Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 206 opinii

1.91 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.82
  • Oferta
    2.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pio / 2024-02-18 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Dekoder się wiesz, nie nagrywa nie odtwarza obrazu
    ZaletyBrak
    WadySame wady Nic nie działa jak powino
  • ~Pirania / 2020-01-18 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dlaczego programy można dodać do ulubionych a nie ma takiej opcji na własne ustawienia dekoder Motorola.
    W dekoderach z polsat nie takiego problemu dlaczeg
    MiejscowośćWrocław
  • ~pl / 2019-08-18 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    TV,internet a szczególnie telefon dziadostwo kompletne.Jeszcze rok i żegnam tą kaszaniarską firmę.
    MiejscowośćGrodków
  • ~Poniedziałek / 2019-11-16 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Pakiet internetowy został zwiększony do 600mb/s i dalej jest problem z internetem .Dlatego pozdrawiam do poniedziałku bo czekam co teraz powiedzą na temat.Pomoc jest hua warta
    W
    ZaletyPoniedziałek
    WadyPoniedzialłek
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Robert / 2025-02-07 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tych oszustów .zwróciłem im cały sprzęt po zakończeniu umowy,a Naciągacze stwierdzili że nie ma dwóch modułów i naliczyli MI 360 ZŁ odsyłałem im Orlen Paczka
    nie róbcie tego ,zwrot sprzętu tylko stacjonarnie.Tak Mi się odwdzięczyli za kilkunastoletnią umowę z Nimi.
    ZaletyBrak
    Wadynieuczciwość
    MiejscowośćBiałobrzegi
  • ~roman / 2021-12-15 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od tego ,że jestem długoletnim klientem TV Vectra.Dla nowych klientów są upusty,rabaty,dosłownie wszystko aby złapać klienta.Dla stałych klientów,to już inna sprawa.Umowa z Vectrą skończyła mi się w sierpniu tego roku.I co ? I nic.W biurze obsługi na miejscu ,mogą przedłużyć umowę.ten sam wariant ,tyle że drożej.Napisałem w strefie klienta skargę na takie stawianie sprawy (To było dokładnie 02,10,2021r).Po dwóch dniach Pani z działu markietingu przesłała meila z zapytaniem o nr. telefonu(tak jakby nie mogła wziąć ze strefy klienta) ale ok,odpisałem.Jest 15,12,2021r ,a ja czekam.Jestem odbiorcą sygnału Vectry,od początku powstania łączy w Lęborku.Przykro mi,że tak się dzieje.Wydaje mi się ,że powinni bardziej szanować odbiorców,którzy są podstawą ich bytu.Nie wiem czy to lekceważenie pracowników ,czy też wytyczne właścicieli TV VECTRA.
    MiejscowośćLębork
  • ~Samael / 2017-02-02 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero jakosci tv do netu nyc nie Powiem nie bede pisal jakim baranem jestem ze podpisalem umowe Ale gdzie nie wpisac vectra to kazdy tv Chcesz byc baranem podpisz umowe i wtopiles Technicy nie chca juz przyjezdzac bo im wstyd Flustracja klientow Powazana firma a jakos pod psem Tv to pokaz slajdow Mam duzo reklanacji lacznie z odstapieniem od umowy Tu Vectra jest bystra umowa cywilno prawna sprawa koszty itd Przestrzegam nie tylko ja a to musi byc prawda
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
    13 miesiecy
  • ~Sandra / 2021-10-30 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g.. jakie widziałam na oczy!
    Tak jak piszą poprzednicy.. Zanim się uruchomi to można zrobić obiad dwudaniowy.. Ciągle się wszystko zacina. Problem z reakcja dekodera na pilot. Nie można włączyć dekodera, zglosnic czy wyciszyć.. Informacja brak połączenia z internetem, kiedy internet hula na innych urządzeniach. Totalna porażka. Człowiek płaci tyle kasy, a nawet tv nie da się włączyć.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na minus!!!!
