Syf, syf, syf. Przedstawiciel handlowy - niekompetentny. Technicy nie dotrzymują terminów, nieuprzejmi, brudasy. Piaseczno - nie polecam.
ZaletyDosłownie żadnej
WadySłaby internet - w dzień około 5-8
Technicy nie ogarniają tematu
Przedstawiciel handlowy olewa wszystko i wszystkich
Infolinia - kiepski żart
Sprzęt - router rozłącza połączenie kiedy chce, dekoder z nagrywarka się zawiesza
MiejscowośćPiaseczno
~Twojstary / 2021-11-03 13:22
Ocena: 2.25 / 5
Ten internet to jest jakis smiech, wieczne awarie i wysoki ping
~KACZOR / 2021-11-01 09:32
Ocena: 1.00 / 5
WITAM SERDECZNIE.CZEKAM JUZ POLTORA TYGODNIA NA USUNIECIE AWARI I DZWONI I SLYSZE ZE JEST W TRAKCIE USUWANIA.NIEMAM ANI INTERNETU ANI AWARII.W DZIALE TECHNICZNYM PRACUJA TAK NIEUPRZEJMI LUDZIE I NIEZNAJACY SIE CHYBA NA RABOCIE ,OSTRZEGAM WSZYSTKICH NIEBIERZCIE USLUG ZADNYCH U NICH.TWIERDZA ZE SWIADCZA USLUGI UCZCIWIE
Zaletyzadne
Wadyawariaprzez 1.5 tygodnia
MiejscowośćGdynia
~Wyruzumiały / 2021-10-29 18:04
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam podpisywanie jakichkolwiek umów z tą firmą. Załatwienie czegokolwiek jest niemal niemożliwe. Podejście do klienta skandaliczne. Kompetencja pracowników 1/10. Samo wypowiedzenie umowy to droga przez mękę w oparach absurdu...
Zalety+ minimalnie niższa cena niż u konkurencji
Wady- kłopoty, kłopoty, kłopoty
- trudno się dodzwonić gdy jest problem
- podejście do klienta
- niekompetencja konsultantów
MiejscowośćWarszawa
~Daniel JV / 2021-10-28 19:21
Ocena: 1.00 / 5
gowno ktore zrywa wlasciwie co chwile, na infolinie nie da sie dodzwonic a technicy po umowieniu nawet nie przychodza , nie polecam w opó
Zaletybrak brak
Wadywszystko
MiejscowośćZabrze
~Piotr / 2021-10-28 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu instalacji telewizji do dziś (3 miesiące ) telewizja nie działa a żądają zapłaty za usługę która nie działa . Po licznych reklamacjach dali rabat 15 zł i powiedzieli że nie wiedzą kiedy naprawią bo bardzo dużo osób ma ten problem . Chcąc dalej reklamowac trzeba iść na drogę sądową. Czy jest więcej osób z tym problemem ? Może jakiś pozew zbiorowy ?
ZaletyBrak
WadyAroganckie podejście do klientów
MiejscowośćKolbuszowa
~NIEZADOWOLNY KLIENT / 2021-10-28 12:49
Ocena: 1.75 / 5
Mam internet z Vectry i telewizje, do telewizji nie doczepie się ale intenet to porażka ping wysoki niestabilny niby DO 600mb dochodzi pobieranie z reguły w granicy 500mb ale i tak cały czas lagi. Totalne dno z ich strony mieli do mnie dzwonić w tym tygodniu i na razie cisza.... Mam pytanie czy jest jakiś sposób by zerwać z tymi oszustami umowę bez ponoszenia kosztów z tego tytułu?
ZaletyBrak
Wadynapisałem wyżej
MiejscowośćRybnik
~Kuba / 2021-10-26 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie korzystałem z gorszego światłowodu.
Już nawet mobilny internet jest bardziej stabilny niż PON po kablu. Śmiech na sali i je**ny żart. Nigdy nie polecę nikomu.
ZaletyMożliwość rezygnacji.
WadyWszystko.
MiejscowośćGdynia
~qwertyuiop / 2021-10-24 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Wieczny brak internetu a jeżeli już jest to chodzi tak wolno że muszę czasem 2 minuty czekać! Brak kontaktu z obsługą. Jak się łączysz to włącza się sekretarka i wyciągają kasę za połączenie i płacisz większy rachunek. Grać się nie da bo jest 7k pingu albo są lagi! Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyStrasznie powolny internet
Fatalna obsługa klienta
MiejscowośćRacibórz
~justyna / 2021-10-23 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Niedawno Vectra przejęła nas po Multimediach. Problem od samego początku, najpierw z umową, później z montażem, teraz z internetem. Powinnam mieć 450 mb/s....a mam 50-90 mb/s. Piszę, dzwonię, proszę. Mówią, żeby testować, zmienić kabel, że moja karta sieciowa nie daje rady (wczesniej nie bylo zadnych problemow).Jak zerwac z nimi umowe, skoro nie wywiazuja sie z umowy. Montujac gwarantowali taka predkosc.
