tragedia , zrywa notorycznie, przy przesyle 200 w umowie, wykręca 18- potwierdzone przez obsługe ktora ma jeszcze czelność zaproponowac dopłatę na 300 w rozmowie, że nie działa ,notoruczne przezucanie ofpowiedzialnosci na klijenta , moze pan dłubał uszkodził mechanicznie itd.. i wtedy serwisant płatny , bez zająkniecia, ze dociera ułamek sygnału
Zaletybyl jedyny w okolicy
Wadynigdy więcej tego g... i jego podejscia do klijenta,
Miejscowośćwarszawa
~KTOŚ NAPEWNO / 2019-07-26 13:26
Ocena: 1.75 / 5
Ciągle ścina internet. Tak się reklamują jaki to cudowny internet. Reklamy dają.
GÓWNO PRAWDA. Chcesz pooglądać yt. W dobrej jakości, normalnie pograć w gry. Możesz sobie pomarzyć, bo jakość słaba lagi nawet w brawl stars gdzie powinny się praktycznie nie zdarzać. Dzwonisz że problem. Włącz wyłącz. Restartuj. Nic to nieda. Obsługa miła ale mają formułki które muszą mówić czyli zasady opisane powyżej. Technika trzeba czekać bardzo długo co pokazuje ile skarg mają. Jeśli ktoś z upc to czyta to powiem tak. Hipokryzja. Mówić nr jeden w polsce. Kto tak powiedział. Opłaceni przez was ludzie. To Interner od operatorów jest lepszy. Jeśli chcecie abyście serio byli nr1 to się postarajcie. Bo wasze oferty biorą ludzie którzy w reklamie coś słyszeli i potem żałują
ZaletyMiła obsługa
WadyJest ich tak dużo że niechce mi się dalej rozpisywać
MiejscowośćGdańsk
~Arv / 2019-07-25 14:20
Ocena: 1.50 / 5
W zasadzie wieczne problemy z łączem. Chcesz obejrzeć w spokoju youtube'a? proszę bardzo! w jakości 720p masz taką szansę, aczkolwiek zależy czy akurat twój internet nie ma na ciebie focha. Chcesz pograć w grę MMO? zapomnij! Opóźnienia rzędu 2s to norma (gdy w grze liczą się milisekundy to naprawdę dużo wbrew pozorom). Po dokładnym opisaniu problemu gdy jakimś cudem udało mi się połączyć z konsultantem to wyłączyli i włączyli internet (nie wiem czy naprawdę myślą że to pomaga czy to już jakaś stała zasada - jak nie działa, to zrestartować... A MOŻE ZADZIAŁA). Sama obsługa bardzo miła, ale niestety co nam po tym skoro ich metody nie rozwiązują problemu.
Po około 10 miesiącach nadal nic się nie zmieniło - czas przenieść się gdzieś indziej :)
ZaletyCzasami jest dobry internet (gdy wszystkie planety Proximy centauri ułożą się w linii prostej z planetami krążącymi wokół słońca)
WadyCiągłe zrywanie łącza
Rzeczywista prędkość internetu mająca się nijak do umowy
Totalnie beznadziejnie stworzona strona obsługi klienta (chyba tylko po to żeby tych ticketów nie pisać)
Oglądanie youtube w jakości 1080p może stwarzać problemy o pograniu w jakąkolwiek grę MMO już nie wspominając
"Próbował pan wyłączyć i włączyć?"
MiejscowośćBydgoszcz
~Martyna / 2019-07-25 00:38
Ocena: 1.50 / 5
Tak częste zanikanie zasięgu w Lubinie, że jest to żenujące. Po kilkanaście połączeń na infolinię w miesiącu, żeby usłyszeć, że akurat w tym rejonie jest awaria. Nie mam najtańszej oferty. Wzięłam też droższą ofertę niż miałam poprzednio w Vectrze, żeby nie "wychodzić z siebie". Poziom usługi to dno i wodorosty łącznie z załączonym sprzętem. Nie polecam. Czekam do ewidencji umowy i wynoszę się z tego paskudztwa.
ZaletyBrak
WadyTyle awarii świat nie widział
MiejscowośćLubin
~Dominika / 2019-07-24 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie NIE polecam!! Żałuję, że na początku w moim bloku nie było innego dostawcy, więc nie miałam wyboru. Rozwiązanie umowy przez moje UPC jest niemożliwe. Dzwoniłam 3 razy z prośbą o udostępnienie formularza rezygnacji i za każdym razem dostałam informację, że zostanie udostępniony. Niestety tak nie było. Gdy zadzwoniłam ostatni raz z tą prośbą Pan zapytał mnie o powód i gdy nie dałam się namówić na przedłużenie to zwyczajnie się rozłączył. Zadzwoniłam więc na dział sprzedaży, gdzie odbierają błyskawicznie. Tam Pani mi wytłumaczyła, że mogę sobie tam dzwonić godzinami i wcale nie muszą odebrać. A jeśli uda mi się dodzwonić to i tak nie udostępnią mi formularza, bo ich zadaniem jest namawianie do przedłużenia. Im dłużej zwlekają, tym bardziej prawdopodobne, że umowa sama się przedłuży, bo czas na wypowiedzenie się skończy. Jedyna możliwa opcja to pismo wysłane pocztą... NIGDY WIĘCEJ UPC!!!
