masz zły komputer,który jest przyczyną małej prędkości netu.Także na odległość reperują nasz reuter i dekoder.Nie widzą a wiedzą.Zakłamane zapisy o dekoderze 4K, co tnie filmy jak sieczkarnia. nie da się oglądać,ale na filmach są na czołówce napisy,że mogą wystąpić,więc nie masz prawa do reklamacji.Tylko od możliwości wystąpienia,a od ciągłego jest duża różnica.Konsultanci zgłaszają się po 45 min siedzenia na telefonie, a potem nic nie mogą pomóc i przełączają na kolejnych.po kilku nieudacznikach sam się rozłączasz oszczędzając zdrowie.
    W umowie dopisali mi klika pozycji po 5 zł, ale jednak suma się zebrała.Zaznaczono sprzedaż numeru dla innych firm i mam po kilkanaście reklamówek dziennie rujnujących mnie nerwowo.Biuro BOK ciągle nieczynne a jak już to pani nic nie umie, nawet sprawdzić ustawień komórki.Monterzy nie znają się na informatyce,nie oglądają nawet komputera,bo jak twierdzą nie są od tego,ale składają oświadczenia,że mamy zły komputer.
    Wszelkie próby składania reklamacji kończą się udawadnieniem nam, ze to tylko nasza wina i naszego sprzętu,a Vectra jest w porządku i w zgodzie z regulaminem.Klienta traktują tylko i wyłącznie jako dojną krowę. Omijajcie tą firmę z daleka.
    ZaletyCoś tam dają,ale na żenującym poziomie.
    WadyCałkowite olewanie klienta.Wyrwać kasę i zostawić z problemami.Biorą pieniądze za złe wykonanie usługi.
    MiejscowośćRadom
  • ~tomasz w / 2021-06-16 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia omijać szerokim łukiem!! Internet mam 600 mb a dostaje 150 max
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet Nie polecam
    WadyWszystko jest w tragicznym przekazie, częste awarie
    MiejscowośćRadom
  • ~Incognito / 2021-06-15 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszy internet ciągle nie ma internetu
    Zaletybrak
    WadyCiągle mam brak internetu płace to wymagam
    MiejscowośćRacibórz
  • ~NWV / 2021-06-15 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniozona szybkosc internetu zamiast maxymalnie 600Mb/s dochodzi w porywach do 350Mb/s. Obsluga ignoruje jakiekolweiek uwagii. Nigdy wiecej VECTRY.
    Wadyslaba obsluga, zanizone parametry szybkosci interentu, smart tv ma opoznienia sygnalu glosu i obrazu.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Vextratosyf / 2021-06-15 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam już cierpliwości do tego syfu, nikomu nie polecam. Internet czasami nie dziala całymi dniami, a jak się dzwoni o pomoc to odpowiadają ,żeby zresetować ruter. Dno
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ola / 2021-06-14 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    nie miałam problemu dopóki nie zmieniłam dekodera z kabla na internet. nie dość, że przy sprzedaży sprzedawca mnie oszukał, bo twierdziła, że nie będzie problemu z zainstalowaniem nowego sprzętu przy telewizorze kineskopowym to jeszcze kiedy w ciągu dwóch dni kupiłam nowy czekałam tygodniami az ktoś łaskawie przyjdzie i go zainstaluje. TV działało niedługo prawie miesiąc nie miałam tv bo się bujałam z panią z serwisu telefonicznego, po czym stwierdziła, że jednak serwis musi do mnie przyjechać. przyjechali Panowie i nic nie zdziałali, po wielu próbach na chwilę udało im się włączyć tv i uciekli truchtem, żeby za ich bytności się nie wyłączyło, co stało się parę minut po ich wyjściu. nawet nie umieli ustawić telewizora co zrobiła Pan z serwisu tv. i oto mam tv i netflix aż 6 dni!!!!!! bo mam kolejny komunikat,że serwer aplikacji nie odpowiada, wiszę drugą godzinę na telefonie ale któżby odebrał! jakos postaram się rozwiązać z nimi umowę bo to porażka, a ja stale płacę za coś czego nie mam.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~az / 2021-06-14 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadziejna jakość obsługi. naciągaja stałych klientów na nieuzasadnione dopłaty gwarantując stałość ceny, która i tak jest mocno zawyżona. centrum obsługi klienya jak z łapanki-zero decyzyjności, itd
  • ~Krauz / 2021-06-13 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra firma zlodziejska, brak profesjonalnego podejścia, uważam ich za złodzieje pisze to z pelna odpowiedzialnością. Jacek Krauz
    ZaletyNie ma
    WadySame
    MiejscowośćPila
  • ~Malgorzata / 2021-06-13 12:00
    Ocena: 1.25 / 5
    300 MB miało być a jest 75,o ile jest w ogóle internet, bo więcej go nie ma niż jest... Telewizji też brak... Jeśli już jest internet to się zacina, od piątku nikt się nie nie pofatygował.. Tylko opłatę trzeba w terminie uiszczać... Fajna sprawa, 3 dni bez dostępu... Nie polecam
    ZaletyNie zauważyłam żadnych zalet
    WadyCiągłe problemy z dostępem do internetu i telewizji
    MiejscowośćTuchola
  • ~kj / 2021-06-13 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    znow brak internetu i tv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza!
