strona 9 z 11
-
~kryssek / 2022-05-26 00:10
CO TO W OGOLE JEST ?!!
LUDZIE ! NICZEGO NIE PODPISUJCIE Z NIMI! -
-
~Kuba / 2019-06-01 12:50
Dno dnem beznadzieję pogania. Procedury tragiczne, obsługa nie ma chęci pomóc
ODRADZAM!ZaletyBrakWadyProcedury, jakość obsługi, kompetencja pracownikówMiejscowośćRadom -
~Kuba / 2023-04-08 08:14
Na początku roku przedłużyłem umowę. Zamówiłem też dekoder 4K. Urządzenie od początku sprawiało trudności: często uruchamiało się kilkanaście minut, czasami po 30 minutach oczekiwania trzeba bylo restartować. Gubiło ustawienia kont (np. google). Podłączone do SmartTV Samsung powodowało, ze telewizor wydawał głośne syki, piski i szumy podczas "ruchu" na ekranie. Dekoder został wymieniony na nowy. W nowym (połączony po kablu) nie gubią się konta, ale uruchamianie nadal bywa długie (fioletowa lampka i brak reakcji na pilota), nadal też występuje hałas uniemożliwiający oglądanie na TV Samsung. Na dodatek w przypadku braku Internetu (co Vectrze zdarza się u mnie średnio raz na miesiąc) w ogóle nie można odbierać TV, o czym mnie nie uprzedzono ani podczas przedlużania umowy, ani podczas instalacji.
W sumie: porażka
PS: mam rózne abonamenty w kilku różnych firmach: telefony i inne usługi. Żadna firma nie podniosła opłat w trakcie umowy. A Vectra pomimo umowy na 147 zł, przysyła od lutego fakturę na 177, bo podnieśli opłaty o "wskaźnik inflacji", na co podobno się zgodziłem podpisując umowę. Czekam aż w mojej okolicy pojawi się wreszcie jakaś konkurencja dla nich.ZaletybrakWadywłaściwie całokształtMiejscowośćSkarżysko -
~Laluś / 2023-11-04 17:40
Chca pieniędzy za coś co nie działa... Przy rezygnacji naliczają karę za zerwanie umowy. Chociaz sprzedali bubla. ZaletyŻadneWadyBrak tv i internetu. Wysoka cenaMiejscowośćWalbrzych -
~Lucyna / 2017-11-09 19:01
Najgorszy operator telewizji kablowej !!! Dzisiaj znowu brak internetu dzwoniłam 5 razy na pomoc techniczną nikt się nie zgłaszał ,dodzwoniłam się do obsługi klienta pani powiedziała aby się połączyć muszę czekać około 11 lub 12 minut .Za pierwszym razem czekałam 10 minut następnie 11 min. i 14 sekund, 12 min i 44 sek,14 min i 52 sek, 15 min i 30 sek, i ostanie połączenie 16 min i 37 sekund brak odzewu to jest hańba was obciąże kosztami za połączenia. Zaletyżadnych zalet nie macie.Wadyczęste braki w nadawaniu telewizji i internetuwystarczająco długo aby przestać. -
~Lucyna / 2021-06-16 18:25
W dniu 16.06.2021 od godziny 8.00 bo wtedy włączyłam telewizor obrazu brak dzwoniąc od razu informacja że w Bielsku- Białej awaria telewizji w Vectra ma częste awarie. Godzina 17,20 dzwonię do strefy klienta niestety wszystkie stanowiska zajęte i czekam 20 minut no w końcu odzywa się konsultant przedstawiam problem pani musi zlokalizować dlaczego nie mam telewizji po długich chwilach odzywa się pani że może mnie umówić z technikiem na 23.06 .2021 wtedy przyjdzie i zbada dlaczego nie mam telewizji,noto możecie państwo wyobrazić sobie ciśnienie skoczyło mi chyba na 200,po moim pytaniu czy mam być do 23.06 bez telewizji konsultant nie umiał mi odpowiedzieć więc podziękowałam i wyłączyłam się.Nic innego nie mogłam zrobić.Najgorsza telewizja i tylko dlatego jestem abonamentem że nie ma innego operatora a mieszkam w bloku więc jestem zmuszona być z nimi. MiejscowośćBIELSKO-BIAŁA -
~Maciej / 2018-08-13 21:51
Dzień dobry,
Z Vectry korzystam z przerwami od 2003 roku. Niestety w czasie tych "przerw" nie dotarło do mnie aby dać sobie z nimi spokój. Najpierw korzystałem z usług Vectry w Kielcach , później w Warszawie (do dzisiaj)
Podstawowy problem z tym dostawca to brak konsekwencji w jakości usług (mówię o internecie) i tzw "niepełna prawda w ofercie TV"
Podstawowy problem: Jeżeli nie chcesz trzymać w domu pożeracza prądu w postaci dowolnego tunera Vectry z dodatkowym pilotem do jego obsługu - najlepszym wyjściem byłoby zaopatrzenuie się w odbiornik z możliwością instalacji slotu na kartę dekodująca bezpośrednio w odbiorniku. (zrobiłem tak)
Podłączasz wtedy kabel antenowy (TV kablowej) bezpośrednio do odbiornika i jedynym pożeraczem prądu jest telewizor a nie dodatkowe zbędne pudła.
