dekoder Horizon z nagrywarką po odcięciu prądu już się nie włączy jedynie uruchomić może to serwisant z upc miał być u mnie dnia 4 maj nie dotarł zero kontaktu więc dzwonie do upc oni nic nie wiedzą nie mogą nic zrobić dzwonie 5 maja to samo 6-tego 7-mego maja w końcu po 4 dniach dzwoni do mnie serwisant ze on nie wiedział jaki jest problem nie ma dla mnie dekodera więc nie przyjedzie i bedzie dopiero dnia 9 maj. jednym słowem jeden wielki bałagan w życiu nikomu nie polece upc najgorsza firma z jaką mam styczność. Lekceważenie klienta kłamstwa .
ZaletyZero zalet
WadyCała firma to jedna wielka pomyłka
Płace za tv i net 100 zł z nagrywarką ale dekoder nie działa . Korzystam z usług upc pół roku i mam już dość.
~antykatol / 2016-04-18 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody.
Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa.
Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
Zaletynie ma zalet
Wadymnóstwo
~antykatol / 2016-04-18 11:42
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci ładnie czarują a potem dostawca robi co mu się podoba. Dopiero po zalogowaniu się na ich stronie dowiedziałem się że wyraziłem zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Oczywiście zrobili to samowolnie bez mojej zgody.
Po powrocie z kilkutygodniowego pobytu za granicą okazało się że mam zablokowane usługi z powodu niezapłacenia faktury. Przy czym zwłoka wynosiła PIĘĆ DNI!!!!!. Pani na infolinii arogancka i opryskliwa.
Kolejny kwiatek to dodatkowe HBO. Naiwnie dałem się namówić ponieważ rzekomo mogłem zrezygnować w każdej chwili co okazało się nieprawdą. Gorszego dostawcy jeszcze nie miałem, internet zamula, horizon wiecznie się zawiesza, po prostu szit!!!!!RADZĘ UNIKAĆ UPC A PRZYNAJMNIEJ DOKŁADNIE CZYTAĆ UMOWĘ!!!!!
~Julka / 2016-04-09 21:30
Ocena: 2.50 / 5
Na infolini w obsłudze są ludzie ,którzy potrafią się opryskliwie zachowywać.Podam przykład:Poinformowano mnie,że rozmowa będzie nagrywana ,więc ja też poinformowałam ,że będę nagrywać.I w tym momencie facet z z infolini się zaśmiał i powiedział ,że się na to nie godzi i się wyłączył.Dodam ,że wcześniej był niegrzeczne i chciałam mieć na to zachowanie dowód.Jak to jest nas abonentów można nagrywać a my nie możemy , ,inaczej \\\"wypad\\\"?????
Zlikwidowali filię w Lesznie i wszystko musi odbywać się drogą internetową lub pocztową.W razie zmian i rezygnacji komplikacje nie z tej ziemi!!!!
ZaletyNiewielka ilość awarii.
WadyDrogo dla stałych urzytkowników i potrafią nawet zwiększyć abonament a w momencie kiedy się rezygnuje to cena nagle spada .To świństwo.Tak zrezygnowałam z telewizji i się nie dałam namówić ,choć byłam bombardowana telefonami .
~nekany / 2016-03-25 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Przedluzylem umowe Poprzednia umowa byla na firme Poinformowała Paniusie ze zakonczylem dzielalnosc i prosze o umowe na osabe prywatna Tak tez sie stalo Paniusia z automatu zadecydowala ze beda wyslane faktury elaktroniczne Bez mojaj zgody Czekalem na przyslanie rachunku Wysylalem maila z informacja ze nie jestem zainyeresowany fakturami Maile bez odpowiedzi Zaczelo syraszanie firma.windykacyjna Postanowilem poje hac osobiscie na ul Marynarska i grzecznie wyjasnic problem Poprosilem Pania o.wysyawianie zalegluch rachunkow bo chce utegulowac zaleglosci Otrzymalem wydruk rachunku i tego samego dnia placilem zaleglasci Minął miesiac i otrzymałem wezwanie do zaplaty z zastraszaniem firma windykacyjna.Zaplaculem sume jaka byla wypisama na wezwaniu Zastanawiam sie czy panie w biurze przy Marynarsmiej potrafia sluchac ze zrozumieniem a Firma UPS potrafi tylko zasyraszac a nie zajmie sie profesjonalna obsluga klienta i dosyarczaniu zlej ja jakasc sygnalu Ciagle zanila glos Trzeszczy Trzeba tesetowac dekoder Kpina
najgorsza tel na swiecie nie mozna znalesc rachunku natelewizorze. dzwonie pytam czemu mam zablokowany dekoder baba mowi ze nie zaplacone gdzie jest nadplata dzwonie znowu okazuje sie awarialudzie nie kompetentni wrecz chamscy najgorsza tel jaka zdarzylo mi sie kiedy kolwiek miec dno dno dno
Zaletyzadne
Wadycały szereg
za dłogo
~czesiek68 / 2016-02-13 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów - chamstwo i brak poszanowania klientów- brak faktury przesłanej na mail to wina klienta - koszt rozmowy telefonicznej to 5 pln doliczyć dodatkowo do abonamentu - brak słów - nigdy więcej UPC !!!
