Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tosia / 2020-04-17 11:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Rozwiązanie umowy z tym „dostawcą” to istny dramat. Kiedy podpisywaliśmy dokumenty zapytaliśmy się, co w przypadku przeprowadzki i rozwiązaniu umowy, konsultant powiedział, ze nie ma z tym problemu. Jak się okazało jest dokładnie odwrotnie. Jeśli chodzi o sam internet to działał bez szału. I tak podpisałam internet z telefonu, upc zacinało się niemiłosiernie. Jedyny plus to cena do czasu próby wypowiedzenia umowy. Naliczają jakieś kosmiczne kary. Tak wiec nie dajmy się nabierać na te ich „promocje”.
    ZaletyCena przed odstąpieniem od umowy
    WadyProces odstąpienia od umowy
    Konsultanci i ich fałszywe informacje
    Prędkość internetu
    MiejscowośćKrakow
  • ~trippy / 2019-08-19 12:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Prędkość internetu cały czas poniżej umówionej, przerwy w dostawie internetu nawet 2-3 razy w tygodniu na dobrych kilka godzin, operatorzy jak zwykle nie widzą u siebie problemu z łączem. Cena jakimś cudem cały czas wzrasta, a z nią ciągle spada jakoś oferowanej usługi.
    Wadyprędkość niższa niż w umowie, ciągłe i nagłe przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćKowary
  • ~ttttt / 2019-09-15 18:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam nie polecam tych o szustów i kłamcow przy pod pisanie umowy konsultant przez pół godziny chciał dać mi do umowy telefon stacjonarny którego niemam było mówiono jemu że potrzebuję tylko sam internet ten skurwy syn powiedział dobrze będę sam internet i tutaj ja widzę na faktuze że ten kretyn dał jeszcze mi w umowie telefon i anty wirus kturyj trzeba sciengnyc z neta zadzwoniła do konsultanta gzie powiedziała jak jest na co usłyszała że to jest muj problem że mam płacić 79 złotych a nie 59 tak jak było mowieno przez konsultanta wcześniej i jedno oni mogą tylko odlączyc ten anty wirus a telefon nie bo to jest promocja taka jest .To są kłamcy i oszust nie polecam ich plus nonstom internet zacinasie .
    Miejscowośćzabki
  • ~Tutejszy / 2017-10-13 21:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety u tego operatora dzieją się cuda. Ostatnio pomimo opłaconego rachunku zostałem odłączony na 4 dni. Kontaktowałem się z CC nie chciano umówić mi wizyty technika powołując się na rzekome prace w mojej okolicy. Dopiero za trzecim połączeniem konsultant umówił serwis. Technik skontaktował się ze mną w dniu umówionego serwisu i poinformował że usługi już powinny działać podłączył mnie ponownie. Na pytanie o powód odłączenie technik nie był w stanie mi odpowiedzieć i sugerował złożenie reklamacji. Osobiście nie polecam wyboru tego operatora. Poczekam do końca zobowiązania i rozejrzę się na rynku bo ofert nie brakuje.
  • ~una / 2024-01-10 12:20
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to zwykłe oszustwo. Zrywanie połączenia następuje po kilka razy dziennie. Dobrze sobie zdają z tego sprawę bo pchają się do wszystkich nowowybudowanych bloków, często będąc jedynym dostawcą i w ten sposób są w stanie naciągnąć każdy blok przynajmniej na dwuletnią umowę. Najlepsze są połączenia na temsach gdzie od razu wiadomo kto ma UPC bo co chwilę go zrywa. Ja mam lekcje niemieckiego online gdzie są 3 osoby na Teamsach i nie jest możliwe ich przeprowadzanie bo co chwilę wywala prowadzącą albo uczestników.
    Bieżcie internet mobilny z jakiejś sieci, jak Wam nie doprowadzili nic do bloku oprócz UPC, bo będzie działał 10 razy lepiej.