NIESTETY !!! w przeciwieństwie do operatorów satelitarnych (NC+ lub Cyfrowy Polsat) pomimo zabezpieczenia sie w dysk zewnętrzny zapomnij że przy VECTRA TV skorzystasz z wszystkich funkcji (standardowych) w takim telewizorze.
Vectra z premedytacją (poza rządową TVP) blokuje możliwośc zapisu kanałów TV. Nie możesz skorzystać z timera do nagrywania bo Vectra blokuje tą możliwość. Polsat i NC+ nie mają z tym problemu.
Jeeli chcesz cyklicznie nagrywać swój ulubiony program lub serial - zapomnij! Nie jesteś w domu to nie obejrzysz.
Niestety dziwnym trafem nie znajdziesz tej informacji na stronach Vectra SA - jest to oszustwo Klienta.
Po co kupować odbiornik TV skoro nie ma możliwości przy tym operatorze korzystać z wszystkich jego funkcji?
Czekam jak na zbawienie na koniec umowy z tym dostawcą sygnału TV.
W kwestii internetu podobna akcja...
Zamotali, że mają super hiper, turbo zajeszybki internet światłowodowy ... no i ja idiota dałem się w to wrobić miało być tak szybko, że wiadomości TV z jutra miałem mieć już dzisiaj (żart ale prawie tak wyglądała oferta).. zmieniłem klasyczny net na to badziewie i działało w miare dobrze przez okres kiedy miałem prawo jeszcze z tego zrezygnować (zbieg okoliczności?) teraz jest IDENTYCZNIE jak na wcześniejszym przyłączu przez ostatnie lata.. prędkość mam często większą przez WIFI udostepnione telewizorowi z iPhona by WIFI ŻENADA!..
Kiedy prosiłęm o wyjaśnienie sprawy kazano mi sprawdzić czy kabel jest dobrze podłaczony , włączać i wyłączać do badziewie z gniazdka..tak jakbym był totalnym idiotą.. Z tego co wiem nie mam obowiązku być "technicznym" i mieć pojęcie co to jest kabel koncentryczny? kolejna żenada...
Nie polecam Vectry nikomu... jeżeli planujecie jakiekolwiek podłaczenia TV lub NEtu polecam wyłacznie tak jak przy GSM pre-paidowe rozwiązania bez umów!!! Nie podpisujcie z tymi oszustami umów na 24 miesiące ..po podpisaniu umowy i przejściu okresu próbnego zawsze spada jakość usług..a Wy niczego przez 24 miesiące nie zdziałacie... płacicie i szarpiecie się z usterkami bez odzewu.Zaletyzero zaletWadyWymieniono w opisie. NIE POLECAM a jestem ich klientem od 15 lat..MiejscowośćWARSZAWA -
~Magda / 2019-05-10 21:47
Gorszej telewizji nie widzialam
Wysylaja gamonoow do podpisania umowy zenada.
