Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2019-11-22 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Jakość łącza do dupy. Zrywa co chwilę
    ZaletyZero
    WadySame wady
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adam / 2020-02-03 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam aż zakończy się umowa. Zerwanie to kara ponad 3 tys. Kanały TV powtarzające się, praktycznie każdy. Nawet likwidują kanały nie informujac a cena- no cóż. Za prad co drugi miesiąc place 130 zł im to samo co miesiąc. Badziew i wodorosty. Jak ktoś lubi być oszukiwany to polecam skorzystać z ich usług.
    ZaletyZadne
    WadyOgrom
    MiejscowośćZabrze
  • ~Adam / 2021-03-21 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie jak się da -miało być tanio ale to tylko podpucha bo po kilku miesiącach zamist 60 zł zaczęli liczyć po 90 bo promocja się skończyła .awaria -brak pomocy od tygodnia ..infolinia zbywa prośby każe czekać ..czekam końca umowy ..
    ZaletyObiecanki przy podpisywaniu umowy
    WadyCałokształt w/w
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Adam / 2021-08-18 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktoś jest inteligentny ominie tą firmę szerokim łukiem kłamią mam awarie od trzech dni islysze co dzwonie inną godzinę podlonczenia do sieci naprawa narazie trwa trzeci dzień niemam internetu ani telewizji ale pałace teraz dzwonie od dwóch godzin i nie odbierają bo wiedzą kto dzwoni nagrałem wszystkie rozmowy z obsługą klienta zapewniająca że dziś napewno a jutro będzie czwarty dzień dlatego nie polecam tej firmy bo ani usługa ani ani przedstawiciele nie warta zachodu jak klient to frajer który ma płacić i milczeć
  • ~Adam / 2022-10-11 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu ze strony UPC czekam już miesiąc na kontakt serwisanta celem przeniesienia gniazdka. Telefony w tej sprawie nic nie wnoszą kontaktu jak nie było tak nie ma.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTychy
  • ~Adam / 2023-10-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od mniej więcej 2 tygodni - bo od wtedy sprawdzam jedna dziesiąta transferu na kablu. Na czacie 2 krotnie zostałem zbyty informacja ze w mojej okolicy trwają prace a po ich zakończeniu problem się rozwiąże - niestety tak się nie stało.
    Problem dalej jest, a dzisiaj na czacie dostałem zupełnie inna diagnozę "mocno spadł poziom sygnału" ale dlaczego skoro ja u siebie nic nie zmieniałem? Na to pytanie już odpowiedzi nie dostałem. Zaproponowana została wizyta technika ale na pytanie co będzie naprawiał ponownie odmówiono mi odpowiedzi.
    Szkoda tylko ze o planowanych pracach w mojej okolicy (jeśli takowe miały faktycznie miejsce) nikt mnie wczesniej nie poinformował - a jako ze jakość usługi znacząco się zmieniła nikt nie raczył zaproponować jakiejś formy rekompensaty. Ogólnie jestem bardzo zawiedziony zarówno usługa jak i obsługa klienta na czacie. Absolutnie nie polecam - i już na pewno wiem ze to moja ostatnia umowa z UPC.
    Zaletyobecnie jedyna zaleta to ze rachunki przychodzą na czas
    Wadybrak informacji o awariach
    zanizona predkosc internetu na kablu
    MiejscowośćKraków
  • ~Adam Ba / 2017-01-15 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w 3mieście, nigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
    Wadynigdy nie osiągniesz stabilnego łącza, ping skacze od 300 do 5000, przy serwerach w Europie
  • ~Adam GD / 2021-06-09 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs jakich mało... w tej chwili zlikwidowano możliwość połączenia się z pomocą techniczną, firma funduje nam możliwość rozmowy z automatem który stwierdza że usługa za którą płacimy nie działa i tyle.... tak wygląda usługa posprzedażowa w tej firmie (gratuluję)... natomiast NIESPODZIANKA... kiedy automat poinformujemy, że chcemy zakupić nowe usługi to pod dwóch dzwonkach znajdzie się konsultant... czyli nowy klient zostanie obsłużony, a ten który już podpisał i płaci za usługi... umową może się podetrzeć... on jest tylko od płacenia. Tak wygląda prawda na temat jakości usług UPC... zakup usługi po 10 sekundach możesz rozmawiać z konsultantem... reklamacja... ja czekam już pół godziny na połączenie z konsultantem...