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Simon / 2021-10-08 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    TV SMART 4k - to największe g..no jakie ktokolwiek kiedykolwiek wprowadził na rynek !!!
    Zaletybrak
    Wadynon stop się wiesza, zacina, resetuje, nie da się oglądać
    MiejscowośćGliwice
  • ~Stefan / 2024-04-06 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne co mogę napisać to nie bierzcie tego szmelcu SMART TV od Vectra, nawet gdybyście go mieli dostać za darmo.
    Dno. Porażka. Jedno wielkie rozczarowanie.
    Obsługa na infolinii to porażka. Nie uznają żadnych reklamacji. Nawet nie czytają tego, co się do nich pisze, tylko odpisuje jakieś standardowe dyrdymały nie związane ze sprawą, w stylu: zbadaliśmy sprawę i według naszej opinii wszystko u Pana funkcjonuje poprawnie. Wypad na szczaw.
    ZaletyBRAK
    WadyCiągłe wieszanie dekodera.
    Częste przerwy w odbiorze sygnału.
    Opryskliwa infolinia.
    Wyłączanie dekodera z gniazda nie pomaga. Czasami trzeba czekać nawet kilka godzin.
    Nie uwzględniaja reklamacji.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Technik / 2025-02-14 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałem z usług - Vektry
    Vectra, gnębi głuchymi telefonami od tygodni.
    Nie polecam co chwilę podnoszą wysokość rachunku
    Co chwilę wystawiają inną Fv a po kontakcie mówią że się pomylili i wystawią korektę której nie wystawili.
    Wysłałem 09-01-2025 rok rozwiązanie umowy z dn 12.02.2025 otrzymałem potwierdzenie. a oni twierdzą że rozwiązanie nastąpi nie z miesięcznym wypowiedzeniem i nie otrzymali mojego wypowiedzenia a umowa będzie rozwiązana dopiero 10.03.2023 jest bój, pójdę z nimi do sądu.
    Typowi naciągacze, złodzieje, oszuści
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Tomek / 2020-12-14 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwyższa jakość w zdenerwowaniu klienta profesjonalnie rozłączają klijenta w rozmowie technik przyjeżdża na wymianę dekodera bez dekodera nie mam kanałów z pskietu od 64godzin zobaczymy co dalej dzwonię na infolinię rozłączają wstyd
    MiejscowośćRadom
  • ~Tomek / 2021-04-07 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4k smart to porażka i okłamywanie ludzi.Zapomniano wspomnieć że asystent głosowy nie działa prawidłowo i nie pozwala wyszukiwać kanałów Tv o czym vectra wie ale nie mówi tak samo jak o tym że dekoder obsługuje nagrywanie tylko kilku programów tv bo na pozostałych funkcja jest niedostępna ale proponując ci usługę też o tym nie wspomną. Vectra zeszła na psy i się tym szczyci mając w nosie klientów. Nie polecam a wręcz odradzam i polecam ucieczkę.
  • ~Treb / 2021-12-01 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    vectra... nie polecam zbyt dużo problemów z obsługą klienta i szybkością internetu do tego zbyt często mają awarie gdzie internet nie działa czasami nawet aż przez tydzień.
    Zaletyszybki internet(czasami)
    Wadyzbyt dużo by wymieniać
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Tytus / 2024-04-06 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf, kiła i mogiła. Dekoder Smart TV (na bazie androida) wiesza się co kilkanaście minut. Wyciąganie zasilania z gniazdka to standard, ale często nawet to nie pomaga. Obsługa na infolinii pali głupa. Na reklamacje wysyłają pisma od swoich prawników, że ich zdaniem jakość usługi jest idealna i zgodnie z umową nie ma prawa do wypowiedzenia umowy ani obniżenia ceny. Nie polecam tej firmy nawet największemu wrogowi.
    ZaletyBrak
    WadyWieszający się co kilkanaście minut dekoder.
    Częste przerwy w dostawie sygnału.
    Bałagan w kanałach.
