Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ktos / 2019-09-01 21:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze gówno z jakim miałem styczność zaczyna się nowy miesiąc razem z tym raz jakieś problemy raz jakieś konserwacje po prostu masakra szybkość internetu tak samo sfałszowana na umowie inna a w rzeczywistości inna
    ZaletyNic
    WadyZa dużo by wymieniać
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Paweł / 2019-08-31 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lari / 2019-08-30 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet bardzo czesto przerywa, zwlaszcza wieczorami. Nowy router, zglaszajac problem przez 2 dni dziala a.potem znowu to samo...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę

    Warszawa Wola
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
  • ~UPCŚCIERWO / 2019-08-30 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w żadnym stopniu internetu od UPC. Nigdy w życiu się nie spotkałem się z tak złym, ułomnym i słabym usługodawcą.
    ZaletyBRAK
    Wady- Obsługa z mniej niż 5IQ, strzelam, że nawet gimnazjum nieskończone większość tam ma
    - Internet przez WiFi (Obiecywali zasięg w całym domu, spk zasięg jest tylko w połowie 1 pokoju, w tym samym pokoju z 10m od routera jest już 1 kreska zasięgu a w reszcie pokoi to już nie wspomnę brak totalnie)
    - Jeżeli jest awaria w jakimś mieście naprawiają ją czasami miesiąc
    - Trzeba czekać czasami parę godzin na ich infolini
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Szumixx. / 2019-08-29 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny internet do grania w gry, prędkościami nie oszukują.
    Zaletypraktycznie niezawodny, pełny profesjonalizm, nie ma problemów
    Wadybrak
    MiejscowośćKielce
  • ~Dariusz / 2019-08-28 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    I jeszcze jedno...Przedstawiciel próbował "obniżyć" mi cenę "doskonałej promocji" i powiedział, że to wszystko, co może zrobić, już więcej obniżyć naprawdę się nie da.
    Za trzy godziny, gdy ponownie dzwonił i gdy ostatecznie powiedziałem stanowczo, że nie, dziękuję, nagle dało się jeszcze obniżyć ( oczywiście i tak byłby to abonament podwyższony ).
    Nie wiem, kto go szkolił i czy w ogóle go szkolił, ale ja z takimi osobami - cwaniaczkami - nie współpracuję.
    Zaletyjak napisałem poniżej: żadnych zalet
    WadyJak napisałem poniżej - mnóstwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2019-08-28 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!!
    ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.
    WadyCałe mnóstwo:
    - przerwy w dostawie internetu
    - zanikanie sygnału internetu
    - zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
    - podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
    - lekceważenie reklamacji klienta
    - totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
    - brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej oferty
    MiejscowośćKraków
  • ~Kostek / 2019-08-28 12:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. UPC nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera.
    Zaletynie jestem zadowolony
    Wadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczorem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
    Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
    Zdecydowanie nie polecam :)
    ZaletyBRAK
    WadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Petlona / 2019-08-25 13:47
    Ocena: 2.25 / 5
    jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
    Zaletyw miarę ceny co do prędkości
    Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~jb / 2019-08-24 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    kicha jakich mało, jak muszę mieć stabilne połączeniue to ciągne z telefonu - inna sieć , obsługa katastrofa , internet rwie uniemożliwiając kożystanie
    Zaletynie ma
    Wadyrwie strasznie , przesył danych to 1/4 zawartego w umowie co uniemozliwia obejżenie filmu nie mówiąc o peracy, obsługa wciska kit
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Tomasz / 2019-08-21 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna, na prostą odpowiedz dotyczącą możliwości rozwiązania umowy czekałem 30 dni, zostało to wykonane specjalnie z uwagi na to bym musiał zapłacić za kolejne miesiące korzystania z ich usług.

    Korzystałem z UPC 6 lat, może się często nie psuło ale podejście do klienta i obsługi jest kary godne !
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ksenon / 2019-08-20 18:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Od kilku lat klient niestety od 4-5 miesięcy po wymianie routera na nowy non stop tracę pakiety i po prostu internet przerywa 2x od tamtej sytuacji wzywałem kogoś do naprawy tego jednak ciągle przychodził "fachowiec" i po prostu wymieniał router na nowy co w ogóle nie pomogło teraz od tygodnia proszę się ich żeby coś z tym zrobili bo płacę za internet do którego nie mam dostepu jednak nikt nie odpowiada na wiadomości
    MiejscowośćMikołów
  • ~Strzyżanka / 2019-08-20 16:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam usługę dla biznesu.Internet przerwya. Nie ma możliwości prowadzenia szkoleń online czy telekonferencji, bo regularnie w godzinach popołudniowych problemy z sygnałem. Dobrze że zatrzymałem stary internet od Netii jako zapasowy, bo inaczej bym się pogrzebał, a tak lecę dalej na Netii 1/20 bo biznesowy od UPC po prostu nie działa tak, jak powinien.