    MiejscowośćPOLICE
  • ~rdcom / 2021-06-13 05:16
    Ocena: 1.50 / 5
    masakra ciągłe przerwy w dostępie do internetu. Brak kompetencji osób przyjmujących zgłoszenia. Ciągle to samo pytanie czy resetował pan modem? czyli wniosek prosty płacę abonament za to że mogę a wręcz muszę resetować modem co 3-4 dni taki mój obowiązek. Reset nic nie daje ale zanim zgłosi się łaskawie konsultant (trwa to kilkanaście minut) internet zaczyna działać.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Lolcia / 2021-06-12 22:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z obsługą klienta ..po długim oczekiwaniu automatyczna obsługa klienta w czym nie można nic załatwić..
    Kolosalnie nie dopracowane umowy w czym ludzi robi się w tzw,, jabłko,,
    Nie polecam i odradzam każdemu kto myśli o tej telewizji
    Brak kompetencji i umiejętności wyjaśniania danych występujących problemów
    ZaletyBrak
    WadyBardzo duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartek / 2021-06-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku latach współpracy i ciągłych problemach z internetem (nie z moim konkretnie, a z awariami na szerszą skalę) i po straceniu kilku tysięcy zł na giełdzie, ponieważ nie mogłem sprzedać akcji, postanowiłem zakończyć umowę. Udało mi się znaleźć chwilę na zwrot sprzętu, punkty zwrotu wziąłem z ich strony. Pierwszy nie istnieje, kolejny również, nie mam więcej czasu na jeżdżenie więc dzwonię zapytać jak to mamy rozwiązać. Pierwszy konsultant powiedział, że mnie przełączy po czym się rozłączył. Po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania udało mi się porozmawiać z konsultantką, która po rozmowie z przełożonym powiedziała, że niestety jak nie oddam sprzętu w terminie to zapłacę 120 zł kary. Jak poprosiłem o rozmowę z przełożonym to usłyszałem, że nie mają takich procedur.
    Podsumowując: z powodu ich niekompetencji okradają mnie na 120 zł, a nikt nic nie może poradzić, bo nikt nic nie wie. Nie wiem czy istnieje gorszy dostawca internetu, poprzeczkę ustawili bardzo wysoko
    ZaletyMożna przestać z nimi współpracować
    MiejscowośćWarszawa
  • ~proszę nie zaśmiecać mi klatki ulotkami / 2021-06-11 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    proszę nie zaśmiecać mi klatki ulotkami, pozdrawiam :)
  • ~Joke / 2021-06-10 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest tani podrabianiec a nie firma. Kontaktu - brak. Dostaję przedziwne wiadomości, że mam oddać im sprzęt, że naliczają odsetki. NIGDY w życiu nie miałam z nimi umowy ( NA PEWNO nigdy w życiu nie podpiszę ;) ) nękanie całkowite. Dodzwonić się nie da chyba, że ktoś lubi rozmawiać z wirtualną konsultantką która rzecz jasna nie pomoże. Jedyny kontakt jest wtedy, kiedy udaje się że chce się coś kupić wtedy można porozmawiać z człowiekiem, który od razu przerzuca na wirtualną konsultantkę. Żart nie firma. OSTRZEGAM serdecznie WSZYSTKICH proszę się trzymać od tego bałaganu z daleka ponieważ ja nie będąc Klientem mam tę firmę za totalne dno strach pomyśleć jak traktują faktycznych Klientów. Mam nadzieję, że ten burdel na kółkach zostanie pociągnięty do jakiejś odpowiedzialności za swoje średniowieczne podejście do ludzi. Podsumowując, jeśli chcą Państwo cokolwiek wyegzekwować od kogokolwiek polecam umożliwić jakikolwiek kontakt. Nikt Państwu pieniędzy za nic nie da skoro nie będąc Klientem nie da się zalogować do Waszego śmiesznego panelu ;) słabo przemyślany scam. Sprawa zostaje zgłoszona do odpowiednich organów.
  • ~Tadek / 2021-06-09 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tnie obraz tv. Masakra. Multiedia mialem i tego nie było. Był serwisant i nic nie poradził.
    ZaletyInternet po kablu ok.
    WadyDziadowski odbiór tv.
    MiejscowośćEłk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016