Zaletybrak
Wadycałokształt kontaktów
2 lata - 80 pln
~Hania / 2016-02-08 15:41
Jestem rozgoryczona zachowaniem na infolinii.Nie jestem już ich klientem , chciałam zwrócić sprzęt.Na infolinii nie podano mi numeru do placówki, tajemnica.Nie są pewni gdzie mogę go oddać, Pan był nieprzyjemny, wręcz chamski.Byłam ich klientem ponad 10 lat.A jak nie to "poszła won"
~Marlena / 2016-02-08 12:41
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu. Już 3 raz podnieśli mi rachunek od tak. Dzwoniłam do nich,powiedzieli, że przepraszają i od przyszłego miesiąca będzie korekta. Niestety znowu dostałam wyższy rachunek,różnica to 20zł on stwierdzili że oddadzą mi po 5 zł za każdy miesiąc. Rozumie ktoś coś z tego? Bo ja nie. Dzwoniąc po raz kolejny, powiedziałam, że chce zakończyć z nimi współprace z tego właśnie powodu. Pani konsultantka stwierdziła (strasząc mnie) ze od razu naliczy mi odsetki za zerwanie umowy.
Zaletydobry internet i kablówka
Wadyoszuści i złodzieje
5 lat
~kaspa / 2016-02-01 15:50
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam uslug z upc , to jakis koszmar a zeby polaczyc sie z konultantem z upc to conamniej 10 minut to trwa albo dluzej
Zaletykiepska jakosc
Wadyzla obsługa
2 lata 60 zł
~Rafał / 2016-01-23 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Oferta na cenniku wygląda bardzo atrakcyjnie. Kolorowo przestaje być w praktyce zwłaszcza jeśli chodzi o telewizję. Dekoder z pilotem i nagrywarką. Co z tego, jeśli pilot działa jak chce i kiedy chce(baterie state, nowe, akumulatory), a nagrywarka... Właściwie to można zapomnieć, że coś takiego jest. Non stop się zacina, nie da się niczego spokojnie obejrzeć. Do internetu mam jedno zastrzeżenie, zasięg Wi-Fi. Dwie cienkie ściany to wszystko przez co sygnał jest w stanie się przebić. Czasem nawet drzwi z szafy potrafią skutecznie ograniczyć zasięg.
ZaletyStosunek cena/prędkość internetu
WadyJakość urządzeń , pilot, nagrywarka, zasięg Wi-Fi,
Posiadam od półtora roku
~Waldemar / 2015-12-02 17:04
Witam! Nie jestem zachwycony nowym dekoderem Horizon. Jest to niewypał. Często trzeba go resetować by, funkcjonował jak należy. Ostrzegam innych użytkowników przed błędem nabycia owego urządzenia. Będziecie żałować!
