Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2022-11-29 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat jestem abonentem UPC. W ubiegły piątek zadzwonił do mnie konsultant i namówił na wymianę dekodera z HORIZON na 4K BOX. Monter był wczoraj o 18:30 a już o 20:30 byłem w punkcie obsługi klienta i odstąpiłem od umowy celem przywrócenia starego dekodera. Powód - po odpaleniu nowego dekodera jakość obrazu telewizji spadła drastycznie. Stwierdziły to dwie osoby niezależnie. Obraz zrobił się nieostry i przy dynamicznych zmianach po prostu skacze.
    Co ciekawe montera można umówić po 19:00, ale technika do sprawdzenia już tylko do 15, czy 16:00.
    Dodatkowo Pan namawiający do złego powiedział w rozmowie, że nowy dekoder da się podpiąć jak stary przez kabel koncentryczny - nieprawda wi-fi lub eternet. Żadne z powyższych nie zmieniło jakości obrazu, a internet mam dobrej jakości też zresztą z UPC.
    W punkcie obsługi klienta pan powiedział, że to zapewne wina instalatora, ale w końcu to UPC takiego wysłało.
    Szczerze odradzam!
    PS. Przyznane gwiazdki dotyczą bieżącej sytuacji a nie wcześniejszej dobrej współpracy z UPC.
    Zaletybrak
    Wady4K BOX - katastrofalna jakość obrazu na dobrym i sprawdzonym telewizorze
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Matek23 / 2022-03-20 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4K to jakaś porażka. Brak możliwości przewijania. Jeśli nawet przypadkowo przewiniesz do tyłu to znów musisz to oglądać i nie da rady do przodu. Średniowiecze.
    ZaletyMałe gabaryty
    WadyW zasadzie same wady. Brak przewijania. Brak możliwości nagrania niektórych kanałów. Samokasowanie po 90 dniach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2015-08-24 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna, poziom usług poniżej poziomu krawężnika. Dekoder Horizon to jakaś kpina, psuje się średnio 1-2 razy dziennie i pomaga tylko restart. Pakiet TV w podstawowej wersji nie oferuje nic poza teleturniejami, reklamami, serialami i innym gównem nie do oglądania. ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG UPC!
  • ~Michał / 2018-07-12 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy z operatorem UPC...jeszcze tylko kilka miesięcy. Wieczne problemy z kanałami, reatartowanie dekodera, dwa programy działają reszta czarny obraz, a do tego ogromna drożyzna. Internet również szwankuje ale znacznie rzadziej nie raz próbowałem się dodzwonić po 20 minutach zrezygnowalem... Nie polecam... jakaś alternatywa kochani?
    ZaletyW miarę dobry internet
    WadyWłaściwie wszystko oprócz internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mieczysław / 2015-04-13 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu 2014 roku zgłosiłem rezygnację z HBO. Mimo wyrażonej zgody
    (DO KOŃCA 03.2015 r), przez UPC do tej pory nie wykonano blokady.W to miejsce W DRODZE tak WYMUSZONEGO ,,PRODUKTU" dalej przesyłany jest
    rachunek z opłatą za HBO!
    ZaletyDuże
    Wadyj.w.
    6 miesięcy
  • ~Miet / 2022-02-02 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zamówiłem internet tv z UPC i nikt niemożliwe ażeby ktoś podłączył ten internet zamówienie było przez internet w grudniu technik przyszedł 26 stycznia i stwierdził że niemożliwe jest podłączenie pytam to dlaczego wciąż jest oferowana ta usługa wdalszym ciągu czy może się ktoś zainteresować.
    Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyBrak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Miki / 2015-08-05 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja jakiś czas temu zrezygnowałem. Nie byłem zadowolony przede wszystkim z obsługi bok. Wygórowane ceny.
  • ~Mirko48l / 2023-08-21 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam z tą firmą już nie małe przejścia podczas podpisywania umowy,a obecnie kiedy mam w domu łącze kablowe oni twierdzą,że mnie podpięli do łącza światłowodowego,na tym co posiadam.Jak się pytam doradcy jakim cudem na łączu miedzianym mam światłowód to doradca zaczyna klienta umoralniać,nie mając zielonego pojęcia o łączu światłowodowym,a jak próbuje drążyć to mnie zaczyna drażnić,że ja nie wiem o co pytam
    MiejscowośćOleśnica
  • ~Monia / 2023-05-29 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia,Panowie monteży powinni się doszkolić,nie umieją podstaw,tak wiercili że przewiercili przewód prądowy,zostałam bez prądu...uszkodzili całe drzwi wejściowe popękana cała futryna,narobili takiego syfu i poszli,musiałam wszystko naprawiać na swój koszt,po wystawieniu faktury za naprawę okazało się że nie wrócą mi pieniędzy pod pretekstem braku ubezpieczenia ale tak naprawdę co mnie to obchodzi skoro oni uszkodzili mieszkanie w którym mieszkałam zaledwie tydzień niech teraz wrócą pieniądze,nie polecam tragedia jakaś.U koleżanki to samo zrobili.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Monika / 2018-03-15 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC....TRAGEDIA...JEDNA WIELKA PORAŻKA.. Od kilku miesięcy nie mam żadnych kanałów. Wyskakuje mi,niebieski ekran z napisami,brak sygnału sprawdz czy kable są odpowiednio podłączone do dekodera UPC Mediabox....Zgłaszałam reklamacje trzy razy.Pan/Monter,który u Mnie był ( trzy) razy, żeby naprawić te błędy stwierdził że zrobił wszystko w jego mocy i nic więcej nie da się zrobić...MASAKRA .Ja co miesiąc płace za tV i internet a nie mogę w ogóle z tego korzystać.....Jedna wielka porażka...Postanowiłam więc,że się wybiorę do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA,niech mi doradzą co mam zrobić w takim przypadku,skoro żaden z monterów nie potrafi tego naprawić.....
    MiejscowośćLublin
  • ~naiwny / 2021-01-12 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Przestrzegam przed UPC. Oferta atrakcyjna ceny niezłe ale z uczciwością bywa różnie. Przy zakupieniu pakietu tV + internet na 12 miesięcy z multiroomen okazało się ze multiroom man na 24 miesiące. Zorientowałem się po 3 tygodnia , a więc nie mogę odstąpić od tej absurdalnej umowy na multiroom ma 24 m-c ( umowa na sygnał tv jest na 12 m-c, więc po licho multiroom na 24 m-c ). UPC nie wie co to jest aneks do umowy aby to wyprostować. Uważają że klient podpisując umowę na tv na 12 m-c multiroom zakupuje na 24 m-c.
  • ~Natalia / 2019-03-18 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Tydzień temu byłam zamówić usługi z UPC w Gdańsku telewizję i internet. Pan był sympatyczny doradził, powiedział jakie są promocje (pierwszy raz brałam) Pan sprawdził termin podłączenia usługi, udało się ze na następny dzień w godz między 13-15 ktoś przyjdzie i podłączy , zadowolona wrocilam do domu ale zadowolenie szybko sie skończyło.... Następnego dnia przyjechał Pan spóźniony, poszedł do skrzynki na zewnątrz budynku sprawdzał i sprawdzał chwilę mu to zajęło Po czym wrócił do mieszkania i powiedział że od 2008 r w tym budynku nie bylo podłączenia usługi UPC (obok jest tez skrzynka z Multimedii) że tego kabla nie ma w tej skrzynce bo sprawdzał przez urządzenie , że niby oni maja kable czarne a tam są białe.... I powiedział że nie podłączy i zaczal sie pakować i powiedział że mamy iść do multimedii .... Następnego dnia poszliśmy do salonu UPC opowiedzieliśmy jak było Pan sprawdził co jest napisane w raporcie cyt. " kabla nie bylo, klient zrezygnował " ale najlepsze jest to ze my nie zrezygnowalismy :) to tamten pan który był podlaczyc sam zrezygnował i kazał nam iść do multimedii???? . Zostało zgłoszone do dyrektora, odzew był już następnego dnia. Pan dyrektor zadzwonił i chciał się dowiedzieć jak to było raz jeszcze, mieli sie odezwać... W końcu musiałam zadzwonić i dowiedziałam się tylko tego ze zgłosili multimedii aby ktoś przyjechał i ze swojej skrzynki wyciągnęli kabel (możliwe że ktoś wcześniej sobie pociągnął kabel z UPC do skrzynki multimedii) i czekają na odpowiedź... Dalej nie wiemy kiedy przyjadą i podłącza... Dzisiaj Dzwonilam do UPC aby sie dowiedzieć co i jak ale Pani zgłosiła raz jeszcze do działu technicznego i dalej będziemy tak czekać .. Więc nie polecam usług UPC czekamy tydzien nie wiadomo ile jeszcze będziemy czekać.......
