Wadyobsluga, niezawodnosc
-
~Lukasz / 2016-05-18 12:26
Predzej zjem kamien niz kiedykolwiek jeszcze podpisze umowe z Vectra. Non stop problemy z TV badz Internetem. Od ponad tygodnia nie dziala mi nic. Technik sie zglosi....chyba w przyszlym roku, zglosilem to juz 8 razy, 3 reklamacje - jak krew w piach. Infolinia to porazka. PRZESTRZEGAM kazdego! Nigdy, przenigdy nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!!! -
-
~Tajemnicza / 2016-05-17 15:40
Witam, Nie wiem jak Wy ale ja mam dość dobre zdanie o firmie Vectra. Popatrzcie opinie o innych operatorach i wszędzie to samo. Jeden ma szczęście a drugi nie. Firmę chwalą a akurat "TY" trafisz, że będziesz żałować. Kiedyś korzystałam z usług UPC (teraz w moim rejonie brak), czytałam same złe opinie..... I wiecie co? Byłam na 100% zadowolona, żadnych problemów podczas umowy ani przy jej zakończeniu. Natomiast jeżeli chodzi o Vectrę, trafiłam przez przypadek ponieważ sieć osiedlowa była przez nią przejmowana. Miałam na czas nieokreślony ze względu na to, że wiedziałam iż będę się przenosić w ciągu roku. Oczywiście wystąpił błąd..... Umowę na czas nieokreślony niby przyblokował multiroom za 7.50 na 2 lata. Myślałam, że skonam. Sprawdziłam zamówienie i którąś tam stronę z umowy i jak się okazało umowa różniła się od zamówienia. Musiałam jednak złożyć wypowiedzenie (miesięczne) i naliczyli mi karę w wysokości 300 pln. Odnalazłam kontakt do osoby u której zamawiałam i Pan który się zajmował moim zamówieniem wszystko załatwił (wyprostował - choć czas od podpisania umowy wynosił 10mcy, a większość powie sorka za późno). Rozwiązanie umowy bez problemu i żadnej kary. Sprawdzałam innych operatorów ale przez opinie bałam się zaryzykować. Teraz znów mam Vectre przez tego Pana i bardzo dobre warunki choć nie było przedłużania umowy itp. Da się wszystko byleby trafić na odpowiednią osobę. W żadnej firmie nie ma 100% dobrych ludzi, którzy pomogą. Zależy jak trafisz. Pozdrawiam Pana z Wrocławia :) 2 rok -
~Kasia / 2016-05-14 13:12
Nigdy nie skorzystam już z tej firmy. Po 4 latach umowy nie zaproponowano mi warunków takich jak nowym klientom więc wypowiedziałam umowę. Tego dnia wyłączyli mi usługi pomimo że okres wypowiedzenia 1 miesiąc. Po kilku telefonach na infolinię pracownik mi powiedział, że ktoś wyłączył je celowo. Niestety dałam się namówić pani z działu utrzymania klienta na podpisanie umowy (na szczęście na 1 rok). Monter wraz z nowym dekoderem dostarczył umowę na piśmie. Nie była zgodna z ustaleniami telefonicznym. Poprosiłam o odsłuchania rozmowy. Czekałam 2 tygodnie po czym usłyszałam, że nie odsłuchają tej rozmowy gdyż wg. nich to nie była rozmowa handlowa bo w systemie zaznaczono że umowa była podpisana w salonie handlowym a nie przez telefon. Co nie było prawdą. Gdyby ktoś wpisał do systemu że podpisaliście umowę na księżycu to będą się upierać że byliście na księżycu. Nie zawierajcie umowy przez telefon w Vectrze lub sami nagrywajcie te rozmowy. ZaletyJedynie cenaWadyWyłączenie usług w dniu wypowiedzenia umowy, twierdzenie że umowa była podpisana w salonie a nie przez telefon.4 lata i niestety jeszcze 10 miesięcy. -
~Wisia / 2016-05-12 08:27
Szkoda,że nie przeczytałam opinii o tej firmie oszustów i naciągaczy.Od 11 m-cy płacę za telewizję,,Pakiet srebrny". Powinna mieć 71 kanałów ,a mam niecałą połowę z tego.Przez telefon twierdzą,ze muszę mieć wszystkie!!!!!!!!!!! Internet z szybkością 50 MB,ale u mnie szybkość jest 4 MB.Dzwoniłam kilkadziesiąt razy,oczywiście oczekiwanie na połączenie ponad 30 min.,bez żadnej poprawy.Przełączali kanały na wszystkie możliwe i nic ,,klapa" OSTRZEGAM WSZYSTKICH,KTÓRZY ZAMIERZAJĄ PODPISAĆ UMOWĘ Z TYMI OSZUSTAMI-NIE RÓBCIE TEGO !!!!!!!!! ZAMIERZAM ZGŁOSIĆ DO PROKURATORA O POPEŁNIENIE PRZESTĘPSTWA !!!!!!!!!!!! ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKIE Z MOŻLIWYCH !!!!!!!!!!!!!!11 MIESIĘCY ZDENERWOWANIA I PRZEKLĘSTW. -
~Leszek / 2016-05-12 07:29
Po prawie dwóch latach od zakończenia umowy kazali mi pokazywać stare protokoły, potwierdzenia wpłat, biegać po biurach obsługi i wydzwaniać do ich biur obsługi (jedno połączenie ok 20-25minut) aby udowodnić, że naprawdę zerwałem umowę. Pokazali nawet, dokument, który stwierdza, że mimo zerwania z nimi umowy nadal im płaciłem za usługi :) Takiego bałaganu w papierach oraz braku jakiejkolwiek kontroli finansowej nie widziałem chyba nigdy. Jak dział księgowy takiej korporacji nie wstydzi się za to co się dzieje na ich podwórku? ŻENADA ! Zaletyszybki czas uruchomienia usługi od podpisania umowy - kolejne źródełko :)Wadyżenujące brak kontroli finansowej