Zaletybrak
Wadypatrz wyzej
rok,dopłata wyniosła około 40 zł
~tomaszko / 2015-11-29 23:41
Ocena: 1.50 / 5
Od dn.28.11.2015 rozmazywał mi sie obraz na kanałach TVP 1 i 2 oraz TVN.Napisałem o usterce do ich obsługi na pomoc techniczną 29.11.2015.Z automatycznego maila odczytałem,że mają się skontaktować w ciągu 48 godzin w przypadku pomocy technicznej, nic się nie poprawiało więc zadzwoniłem kilka godzin później do operatora.Rozmowa trwała ok.15 minut.Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało.Operator umówił mnie z pracownikami pomocy technicznej na dzień 30.11.2015 i poinformował,że jeśli wezwanie będzie bezpodstawne to kosztować mnie to będzie 50 zł. Za ok.10 min.po rozmowie, obraz mi się ,,cudownie poprawił".Jak teraz mam się zachować?Czy odmówić serwis i znowu długo czekać na połączenie ,aby nie być posądzony o bezpodstawne wezwanie,czy czekać aby sprawdzili łącze i być może znaleźli przyczynę,gdyż w zeszłym tygodniu i to też w sobotę ,miałem podobną usterkę.Jestem w rozterce...
Zaletyróżnorodność programowa,w miarę szybki internet ale na kablu
Wadywciskanie swoich dodatkowych usług nawet,kiedy wkurzony klient długo rozmawia przez telefon z operatorem aby usunąć usterkę
ok,pół roku za 104,98 zł
~Ka / 2015-11-25 12:30
Ocena: 1.00 / 5
są tragiczni w kontaktach, odpowiadają regułkami, wprowadzają klienta w błąd, odpowiadają na pytania wymijająco dodatkowo oferują promocje które przez telefon brzmią inaczej, na umowie inaczej a po podpisaniu umowy jeszcze inaczej. Szczerze nie polecam, nie warto głupim abonamentem na internet czy TV zdrowia marnować!
Zaletyżadnych
Wadysame wady
3 miesiące miałam płacić 120 zł płacę 140 zł i nadal reklamuję
~Robert / 2015-10-08 17:31
Ocena: 1.75 / 5
Nie będę psioczył na obsługę, bo nigdy z nimi nie miałem problemu, ale dekoder HORIZON to porażka. Zmiana kanału zajmuje wieczność, wiesza się i trzeba go resetować przynajmniej 3 razy w tygodniu, ale i tak najgorszy jest internet to dramat. NIE POLECAM HORIZONA
ZaletyPorównując do poprzedniego dekodera na pewno lepszy dzwięk i obraz.
Wadypowolny, zacina się, częsty brak internetu
5 miesięcy
~macgreg / 2015-10-02 19:51
Ocena: 2.00 / 5
Po kolejnej modyfikacji systemu wyłączyli mi dostęp do HBO nie informując o tym .Wcześniej tak zmodyfikowali infolinię że wchodząc w opcję HBO automatycznie >rzekomo rezygnowałem z HBO< .Co za dbałość o klienta o kasie nie wspomnę.NIE POLECAM.Amatorszczyzna
ZaletyOferta
WadyOlewanie klienta
od sierpnia 2014
~Nowy / 2015-09-05 14:59
Ocena: 3.50 / 5
Podoba mi się działanie nowego dekodera Horizon. Jest szybszy od tego wcześniejszego i pilot też bardziej mi spasował. W końcu mogę zapamiętać ulubione kanały. Zdziwiłem się tylko wielkością samego dekodera, jest ogromny :)
Za to z internetem nie jest tak dobrze. Niby działa, ale nie radzi sobie za dobrze na takim np. youtube. Działa tu wyjątkowo słabo, ale już na takim cda zapierdziela.
ZaletyCena, dekoder Horizon
WadyInternet
Stary dekoder z UPC jakieś 5 lat (74zł), nowy Horizon + Internet 120M/s od kilku godzin (119zł)
~Ewa / 2015-09-04 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma, nic nie da się z nimi załatwić, wszelkie reklamacje rozpatrują "od ręki" - negatywnie. Dopóki człowiek płaci i nie potrzebuje z firmy UPC pomocy jest ok, ale niech tylko o coś poprosi ..... Ja już szczęśliwie "wpisałam" się z UPC .
Wadyfatalna obsługa posprzedażowa
3 lata
~Michał / 2015-08-24 10:25
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna, poziom usług poniżej poziomu krawężnika. Dekoder Horizon to jakaś kpina, psuje się średnio 1-2 razy dziennie i pomaga tylko restart. Pakiet TV w podstawowej wersji nie oferuje nic poza teleturniejami, reklamami, serialami i innym gównem nie do oglądania. ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG UPC!
~Miki / 2015-08-05 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Ja jakiś czas temu zrezygnowałem. Nie byłem zadowolony przede wszystkim z obsługi bok. Wygórowane ceny.