    ZaletyBRAK
    Wadyserwis, stabilność usługi, jakość nagrywarki
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adam K. / 2016-04-08 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z Krakowa, posiadam internet upc od 2012 roku. W każdym miesiący jest przynajmniej jedna awaria internetu. Jest tanio ale tylko dla nowych klientów. Jestem również graczem i myslałem że 60mb/s będzie mi starczać na grę. Niestety do komputera dochodzi ( w najlepszych momentach ) 20mb/s a kupuje i płacę za 60!
    ZaletyBRAK
    Wady-częste awarie -drogo -kupujesz pakiet z 60mb/s a otrzymujesz ledwo 20mb/s -okropna obsługa klienta Mozna jeszcze wiele wymieniać
    od 2012
  • ~adam111 / 2014-09-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za 60 Mb/s a otrzymuję po wi-fi 3 max 4 Mb/s. Od kwietnia na nic z tym nie robią. Informacja od UPC - NIE GWARANTUJEMY PRĘDKOŚCI PO WI-FI !!! Modemy Technicolor TC7200 z wadliwym oprogramowaniem, dziurawy soft podatny na ataki. UPC nie widzi w tym problemu. Na YouTube brak możliwości oglądania filmików, po wczytaniu parę sekund i wieczne buforowanie. Wstyd, niby wielka UPC a dziadostwo jakich mało. A spróbujcie się do nich dodzwonić - TRAGEDIA. Co konsultant to inne tłumaczenie, wciskanie kitu jak małym dzieciom. Nie polecam.
    ZaletyBRAK
    Wadywi-fi, technicolor TC 7200, obsługa klienta, awaryjność
    10 lat
  • ~Adi / 2023-05-23 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to jakgorszy dostawca tv i internetu!!! Mam ciagle problemy z zawieszającym się internetem jak i z tv. Naciągnęli mnie na wzmacniacz sygnału dodatkowo płatny,nie rozwiązał on problemu !!!! Zero pomocy od doradców telefonicznych,proszę się ich o to żeby przyjechał jakiś serwisant ale nikogo nie chcą przysłać.
    Czekam na koniec umowy i nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic wspólnego!!!
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe zawieszanie sie tv I internetu
    MiejscowośćOpole
  • ~Adka / 2017-08-14 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od UPC to jedna wielka porażka. Przy prędkości 250 Mb/s dostaliśmy router, który nawet takiej prędkości nie obsługuje, ładowanie stron i filmów to jakaś kpina. Gdy chcieliśmy wymienić router na taki który będzie działał szybciej to zostaliśmy wyśmiani. A cena po prostu kosmiczna w porównaniu do dostarczanych usług. Bardzo często zdarzało się, że nie było internetu i dopiero po zresetowaniu routera zaczynał działać. Kompletne olewanie klienta. Nie polecam.
    korzystanie z internetu od ponad 3 lat , 80 zł miesięcznie, UPC
  • ~Administracja sertwerowni firmowej / 2016-12-01 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni spokoju i znaowu
    Żeby nie było że ktoś chwali naprawy:

    6097 packets transmitted, 5875 received, +56 duplicates, 3% packet loss, time 6106507ms

    Takich pingów należy spodziewać się na łączu biznes!!!!
    NIE POLECAMY a pijar UPC prosimy o trochę krytyki do siebie samych i nie pisanie bzdur!!!!

    NAPRAWDĘ JEŻELI CHCESZ MIEĆ INTERNET W FIRMIE NA DOBRYM POZIOMIE UNIKAJ FIRMY UPC!!!!!
    ZaletyKOMPLETNIE BRAK
    WadyBRAK USŁUG , BRAK JAKIELKOWIEK REAKCJI NA TAKI STAN SIECI, CIĄGLE TYLKO AWARIE!!!!
    3 umowa 24miesiące
  • ~Adrian / 2019-12-23 02:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Awaria jest usuwana już ponad dwa lata i nie została usunięta. Firma nie modernizuje sieci. Na osiedlu w dużym mieście kable z początku lat 90 sypią się a firmie bardziej opłaca się zerwać umowę z klientem niż naprawić, wymienić kabel. Jeśli macie stare kable, to uważajcie. Po prostu was odetną i tyle. Dobrze, jak jest duża konkurencja jak u mnie.
    ZaletyBrak.
