Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
    ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
    WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GOSIA / 2019-08-16 17:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
    WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
    MiejscowośćPiotrków
  • ~sfrustorwany klient / 2019-08-16 12:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet niestabilny, ciągle się psuje, brak stabilności, prędkości poniżej deklarowanych, fatalny kontakt z obsługą techniczną... od 3 dni nie mam internetu i nie mogę się skontaktować. Bardzo bardzo odradzam tego operatora. Jakość usług poniżej wszelkiej krytyki!
    Zaletyna papierze
    Wadyj.w.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~centrum korygowania wad słuchu "ACUSTIC / 2019-08-16 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, nie otrzymasz prędkości neta za którą płacisz, kupujesz 140 programów ale podwójnych np. TVN i TVNHD, pod koniec umowy zaproponowano technika, który wszystko sprawdzi jeszcze raz, przyszedł nic nie zrobił a teraz w fakturze dopisano 50 zł za usługę technika więcej-szok. Konsultant proponując przedłużenie umowy zaproponował dodatkowo 2 programy HBO i "odświeżenie" prędkości hahaha ale nie chciał obietnicy zawrzeć pisemnie i przesłać na e-maila. MANIPULACJA DALEKO NIEUCZCIWA
    MiejscowośćOpole
  • ~Elena / 2019-08-15 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tranceok / 2019-08-14 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem 150mb (wirtualnych)
    Realnie było 50-60mb, i nie było to stabilnie

    Zadzwonił Pan do mojej żony i powiedział że podłączają jakiś kabel i będzie szybszy internet. Zamiast 150 będzie 300. Żona nie chciała. Jakimś cudem automatycznie została nam aktualizowane te 300, zobaczyliśmy ze mamy 300 tylko po tym jak przyszła faktura do opłacenia, droższa niż płaciliśmy wcześnie i do tego jeszcze doliczyli koszt podłączenia 30 zł.

    Sprawdziłem internet, pokazuje tę nie stabilne 25-60 mb

    Dobrze ze mam bez limitu internet w telefonie;)