MiejscowośćLublin
~KAZDAN63 / 2019-07-23 07:12
Ocena: 4.00 / 5
300/20 Mb/s za 49,99 zł . Aplikacja SPEEDTEST pokazuje niezmiennie 307/21 Mb/s, 10 ms (średnio). Przeglądarka pokazuje nieznacznie mniej (https://www.speedtest.net/pl). Kabel RJ-45 CAT6 certyfikowany, karta INTEL I218-V (wszystkie "oszczędności" wyłączone). DHCP - czas dzierżawy 31536000 s (1 rok) . Smartfon XIAOMI REDMI NOTE 5 (WI-FI 433 Mb/s) pokazuje 300/20 Mb/s , 12 ms (z odległości 5 m , urządzenia widzą się bez przeszkód , router na wysokości 2 m) . Część urządzeń ma na stałe przypisane adresy IP (MAC).
https://photos.app.goo.gl/bRiprjbHipXSmJKq5
https://photos.app.goo.gl/eeyTsUZ1VB89N45M6
https://photos.app.goo.gl/A9uyBPF418RCLmHW9
https://photos.app.goo.gl/TAzB7ptGpafnUiwB6
ZaletyRzeczywistość zgodna z ofertą.
WadyGdyby to było 300/150 Mb/s za 59 zł, to byłaby to oferta prawie "idealna".
MiejscowośćRZESZÓW
~Nomad / 2019-07-22 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma! Nie polecam nikomu. Trzymajcie się z daleka od tego bubla. 2 miesiące nie potrafią usunąć awarii na mojej ulicy. 2 MIESIĄCE!
WadyUPC to wada.
MiejscowośćPiaseczno
~Mira / 2019-07-21 10:30
Ocena: 2.00 / 5
Trudny kontakt. Zmiany umów bez informowania użytkownika.
ZaletyInternet jest.
WadyZerowy kontakt z klientem. Brak wiedzy konsultantów na dane tematy. Ignorancja.
MiejscowośćKatowice
~nienawidze UPC / 2019-07-20 21:00
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam za żadne skarby. Niedość że częste przerwy w dostawach internetu to jeszcze nigdy nie są zapowiadane. Wiem wydaje sie ze to nic 1 godzina bez internetu ale raz na przywrocenie usług musialem czekać tydzień. Oprócz tego prędkość internetu w umowie nijak się ma do realnej prędkości przesyłu. Jeżeli chodzi o dekoder Horizon to często się zacina i aby odtworzyć coś z nagranych przez siebie filmów trzeba go restartować. Zdecydowanie odradzam!!!!!
MiejscowośćKraków
~Kedarxzipx / 2019-07-19 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Wiecznie zrywa internet. Jak nie łączę to router dostarczany przez upc. Jak kac8e wybór to wszystko tylko nie upc.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćGliwice
~Andrzej / 2019-07-18 19:14
Ocena: 1.50 / 5
Problemy z obsługą. Umowa podpisana na okres 10 miesięcy okazała się umową na czas nieokreślony, oczywiście problemy z wypowiedzeniem, konieczność wysłania listu z wypowiedzeniem. Z kolei w czasie trwania problemy z samym routerem od UPC - naprawdę uciążliwy brak zasięgu. Pani z obsługi klienta miła, natomiast nic nie mogąca zrobić ze względu na naciągane na niekorzystne klienta zasady panujące w firmie. Nie polecam.
~Rafik / 2019-07-18 09:46
Ocena: 2.00 / 5
Byłem klientem upc przeszło 10 lat. Kiedy nastąpiła awaria kabla ziemnego zgłosiłem reklamację. Dopiero po miesiącu otrzymałem informację że nie opłaca się im naprawa awarii, chyba że podpiszę umowę na nowych warunkach tj. umowa na 2 lata i abonament nie może być mniejszy niż 143 złote. Dotąd płaciłem 97 zł. Kiedy powiedziałem że się nie zgadzam chłop z upc stwierdził że wypowiadają umowę z ich strony. Nie polecam, nie pozdrawiam.
WadyCzęste braki w dostawie mediów
MiejscowośćStarogard Gdański
~Erych / 2019-07-17 15:14
Ocena: 2.25 / 5
Od sześciu lat jestem klientką UPC. Od jesieni zeszłego roku internet działa bardzo wolno a od 2 miesięcy prawie wcale. Reklamuję usługę od listopada. Taką odpowiedź dostałam: "potwierdzam, że sprawa dotyczy wymiany kabla, jednak aby zrealizować tą naprawę UPC musi pozyskać wiele zgód, na podstawie których takie działania naprawcze mogą zostać zrealizowane i zakończone" Mieszkam w centrum Bytomia.Przez 8 miesięcy nie są w stanie naprawić usterki i namawiają mnie do rezygnacji z usługi. Nie polecam tej firmy!
