Nie rozumiem Który internet nie chciałbym kupić to opinie są straszne złe obsługa zła jakość i tak dalej chciałem kupić Netię Onet i same złe rzeczy chciałem kupić Vectry o Vectrze złe rzeczy te wasze opinie nic nie dają ja Vectrę polecam chociaż chciałbym żeby był troszkę mocniejszy a szkoda mi kasy na na dopłaty Power WiFi
ZaletyBez uwag
WadyBrak
MiejscowośćWroclaw
~M / 2021-09-23 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość, że naliczyli dodatkowy pakiet promocyjny wmawiając mi, że to ja go włączyłam to gdy sprzedałam mieszkanie i nie byłam już właścicielem, nie miałam praw do lokalu kazali mi płacić karę umowną za zerwanie umowy z mojej winy. Absurdalne.
ZaletyBRAK
~Moro / 2021-09-21 22:38
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia , ściema z transferem , co chwile zrywa połączenie co chwila jakaś awaria i konserwacja .... brak usług , jak się spóźnisz z opłatą za telewizję i internet doliczają do rachunku 5 zł ... tragedia , za rok kończy nam się umowa i uciekamy od " nich " z daleka .... szkoda ze zaufałem takiej firmie kogucik ...
MiejscowośćGliwice
~Zbigniew / 2021-09-21 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Petrus po przejęciu przez Vectrę to tragedia. Nikt nie odbiera telefonów, nie ma jak zgłosić usterki. Nie mam sygnału, ale faktury przysyłają. UCIEKAĆ od nich jak najszybciej.
MiejscowośćToruń
~Małgorzata / 2021-09-21 14:18
Ocena: 5.00 / 5
The best everything????????????????????????????
Obsługa????oferty????pakiety
ZaletyObsługa????oferty????pakiety,
????
WadyŻadne
MiejscowośćPruszków
~lesnyelf / 2021-09-17 17:02
Ocena: 2.75 / 5
Niby dobre parametry, niby można zgrywać 300Mb/s ale częste problemy z połączeniem niwelują te zalety.
Zaletycena
WadyCzęste problemy z połączeniem.
MiejscowośćZabrze
~Rbert / 2021-09-17 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!
ZaletyBRAK!!!
WadyJAK WYŻEJ
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
Ocena: 2.00 / 5
Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
ZaletyCena
WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
MiejscowośćWrocław
~Dorota / 2021-09-17 08:57
Ocena: 2.75 / 5
Umowy potrafią załatwiać z klientem przez tel, ale wszelkie zmiany to już tak się nie załatwi.Dzwoniąc przełączają na robota, z którym i tak nic się nie załatwi.
MiejscowośćKuźnia Raciborska
~Daniel / 2021-09-16 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, więcej braku internetu i awarii niż internetu w jakkolwiek dobrej jakości. Kiedy awarii nie ma to non stop rozłącza mimo zgłoszeń i wymian karty sieciowej z ich strony. Internet z Vectry nie nadaje sie ani do gier ani do zdalnych zajęć ani nawet do oglądania filmów czy seriali. Już nie wspominam o tym, że jak mają problemy z internetem to do telewizji też nie ma dostępu (więc płacisz a zazwyczaj nie masz dostępu do niczego a jak masz to w beznadziejnej jakości). Więcej nerwów niż pożytku a pieniądze pobierają większe niż w ofertach konkurencji.
Wady-częste awarie
-najgorsza jakość internetu z dostępnych ofert na rynku
-brak pomocy mimo zgłoszeń
-wysoka cena
MiejscowośćŻory
~Tomek / 2021-09-15 12:50
Ocena: 2.25 / 5
Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem.
WadyInternet
MiejscowośćNowa Ruda
~PPSS / 2021-09-15 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny działa wolno, regularnie się wiesza, obsługa techniczna ignoruje odbiorców, na infolinii nie można się często nawet przez 30-40 minut dodzwonić. Odradzam zdecydowanie.
MiejscowośćPoznań
~ALICJA / 2021-09-15 10:44
Ocena: 3.25 / 5
Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach.
WadyBrak kontaktu z BOK.
MiejscowośćKielce
~Trewur / 2021-09-14 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam.
MiejscowośćBiałystok
~Marcin / 2021-09-12 22:20
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.
MiejscowośćSzczecin
~Sergio / 2021-09-12 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie.