Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 206 opinii

1.91 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2018-08-13 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Z Vectry korzystam z przerwami od 2003 roku. Niestety w czasie tych "przerw" nie dotarło do mnie aby dać sobie z nimi spokój. Najpierw korzystałem z usług Vectry w Kielcach , później w Warszawie (do dzisiaj)
    Podstawowy problem z tym dostawca to brak konsekwencji w jakości usług (mówię o internecie) i tzw "niepełna prawda w ofercie TV"
    Podstawowy problem: Jeżeli nie chcesz trzymać w domu pożeracza prądu w postaci dowolnego tunera Vectry z dodatkowym pilotem do jego obsługu - najlepszym wyjściem byłoby zaopatrzenuie się w odbiornik z możliwością instalacji slotu na kartę dekodująca bezpośrednio w odbiorniku. (zrobiłem tak)

    Podłączasz wtedy kabel antenowy (TV kablowej) bezpośrednio do odbiornika i jedynym pożeraczem prądu jest telewizor a nie dodatkowe zbędne pudła.

    NIESTETY !!! w przeciwieństwie do operatorów satelitarnych (NC+ lub Cyfrowy Polsat) pomimo zabezpieczenia sie w dysk zewnętrzny zapomnij że przy VECTRA TV skorzystasz z wszystkich funkcji (standardowych) w takim telewizorze.

    Vectra z premedytacją (poza rządową TVP) blokuje możliwośc zapisu kanałów TV. Nie możesz skorzystać z timera do nagrywania bo Vectra blokuje tą możliwość. Polsat i NC+ nie mają z tym problemu.

    Jeeli chcesz cyklicznie nagrywać swój ulubiony program lub serial - zapomnij! Nie jesteś w domu to nie obejrzysz.
    Niestety dziwnym trafem nie znajdziesz tej informacji na stronach Vectra SA - jest to oszustwo Klienta.

    Po co kupować odbiornik TV skoro nie ma możliwości przy tym operatorze korzystać z wszystkich jego funkcji?
    Czekam jak na zbawienie na koniec umowy z tym dostawcą sygnału TV.

    W kwestii internetu podobna akcja...
    Zamotali, że mają super hiper, turbo zajeszybki internet światłowodowy ... no i ja idiota dałem się w to wrobić miało być tak szybko, że wiadomości TV z jutra miałem mieć już dzisiaj (żart ale prawie tak wyglądała oferta).. zmieniłem klasyczny net na to badziewie i działało w miare dobrze przez okres kiedy miałem prawo jeszcze z tego zrezygnować (zbieg okoliczności?) teraz jest IDENTYCZNIE jak na wcześniejszym przyłączu przez ostatnie lata.. prędkość mam często większą przez WIFI udostepnione telewizorowi z iPhona by WIFI ŻENADA!..

    Kiedy prosiłęm o wyjaśnienie sprawy kazano mi sprawdzić czy kabel jest dobrze podłaczony , włączać i wyłączać do badziewie z gniazdka..tak jakbym był totalnym idiotą.. Z tego co wiem nie mam obowiązku być "technicznym" i mieć pojęcie co to jest kabel koncentryczny? kolejna żenada...

    Nie polecam Vectry nikomu... jeżeli planujecie jakiekolwiek podłaczenia TV lub NEtu polecam wyłacznie tak jak przy GSM pre-paidowe rozwiązania bez umów!!! Nie podpisujcie z tymi oszustami umów na 24 miesiące ..po podpisaniu umowy i przejściu okresu próbnego zawsze spada jakość usług..a Wy niczego przez 24 miesiące nie zdziałacie... płacicie i szarpiecie się z usterkami bez odzewu.
    Zaletyzero zalet
    WadyWymieniono w opisie. NIE POLECAM a jestem ich klientem od 15 lat..
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Michał / 2018-06-19 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewizja! Nie polecam nikomu!!! Cały czas coś się psuje, obraz nagle nie odbiera, wyskakują błędy i nagle nie da się nic obejrzeć przez nie wiadomo ile czasu!!!!!! Place za cos to powinnam to mieć!!!!!!
    ZaletyNie ma ani jednej zalety
    WadyCała ta Vectra to wada
    MiejscowośćKielce
  • ~Bogdan Popielarczyk / 2018-06-08 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra to firma ktora zeruja na emerytach. Podstepnie namawia ich do kontraktow z ktorych jest bardzo ciezko sie potem wycofac. Te kontrakty pozniej z roku na rok sa odnawiane "rzekomo" telefonicznie. Moja mama ma demencje od wielu lat. Otrzymoje badzo mala rente. Placila Vectrze za service ktorego nie uzywala. Dekoder byl od dwoch lat zepsuty, wogole nie dzialal. Ogladala publilczna TV z anteny caly ten czas nie majac o tym swiadomosci. Teraz kosztowalo mnie 400 zloty zeby przerwac ten kontrakt. Jedno wielkie oszustwo !!!
  • ~Gocha / 2018-06-04 09:21
    Ocena: 4.67 / 5
    Może być.Sporo kanałów w pakieci najtańszym.Net działa dobrze. Cena przyzwoita.
    ZaletyOk.Cena ok.
    WadyCzasem net zwalnie mocno.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~KAJLOSKA / 2018-04-23 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Televizja ciagle sie zacina . nie mozna spokojnie obejrzeć programu!!
    ZaletyBRAK
    Wadyciągle ścinanie Internetu i przerywanie telewizji
    MiejscowośćStargard
  • ~Andrzej K. / 2018-03-17 23:20
    Ocena: 4.33 / 5
    Moja opinia dotyczy wyłącznie odbioru TV w usłudze Vectry. Doprowadzony kabel ze
    skrzynki zewnętrznej z korytarza do mieszkania rozdziela się w mieszkaniu do 2 dekoderów
    Vectry HD 5830CDX (są dwa telewizory w mieszkaniu). Każdy dekoder ma dysk wewnętrzny
    o pojemności 500GB i można nagrywać i kasować odbierane programy. Automatycznie
    nagrywają w pamięci chwilowej do 2 godzin. Przez co można cofać oglądane programy,
    powtarzać akcję itd. Jest i pewna niedogodność przez to. Np. nagrywając film
    na dysk wewnętrzny nie możemy pozbyć się nagrywania reklam w przerwach filmu.
    Mam pakiet platynowy TV i wszystko działa dobrze. Bardzo rzadko, na skutek wilgotności
    w mieszkaniu, trzeba wyjąc kartę z dekodera i przetrzeć ją suchą miękką ściereczką,
    bo pojawia się na ekranie telewizora uwaga, że źle kontaktuje karta w dekoderze.
    W okresie kilkuletnim miałem 3 takie przypadki. Poza tym nie miałem żadnych
    problemów z odbiorem TV.
    ZaletyTelewizja Vectry u mnie działa dobrze. Cena abonamentu jest do przyjęcia.
    WadyWyłączenie nagrywania filmu na dysk wewnętrzny w czasie reklamy, nie powoduje
    nie nagranie reklamy, bo zostanie ona po ponownym włączeniu nagrywania nagrana
    zostanie reklama z pamięci chwilowej.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2018-01-26 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    To najgorsza telewizja z jaką się spotkałem usługi dodatkowe jak np gala liczone po dwa razy.pomyłki w naliczaniu opłaty,kontakt z konsultantem przez telefon graniczy z cudem chyba że chodzi o zamówienie czegoś dodatkowego to połączą się państwo bardzo szybko gorzej z działami wyjaśnienia
    Miejscowośćlegionowo
  • ~Janusz / 2017-12-25 19:12
    Niekompetentna Firma nie polecam swoich klientów telewizji kablowej zostawiła na Boże Narodzenie bez telewizji mało tego awarie wystepują 6 razy w miesiącu nikt sie tym nie przejmuje i nikt z tym nic nie robi. Na infolinie nie mozna sie dodzwonić zadnej pomocy ze strony tej firmy Dno i metru mułu nie polecam zasadniczo
    ZaletyBrak
    WadyCałe metry brak mozliwosci dodzwonienie sie i kontaktu w sprawie uzytkowania kablówki
    MiejscowośćOkolice Warszawa
  • ~Jacek / 2017-12-06 11:50
    Dzwonią do mnie z Vectry by wymienić dekoder tv i podpisać nową 2 letnia umowę. Uzgadniamy wizytę montera. Oczywiscie nikt się nie zjawia. Nikt niczego nie wyjaśnia. Żadnego "przepraszam". Po kilku miesiacach znów ten sam telefon.... Umawiamy termin i znów nikt nie przychodzi. Za trzecim razem przyszedł monter ale zorientował się że urzędasy pomyliły pakiet na który się zgodziliśmy .... Po kilku dniach znów telefon by się umówić na wymianę dekodera. Szlag mnie trafił i nie wziąłem udziału w kolejnej farsie. Nie umówiłem się. Teraz szukam uczciwego operatora który dostarczy mi sygnał tv. Z Vectrom muszę sie rozstać bo traktują abonentów jak śmieci . A ja śmieciem się nie poczuwam.
    WadyLekceważenie abonentów. Aż trudno uwierzyć ,ze to możliwe w dzisiejszych czasach.
  • ~kiwi / 2017-11-15 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Skandal! Zadzwoniłam zgłosić awarię TV - ciągle się zacina! 10 min. czekałam na połączenie słuchając muzyczki. Nikt nie odebrał telefonu. To jest skandal. Czy to jest polska firma? Powinno się usuwać z rynku takie firmy. Szok i skandal. Jesli nie podpisałeś jeszcze umowy i zastanawiasz się jaką firmę wybrać - to zastanów się - tylko NIE VECTRA!
    Zaletyzero zalet
    Wadyinternet co chwila nie działa, zgłaszam awarię za awarią
    TV lepiej choć też się zacina
    TV słaba jakość obrazu
    nie mają żadnych ciekawych propozycji dla stałych klientów!
    Pani z BOK była opryskliwa kiedy chciałam rozwiązać umowę - nie zaproponowała NIC, żebym jednak została z vectrą
    poziom tej firmy to dno.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Kamil / 2017-11-15 09:51
    Ocena: 2.67 / 5
    uwaga na Vectrę!!! stałego klienta, który zawsze na czas płacił faktury traktują jak oszusta!!!! Wysłałem do nich pismo z prośbą o możliwość bez kosztowego rozwiązania umowy za porozumieniem stron, ponieważ przeprowadziłem się w miejsce gdzie niestety nie świadczą swoich usług i nie mam możliwości "zabrania" ze sobą kablówki... a oni nie dość, że do mojej prośby się nie przychylili i zamiast wysłać pismo z informacją, że nie ma takiej opcji, to potraktowali moje podanie jak wypowiedzenie i rozwiązali umowę z naliczeniem kary 810 zł. Jak widać ich konsultanci nie potrafią czytać ze zrozumieniem i nad interpretują to co zostało napisane!!! Oczywiście zadzwoniłem na infolinie aby wyjaśni nieporozumienie. Rozmowa trwała 40 min!!! Konsultant poinformował mnie, że wszystko zostało zgłoszone i jest OK i mam się niczym nie przejmować. Więc o sprawie zapomniałem... jak mówią mi, że jest ok a rozmowy mają nagrywane to uznałem że jest ok!!! Niestety okazało się, że kolejny konsultant dał ciała i umowa została rozwiązana a ja mam zwrócić im sprzęt. Kolejny raz dzwoniłem na infolinie, kolejny raz ok 40 min wiszenia na telefonie, Pani powiedziała, że wysłała zgłoszenie i że będzie się jeszcze ze mną kontaktować w tej sprawie.... oczywiście już żadnego kontaktu nie było a w systemie naliczyli karę 810 zł i kolejny telefon... Pan "rozkłada ręce" i mówi że on nie może nic zrobić, proszę pisać odwołanie... ręce opadają!!!!!! ile razy można zgłaszać to samo? czy to moja wina, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i że nie dopełnia swoich obowiązków w pracy....?? Przecież dzwoniłem, zgłaszałem to przepraszam o co chodzi....? A może rozmawiałem ze świętym Mikołajem a nie z Vectrą....??!! Na pewno tak tego nie zostawię. Ja wypowiedzenie nie złożyłem tylko wysłałem prośbę o zastosowanie odstępstwa w szczególnej dla mnie sytuacji... a Vectry nikomu nie polecam i wszystkich przestrzegam przed ich "profesjonalną" obsługą!!!!!
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Adam / 2017-11-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy operator z jakim podpisałem umowę nie dość że przez błędną informację przez montera musimy płacić za nie potrzebny nam telefon to nie ma tygodnia żeby po 2 dni nie było TVN HD i kilku innych programów,trudno się zgodzić że są to problemy techniczne a raczej umyślne blokowanie programów.problem jest od ponad trzech miesięcy.Będę wypowiadał umowę z powodu nie dotrzymania warunków umowy. STANOWCZO ODRADZAM PODPISANIA Z NIMI UMOWY.
    ZaletyDobry internet
    WadyBlokowanie programów.Umyślne wprowadzanie w błąd klientów.
    Katowice
  • ~Lucyna / 2017-11-09 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator telewizji kablowej !!! Dzisiaj znowu brak internetu dzwoniłam 5 razy na pomoc techniczną nikt się nie zgłaszał ,dodzwoniłam się do obsługi klienta pani powiedziała aby się połączyć muszę czekać około 11 lub 12 minut .Za pierwszym razem czekałam 10 minut następnie 11 min. i 14 sekund, 12 min i 44 sek,14 min i 52 sek, 15 min i 30 sek, i ostanie połączenie 16 min i 37 sekund brak odzewu to jest hańba was obciąże kosztami za połączenia.
    Zaletyżadnych zalet nie macie.
    Wadyczęste braki w nadawaniu telewizji i internetu
    wystarczająco długo aby przestać.
  • ~Klientka, nie klient / 2017-11-02 10:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Zgłaszany problem z jakością odbioru został strywalizowany do ustalenia poziomu jakości odbioru sygnału, co nie stanowi danego kłopotu z odbiorem obrazu i nie przekłada się na problem zacinania obrazu podczas oglądania sygnału, jednak jakość na poziomie 100% dla pracowników oznacza brak problemu. Poza tym, wiadomość o zgłoszonym problemie została przekazana danemu działowi na zasadzie przesłania dalej maila, odpowiedź została przeklejona, co było widoczne w formie wypowiedzi (od kiedy klienci są na "ty"), ani razu nie zostało spersonalizowane powitanie, cały czas byłam "klientem", chociaż ten wyraz się odmienia, ale może pracownicy bali się użyć słowa "klientka". Biorąc pod uwagę wysokość opłacanego abonamentu, uważam, że zasługuję na większą uwagę, ale kiedy miałam pakiet VIP, również nie byłam traktowana z szacunkiem. To bardzo przykra sytuacja i zastanowię się, czy po zakończeniu umowy przedłużać ją na kolejne dwa lata.
    ZaletyUstalenie pakietu usług oraz obsługa klienta w biurze obsługi uległy poprawie, czego nie można powiedzieć o konkretnych konsultantach, gdy problem jest zgłaszany mailowo, co jest zaskoczeniem, ponieważ do tej pory wszystko było bardzo profesjonalne.
    WadyKompletna ignorancja w indywidualnym podejściu do klientki/klienta, brak szacunku wyrażony w niedostosowaniu formuł grzecznościowych, ignorowanie problemu.
    Płacę dość wysoki abonament, ale nie przekłada się to na jakość usługi, a gdy zgłaszam problem, jest on ignorowany. Można powiedzieć, że w firmie pracują ludzie kompetentni, ale trzeba mieć szczęście na nich trafić.
  • ~daros / 2017-10-23 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie wszystko do d..... Programy tv powtarzają się 169 kanałów z tego tych 30 kilka to zdublowane. Internet laguje ..........
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co możliwe
    WARSZAWA
  • ~ami / 2017-10-21 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie łączy awaria ,telewizja awaria. Odebrali programy ale ceny nie obniżyli
    nawet nie poinformowali że zabierają programy, robią z klientem co chcą.