Po hamsku zostslsm poytaktowanaZaletyzadneWadyhsmscy nie ugodowiMiejscowośćslupsk -
-
~Majka / 2019-09-07 05:51
Mam nowoczesny tv rok 2018
Obraz z vectry to pikseloza na wielu kanalach najbatdziej widocz a wieczorem. Ptoblemy z obrazem na przejsciu z jasnego do ciemnego nie ma plynnoscj kolorow a w to miejsce sa linie oddzielajace kolory jak w teczy.
VOD uslugi ciagle niedostepne cos sie dzieje. Kupione filmy przycina tak ze nie mozna ogladac tego za co sie zaplacilo.
Dekoder wymieniany z 8 razy nic nie pomaga. Technicy ktorzy przychodza to jakas pomylka. Pewni siebie a plota glupoty liczac ze klient to lyknie. U mnie taki technik widzac piksele na ekranie mowil ze ich nie ma. A w odpowiedzi na zacinajacy sie odbior tv mowil zebym sobie fiom wypozyczyl. Strach i tragediia co to za furma nigdy wiecej!ZaletyBrakWadyZla obsluga niekompetentni “fachowcy” z serwisu. Piksele na ekranie problem z odbiorem przycinajace sie filmy. Na wszystko jest wymieniany dekoder ktory niczego nie jest winienMiejscowośćBelchatow -
~Marek / 2023-03-29 12:16
Nie chcą oddać nienależnie pobranych pieniędzy. Przegrali sprawę a pieniędzy nie oddają!!! Złodzieje ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Mechanik / 2025-04-10 10:45
Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.ZaletyŻadnych poniżej jakiejkolwiek wartościWadyCiągłe przerwy i wieszanie się dekodera .
Wyłączanie z gniazdka i reset dekodera nie pomaga. Czasami trzeba czekać kilka godzin.
Kłamią oszukują naciągają.MiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Mechanik / 2025-04-10 10:50
Kochani trzymajcie się z dala od Vektry od tych oszustów, naciągaczy i najgorszego dostawcy usług w Polsce a nawet w Europie. Pobierają opłaty za serwis nie zapewniając go w ogóle minimalna prędkość Internetu, chwilowe i bardzo częste wyłączenia nie informując klientów, a jak zapewnią i jest zgłoszenie to przyjeżdża serwisant chamski, wulgarny a na dodatek pod wpływem alkoholu.
Miałem taki przypadek i wywaliłem go z mieszkania. Dwukrotnie miałem przypadek o podniesieniu opłaty 2 razy w ciągu 2 miesięcy zorientowałem się po Fv. W odwołaniu Vektra odpisała że poinformowała mnie na swoim portalu jak i SMS i mailem co okazało się nieprawdą, zażyczyłem sobie potwierdzenia co w ostatecznej odpowiedzi napisali że się pomylili i przepraszają co mi z przeprosin jak chcieli mnie naciągnąć złodzieje. Rozwiązanie umowy z nimi to jakiś dramat. Wypowiedzenie wysłałem 10.01.2025 umowa kończyła się 12.02.2025. Po dwóch dniach zadzwoniła konsultantka z zapytaniem jaki jest problem wypowiedzenia więc jej nakreśliłem co w dalszej rozmowie zaproponowała zwiększenie prędkości i pakiet do przetestowania a dodatkowo potwierdziła że nie jest to zobowiązujące i prześle warunki na maila ale żeby nie akceptować umowy gdyż wejdzie w życie, dodatkowo zaproponowała wymianę sprzętu przez technika który nigdy się nie pojawił, a tydzień póżniej otrzymałem pismo o akceptacji nowych warunków umowy na co się odwołałem Vektra odpisała że moja umowa została automatycznie przedłużona o 1 miesiąc i będzie pobierana opłata w wyższej kwocie co zobaczyłem na fv . Do dzisiaj boksuje się ze złodziejami o zwrot nadpłaty której nie otrzymałem, sprzęt zwróciłem do punktu zaraz po zakończeniu umowy za potwierdzeniem. Przerzucając się meilowo ostatnio odrzucają i blokują maile. Podejście tej firmy do klienta to dramat, lawirują, kłamią , kręcą oszukują i jeszcze naciągają. Na koniec usłyszysz, że wszystko było zgodne i pracownik jasno i wyraźnie powiedział. Ja zażyczyłem sobie przesłanie wszystkich moich rozmów ostatnich z konsultantami na płycie CD. Zobaczymy czy nagrali całe rozmowy czy powycinali drażliwe dla nich teksty. Czekam do końca miesiąca na wyjaśnienie jeśli sprawa się nie rozwiąże będę pisał do Rzecznika praw konsumenta, Inspekcji Handlowej oraz do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.ZaletyŻadnych - same negatywyWadySameMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Michał / 2018-06-19 17:48
Najgorsza telewizja! Nie polecam nikomu!!! Cały czas coś się psuje, obraz nagle nie odbiera, wyskakują błędy i nagle nie da się nic obejrzeć przez nie wiadomo ile czasu!!!!!! Place za cos to powinnam to mieć!!!!!! ZaletyNie ma ani jednej zaletyWadyCała ta Vectra to wadaMiejscowośćKielce -
~Mysik / 2022-05-25 12:47
Firma beznadziejna pod każdym względem.