    Parametry łącza kiedy działa są ok 300/30
    Cena jest bardzo ok bo 80 zł brutto
    Ale obsługa klienta to 0 gwiazdek, bo mimo wysyłania wiadomości ZERO odpowiedzi. Za to ostatnio dzwonił sprzedawca naciągając mnie na szybszy internet na bardziej stabilnym łączu. Bezczelność.
    WadyPrzerwy w ciągu dnia roboczego. Brak odpowiedzi na reklamacje.
    MiejscowośćGdańsk, Strzyża
  • ~Rys / 2019-08-19 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC!
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~trippy / 2019-08-19 12:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Prędkość internetu cały czas poniżej umówionej, przerwy w dostawie internetu nawet 2-3 razy w tygodniu na dobrych kilka godzin, operatorzy jak zwykle nie widzą u siebie problemu z łączem. Cena jakimś cudem cały czas wzrasta, a z nią ciągle spada jakoś oferowanej usługi.
    Wadyprędkość niższa niż w umowie, ciągłe i nagłe przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćKowary
  • ~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji
    Zaletybrak
    Wadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakiet
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2019-08-17 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Byłem długo z UPC. Ale od dnia 01/09/2019 UPC wypowiada mi umowę. Dlaczego? Bo tak. Miałem łącze 500 MB/s ale realnie było 210-390 a czasem 90MB/s!. Więc słałem reklamacje. UPC przysyłało tzw. specjalistów którzy orzekali -kabel na korytarzu walnięty. Kabel w "peszlu" długość 5m. Dla ludzi od UPC temat nie do zrobienia przez dwa lata! Jedna z odpowiedzi - nie da rady wymienić kabla jeśli jest prowadzony pod kątem 90 stopni. Gratulacje,bo zawsze kable idą w linii prostej a domy są tylko długie lub okrągłe! UPC może tylko walnąć na ścianie kabel w eleganckim korycie!, bo taki ma standard. To nie wchodzi w grę, gdyż w latach 90-tych były już wszelkie koryta na ścianach i wielkim nakładem sił i środków "Wspólnota Mieszkaniowa" schowała to w ściany w peszle. Koszt remontu klatek 700 tyś zł. I jeśli ktoś myśli że ludzie znowu się zgodzą na KORYTA na ścianach to jest w błędzie. Ale nie UPC, ono ma taką technologię i zawsze tak robią i jak się nie podoba to my uciekamy czyli WYPOWIADAMY umowę bo nam za trudno. Problem jednak leży w innym miejscu.UPC na taki montaż przysyła jednego (1) człowieka z firmy zewnętrznej który ma płacone 140 czy 160 zł za montaż. On przybywa miejsce z jednym wkrętakiem i kawałkiem kabla i zaczyna od: a ma pan jakiś taborecik lub drabinkę"? A ja muszę mieć czy on ma mieć? Do tego przeciąganie w "peszlu" w jedna osobę to koszmar każdego technika. Wniosek? Telefonik do centrali- brak możliwości technicznej wykonania usługi! Prosto,szybko i na temat. I już można biec do następnego łatwiejszego zlecenia! I tym sposobem po kilku takich genialnych podejściach do wymiany kabla UPC robi bilans zysków i strat i wychodzi mu że taniej jest się mnie pozbyć. To jest właśnie profesjonalizm wielkich "korpo". Dobrze że mam gdzie się udać gdyż na mojej nieruchomości jest jeszcze Orange i Vectra. Troszkę szkoda tych lat bo lubię stabilizację a muszę szukać innych rozwiązać gdyż wielka profesjonalna firma nie daje rady wymienić 5 m kabla w peszlu!
    ZaletyJeśli chodzi o moje miejsce zamieszkania,mało awarii.Miałem szczęście.
    WadyByło miło ale do czasu. Napotkali problem i polegli na rozwiązywaniu jak amatorzy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~GOSIA / 2019-08-16 17:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
    WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
    MiejscowośćPiotrków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4452
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4592
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016