MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
strona 97 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~wolak / 2019-06-09 11:56
Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie. -
-
~Xxx / 2018-06-14 22:45
Lipa. Nie ma miesiąca aby internet nie padł na 1 lub 2 dni. -
~xyz / 2018-11-24 23:10
Jakość świadczonych usług jak i sprzętu pozostawia wiele do życzenia.
Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.
Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.
Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.
Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.ZaletybrakWadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klientaMiejscowośćKatowice -
~ZART / 2021-11-04 02:03
Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!! ZaletyBrak?!WadyCh..grajstwo?!MiejscowośćWarszawa -
~Zbyszek / 2016-08-21 13:29
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie mogę się doczekać końca umowy. Dzień w dzień od 2 miesięcy ping skacze 10-500 nie zależnie od pogody. Dzwoni się do tych ### i się słyszy już naprawiamy. Jeden dzień normy a za chwilę znów się zaczyna. -
~zephyr / 2013-02-20 18:49
Witam. Od ponad roku mam UPC trzy w jednym (telefon, internet, telewizja), piszę tą opinię po to by OSTRZEC WSZYSTKICH, przed tą firmą! Na początku, przez cztery miesiące, wszystko działało super, prędkość 25mb, telewizja i telefon, po pół roku zaczął internet zwalniać, zrywać połączenie, nie można było przejrzeć internetu, dzwonić z tel, jedynie tylko telewizja działała. Postanowiłem zadzwonić do service'u, pan z bok stwierdził że są problemy z parametrach mojego łącza (widać że pan przeszedł kurs NLP, manipulacji) i umówił na wizytę technika. Technik przyjechał, naprawił, ale na 5 godzin, później to samo. Przez dłużysz czas nie miałem czasu nawet tam zadzwonić, w końcu po trzech miesiącach dzwonię znowu, to samo pan z service stwierdził i umówił technika, wziąłem urlop na tego technika, technik przyjechał, naprawiał i naprawiał, biegał w kółko i sprawdzał, wymienił modem, strasznie był przerażony! (TAK JAKBY TA AWARIA PRZEWYŻSZAŁA JEGO WIEDZĘ, wyczułem to bo jestem architektem oprogramowania), ale naprawił na 30 minut do dziś dnia ma łącze, które raz na 2 godziny musi się zerwać na 30min, przy dobrym humorze, chyba samego UPC (BYWA GORZEJ, NAPRAWDĘ) :) Przy okazji jak nie działa net to i nie działa telefon.
DZWONIĆ MI SIĘ JUŻ TAM NIE CHCE, NIE CHCE CZASU MARNOWAĆ NA TECHNIKA I TO CAŁE UPC!!!!
Czekam na październik 2013, bo wtedy kończy się moja umowa i z 30 dniowym wyprzedzeniem składam KLAROWNĄ REZYGNACJĘ!!!
Nawet teraz jak piszę tą opinię to zerwało mi łącze ;)
PS na fakturach też oszukują, na samym początku przypisali mi 100 pln za wizytę montera, którego u mnie nie było :) i którego nie zamawiałem :) nawet to Service'u nie dzwoniłem, a przypomnę że na początku wszystko działało super :) PARANOJA!!!!
Zastanawiam się czy UPC nie podać do sądu!!! muszę to skonsultować z prawnikiem!!!
Proszę zauważyć że jak państwo dzwonicie do upc, związku z awarią to każdy servisant mówi to samo! oni są przygotowani na spławienie i mydlenie oczu klientom.
