Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Buba / 2019-11-13 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    3xDNO. Horizon więcej nie działa niż działa, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
    Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
    Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
    Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
    RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~czerwonysztandar / 2013-05-17 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oparta o kodeks "złodziejski" (wszystkie chwyty w celu wyłudzenia pieniędzy i oszukania klienta dozwolone). Całkowity brak wsparcia technicznego. Jeśli coś nie działa to jest TWÓJ (kliencie) problem. Klient z podpisaną umową jest dla nich niczym - dla tych którzy chcą kupić usługę to nawet specjalne okienka bez kolejki i kontakt telefoniczny bez czekania się znajdzie. Gdy chcesz reklamować lub zgłosić awarię - okazuje się wówczas, że nawet znalezienie informacji o tym jak to zrobić jest BARDZO utrudnione. Podobnie, gdy chcesz wymówić umowę. Wówczas proces jest znakomicie utrudniony i schowany przed użytkownikiem.
    Banda oszustów - i doprawdy ciekawe jak to jest, że nikt się tym nie zajął. (prokuratura, urząd antymonopolowy czy tym podobne instytucje).
    Na marginesie: jakość internetu słabiutka. Te ich promocje na 60Mb, 120Mb itp to jedna wielka lipa. Miałem internet u innego providera (przepływność 6Mb) i było lepiej niż teraz gdy mam 60Mb UPC
    Zaletybrak - albo inaczej: nic specjalnego. Mają duży zasięg
    WadyMają zbyt duży zasięg (pozycja prawie monopoistyczna), cena za usługę wygórowana, oszukańcze metody konstruowania Umów, całkowity brak wsparcia technicznego i brak poszanowania klienta
    13 miesięcy. 150zł - ale "zrobiło się" 169zl (bo okazuje się, że włączone "na okres próóbny darmowe" kanały hd trzeba było specjalną procedurą "wymówić". To przykład oszukańczych praktyk UPC
  • ~czesiek68 / 2016-02-13 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów - chamstwo i brak poszanowania klientów- brak faktury przesłanej na mail to wina klienta - koszt rozmowy telefonicznej to 5 pln doliczyć dodatkowo do abonamentu - brak słów - nigdy więcej UPC !!!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt kontaktów
    2 lata - 80 pln
  • ~Doda / 2024-01-14 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Dzes / 2019-07-02 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw zmusili mnie do wymiany dekodera pod pretekstem, że "stary" nie będzie już działał (co okazało się nieprawdą). Z nowym dekoderem pojawił się dodatkowo płatny pakiet Eleven i opłata za telefon, mimo że nie korzystałem, ale dekoder miał takie wyjście więc parę złotych za to miesięcznie kasowali. Ponieważ każda moja reklamacja była lekceważona, wypowiedziałem umowę. Na wypowiedzeniu wyraźnie napisałem "wypowiadam umowę z końcem ostatniego OKRESU ROZLICZENIOWEGO określonego umową", to odcięli mi sygnał z końcem miesiąca kalendarzowego, okradając mnie z kilku dni prawidłowo opłaconego abonamentu. Dekodera nie można oddać w punkcie Obsługi Klienta!!! Trzeba zapłacić 50 zł za podjazd technika, albo skorzystać z jedynej opcji wysyłki Paczkomatem, z czym starsze osoby niekoniecznie muszą sobie radzić.
    ZaletyTak niska jakość świadczonych usług pozwala docenić jakąkolwiek konkurencję.
    WadyNaciąganie na dodatkowe opłaty, lekceważenie klienta, odcinanie sygnału w trakcie trwania jeszcze umowy, utrudnianie zwrotu dekodera.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Ela / 2020-05-02 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    40 minut bezowocnego czekania na połączenie z konsultantem , ponownie 30 minut i nic . Kpina z klienta . Nigdy więcej.
    MiejscowośćBytom
  • ~Ewa / 2015-09-04 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma, nic nie da się z nimi załatwić, wszelkie reklamacje rozpatrują "od ręki" - negatywnie. Dopóki człowiek płaci i nie potrzebuje z firmy UPC pomocy jest ok, ale niech tylko o coś poprosi ..... Ja już szczęśliwie "wpisałam" się z UPC .
    Wadyfatalna obsługa posprzedażowa
    3 lata
  • ~Ewa / 2023-03-04 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie Boże nie daj Bożr!!! namówić się na usługi tej firmy. Same kłopoty i nerwy!!! Codziennie, żeby włączyć telewizje muszę do godziny resetować dekoder Horizon inaczej nie zadziała. Firma wciska ludziom to gówno !!! Kilkakrotne zgłoszenia i rozmowy z konsultantem żenada. Serwis odmawia wykręcając się różnymi powodami i decyzjami a ja nadal od
    7 miesięcy nie normalnie nie mogę uruchamiać telewizora. Przestrzegam, ludzie zastanówcie zanim podpiszecie umowę na 24 miesiące męki z usług tej przereklamowanej firmy.