Dno, dno i jeszcze raz dno.
Odradzam i to bardzo. Żaden dostawca nie zalicza tylu wpadek co vectra. Przerwy w połączeniu, prędkość zamiast obiecanej 150mb na kablu osiąga max 10 i to w porywach. WiFi na ich genialnych routerach to wieczoramiax 1mb, a normalnie nie przekracza 0,5. Odradzam każdemu kto zastanawia się nad wyborem tej pożal się Boże firmy. Ponadto konsultanci to absolutni laicy z wiedzą na poziomie przedszkolaka i to nie każdego.
ZaletyZERO ZALET
WadyNie kompetencja, slaba jakość, brak wiedzy i wysoka cena
MiejscowośćKudowa-Zdrój
~nienawidzę vectry / 2021-10-23 19:17
Ocena: 1.00 / 5
internet z vectry ciągle ścina jest drogi a obsługa to dramat vectra zdaniem najgorszy internet
Zaletyzero
Wadydrogi internet ciągle ścina
MiejscowośćBielsko-Biała
~Bartek / 2021-10-21 23:42
Ocena: 1.50 / 5
Notorycznie przycina, wywala internet, nie da się normalnie funkcjonować. Tragedia
Zaletybrak
WadyBardzo słaba jakość internetu
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Alek / 2021-10-21 18:38
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra sieć zawsze działa internet dobże bardzo polecam vectre
MiejscowośćSzczytno
~Aleut / 2021-10-20 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Dno kompletne dno .Firma kogucik oni nie potrafią najprostszej sprawy załatwić w trzy tygodnie.Najlepiej trzymać się od nich jak najdalej.
WadyA do z
~Katarzyna / 2021-10-19 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!! zero kontaktu z obsługą klienta tylko automatyczna sekretatka gdzie nie można nic wyjaśnić. Naliczono mi kare za nie oddanie sprzętu na czas w kwocie 320 zl. A sprzęt oddany był w terminie. Działanie internetu i telewizji poprzez modem okropne a rachunki o połowę wyższe niż u konkurencji. Szczerze odradzam sama problemy . Dno i brak szacunku do klienta
MiejscowośćChełmno
~Mitigaro / 2021-10-19 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Firma fatalna. Jeśli macie możliwość skorzystania z ich usług-UCIEKAJCIE.
Mam problem z płatnością, doliczyli mi dodatkową opłatę nie informując mnie wcześniej o tym fakcie. Pani z biura obsługi poinformowała mnie błędnie o stanie mojego salda i w związku z tym zapłaciłam mniej. Okazało się później, że mam niedopłatę, za którą nie dość że musiałam zapłacić odsetki to jeszcze została mi doliczona kara w wysokości 5,00 zł. Kontrakt z BOK to kpina!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
MiejscowośćPoznań
~Sztyfyn / 2021-10-19 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem internet z Vectry, umówiłem się na montaż od godziny 14 do 16. Technicy nie dotarli więc o 16 zadzwoniłem na infolinię i zostałem poinformowany, że dotrą w czasie pół godziny. Nie dotarli do 17 więc zadzwoniłem ponownie i zostałem poinformowany, iż dziś nie przyjdą ponieważ nie mają przy sobie umowy. Wynika z tego, że na infolinii przy pierwszym kontakcie zostałem oszukany, bardzo miło. Wizyta została przełożona na za 6 dni i tym razem technicy byli nawet przed czasem. Po pewnym czasie dokupiłem telewizję i dziś do godziny 12 miał nastąpić jej montaż. O 12 skontaktowałem się z infolinia i dowiedziałem się, że takiego zamówienia nie ma u nich w systemie i mam złożyć zamówienie na nowo(i czekać kolejny tydzień na montaż oczywiście), najlepiej telefonicznie. Podsumowując Vectra kpi sobie z przyszłych i obecnych klientów, a wśród konsultantów pracujących na infolinie znajdują się oszuści. Nie polecam nikomu korzystania z ich usług, nie oferują nic poza nieprzyjemnościami i zmarnowanym czasem.
ZaletyPo zamontowaniu usługi działają
WadyNie montują usług
MiejscowośćGrudziądz
~użytkownik / 2021-10-19 09:41
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem podpisywanie umowy z tym dostawcą to związek z problemami internet jest zawodny router trzeba co chwile resetowac lub recznie zmieniać kanał zeby działało wifi dodatkowo prędkość internetu to śmiech na sali za te pieniądze mozna wybrac innego operatora i być zadowolonym uzytkownikiem
Zaletybrak
Wadyszybkosc internetu, pomoc techniczna która umie tylko resetowac router i zmieniać kanał