Obsługi klienta ani niezawodności nie oceniłem bo jestem nowym klientem Vectry-Internet.
Przeszedłem z Orange bo oferowali 20 Mb tylko.
Nominalnie mam 450/50 Mb - dochodzą kablem koncentrycznym, router Technicolor.
Fakty
1.Sieć Ethernet stabilne 280/50 Mb a więc sporo brakuje na odbiorze ale mnie to starcza(Orange 20/1)
Dla formalności będę reklamował.
2.WiFi Tragedia! W mieszkaniu 3 pokojowym, brak żelbetu, zasięg niby jest ale prędkość transmisji drastycznie spada i osiąga wartość max. 18 MB i się waha. Tylko w bezpośredniej odległości od routera (1.5 m) ok 175 Mb.
Rozwiązaniem problemu okazało się zakupienie Reapetera za 85 zł TP-Link
W całym domu sieć WiFi ustabilizowała się i osiągam stabilne osiągi na poziomie 40/20 MB, co w tej sytuacji mnie zadowala a w szczególności do Orange.
Jako ciekawostkę podam fakt, że Vectra proponowała usługę power full za 19 zł/m z jednoczesnym przejściem na umowę terminową 24-ce.
W sumie jak na razie jestem zadowolony.
ZaletyPotencjalnie duża szybkość transmisji
WadyRouter Technicolor część WiFi TRAGICZNA
MiejscowośćStraszyn
~Adam mickiewicz / 2021-08-02 22:18
Ocena: 1.00 / 5
gowno 321 nie polecam nie dziala nie dziala nie dziala
Wadywszystko
MiejscowośćPitulice
~Kasia / 2021-08-02 06:45
Ocena: 1.00 / 5
Syf tylko mi się umowa skończy i rezygnuje dzwonisz nic nie potrafią załatwić tv nie działa od dwóch tyg dzwonie miał ktoś oddzwonić i nic ludzie którzy obsługują infolinię mają wszystko w dupie porażka ta Vectra nigdy wiecej
MiejscowośćBielsko-Biała (Gmina: Bielsko-Biała)
~Anon / 2021-08-01 00:26
Ocena: 1.00 / 5
Internet ten jest tragiczny. Jeśli kupujesz go z myślą o graniu to lepiej poszukaj innego dostawcy. Jakość połączenia od marca jest tak słaba, że uniemożliwia komfortowe korzystanie z internetu a o graniu nie ma mowy ze względu na czynniki, które wymieniłem poniżej.
ZaletyBrak
WadyNieustanne problemy ze stabilnością
Skaczący ping co 10 sek do 100
Skaczący packet loss do 50% co parę sekund
Internet potrafi się wyłączać kilka razy dziennie
Internet nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości przez operatora (zazwyczaj jest ona 2x mniejsza i niestabilna)
~Ello / 2021-07-30 11:05
Ocena: 2.75 / 5
Witam. Dziś do mnie zadzwoniła Pani z Vectry z ofertą przyspieszenia netu ze 150 do 400 MB. Odpowiedziałem, że większa szybkość jest mi zbędna, co jest zgodne z prawdą. Zaraz po rozmowie (przypadek?) pewnie aby mnie przekonać do szybszego netu i aby mi uświadomić, że mam zbyt wolny, net faktycznie mi znacznie zwolnił. Z ciekawości sprawdziłem do ilu. Okazało się, że do 1,5 MB !!! Takimi zagrywkami Vectra może mnie zachęcić jedyni do zmiany operatora - co niedługo zrobię. Nie lubię jak się ze mnie próbuje zrobić wała. Nie polecam Vectry.
~Aneta / 2021-07-30 09:02
Ocena: 1.75 / 5
Przedłużają umowę sami bez zgody klienta
Pomimo umowy do końca czerwca, mam jeszcze zapłacić za lipiec, gdzie już nie mam rutera i z niczego nie korzystam
Pytając czy mogę wszystko z góry zapłacić 0ani powiedziała że tak, a okazało się że faktury co miesiąc przychodziły.
ZaletyInternet ok
WadyAle obsługa i krętactwo żeby wyłudzić jak najwięcej pieniędzy to skandal
Jestem zła że tak wyszło, nie biorę na siebie więcej internetu z vectry!
MiejscowośćBiała Podlaska
~Użytkownik / 2021-07-29 16:40
Ocena: 1.75 / 5
Gorzej niż multimedia. Jestem zdumiony że w ogóle jest to możliwe.
ZaletyDobry internet do 2 metrów od modemu
WadyZa mało pola by opisać wszystjo
MiejscowośćEłk
~Spike / 2021-07-27 15:31
Ocena: 4.25 / 5
Od dwóch dni nie działa internet. Wczoraj powiedzieli że o 20:40 to naprawią, naprawili o północy ale rano znowu nie działał. Zapłacone jest wszystko podłączone też ale nie działa.
MiejscowośćKościerzyna
~aaaania / 2021-07-26 12:51
Ocena: 1.75 / 5
Ciagle rozłącza internet, częste usterki nienaprawiane po kilka dni.
Jak zamówiliśmy przez internet do nowego mieszkania, w dniu planowego montażu okazało się ze Vectra nie posiada w systemie takiego zamówienia, pomimo otrzymanego potwierdzenia na mailu. Obsługa niekompetentna, oby zagadać bez żadnych konkretów i rozwiązań.
