jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
Zaletyw miarę ceny co do prędkości
Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
MiejscowośćBydgoszcz
~jb / 2019-08-24 16:46
Ocena: 2.00 / 5
kicha jakich mało, jak muszę mieć stabilne połączeniue to ciągne z telefonu - inna sieć , obsługa katastrofa , internet rwie uniemożliwiając kożystanie
Zaletynie ma
Wadyrwie strasznie , przesył danych to 1/4 zawartego w umowie co uniemozliwia obejżenie filmu nie mówiąc o peracy, obsługa wciska kit
Miejscowośćwarszawa
~Tomasz / 2019-08-21 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna, na prostą odpowiedz dotyczącą możliwości rozwiązania umowy czekałem 30 dni, zostało to wykonane specjalnie z uwagi na to bym musiał zapłacić za kolejne miesiące korzystania z ich usług.
Korzystałem z UPC 6 lat, może się często nie psuło ale podejście do klienta i obsługi jest kary godne !
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćWarszawa
~Ksenon / 2019-08-20 18:57
Ocena: 1.50 / 5
Od kilku lat klient niestety od 4-5 miesięcy po wymianie routera na nowy non stop tracę pakiety i po prostu internet przerywa 2x od tamtej sytuacji wzywałem kogoś do naprawy tego jednak ciągle przychodził "fachowiec" i po prostu wymieniał router na nowy co w ogóle nie pomogło teraz od tygodnia proszę się ich żeby coś z tym zrobili bo płacę za internet do którego nie mam dostepu jednak nikt nie odpowiada na wiadomości
MiejscowośćMikołów
~Strzyżanka / 2019-08-20 16:06
Ocena: 2.75 / 5
Mam usługę dla biznesu.Internet przerwya. Nie ma możliwości prowadzenia szkoleń online czy telekonferencji, bo regularnie w godzinach popołudniowych problemy z sygnałem. Dobrze że zatrzymałem stary internet od Netii jako zapasowy, bo inaczej bym się pogrzebał, a tak lecę dalej na Netii 1/20 bo biznesowy od UPC po prostu nie działa tak, jak powinien.
Parametry łącza kiedy działa są ok 300/30
Cena jest bardzo ok bo 80 zł brutto
Ale obsługa klienta to 0 gwiazdek, bo mimo wysyłania wiadomości ZERO odpowiedzi. Za to ostatnio dzwonił sprzedawca naciągając mnie na szybszy internet na bardziej stabilnym łączu. Bezczelność.
WadyPrzerwy w ciągu dnia roboczego. Brak odpowiedzi na reklamacje.
MiejscowośćGdańsk, Strzyża
~Rys / 2019-08-19 18:59
Ocena: 1.50 / 5
Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC!
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~trippy / 2019-08-19 12:17
Ocena: 1.25 / 5
Prędkość internetu cały czas poniżej umówionej, przerwy w dostawie internetu nawet 2-3 razy w tygodniu na dobrych kilka godzin, operatorzy jak zwykle nie widzą u siebie problemu z łączem. Cena jakimś cudem cały czas wzrasta, a z nią ciągle spada jakoś oferowanej usługi.
Wadyprędkość niższa niż w umowie, ciągłe i nagłe przerwy w dostawie internetu
MiejscowośćKowary
~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji
Zaletybrak
Wadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakiet
MiejscowośćKraków
~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
Ocena: 1.75 / 5
Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
MiejscowośćWarszawa
~GOSIA / 2019-08-16 17:25
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
MiejscowośćPiotrków
~sfrustorwany klient / 2019-08-16 12:40
Ocena: 1.75 / 5
Internet niestabilny, ciągle się psuje, brak stabilności, prędkości poniżej deklarowanych, fatalny kontakt z obsługą techniczną... od 3 dni nie mam internetu i nie mogę się skontaktować. Bardzo bardzo odradzam tego operatora. Jakość usług poniżej wszelkiej krytyki!
Odradzam, nie otrzymasz prędkości neta za którą płacisz, kupujesz 140 programów ale podwójnych np. TVN i TVNHD, pod koniec umowy zaproponowano technika, który wszystko sprawdzi jeszcze raz, przyszedł nic nie zrobił a teraz w fakturze dopisano 50 zł za usługę technika więcej-szok. Konsultant proponując przedłużenie umowy zaproponował dodatkowo 2 programy HBO i "odświeżenie" prędkości hahaha ale nie chciał obietnicy zawrzeć pisemnie i przesłać na e-maila. MANIPULACJA DALEKO NIEUCZCIWA
MiejscowośćOpole
~Elena / 2019-08-15 10:30
Ocena: 1.50 / 5
Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!
ZaletyBrak
WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
MiejscowośćWarszawa
~Tranceok / 2019-08-14 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Miałem 150mb (wirtualnych)
Realnie było 50-60mb, i nie było to stabilnie
Zadzwonił Pan do mojej żony i powiedział że podłączają jakiś kabel i będzie szybszy internet. Zamiast 150 będzie 300. Żona nie chciała. Jakimś cudem automatycznie została nam aktualizowane te 300, zobaczyliśmy ze mamy 300 tylko po tym jak przyszła faktura do opłacenia, droższa niż płaciliśmy wcześnie i do tego jeszcze doliczyli koszt podłączenia 30 zł.
Sprawdziłem internet, pokazuje tę nie stabilne 25-60 mb
Dobrze ze mam bez limitu internet w telefonie;)
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
MiejscowośćGdańsk
~klient / 2019-08-12 12:47
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie.
Zaletybrak
Wadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktu
MiejscowośćWarszawa
~Karolina / 2019-08-11 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC !
~Ja / 2019-08-10 10:07
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Dzisiaj rano, bez uprzedzenia, odcieli nas od kablowki na caly weekend bo musza wymienic dekoder na nowszy model... juz w poniedzialek. Dostepu do nagranych filmow tez brak, przepadaja razem z dekoderem. Zachowanie godne PRL frontem do klienta. Obciach.
MiejscowośćWarszawa
~Robert / 2019-08-09 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam po pierwsze nic nie można załatwić w punktach stacjonarnych no chyba że chce sie zwiększyć abonament wtedy obsługa jest bardzo miła a jeśli chcesz złożyć reklamacje to najchetniej by klienta pogonili gdzie pieprz rośnie. Gdy dzwonią by zaproponować niby promocje co innego mówią a zupełnie co innego okazuje sie na rachunku mianowicie chodzi o HBO miało byc na próbę na 3 miesiące okazało sie że jest na 12 i trzeba płacić. Internet w miare ale często padają rutery. Tylko czekam aż umowa sie skończy i nigdy wiecej upc i wam też nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
MiejscowośćGdynia
~KW / 2019-08-07 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Masakrycznie wysoka cena, a internet nie działa średnio 24h w każdym tygodniu