    Zaletynie ma
    Wadyza dużo wad żeby opisywać
    Warszawa
  • ~Iwona / 2017-10-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu wiecznie brak Internetu lub telewizji i tak na okrągło .Beznadzieja totalna
    ZaletyBrak
    WadySame wady brakło by mi dnia by wszystkie napisać...wiecznie coś nie działa jak nie telewizja to Internet i tak w kółko czekam do czerwca i wypowiadam umowę szkoda że kara umowna za zerwanie jest okolo 4 tyś. Bo gdyby było mniej to zerwalabym umowę w trybie natychmiastowym!!!!
  • ~Lesław / 2017-10-16 15:06
    Płacę za 160 kanałów, a mam 70, z czego osiemnaście powtarzających się. Suma sumarum mam tylko 61.
    Z całego serca odradzam usługę tej firmy.
    ZaletyWiększość programów dobra dla ,,guwernantek".
    Warszawa
  • ~Ami / 2017-10-13 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali mi programy, ceny nie obniżyli zostałam oszukana.
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwi, oszuści
    Warszawa
  • ~John Snow / 2017-06-29 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa skandaliczna! Klienci chamscy bez zainteresowanie klientem. Dobrze, że wchodzi nowa ustawa dużo klientów odejdzie. Jakość telewizji słaba adekwatna w sumie do ceny za usługę. Niski poziom. Lepiej podpisać umowę z konkurencją gdzie klient jest traktowany jak klient a nie śmieć z którym trzeba porozmawiać. Żenada jednym słowem
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niska jakość
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2272
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 748
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 322
Toya (TV)
Ocena: 4.32, ilość opinii: 230
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4610
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990