MiejscowośćWarszawa
~Bogumił / 2021-07-25 21:34
Ocena: 1.00 / 5
DNO nie ma co się oszukiwać - dno do kwadratu. Infolinia nie ma żadnych ofert dla klienta, który od początku jest z nimi, na weekend Vectraonlinie nie działa - masakra
~Żegnam vectre / 2021-07-24 08:02
Ocena: 1.00 / 5
Wieczny problem z internetem połączenia z WiFi spadam od nich jak tylko skończę umowę z firmą VECTRA
MiejscowośćBydgoszcz
~Jbć Vectra / 2021-07-23 14:03
Ocena: 2.50 / 5
jak gram sobie w grę typu league of legends to mam 2700 ms opóźnienia gdzie prawidłowe jest 60
powyżej już ciężko się gra
ZaletyKablówka
WadyPrzed wszystkim "internet"
I cała reszta
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Olek / 2021-07-22 10:08
Ocena: 2.75 / 5
Są prawie ciągłe kłopoty z dżwiękiem tv.
W umowie jest zapis że po wcześniejszym wypowiedzeniu umowy Vectra może się domagać 600 złotych kary od abonenta! Bandycki,lichwiarski zapis!!! Uważajcie na to!
Ja zmieniłem dostawcę internetu pól roku przed końcem umowy i teraz co 2 dni dostaję monity na tv,telefon i skrzynkę.Non-stop piszą że ja jestem im winien 600 zł.
A w umowie nic nie ma że ja jestem zobowiązany im zapłacić jakąś karę.
Tragedia , pracuje zdalnie i są ciągle awarie w dostawie internetu na parę godzin.
MiejscowośćBrak internetu przeważnie w wtorek i czwartek na kilka godzin
~Aleksandra / 2021-07-20 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie i przerwy w dostawie usług. Kontakt z obsługą klienta na fatalnym poziomie - ciężko uzyskać odpowiedź na zadane pytanie, odpowiedzi albo przychodzą z opóźnieniem albo nie przychodzą wcale. Jeśli chodzi o proces składania reklamacji - jeszcze gorzej. Nie weryfikują sprawy kontaktując się z klientem - bazują na jakiś swoich danych, które są oderwane od rzeczywistości. Dwa tygodnie braku usług - stwierdzono, że się mylę i nie miałam dostępu tylko przez 3 dni. Z całej sytuacji ta ostatnia kwestia przeważyła nad decyzją aby zrezygnować z usług - nie spodziewałam się takiego podejścia i jawnego przekręcania faktów. Zdecydowanie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, przerwy w dostawie usług, ciągłe problemy, brak możliwości rozwiązania problemów
MiejscowośćWarszawa
~Karlo / 2021-07-17 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Chore internetu nie ma napewno raz w tygodniu przez parę godzin
MiejscowośćZabrze
~Pawełek / 2021-07-17 18:44
Ocena: 2.75 / 5
1. W moim mieście (Legionowo) brak stacjonarnych punktów obsługi klienta.
2. Sygnał telewizji słaby.
3. Internet zwalnia zawsze w sobotę-niedzielę.
4. Kontakt na czacie nie funkcjonuje.
5. Umowę załatwisz przez telefon, odwołasz tylko na piśmie faksem lub osobiście w Warszawie.
6. Ostrzegam przed umawianiem się na ofertę w rozmowie telefonicznej zawsze byłem oszukany.
7. Długie oczekiwanie na kontakt z infolinią
8 Operatorzy infolinii niekompletętni
ZaletyTanio... jeszcze raz tanio
Wadykombinatorzy i niekompetentni konsultanci
MiejscowośćLegionowo
~Gucio / 2021-07-15 23:04
Ocena: 5.00 / 5
Dziwie sie ze ludzie maja az takie problemy z internetem jak pisza. Od X lat nie mam problemow z vectra poza automatyczna sekretarka ktora jest denerwująca poza tym obsługa jest zawsze miła i stara sie pomoc. Polecam
ZaletyMiła obsługa, niska cena
WadyAutomatyczna sekretarka
MiejscowośćWarszawa
~Karol / 2021-07-15 20:55
Ocena: 4.75 / 5
Po tym co czytam stwierdzam, że należę do grona szczęśliwców, którzy nie mieli jakichś poważnych i długotrwałych problemów z działaniem usług od Vectry. Wcześniej korzystałem z oferty lokalnego dostawcy, gdzie było więcej awarii niż działania usług. Klientem Vectry jestem od 4 lat, posiadam
pakiet złoty+internet 300mb/s. Fakt czasami zdarzają się awarie samego internetu, ale nie trwają one zbyt długo. Dodam, że usługi zdecydowałem się zamówić nie poprzez stronę, a u Przedstawiciela Vectry pod numerem 785500713 i to był dobry pomysł, ponieważ zawsze mogę liczyć na jego pomoc, a przede wszystkim nie muszę dzwonić i czekać w kolejce na infolinii. Podsumowując osobiście jestem zadowolony z jakości świadczenia usług.
ZaletyDodatkowe rabaty od Przedstwiciela
Jakoś usług na wysokim poziomie
Szybka realizacja zamówienia
WadyBrak
MiejscowośćNidzica
~Małgorzata / 2021-07-15 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Trudny kontakt z BOK. Nic nie mozna było załatwić bez osobistej wizyty w biurze. Promocje tylko dla nowych klientów. Namawiali do wypowiedzenia umowy i zawierania nowej.
Po rozwiązaniu umowy i zwrocie sprzętu naliczono karę za niezwrócony sprzęt. Zwrotu dokonałam paczkomatem generując kod zwrotu przez stronę vectry. Mam numer przesylki i datę odbioru paczki przez odbiorcę. To za mało. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Wcześniej długotrwała korespondencja i smsy z upomnieniem z działu windykacji.
Zdecydowanie odradzam. Typowe zachowanie molocha. Pojedynczy klient nie ma znaczenia.
ZaletyBrak
WadyCena w stosunku do poziomu usług, kontakt z BOĶ bardzo utrudniony, brak promocji dla stałych klientów