    ZaletyDostępność
    WadyNiska jakość usług, wielokrotne przerwy w dostawie w ciągu dnia, utrudniony kontakt z infolinią
    MiejscowośćGdańsk
  • ~upc / 2020-03-19 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    nie polecam nikomu, ujemny download, wahania pingu
  • ~UPC to dno / 2019-12-16 11:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet jest słaby mimo że mam 1 GB na sekundę. Ciągle zawieszanie się internetu. Ciągły jego brak , spowodowany awariami których jest po prostu za dużo.
    ZaletyNie ma zalet
    Wady- Ciągłe awarie internetu
    - Internet nie działa jak powinien chociaż zapewniają że jest to najlepszy internet
    - ciągle internet wyłącza się (w urządzeniach typu komputer , laptop , telefon)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik / 2018-08-31 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Odradzam współpracę z UPC, są duże kary o których nie informują przy podpisaniu umowy. Uważajcie na tą firmę!

    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych warunków
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~V / 2023-02-06 22:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje promocje – nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować żeby obniżyć rachunek, infacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze tel. bardzo się starała. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie ... Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem. historia smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa nie ma potrzeby wizyty technika. wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny – jest-nie ma . zainstalowany sprzęt - nie obsługuje 1000 mb na która mam umowę. każdy ma prawo wyboru ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~veleno / 2017-10-20 19:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to jakaś porażka, przekręcają co mogą, próbują ignorować wiadomości by tylko wyciągnąć więcej pieniędzy. Całkowity brak profesjonalizmu!
    Jeśli chodzi o sprzęt to ciągle ma zakłócenia, co najmniej kilka razy dziennie internet się zawiesza, nigdy nie osiąga prędkości za którą się płaci - na kablu i przy najnowszej karcie sieciowej osiąga się 50% prędkości. Oczywiście odpowiedź firmy to ZAKUPIENIE nowego routera, mimo, że ten był nowy rok temu. Poza tym słyszę tylko, że oni nie widzą zakłóceń z ich strony. Jak tylko skończy się umowa to uciekam od nich jak najdalej się da.
    Stałych klientów doi się jak da, dając o wiele gorsze warunki niż nowym.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa klienta - nieprzeszkolona, nieprofesjonalna, niepomocna.
    3 lata, 120zł
  • ~Walbrzyszanka / 2014-11-29 22:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Wykupiłam 60Mb internet,mam odbiór 2,45,a wysyłanie 0,91. Dzwonie to każą mi yłączać modem,albo wysyłają e-maila ,żebym sobie po kanałach poszukała,piszę maile na ich stronie,zero odzewu,a net jak się mulił tak dalej się muli.Za to wiedzą jak i gdzie wysłac fakture i monit za zwłokę,ale za co mam płacić?! Jak zainstalowac i umowę podpisać to 24 h,a jak problem to nikogo to nie interesuje.
    ZaletySzybki montaż
    WadySłaba prędkość i brak pomocy ze strony operatora.
    Ponad 1 rok,za 60zzł
  • ~Weronika / 2020-12-28 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Na obecną chwilę UPC to jakaś kpina. Nie dość że pani sprzedająca okłamała mnie w związku ceną instalacji to na dodatek termin instalacji światłowodu był przekładany. Gdy doszło do instalacji nie została ona wykonana ze względu na wadliwy modem/router ewentualnie problem ze sterownikami. Instalacja była przeprowadzona 21 grudnia bez rezultatu. Inżynierowie od tego czasu nie odzywali się w celu umówienia kolejnej wizyty. Routera jak i karty SIM nie posiadam gdyż wzięli że sobą w celu zdania ich. Na mojej stronie UPC dane karty jak i modemu są wpisane mimo tego iż nie jestem ich posiadaczem ( mówię tu o numerach seryjnych). Dzień po nieudanej instalacji dostała maila do z mogę teraz cieszyć się z internetu. Którego nie posiadam . Ze względu na to iż umowę z poprzednim dostawca zerwałam nim mam ją tylko do końca grudnia - jeżeli nic się nie zmieni w tym temacie zostanę bez neta. Kontakt przez czat niemożliwy a przez telefon bardzo długi czas oczekiwania.
    ZaletyBrak jak narazie
    WadySame wady
    MiejscowośćMałyszyn dolny
  • ~Wiktor / 2018-09-04 11:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Notoryczne przerwy w dostępie do internetu, Trwające nawet tydzień. Zupełny brak zaangażowania ze strony operatora. Nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
    Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
    Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.
    ZaletyNie
    WadyTak bardzo czesto
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Wojtek / 2020-02-24 13:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z UPC to jest jakaś kpina, internet jest nie stabilny i słaby, nikt z UPC nie umie naprawić błędów z routerem, nie polecam i ostrzegam, żeby trzymać się od UPC z daleka
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Wojtek / 2021-12-28 12:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~wolak / 2019-06-09 11:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Przed rokiem wymieniono mi modem Thomsona na rzekomo nowoczesnego Connect Boxa. I zaczęły się problemy z permanentnym zrywaniem połączenia z internetem. Po kilka razy dziennie, przerwy trwają od kilku do kilkunastu minut. A dwa tygodnie w maarcu br. takie problemy występowały kilka kilkanaście razy w ciągu godziny, uniemożliwiając praktycznie korzystanie z internetu. Technicy z UPC w mniej lub bardziej aroganckiej wmawiają mi, że wina leży w instalacji w mieszkaniu i sugerują rozwiązanie wymagające kucia i wiercenia ścian. Żaden nie wpadł na pomysł wypróbowania nowego modelu Connect Boxa. Na moje prośby, by przywrócić starego Thomsona odpowiedzią jest, że nie ma ich w magazynie.
    MiejscowośćWarszawa, dzielnica Wola
  • ~Xxx / 2018-06-14 22:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Lipa. Nie ma miesiąca aby internet nie padł na 1 lub 2 dni.
  • ~xyz / 2018-11-24 23:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jakość świadczonych usług jak i sprzętu pozostawia wiele do życzenia.
    Rodzice są klientami tej firmy od samego początku istnienia, a mimo to traktowani są gorzej od tych nowych.
    Sam wcześniej nie miałem opcji wykupienia usług upc (brak dostępu w mojej lokalizacji), ale zastanawiałem się nad wykupieniem usługi internetu po zmianie miejsca zamieszkania.
    Jednak widząc wciąż nie zmieniające się podejście do klienta na przykładzie rodziców cieszę się, że nie podjąłem tej decyzji.

    Każda wizyta instalatora czy też "technika", to obcowanie z gburowatym, wykonującym na odwal i z łaską swoją pracę pracownikiem upc. Instalatorzy przychodzący wykonać swoje obowiązki, za każdym razem byli nieprzygotowani, niedoinformowani (prawdopodobnie przez centrale), oraz z ogólnym nastawieniem - czego w ogóle Pan/pani ode mnie chce.

    Ostatnia rozmowa z biurem obsługi utwierdziła mnie tylko w przekonaniu jak UPC dba o swoich klientów. Zawsze byłem w stanie zrozumieć, że osoby pracujące na linii muszą często męczyć się z różnym typem ludzi oraz awarie nie są zależne od nich (tak więc nie ma co wylewać na nich swoich złości). Jednak chamskie oraz protekcjonalne podejście do klienta jest nie do zaakceptowania. Konsultant nie dał nawet dokończyć opisu problemu, przerywając opis po raz n-ty recytowaną regułką. Ponadto okazując zniecierpliwienie długim procesem restartowania ich sprzętu (co już jest chyba smutnym żartem), a na koniec rozłączając się i nie oddzwaniając.

    Mam wrażenie, że firma utrzymuje się w dużej mierze na starszym pokoleniu klientów, które woli przeboleć znaczną liczbę awarii oraz mizerną jakość obsługi niż zmieniać dostawcę usług.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, usługi, karygodna obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016