    Nie ma możliwości ustawienia własnej listy kanałów ani wyboru ulubionych
    Obsługa dekodera to porażka
    Nigdy więcej tego syfu nie chcę w swoim domu oglądać
    MiejscowośćOstrów Mazowiecka
  • ~Użytkownik / 2021-02-05 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra klientów ma za nic!! Obsługa klienta to totalne dno. Wszystko jest ok do momentu problemu i wtedy zostajesz sam. Automat na infolinii albo nie słyszy albo nie rozumie....po bardzo długim czasie udaje się z kimś porozmawiać....ale i tak nic nie załatwisz. W moim przypadku wyłączono mi programy bez poinformowania...zero pomocy a opłacanego pakietu nie ma. Piąty dzień mija i jak się okazuje ktoś bez wiedzy i podpisu może w Vectra mailowo zrobić psikusa i zrezygnować z umowy....zaznaczam że żadnej rezygnacji nie składaliśmy i cały czas płacimy. Jak na razie wiele telefonów i maili i nic...KPINA KPINA KPINA...UWAŻAJCIE NA USŁUGI VECTRA ŻEBY NIE MIEĆ PROBLEMÓW!!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa klienta, kiepski sprzęt , problemy,
    MiejscowośćRypin
  • ~Violetta / 2017-05-11 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 13.04.2017 r. podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem zawarłam z Vectrą ustną umowę dotyczącą świadczenia usługi TV oraz internetu. Konsultant zaproponował mi pakiet sportowy, którym wcześniej nie byłam zainteresowana. Zgodziłam się jednakże na niego tylko dlatego, że został zaoferowany przez konsultanta jako dodatek bezpłatny do zamówionego przeze mnie pakietu „Platynowego”. Podczas tej samej rozmowy, identyczną informację dotyczącą pakietu sportowego pracownik przedstawił również mojemu partnerowi, potwierdzając fakt, że pakiet będzie bezpłatny oraz informując go dodatkowo, jakie programy pakiet zawiera. Warunki umowy w formie pisemnej, dostarczone przez instalatora w dniu montażu odbiegały od tego,
    co uzgodniłam z konsultantem, okazało się, że za ów pakiet muszę zapłacić. Niestety przed podpisaniem umowy nie przeczytałam jej, gdyż nawet do głowy mi nie przyszło, że zostanę oszukana. Oczywiście, reklamacja została odrzucona chociaż mają nagranie i dobrze wiedzą, że mam rację. Dlatego ostrzegam wszystkich, nie wierzcie ich konsultantom, naciągają ludzi na dodatkowe pakiety, bo mają z tego dodatkowe prowizję, sprawdzajcie umowy, które wam podsuwają monterzy do podpisania. Ja tej sprawy tak nie zostawię.

  • ~Wiesław / 2021-12-12 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    K. A. T. A. S. T. R. O. F. A.
    Smart 4k ???? dno .
    Cały cxas. sie zawiesza , nie można wejsc w główne menu.
    po wyłączeniu i włączeniu ekran z Netfliksem i płatnymi kanałami .
    NIE MOŻNA PRZEŁĄCZYĆ NA MENU GŁÓWNE
    jutro oddaje ta badziewie do biura obsługi
    WadyNIE DO UŻYWANIE
    MiejscowośćStargard
  • ~xxx / 2017-02-08 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    TV wiecznie ma problemy, internetu prawie nie ma - to tak po krótce, omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyMożna się pośmiać z poczynań firmy jak i jej pracowników.
    WadyNajgorszy dostawca usług Internet/TV w Polsce jak i na świecie.
    3 lata (niedawno skończyła się umowa (DZIĘKI BOGU)), 110zł/miesiąc, Warszawa
  • ~Xyz / 2023-10-29 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo od kilku dni aplikacja nie działa wyświetla się komunikat przepraszanie Wystąpił problem z aplikacją Spróbuj ponownie za chwilę próbuję tak już trzeci dzień i nic nie polecam
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2276
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1686
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 757
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 607
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.38, ilość opinii: 253
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027