Gubią zdany sprzęt.
On-line TV to porażka.
Zero kontaktu z administracją.
Wypierają się uzgodnień telefonicznych z konsultantem.
Tworzą swoje/wewnętrzne reguły dt. formy wypowiedzeń, których brak w umowie.
Stanowczo odradzam !!!!MiejscowośćGdynia -
~Mysz / 2023-11-30 19:07
Najgorsza telewizja jaka miałem. Ciągle wyskakują błędy i ciągle się wiesza. Pilot bez możliwości wyboru kanału. Nigdy więcej. ZaletyNie widzę żadnychWadyCiągle się zawiesza
Nie można ułożyć kanałówMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Nexart / 2023-06-30 23:16
Jak bym mógł dać zero to na pewno bym się nie zawahał. Jedno wielkie dno i kanał. TV zacina się, nie działa, kanały zmieniają jak chcą. Internet - pasmo obcinane, modem sam się restartuje. Pomoc techniczna - brak słów, niekompetentni, aroganccy. Omijajcie z daleka. Ja nie miałem innego wyboru. Dodatkowo jako jedyni w bloku ze swoim światłowodem nie udostępniają swojej infrastruktury innym operatorom. Jeden wielki walek. ZaletybrakWadywszystko co dostarczyli to jedna wielka wadaMiejscowośćGiżycko -
-
~Niezadowolony Użytkownik / 2021-10-31 23:09
Wszystko się zacina, dekoder potrafi sam się wyłączyć, nie ma numeracji programów, beznadzieję wyszukiwanie kanałów, wszystko zajmuje dużo czasu, poprzednie generację dekoderów biją ten złom na głowę. WadyWszystkoMiejscowośćBydgoszcz -
~Nigdy wiecej vectry / 2025-03-13 07:55
Oszuści !!!!!!! Podpisanie umowy poza plecami użytkownika . Firma najgorsza jaka znam !!!!! WadyOszuści i jeszcze raz oszuści !!!! -
~NigdyWięcejTychPartaczy / 2021-08-10 23:26
Kasa, kasa, kasa
C**j z klientem i jego prośbami.
$$$$$$$$$$$ to się lizyZalety- brakWady- nieprofesjonalna obsługa klienta
- jakoś świadczonych usług (a w zasadzie częsty ich brak)
- cena
- partaczeMiejscowośćGdansk -
~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 21:43
Nie szanują cudzej własności , naklejki z reklamami naklejają na skrzynkach w klatkach bloków, bezprawnie i bezczelnie oszpecają c czyjąś przestrzeń, klatki po remoncie !!! to karygodne i huligańskie. Sprawa w toku. Do zarządu Vectra i ich kierownictwa- sobię na czole i swoich zadach reklamę naklejcie , na swoich posesjach , swoich słupkach, swoich skrzynkach, swoich drzwiach a od innych się odwalcie! To co porozklejaliście usuńcie i przeproście . WadyHuliganie bezczelnie niszczący przestrzeń swoją naklejką/reklamąMiejscowośćCzęstochowa
strona 9 z 11