Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henryk Sandomierski / 2019-04-09 21:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Żadnych pozytywów. W moim miejscu zamieszkania nie miałem wyboru, musiałem korzystać z tej sieci. Codziennie po kilka razy tracilem Internet LATAMI. Rozmowy telefoniczne beznadziejne - od razu straszył mnie zapłata 50pln za "serwis" gdyby było z mojej winy. Grzebania mi w skrzynce co 2 tygodnie, wymieniano routery co miesiąc, ale nie było czasu by wymienić uszkodzone kable na trasie...

    Wieczny brak pomysłu na usunięcie "awarii", a w między czasie 5 krotnie musiałem się stawiać na policję z powodu przekrętów w Internecie z mojego IP, z którymi nie miałem nic wspólnego. To ciekawe. Ja nie mogłem korzystać ze swojego opłaconego Internetu, ale złodzieje w tym samym czasie mogli z niego robić przekręty...

    NIE POLECAM!
    WadyWszystko
    MiejscowośćTychy
  • ~Hubert S. / 2018-05-26 23:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Krótko mówiąc.
    Umowa 250mb koszktuje 11 zł mniej niż 500mb ale w przeciwieństwie do 500mb jest stała wartość pobierania i wysyłu
    Krótki opis:
    250mb/s:
    Download - 180-220mb/s
    Upload - 25mb/s
    Ping(ms) - 20
    ZaletyBrak zalet, same wady.
    Nie kupujcie tego syfu ta umowa to zwykłe oszustwo.
    WadyCałę upc to jedna wielka wada
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Igor / 2023-07-10 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczny internet zacina cały czas mimo że na infolinii mówią że po ich stronie nie ma żadnych problemów. Wymieniali router 3 razy na nowy nic nie pomaga. Oczywiste kłamstwa wiedzą, że mają problemy z siecią i mają to w dupie
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOZLIWE CHYBA:
    KŁAMSTWA
    URYWA ZASIĘG
    W UMOWIE 600MB/S A CZĘSTO JEST MNIEJ NIŻ 100
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Infinitum / 2019-04-12 13:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropna obskuga. Odstapilem od umowy z 2 miesacy temu. Otrzymalem rozkiczenie za 2 miseaca, chociaz w dziale obslugi klienta pan ktory pryjal moja decyzje, powiedzial ze na reygnacje jest podany 1 miesac za ktory musze zaplacic. Po otrzymaniu faktury zadzwonilem do obslugi klienta na co pani powiedzala ze dzil obslugi klienta w ogole tym nie zajmuje( chodzi o lokal) i niestety musze zaplacic za 2 miesace. Nie polecam
    ZaletySzybki internet
    WadyOkropna obsluga
    MiejscowośćWarszawa
  • ~inq / 2016-11-09 22:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedno podstawowe słowo: ŻENADA

