Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
MiejscowośćPiotrków
~sfrustorwany klient / 2019-08-16 12:40
Ocena: 1.75 / 5
Internet niestabilny, ciągle się psuje, brak stabilności, prędkości poniżej deklarowanych, fatalny kontakt z obsługą techniczną... od 3 dni nie mam internetu i nie mogę się skontaktować. Bardzo bardzo odradzam tego operatora. Jakość usług poniżej wszelkiej krytyki!
Odradzam, nie otrzymasz prędkości neta za którą płacisz, kupujesz 140 programów ale podwójnych np. TVN i TVNHD, pod koniec umowy zaproponowano technika, który wszystko sprawdzi jeszcze raz, przyszedł nic nie zrobił a teraz w fakturze dopisano 50 zł za usługę technika więcej-szok. Konsultant proponując przedłużenie umowy zaproponował dodatkowo 2 programy HBO i "odświeżenie" prędkości hahaha ale nie chciał obietnicy zawrzeć pisemnie i przesłać na e-maila. MANIPULACJA DALEKO NIEUCZCIWA
MiejscowośćOpole
~Elena / 2019-08-15 10:30
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!
ZaletyBrak
WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
MiejscowośćWarszawa
~Tranceok / 2019-08-14 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Miałem 150mb (wirtualnych)
Realnie było 50-60mb, i nie było to stabilnie
Zadzwonił Pan do mojej żony i powiedział że podłączają jakiś kabel i będzie szybszy internet. Zamiast 150 będzie 300. Żona nie chciała. Jakimś cudem automatycznie została nam aktualizowane te 300, zobaczyliśmy ze mamy 300 tylko po tym jak przyszła faktura do opłacenia, droższa niż płaciliśmy wcześnie i do tego jeszcze doliczyli koszt podłączenia 30 zł.
Sprawdziłem internet, pokazuje tę nie stabilne 25-60 mb
Dobrze ze mam bez limitu internet w telefonie;)
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
MiejscowośćGdańsk
~klient / 2019-08-12 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie.
Zaletybrak
Wadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktu
MiejscowośćWarszawa
~Karolina / 2019-08-11 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC !
~Ja / 2019-08-10 10:07
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Dzisiaj rano, bez uprzedzenia, odcieli nas od kablowki na caly weekend bo musza wymienic dekoder na nowszy model... juz w poniedzialek. Dostepu do nagranych filmow tez brak, przepadaja razem z dekoderem. Zachowanie godne PRL frontem do klienta. Obciach.
MiejscowośćWarszawa
~Robert / 2019-08-09 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam po pierwsze nic nie można załatwić w punktach stacjonarnych no chyba że chce sie zwiększyć abonament wtedy obsługa jest bardzo miła a jeśli chcesz złożyć reklamacje to najchetniej by klienta pogonili gdzie pieprz rośnie. Gdy dzwonią by zaproponować niby promocje co innego mówią a zupełnie co innego okazuje sie na rachunku mianowicie chodzi o HBO miało byc na próbę na 3 miesiące okazało sie że jest na 12 i trzeba płacić. Internet w miare ale często padają rutery. Tylko czekam aż umowa sie skończy i nigdy wiecej upc i wam też nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
MiejscowośćGdynia
~KW / 2019-08-07 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Masakrycznie wysoka cena, a internet nie działa średnio 24h w każdym tygodniu
MiejscowośćWarszawa
~Wiktoria / 2019-08-07 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie można uzyskać żadnej informacji telefonicznie. Dzwonię od trzech godzin do salonu w Opolu i cały czas słyszę że konsultanci zajęci i trzeba dzwonić na infolinię. Dwa razy dzisiaj dzwoniłam na infolinię i zaspany Pan przełączył mnie na inny numer gdzie odsłuchalam przerażającej muzyki i rozłączyło mnie. To samo z czatem. Od trzech godzin konsultanci na czacie są cały czas zajęci. Szok!!!
MiejscowośćOpole
~Wkurzony / 2019-08-07 06:08
Ocena: 1.00 / 5
YouTube nie działa już drugi miesiąc reklamacji nie chcą przyjąć bo YouTube jest za darmo niby internet przerywa cały czas bardzo słaby telewizja non stop usterki ostatnio była usterka niby nie miałem 3dni telewizji internetu telefonu i za to dostałem 5zl reklamacji za 3 dni bez niczego a place 130mc porażka oby zbanktutowali
ZaletyBrak
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~12345678910 / 2019-08-06 22:36
Ocena: 2.50 / 5
Zrywa łacze kilka razy w ciągu dnia. Sam internet działa bardzo wolno. Obsługa klienta nie widzi problemu. Technicy to już szkoda pisać. Nigdy więcej UPC.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćWarszawa
~Adrian7382 / 2019-08-06 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Internet słaby raz pobierało mi grę 7godzin ...dziś wywaliło mi go 4 razy nie działał dobre 2 h za każdym razem cały czas pisało "połączono ,brak internetu " jest tak co kilka dni internet jest wolny ,słaby ,i podatny na rozłączenia NIE POLECAM GO już lepiej pogadać z sąsiadem i podłączyć się pod jego internet niż płacić za tak niską jakość internetu
ZaletyNiema wogóle
WadyPołączenie słabe
Internet słaby
Rozłączenia kilka razy dziennie
Wszystko słabe
MiejscowośćCzęstochowa
~abc / 2019-08-05 22:55
Ocena: 2.75 / 5
Ostatnie miesiące to ciągłe resety rootera i nie wiele dające wizyty serwisantów. Porażka.
Wadyjakość usługi
MiejscowośćW-wa Ursus.
~MMM / 2019-08-05 21:42
Ocena: 1.50 / 5
Często zrywa internet, strasznie niestabilny, jeżeli Chcesz zgłosić problem zawsze próbują cię naciągnąć na "szybszą" ofertę zamiast pomóc oczywiście przyśpieszenie nic nie daje... Sam dałem się namówić.
ZaletyBrak
WadyNiestabilny, często nie działa, obsługa zawsze nadciąga na przyspieszenie internetu zamiast rozwiązac problem
~Marcin / 2019-08-01 20:13
Ocena: 2.00 / 5
Powiem tak, w cenie jest niby horizon go ale jak chcę coś obejrzeć to jest tak okrojony ze kląć można na nich. Napis "kanał nożna obejrzeć tylko UPC" się pojawia. Czyli meczu Lechii nie zobaczyłem a płacę ponad 200 m-c bo mi światłowód doprowadzili do chaty. NO MORE UPC bo są haczyki.
MiejscowośćWrocław
~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
Ocena: 1.25 / 5
@UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
ZaletyBRAK
WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
MiejscowośćPruszków
~Ania / 2019-07-31 17:10
Ocena: 4.25 / 5
Chciałam zamówić nową usługę przez internet. Pojawił się komunikat czy chcę, aby ktoś do mnie zadzwonił. Napisałam, że tak i w ciągu 50 sekund zadzwonił konsultant i zamówiłam usługę. Pan był miły i instalację zamówiłam już na następny dzień. Mam ju wieloletnie doświadczenie z firmą UPC i mam o nich całkiem dobre zdanie. Niestety po rozmowie chciałam kliknąć 5 gwiazdek, a tu już po naciśnięciu pierwszej, gwiazdki znikły.. a Pan był naprawdę kompetentny.