Krótko pisząc ODRADZAM UPC, CZYSTY MARKETING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam, strzeżcie się UPC!Zaletyzaletą upc są same WADY!!!WadyService, jakość usług, ciągłe awarie, oszustwa na fakturach!,ponad rok -
~zgrab52 / 2012-05-30 21:20
Firma holenderska nastawiona na zysk, która szykanuje swoich techników i pracowników biura obsługi klientów. ZaletybrakWadyduża awaryjność jak na obecne czasy. -
~Ziobro / 2021-11-29 12:17
Najgorsza obsługa klienta jaką sobie można tylko wyobrazić. Gówno, a nie firma ZaletyBRAKMiejscowośćWarszawa -
-
~zjdrk / 2022-04-12 09:24
Awaria przynajmniej raz w miesiącu. Konsultanci nie potrafią sprawdzić czy w danej lokalizacji jest awaria. Wszystko co mówią, to żeby zrobić factory reser routera. Śmiech. MiejscowośćWarszawa -
~zusoi / 2023-03-24 14:42
Od dwóch tygodni nie mam internetu oraz tv co dzień dzwonię na infolinię i nic z tym nie robią dzisiaj zadzwoniłem i do działu reklamacji złożyłem rezygnację z umowy na podstawie tego że UPC nie wywiązuje się z umowy. to pan który przyjmował zgłoszenie powiedział że wciąż wiąże mnie umowa i poniosę z tego tytułu koszta to jest przecież jakiś śmieszne. UPC nie wywiązuje się z umowy a ja mam ponosić z tego koszta jak chcę zrezygnować. Nikomu nie polecam UPC i będę każdemu mówił jakie mają podejście do klienta i odradzał. ZaletybrakWadybrak internetu i zero wsparcia w tej sprawieMiejscowośćŁagiewniki -
~Zzxx / 2018-08-05 22:12
Powiem krótko,awarie internetu każdego dnia nawet spokojnie się nie da nic na internecie zrobic bo i tak cos się rozłączy w ciągu 30 min MiejscowośćWarszawa -
~ 4621456 / 2021-06-12 17:44
Klent upc
4621456. Najgorszy syf na swiecie. Od dwoch miesiecy mam dekoder 4k i nie ma dnia zeby nie bylo kilka czy kilkanascie razy dziennie awarii.Wtym dziadostwie nie mozna rozwiazac umowy w punkcie stacjonarnym.Trzeba wysylac pismo z miesiecznym wyprzedzeniem do Katowic.Pare lat temu CANAL+ malo nie odlecial z polskiego rynku dzieki opiniom internautow Doprowadzmy swoimi opiniami do tego samego. Na pochybel im.ZaletyBRAKWadyBrak zalet.MiejscowośćBolesławiec -
~ Kris UPCŚmieć / 2024-02-19 17:56
Wyłączyli internet bo zapomniałem zapłacić 2fv ok 250pln ;) działąłem z tą firemką kilka lat teraz zamiatam śmieci i rozwiązuję wszystkie umowy z Playem także bo są powiązani ;), śmieszne bo prowadzę firmę i nikt jeszcze mnie tak nie potraktował. Jak Kuba Bogu..., generalnie UCIEKAĆ !!!!!!!!!!!!!
-
~... / 2016-01-14 11:33
Całkowicie odradzam podpisywanie z tą firmą jakichkolwiek umów.
Regularnie co miesiąc nie działa internet, a jeśli już działa - jego prędkość można porównać do tempa żółwia.
Bardzo nieprzyjemna obsługa, co faktura to jest jakieś nieporozumienie - żeby wyjaśnić to z kimkolwiek, trzeba się liczyć z 30 minutowym oczekiwaniem na jakiekolwiek połączenie.ZaletyBrakWadyPraktycznie wszystko - od jakości do obsługi5 -
~... / 2021-10-28 18:11
od 4 tygodni mam internet 1gb i jest tylko w jednym pokoju reszta tak jakby Niechciał działać beznadzieja ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~***... ***** / 2021-04-20 17:04
Dałem się naciągnąć na kolejną umowę. Stanowczo odradzam UPC. Brak poszanowanie dla klienta. Ciągle awarie. Monter brak słów jakiś zapocony i zasmarkany mlodziak w dobie Covid-a. Obsługa kiepska. Dałbym - (minus) 5 gwiazdek. Upc się popsuło. Rezygnacja brak możliwości. Informuje że każda awarie należy zgłaszać i zadać odliczenia od abonamentu !!!!!!! Ludzie macie do tego prawo o czym nie informuje obsługa klienta.!!!!!!! Nigdy więcej upc. ZaletyŻadnych zaletWadyBez prowokacji... Miejsca za mało by napisaćMiejscowośćGryfino -
-
~***** UPC / 2023-05-24 09:04
Piszę ku przestrodze. Uważajcie jak rezygnujecie z ich usług. Zgodnie z umową odesłałam do tych ...wszelkie sprzęty typu dekoder, router, kable itd. Było to w styczniu, a gnoje teraz twierdzą, że im routera nie odesłałam. Brak mi słów. Cała ta firma jak i ich internet są do dupy. Zaletyhahahaha żadneWadycałe mnóstwo -
~*****UPC / 2022-04-05 22:46
Powinni dopisać w ofercie "nawet do 5000ms pingu 24/7"
Jak działa obsługa klienta:
No ogólenie wasz sprzęt jest sprawny więc go nie wymienimy, ale możemy go wymienić jak podpiszecie nową umowę (droższa)
nie polecamMiejscowośćGdańsk -
~111 / 2015-02-10 13:40
Codziennie przez dłuższy czas prędkość spada do 0. Nie można swobodnie korzystać z internetu. Nie wiem za co płacę. Powinni do tego dopłacać. Zalety-WadyCAŁOŚĆ -
~123jshdbxj / 2019-03-02 21:05
Technicy nie chcą przyjechać, bo nie chce im się podłączyć drugiego kabla i przeprowadzić go z klatki, przy czym idioci z infolinii ciągle dzwonią i umwaiaja nowych mówiąc, że da się to zrobić. MiejscowośćKraków
strona 97 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »