Niby dobre parametry, niby można zgrywać 300Mb/s ale częste problemy z połączeniem niwelują te zalety.
Zaletycena
WadyCzęste problemy z połączeniem.
MiejscowośćZabrze
~Rbert / 2021-09-17 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!
ZaletyBRAK!!!
WadyJAK WYŻEJ
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
Ocena: 2.00 / 5
Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
ZaletyCena
WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
MiejscowośćWrocław
~Dorota / 2021-09-17 08:57
Ocena: 2.75 / 5
Umowy potrafią załatwiać z klientem przez tel, ale wszelkie zmiany to już tak się nie załatwi.Dzwoniąc przełączają na robota, z którym i tak nic się nie załatwi.
MiejscowośćKuźnia Raciborska
~Daniel / 2021-09-16 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, więcej braku internetu i awarii niż internetu w jakkolwiek dobrej jakości. Kiedy awarii nie ma to non stop rozłącza mimo zgłoszeń i wymian karty sieciowej z ich strony. Internet z Vectry nie nadaje sie ani do gier ani do zdalnych zajęć ani nawet do oglądania filmów czy seriali. Już nie wspominam o tym, że jak mają problemy z internetem to do telewizji też nie ma dostępu (więc płacisz a zazwyczaj nie masz dostępu do niczego a jak masz to w beznadziejnej jakości). Więcej nerwów niż pożytku a pieniądze pobierają większe niż w ofertach konkurencji.
Wady-częste awarie
-najgorsza jakość internetu z dostępnych ofert na rynku
-brak pomocy mimo zgłoszeń
-wysoka cena
MiejscowośćŻory
~Tomek / 2021-09-15 12:50
Ocena: 2.25 / 5
Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem.
WadyInternet
MiejscowośćNowa Ruda
~PPSS / 2021-09-15 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Internet stacjonarny działa wolno, regularnie się wiesza, obsługa techniczna ignoruje odbiorców, na infolinii nie można się często nawet przez 30-40 minut dodzwonić. Odradzam zdecydowanie.
MiejscowośćPoznań
~ALICJA / 2021-09-15 10:44
Ocena: 3.25 / 5
Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach.
WadyBrak kontaktu z BOK.
MiejscowośćKielce
~Trewur / 2021-09-14 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam.
MiejscowośćBiałystok
~Marcin / 2021-09-12 22:20
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne
ZaletyBrak
WadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.
MiejscowośćSzczecin
~Sergio / 2021-09-12 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie.
złe podejście do klienta, żałosna pseudo pomoc wirtualna -nie polecam vectry
~Rado / 2021-09-08 21:27
Ocena: 1.50 / 5
Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji
MiejscowośćPolice
~Maroi / 2021-09-08 13:52
Ocena: 5.00 / 5
Cały czas przeskakuje mi na pilocie wciskając co drugi program oszaleć można zróbcie coś z tym
ZaletyDobrze
WadyDobrze
MiejscowośćOlsztyn
~Michał / 2021-09-07 21:26
Ocena: 1.00 / 5
Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza.
Ciągle braki Internetu,słaba oferta programów zagranicznych,brak kontaktu z obsługą techniczna w szczegolnosci..i mój "ukochany " twór...rozmowa z AUTOMATYCZNA SEKRETARKA????????????
MiejscowośćRadom
~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
Ocena: 1.50 / 5
Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej.
ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.
WadyInternet dramat.
MiejscowośćKuźnia Raciborska
~Jan / 2021-09-03 23:27
Ocena: 3.00 / 5
Średnio co 3 tygodnie od podpisania umowy wywala internet w piątek od około 18 i tak do soboty popołudnia.
MiejscowośćWarszawa
~Leon / 2021-09-01 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Zmarnowałem trzy tygodnie i trochę czasu swojej pracy, próbując połączyć się z Vectrą i za każdym razem, gdy miałem umówione spotkanie, technik nie przychodził bez uprzedzenia. Wszystko, co mógł zaoferować Dział Obsługi Klienta, to wyznaczenie nowego terminu wizyty technika na następny tydzień.