    WadyJedna wielka awaria.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adrian / 2020-12-14 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Podsumowanie: Małe kruczki kosztowały nas przynajmniej dodatkowo 310zł

    Podpisanie umowy z UPC wiążę się ogromną ilością małych kruczków te na które ja trafiłem:
    1. pakiet hbo go oraz pakiet bezpieczeństwa na start (razem 30zł miesięcznie). Nie można odmówić przy zawarciu umowy. Można odłączyć po podpisaniu umowy, ale pierwszy koszt zostanie naliczony(30zł), mimo informacji, że okres próbny jest darmowy. Mimo, iż jest opcja odłączenia pakietów przez internet to nie działa. Jeśli ktoś wybrał tą opcję to przy następnym rachunku zobaczy kolejne +30zł. Trzeba zadzwonić na infolinię, gdzie dopiero pracownik ręcznie wyłączy pakiety.
    2. Infolinia. Miałem sytuacje gdy spędziłem ponad godzinę na infolinii, ponieważ każdy przekierowywał mnie z jednego działu na drugi. Ostatecznie zostałam poinformowany błędnie za co później zapłaciłem(200zł). Każdy pracownik mówi co innego. Pracownicy nie wykazują chęci pomocy. Pracownicy podają nierzetelne informacje, sprzeczne ze sobą nawzajem.
    3.Zwrot sprzętu. UPC informuje, że należy oddać modem (np w inpost, sami to proponują w sms`ie) w ciągu 5 dni. Mimo wysyłki w czasie UPC poinformowało, że paczka doszła 2tygodnie po czasie. I naliczają karę 50 zł
    4.Kolejne kruczki w regulaminie: Sytuacja wygląda tak. Mam umowę na 2lata. Przez koronawirusa musiałem zmienić miejsce zamieszkania na inne. Pytałem na infolinii, czy jest możliwość zmiany pod podany adres. Nie, ponieważ nie ma tam światłowodów. Ok, czy jest możliwość zmiany na mobilny czy coś? Nie ma, jest tylko dla firm. Umowa została na podanym adresie, a my płaciliśmy tak jak było w umowie. Po pół roku właściciel mieszkania w którym wcześniej mieszkaliśmy też założył internet pod podanym adresem przez co bez naszej wiedzy nasza umowa została zerwana, a co w związku z tym kara 3000zł, bo dłużej rozmowie 200zł
    Zaletybrak
    Wadykruczki
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Adrian Niewiadowski / 2024-03-23 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC, Play to debile , w opisach programów pracują jakieś nieudaczniki, przedszkolaki, a może one nawet lepiej opisywałyby aktualne programy
    MiejscowośćLublin
  • ~Adrian7382 / 2019-08-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet słaby raz pobierało mi grę 7godzin ...dziś wywaliło mi go 4 razy nie działał dobre 2 h za każdym razem cały czas pisało "połączono ,brak internetu " jest tak co kilka dni internet jest wolny ,słaby ,i podatny na rozłączenia NIE POLECAM GO już lepiej pogadać z sąsiadem i podłączyć się pod jego internet niż płacić za tak niską jakość internetu
    ZaletyNiema wogóle
    WadyPołączenie słabe
    Internet słaby
    Rozłączenia kilka razy dziennie
    Wszystko słabe
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Adriana / 2021-06-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W UPC nie traktują ludzi poważnie. 22 czerwca 2021 zgłosiłam problem z internetem, coś nie tak z routerem. Na 25 czerwca umówiono wizytę serwisanta, niestety pół godziny przed wizytą otrzymałam smsa, że mój internet działa bez zarzutu i wizyta została odwołana. Po mojej interwencji na infolinii otrzymałam nowy termin wizyty na 1 lipca. Świetnie po prostu. Bez jakiegokolwiek kontaktu odwołują wizytę i mają klienta gdzieś. Nie podoba mi się polityka firmy!!! Lepiej traktują nowych klientów, a o stałych nie dbają.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ag / 2018-11-13 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    miałam dostać abonament (telewizja internet) za 50 zł a dostałam za 80 zł
    Szkoda czasu!!!
    Nie polecam chcąc pozyskać klienta obiecują dużo!!! I na tym koniec!!!
    Zaletybrak
    WadyBardzo niekompetentna obsluga
    MiejscowośćLublin
  • ~aga / 2013-06-10 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM! Wtrynili moim rodzicom pakiet tv 'na próbę'. A gdy rodzice chcieli zrezygnować, okazało się, że rezygnacja z 'okresu próbnego' graniczy z cudem. Po wielokrotnym wydzwanianiu, wysłaniu rezygnacji listem poleconym oraz mailem z trudem udało mi się z tego wyplatać.
    Zaletyżadnych.
    WadySame wady. Na połaczenie z 'konsultantem' czeka się średnio 10 minut. Konsultanci są słabi, niekulturalni , niedoinformowani albo nie umiejący przekazać informacji. Program tv jest systematycznie okrajany.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016