    Zaletynerwy
    Wadytylko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~FRANKO / 2024-02-06 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA GŁOSIĆ AWARIĘ.POTEM ZA 4 DNI TERMIN PRZYJŚCIA SERWISANTA.PRZYSZEDŁ I NIC NIE ZROBIŁ BO TO AWARIA NA ZEWNĄTRZ ON WYKONUJE TE WEWNĄTRZ .POINFORMOWAŁ TYLKO ŻE W BNASTĘPNYM DNIU 0D 16.00 DO 21 GODZ KTOŚ ZADWNI!!!! NIE PRZYJDZIE NAPRAWIĆ ALE ZADZWONI.NARAZIE NIKT NIE DZWNI JEST 17 GODZ.CO DALEJ ? ZOBACZYMY.
    ZaletyŻADNE BO INTERNET MA BY 55 SETKĄ A WYCIAGA 200 PARE.
    WadyCIAGLE TRZEBA ROZŁANCZAĆ ,RESETOWAĆ
    MiejscowośćKATOWICE
  • ~Fredo / 2023-08-14 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidze ten e**any UPC w każdym mieskaniu które wynajmowałem był ten internet. Co dwie minuty się wiesz. W grach ping to wypier**dala w kosmos. Jak nie poteaficie robić swojej roboty to idźcie do ch*ja z rynku i dajcie miejsce normalnym dostawcom.
    ZaletyBrak
    WadyGówno a nie internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~G / 2021-12-07 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat, infolinia i ludzie pracujący po drugiej stronie to nikt inny tylko ludzie z przypadku, którzy nie potrafią odpowiedzieć logicznie na pytania. Infolinia i czekanie na połączenie, to kolejny DUŻY minus tej firmy, irytująca maszyna, a potem muzyka przy której zdążysz ułożyć sobie życie. Zamawiasz kartę, dostajesz dekoder, rezygnujesz z w przeciągu 3 dni, doliczają zmianę umowy do rachunku. Z determinacją szukaj innej telewizji oraz internetu, nie wchodź w umowę w UPS
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko.
    MiejscowośćŚL
  • ~GaBa / 2021-09-16 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, OCENIAM TYLKO TELEWIZJĘ I TELEFON STACJONARNY!
    Telefon OK, natomiast telewizja, cóż, nie przerywało, obraz dobry. Jednak płacisz kilkadziesiąt zeta za powtarzające się na kilku częstotliwościach kanały + za ileś kanałów, na których musisz zapłacić, aby obejrzeć na nich np. jakiś film.
    Jak ostatni aneks zaczął zbliżać się ku końcowi (był na 2 lata) nagle dodali mi do rachunku 2,5 zł i podłączyli jakiś sport, którego w ogóle nie oglądałam. Nawet nie zaznaczyli tego ustnie, bo bym się na to nie zgodziła - aneks był uzgadniany telefonicznie, wiec nie miałam przed oczami jego papierowej wersji. Jestem osoba starszą, to oznacza, że można mi wszystko wcisnąć?

    Po mojej rezygnacji wydzwaniali i namawiali na pozostanie - mam być nieuprzejma, żeby zrozumieli, że to koniec i kropka?
    Zaletydobra jakość przekazu sygnału TV
    Wadypowtarzające się kanały, kanały dodatkowo płatne w pakiecie, nachalność w namawianiu na pozostanie klientem, zmiana niektórych kanałów w trakcie trwania umowy - ze dwa razy tak się zdarzyło
    MiejscowośćKraków
  • ~Gosia / 2021-08-02 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena wygórowana; kanały powtarzają się i przeplatają z takimi, co dają usługi za dodatkową opłatą - np. wykup dostęp do tego filmu itd. A infolinia? Prędzej można się dodzwonić do królowej angielskiej, niż do nich
    Wadycena pakietów, powtarzające się kanały, na infolinii czeka się wieki na połączenie
    MiejscowośćKraków
  • ~Ireneusz / 2022-11-23 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dwa dekodery 4k i mistrzostwa oglądam w kiepskiej jakości bo pieniądze na zakup TVP4k wzięli celebryci za reklamę.