ZaletyTV
MiejscowośćBytom
~Aka / 2019-07-12 10:30
Ocena: 1.75 / 5
Od wielu lat korzystam z usług UPC, wcześniejszej kablówki, z niczym nie miałem takich problemów jak z internetem od nich, obsługa klienta miła i pomocna ale co z tego jak nic nie działa, odradzam, wybierajcie innych dostawców
ZaletyObsługa klienta
WadySieć, brak stabilności łącza, prędkości przekłamane
MiejscowośćBoleslawiec
~Jakistamnick / 2019-07-11 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Połączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
Mój pakiet - 250mbps, światłowód.
Odcięli mi raz internet za zaległe rachunki kiedy ich strona miała awarię - i przez 5 dni nie mogłem zapłacić (mimo podejmowania prób codziennie).
Oczywiście nie da się nigdzie im tego zgłosić, bo kontakt z nimi nie istnieje.
Można coprawda przebić się przez infolinię - ale trwa to cały dzień czekania, a potem konsultant i tak nie jest w stanie nic zrobić.
ZaletyNie dotyczy
WadyPołączenie zrywa kilka razy dziennie od wielu miesięcy.
Hotspot z telefonu jest wielokrotnie stabilniejszy.
Obsługa klienta nie istnieje - są jakieś atrapy; niby pisze się maila do UPC, a tak naprawdę cała wiadomość jest skanowana i na jej podstawie proponowane są bezwartościowe wpisy z FAQ.
3 Konsultantów po kolei okłamało mnie, że światłowód jest bezpośrednio do mieszkania - podczas gdy jest do budynku albo jakiejś skrzynki poza nim - o czym poinformował mnie dopiero monter.
MiejscowośćWrocław
~Bolek / 2019-07-10 23:18
Ocena: 2.50 / 5
Dodają jakiś pakiet niby na próbę, do usług, ale liczą że klient zapomni odmówić i potem będzie bulil za to badziewie.
Jeszcze mówią że w pierwszym miesiącu nie mozna zrezygnować .
Zwykle , chamskie naciąganie i traktowanie klienta jak głupka.
ZaletyNet działa
WadyNieprzyjemni konsultanci , tacy którzy traktują klienta jak oszusta i dają mi to odczuć. Tych ludzi rekrutują chyba z sortu który zawiódł na kasie w markecie.
MiejscowośćWarszawa
~Lucjan / 2019-07-10 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Jak w opinii:
Pomoc techniczna - próbuje się dodzwonić non stop przed 30min i za każdym razem się słyszy "Prosimy o chwilę cierpliwości" - Kpina i brak szacunku dla czasu Klienta
Cena - nie rozumiem za co się płaci skoro non stop nie ma internetu. Pewnie ktoś powie, że można zgłosić reklamacje. Super - tylko ja nie chce zgłaszać reklamacji, zeby mi zwrócili 5zł a chce mieć stabilny internet!
Niezawodność - tutaj chyba UPC przechodzi samego siebie. Jak można dostarczać internet, wystawiać fakturę, a internetu nie ma średnio co 2h ?
Parametry - Jakie to ma znaczenie względem powyższego?
Zaletybrak
WadyJak w komentarzu
MiejscowośćWrocław
~Ja / 2019-07-09 00:47
Ocena: 1.00 / 5
Jest bardzo źle pod każdym względem, żałuję że popisałem umowę, dekoder to porażka, cały czas awaryjny, na początku obiecują złote góry a potem mają cię w dupie!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćRadom
~Sebastian / 2019-07-08 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam! Po podpisaniu umowy obsluga klienta jest arogancka i chamska. Czesto pracuje po nocach. Tymczasem notorycznie zdaza sie, ze o 12 czy 1 w nocy wylanczaja internet bez powodu. Czasami nawet na godzine. Oczywiscie rachunki zawsze tej samej wysokosci. Mam wrazenie, ze firmie zalezy tylko na dojeniu klientow z kasy. Takie zachowabie w dzisiejszych czasach i przy tak duzej konkurencji jest nie do pomyslenia! Jestes klientem, nie daj sie doic, masz prawo wyboru i Ty decydujesz!
Zalety0. Mila atmosfera przy zawieraniu umowy...
Wady1. Fatalne traktowanie klienta.
2. Firma glownie zajmuje sie dojeniem!
MiejscowośćKraków
~Kemot / 2019-07-08 10:31
Ocena: 1.00 / 5
21 wiek, ludzie w kosmos latają a oni życzą sobie, że aby zrezygnować w usługi należy wysłać pisemne wypowiedzenie do Katowic, uwaga tylko pisemne wypowiedzenie, nie takie wydrukowane i podpisane, w całości ręcznie napisane wypowiedzenie, rutera też nie można zostawić w punkcie tylko należy wysłać do Katowic, rezygnuje w internetu ponieważ się przeprowadzam a w nowym mieszkaniu właściciel ma już internet w cenie, a mimo to, że oddałem ruter muszę jeszcze płacić za ich internet przez 2 miesiące