    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~klient / 2019-08-12 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz założyć to są mili a potem dodatkowe opłaty na fakturze których nie można wyjaśnić bo nie odbierają telefonów na infolinii. 2 godziny słuchałem ich muzyczki na czekanie.
    Zaletybrak
    Wadydodatkowe opłaty i brak możliwości kontaktu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolina / 2019-08-11 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klienta nie istnieje, za każdym razem ktoś kto odbiera telefon podaje inne informacje, rezygnacja z usług jest wręcz niemożliwa, i nawet jak już nie ma nikogo, kto mógłby korzystać z usług w danym miejscu koszty są nadal naliczane, ponieważ jakiś orzeł w biurze nie potrafi przetworzyć zgłoszenia o rezygnacji, Coś okropnego!! Nie polecam!! Trzeba szukać innych rozwiązań, te są już przereklamowane. Użytkowniku! Jeśli prędzej czy później nie chcesz borykać się z beznadziejną niekompetencją - szukaj innego rozwiązania niż UPC !
  • ~Ja / 2019-08-10 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dzisiaj rano, bez uprzedzenia, odcieli nas od kablowki na caly weekend bo musza wymienic dekoder na nowszy model... juz w poniedzialek. Dostepu do nagranych filmow tez brak, przepadaja razem z dekoderem. Zachowanie godne PRL frontem do klienta. Obciach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Robert / 2019-08-09 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam po pierwsze nic nie można załatwić w punktach stacjonarnych no chyba że chce sie zwiększyć abonament wtedy obsługa jest bardzo miła a jeśli chcesz złożyć reklamacje to najchetniej by klienta pogonili gdzie pieprz rośnie. Gdy dzwonią by zaproponować niby promocje co innego mówią a zupełnie co innego okazuje sie na rachunku mianowicie chodzi o HBO miało byc na próbę na 3 miesiące okazało sie że jest na 12 i trzeba płacić. Internet w miare ale często padają rutery. Tylko czekam aż umowa sie skończy i nigdy wiecej upc i wam też nie polecam.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~NiePolecam / 2019-08-08 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przez podpisaniem umowy pracownicy UPC poinformowali mnie ze na moim przyszlym miejscu zamieszkania bedzie mozna przeniesc umowe (podalem adres), niestety pozniej okazalo sie ze nie bylo takiej mozliwosci i nikt nie wiedzial zarowno na infolini jak i w sklepach stacjonarnych kiedy Internet bedzie dostepny, musialem miec Internet wiec zmienilem operatora i UPC naliczyli kare za rozwiazanie umowy, trzymajcie sie z dala od tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników, nie dbanie o klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~KW / 2019-08-07 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakrycznie wysoka cena, a internet nie działa średnio 24h w każdym tygodniu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wiktoria / 2019-08-07 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można uzyskać żadnej informacji telefonicznie. Dzwonię od trzech godzin do salonu w Opolu i cały czas słyszę że konsultanci zajęci i trzeba dzwonić na infolinię. Dwa razy dzisiaj dzwoniłam na infolinię i zaspany Pan przełączył mnie na inny numer gdzie odsłuchalam przerażającej muzyki i rozłączyło mnie. To samo z czatem. Od trzech godzin konsultanci na czacie są cały czas zajęci. Szok!!!
    MiejscowośćOpole
  • ~Wkurzony / 2019-08-07 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    YouTube nie działa już drugi miesiąc reklamacji nie chcą przyjąć bo YouTube jest za darmo niby internet przerywa cały czas bardzo słaby telewizja non stop usterki ostatnio była usterka niby nie miałem 3dni telewizji internetu telefonu i za to dostałem 5zl reklamacji za 3 dni bez niczego a place 130mc porażka oby zbanktutowali
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
  • ~12345678910 / 2019-08-06 22:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Zrywa łacze kilka razy w ciągu dnia. Sam internet działa bardzo wolno. Obsługa klienta nie widzi problemu. Technicy to już szkoda pisać. Nigdy więcej UPC.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adrian7382 / 2019-08-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet słaby raz pobierało mi grę 7godzin ...dziś wywaliło mi go 4 razy nie działał dobre 2 h za każdym razem cały czas pisało "połączono ,brak internetu " jest tak co kilka dni internet jest wolny ,słaby ,i podatny na rozłączenia NIE POLECAM GO już lepiej pogadać z sąsiadem i podłączyć się pod jego internet niż płacić za tak niską jakość internetu
    ZaletyNiema wogóle
    WadyPołączenie słabe
    Internet słaby
    Rozłączenia kilka razy dziennie
    Wszystko słabe
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~abc / 2019-08-05 22:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnie miesiące to ciągłe resety rootera i nie wiele dające wizyty serwisantów. Porażka.
    Wadyjakość usługi
    MiejscowośćW-wa Ursus.
  • ~MMM / 2019-08-05 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Często zrywa internet, strasznie niestabilny, jeżeli Chcesz zgłosić problem zawsze próbują cię naciągnąć na "szybszą" ofertę zamiast pomóc oczywiście przyśpieszenie nic nie daje... Sam dałem się namówić.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny, często nie działa, obsługa zawsze nadciąga na przyspieszenie internetu zamiast rozwiązac problem
  • ~Marcin / 2019-08-01 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak, w cenie jest niby horizon go ale jak chcę coś obejrzeć to jest tak okrojony ze kląć można na nich. Napis "kanał nożna obejrzeć tylko UPC" się pojawia. Czyli meczu Lechii nie zobaczyłem a płacę ponad 200 m-c bo mi światłowód doprowadzili do chaty. NO MORE UPC bo są haczyki.
    MiejscowośćWrocław
  • ~PAWEŁ SEO / 2019-08-01 19:22
    Ocena: 1.25 / 5
    @UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZaczęło się od montera alkoholika... a teraz reklamacje na poziomie żenującym
    MiejscowośćPruszków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017