    MiejscowośćGdańsk
  • ~nekany / 2016-03-25 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedluzylem umowe Poprzednia umowa byla na firme Poinformowała Paniusie ze zakonczylem dzielalnosc i prosze o umowe na osabe prywatna Tak tez sie stalo Paniusia z automatu zadecydowala ze beda wyslane faktury elaktroniczne Bez mojaj zgody Czekalem na przyslanie rachunku Wysylalem maila z informacja ze nie jestem zainyeresowany fakturami Maile bez odpowiedzi Zaczelo syraszanie firma.windykacyjna Postanowilem poje hac osobiscie na ul Marynarska i grzecznie wyjasnic problem Poprosilem Pania o.wysyawianie zalegluch rachunkow bo chce utegulowac zaleglosci Otrzymalem wydruk rachunku i tego samego dnia placilem zaleglasci Minął miesiac i otrzymałem wezwanie do zaplaty z zastraszaniem firma windykacyjna.Zaplaculem sume jaka byla wypisama na wezwaniu Zastanawiam sie czy panie w biurze przy Marynarsmiej potrafia sluchac ze zrozumieniem a Firma UPS potrafi tylko zasyraszac a nie zajmie sie profesjonalna obsluga klienta i dosyarczaniu zlej ja jakasc sygnalu Ciagle zanila glos Trzeszczy Trzeba tesetowac dekoder Kpina
    WadyZla bsluga klijeta Zla jakosc nadawanego sygnalu
    za dlugo i nie przedluze umowy
  • ~Niedaruje / 2021-08-11 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIKOMU NIE POLECAM UPC TELEWIZJI I INTERNETU,TRAGEDIA.OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM BO RACHUNKI PODNOSZĄ,A NIC NIE DZIAŁA!!!!! KATEGORYCZNIE ODMAWIAM Z NIMI PODPISYWANIA UMOWY.NAWET ZA DARMO BYM NIE BRAŁA.NAJGORSZA FIRMA JAKA MOZE ISTNIEĆ!!!!
    ZaletyNIEMA ZALET,SAME WADY!!!!
    WadyNIC NIE DZIAŁA
    MiejscowośćKraków
  • ~niezadowolony / 2020-12-30 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W horizonie można było a w tym nowym dekoderze 4k nie można przewijać "nagranych" programów! To po co mi to całe nagrywanie jak nie można przewinąć reklam?!
    Zaletymały rozmiar
    Wadybrak możliwości przewijania nagranych materiałów, trudny i nieintuicyjny dostęp do nagranych programów, przy każdym włączeniu trzeba włączyć profil użytkownika (nawet jak jest tylko jeden profil)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nieznany / 2022-04-20 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ciagle wywala internet nie mozna zagrac na 5 min wylacza mi z 4 razy internet
    Zalety zadne
    Wadywywala internet
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~nik / 2024-03-16 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja jak i internet po tym jak przejęła UPC firma Play P4 wszystko się rwie co jakiś czas. Internet traci sygnał , tv to samo. Internet i telewizja to juz tragedia z tej firmy. Czas na zakończenie współpracy z firmą która ma gdzieś swoich klientów
    Zaletyjuż żadnych
    Wadydostawa sygnału - ciągłe zrywanie
    MiejscowośćTychy
  • ~PaniBe / 2021-08-03 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, kanały się powtarzają, a jak zgłosiłam, że nie przedłuzżm umowy i podałam jasny powód, to wydzwaniają i znów chcą powód rezygnacji z kontynuacji.
    Wadyceny, powtarzalność kanałów, wydzwaniają chcąc zmienić decyzję rezygnującego
    MiejscowośćKraków
  • ~Patrycja / 2019-10-04 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze czytam te opinie oraz opinie na fb i się dziwie że jeszcze żadna instytucja nie zrobiła porządku z tymi oszustami . Robią co chcą a ludzie muszą za to płacić .
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2020-12-08 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder 4K od UPC to jakaś pomyłka i tak po kolei. Zatrzymać i cofnąć oglądany program max do 30min, o przekroczeniu sam rusza. Przy trzech dekoderach w mieszkaniu, 50godzin jest na wszystkie dekodery , czyli po 8 filmów na dekoder, z innego dekodera może usunąć twoje nagrania. Obraz jest gorszej jakości niż na horizonie. Czasami zatrzymuje obraz na buforowanie ( na kablu ) nie tylko przy pobieraniu plików z internetu. Na WiFi praktycznie nie działa poprawnie, no chyba że stoi koło rutera. Na pilocie brak opcji które były bardzo użyteczne, nap. lista nagranych programów ( teraz trzeba przebrnąć przez menu ). Niby są profile ale za każdym włączeniem trzeba wybrać bo włącza się domyślny. Od 2 miesięcy dyskutuję z UPC w sprawie zmiany i nadal nic.
    Zaletymały
    Wadyw tekście opinii
    MiejscowośćGdynia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960