    Jak można wycofać to gówno
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Iwona W. / 2015-03-07 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    w grudniu 17 roku 2014 mój narzeczony chciał skorzystać z promocji na HBO którą reklamowało w tv UPC. Umowa roczna już dawno nam się skończyła, byliśmy na tzw umowie na czas nieokreślony. Okazało się że konsultant uruchamiając nam dodatkowy pakiet HBO przedłużył nam umowę na 2 lata (nie informując nas o takich konsekwencjach przyłączenia nowego pakietu kanałów). 2iego stycznia złożyliśmy reklamacje z prośbą o odsłuchanie rozmowy oraz rozwiązanie zawartej nielegalnie umowy. Mamy obecnie 7 marca, a nasza skarga nadal nie jest rozpatrzona! Umowę na 2 lata mamy nadal, rachunek miesięczny wynosi 170zł, a UPC umywa ręce ciągle zbywając nas że nie są w stanie nic nam odpowiedzieć bo reklamacja nie jest rozpatrzona. To jedna wielka kpina i żenada! Jakiś pajac chciał dorobić sobie do targetu, a my idioci musimy teraz płacić! NIE POLECAM TYCH OSZUSTÓW! Infolinia w której pracują naciągacze!
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia pełna naciągaczy!!!
    ponad rok za 123zł (internet,tv, telefon)
  • ~Jkb / 2022-05-04 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza możliwa firma, na którą niestety jestem skazany.
    Wyłączani pakietu sport bez żadnej konkretnej informacji czy przypomniena.
    Chamska i bucowata obsługa, która ma się za jakichś bogów.
    Wysokie ceny.
    Brak znajomości oferty i problemy w komunikacji z działem obsługi klienta
    Ogółem niska jakość świadczonych usług, trzymać się z dala jeśli macie coś innego
    ZaletySą jedyni w okolicy
    WadyOferta, świadczenie usług, poziom obsługi, kultura osobista serwisantów, znajomość oferty przez obsługę klienta
    MiejscowośćGryfino
  • ~Joasia / 2015-04-08 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!!!uważajcie na nowy dekoder HORIZON wielka porażka, nie wiem co pisać co jest złe bo generalnie wszystko jest nie do przyjęcia. Zawiesza się nie działa wiele rzeczy a miało być lepiej nowocześniej niż przy starym dekoderze a jest tylko drożej a reszta to wielkie oszustwo, nie dajcie się na to namówić. Wciąż dzwonimy do obsługi a ich odpowiedź to że wprowadzą poprawki to jest śmiechu warte.
    Zaletynie ma
    WadyHorizon do śmieci
  • ~jot / 2023-01-04 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 27 grudnia 2022 technik zamontował mi dekoder 4K.
    Niestety, jestem rozczarowany „nowościami” tego dekodera i czuję się oszukany przez konsultanta, który namówił mnie do zmiany dekodera.
    Za oszustwo uważam zatajenie informacji o:
    • Braku możliwości nagrywania niektórych programów
    • Braku możliwości przewijania nagrań do przodu
    • Usuwaniu nagrań po 3 miesiącach
    • Braku telewizji jak nie ma internetu
    Dzisiaj, po ośmiu dniach, wróciłem (co wcale nie było takie proste) do dekodera Horizon.
    Jeszcze jedna ciekawostka – dzisiaj o godzinie 9 zawiesiło mi się to cudo 4K i po zgłoszeniu tej sprawy do serwisu, do godziny 15 „fachowcy” z UPC nie byli w stanie usunąć usterki, czyli do czasu, aż umówiony technik wymienił ten dekoder na Horizon i wszystko wróciło do normy.
    Zaletymałe gabaryty
    Wady• Braku możliwości nagrywania niektórych programów
    • Braku możliwości przewijania nagrań do przodu
    • Usuwaniu nagrań po 3 miesiącach
    • Braku telewizji jak nie ma internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~jrDaily / 2015-02-16 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Od 6 miesięcy problemy techniczne!!! Od 3 miesięcy mam dekoder Horizon. Mam z nim problemy KAŻDEGO dnia. Codziennie, zawiesza sie, uniemozliwia nagrywanie/odtwarzanie. Czegoś podobnego jeszcze nigdy nie doswiadczyłem. Zdecydowanie odradzam!
    Zaletybrak
    Wadyniestabilność urządzenia horizon, brak skutecznej pomocy ze strony UPC, przymus pozostania z UPC mimo ze nie usługi nie działają!!!! Sprawę kieruje do Urzędu Ochrony Konsumenta
    3 miesiace (dekoder horizon)
  • ~Ka / 2015-11-25 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    są tragiczni w kontaktach, odpowiadają regułkami, wprowadzają klienta w błąd, odpowiadają na pytania wymijająco dodatkowo oferują promocje które przez telefon brzmią inaczej, na umowie inaczej a po podpisaniu umowy jeszcze inaczej. Szczerze nie polecam, nie warto głupim abonamentem na internet czy TV zdrowia marnować!
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    3 miesiące miałam płacić 120 zł płacę 140 zł i nadal reklamuję
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960