    Dostarczam klientom Internet, jestem providerem i korzystam z usług UPC. Płacę miesięcznie (a przynajmniej powinienem płacić, ale wstrzymałem się z opłatami z uwagi na niewywiązywanie się przez UPC z umowy) 240 zł za prędkość (dzieloną następnie na moich klientów) 180/120 MPBS.
    Co ciekawe, na początku została mi sprzedana usługa 220/180, która, jak się okazało wkrótce NIE JEST przez nich świadczona, a w okresie do zmiany umowy dostarczano mi usługę o łącznej prędkości poniżej nawet 180/120. Na marginesie, działanie sprzedawcy było CELOWE, co wynika z polityki UPC, którą można nazwać po prostu wyłudzaniem pieniędzy i doprowadzaniem do niekorzystnego rozporządzania swoim mieniem lub też wprowadzaniem kontrahenta w błąd. Zwał, jak zwał, rozważam drogę sądową.
    Obecnie świadczona przeze mnie usługa na skutek działań srUPC do 2 godzin dziennie w godzinach wieczornych osiąga do 20/10 MBPS (dzielone następnie na moich klientów), przez co klienci (oraz ja) są pozbawieni jakiegokolwiek praktycznego dostępu do Internetu.
    Niewykwalifikowani konsultanci wykazujący skrajną niewiedzę i lekceważenie poinformowali mnie (okłamując z premedytacją), iż sieć wymaga modernizacji, co nastąpi do końca października. Teraz ma to nastąpić do końca listopada. Ale prawdopodobnie nie nastąpi ŻADNA modernizacja, a pieniążki spływają. Chyba że ktoś ma dostatecznie dużo oleju w głowie i nie płaci im, gdyż nie wywiązują się z umowy.
    ZaletyŻadne.
    WadyJak w opinii, wprowadzanie klienta w błąd i sprzedaż usługi, której UPC nie świadczy. Niewywiązywanie się z umowy. Okłamywanie na temat planów rozwiązania problemu.
  • ~irko / 2013-10-03 12:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Zmieniłem umowę na szybszy internet-miała być prędkość 60mb a mam na przewodzie ~ 35mb, na wifi ~ 18mb.Przez telefon próbują mi pomóc ale nic z tego nie wychodzi, wizyta technika w domu będzie mnie kosztowała 50 zł.Mój sprzęt spełnia warunki techniczne na 60mb.
    ZaletyDużo obiecują przed podpisaniem umowy
    WadyWyciąganie pieniędzy z kieszeni klienta
    Kosztował za drogo - dałem się omamić
  • ~iRoompel / 2024-03-24 15:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Jezeli checsz mieć internet który działa jak na papierze to tu odbijesz sie od ściany. Pobieranie czegokolwiek stabilnie przez zewnętrzne serwisy jest cudem, skoki pobierania to normalność. Opóźnienia mimo niskiej ilości urządzeń w sieci zdarzają się notorycznie. Opcje routera to jakiś żart i nawet nie można ustawić przekierowania portów, tylko trzeba PRÓBOWAĆ się dodzwonić do centrali by mogli ci włączyć taką możliwość zdalnie. Dodam że korzystam z internetu po kablu sieciowym. Jednym słowem nie polecam, chyba że ktoś lubi jak go przelewa wkurwienie
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~iWONA / 2019-09-18 21:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy dostawca netu w Warszawie, z roku na rok coraz gorzej, tyle osob juz zrezygnowalo,ze zabrali klientom mozliwosc skladania wypowiedzenia w ich oddziałąch czy przez ich panel obslugi klienta- jedyna opcja to list polecony. -PORAZKA !!!!!
    WadyfATALNA OBSLUGA PLUS FATALNIE NISKA JAKOSC PRZEPLYWU - NIE DA SIE OBEJRZEC FILMU PO GODZ. 20 - ZENADA!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~J.C. / 2022-11-22 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Stara instalacja w budynku wielorodzinnym.przerwy w dostawie internetu i tv,mimo wielokrotnych wizyt technika żadnej poprawy .Więc czeka mnie rezygnacja i szukanie innego operatora.
    ZaletyŻadnych
    WadyInstalacja rozprowadzona kablem antenowym blisko 10 lat temu jeszcze przez poprzednich operatorów
    MiejscowośćRawicz
  • ~ja / 2017-09-23 10:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Notoryczne problemy z Internetem ponad pol roku przepychanki pomiędzy serwisem abonenckim a liniowym. Jak już internet ogarneli to zaczęły się problemy z ich najlepszym dekoderem
    ZaletyDla samotnych dobra opcja często trzeba się kontaktować z nimi.
    Wady0 stabilnosci serwis często nie przychodzi w umówionym terminie
    1,5 roku
  • ~JA / 2018-11-29 00:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo zły internet nie mogę oglądać youtube !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćWarzawa
  • ~Ja / 2023-07-28 13:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Cały czas awarie. Jak przedstawiać droższą ofertę chcą to potrafią po 5 razy dziennie dzwonić, a jak ich usługi nie działają, to nikt telefonu nie odbierze, odrzucają połączenia, czy blokują numer po zbyt dużej próbie kontaktu. Niepoważna firma
    ZaletyŻadne
    WadyAwaryjnosc
    Słaba obsługa klienta
    Ceny
  • ~Jacek / 2017-05-17 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Intetnet nie działa i mają to w dupie, od kilku dni inteynet działa godzinę lub dwie i znowu problem.Na module świeci się dolna lampka, środkowa, a oni twierdzą że wszystko w rejonie działa...
    Czas przenieść się do orange, albo vectry...
    ZaletyTv działa
    Wadynotoryczny brak intetnetu
  • ~Jan / 2023-08-07 19:27
    Ocena: 1.25 / 5
    nie ma prawdziwego swiatlowodu nic nie dziala …………………………:
    ZaletyNie ma zalet
    WadyLaguje dekoder I do dupy internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2016-04-07 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet w całej Polsce wiecznie się traci ciągle o tej samej godzinie odpowiedzi z serwera 300ms+ trwa to jakieś 20 minut po czym jest normalnie PRZEZ CHWILE. Router wymieniany już 4 razy w ciągu 2 miesięcy ponieważ wadliwy. Pora zmienić internet bo to jest po prostu Kur.wa porażka
    WadyCAŁOŚĆ TO WADA
  • ~Janusz / 2021-10-31 10:09
    Ocena: 1.25 / 5
    W umowie 20 Mb/s. W rzeczywistości 0,2 Mb/s. Hotline to groteska. Rozmowa z konsultantem to jak gra w pomidor
    ZaletyPytanie o zalety usług UPC to jakby
    WadyMożna określić jednym zdaniem: Szkoda, że UPC istnieje.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Janusz / 2021-11-24 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od chwili podpisania nowej umowy na internet o prędkości 750 MB/s i telewizji z dekoderem 4K rozpoczął się horror z internetem i odbiorem programów telewizyjnych. Mimo kilku wizyt serwisantów średnia prędkość internetu wynosi zaledwie 200 - 300 MB/s , a telewizor co jakiś czas się "buforuje". Od wieczornych godzin piątkowych do późnych godzin nocnych w niedzielę trudno zrozumieć treść oglądanych programów ze względu na "buforowanie" się telewizora.
    Poprzednio miałem dekoder Horizon i prędkość internetu 300 MB/s z których byłem bardzo zadowolony.
    MiejscowośćKielce
  • ~jebator upc / 2023-08-29 21:18
    Ocena: 1.25 / 5
    z 300mb/s jest stale 7 caly dzien a ping 4razy wiekszy, nie dziala csgo i inne gry od valve czego nie da sie naprawic i jest to blad z strony upc, zajebisty internet
    Zaletynie ma
    Wadynie dzialaja gry + pogorszyl sie internet
    MiejscowośćSzczecin
  • ~jebator upc / 2023-08-29 21:18
    Ocena: 1.25 / 5
    z 300mb/s jest stale 7 caly dzien a ping 4razy wiekszy, nie dziala csgo i inne gry od valve czego nie da sie naprawic i jest to blad z strony upc, zajebisty internet
    Zaletynie ma
    Wadynie dzialaja gry + pogorszyl sie internet
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jerzy / 2022-10-12 11:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest to kolejna próba reklamacji usługi. Tym razem dotyczy prędkości Internetu. 10. 10. br miałem konieczność uczestniczenia w spotkaniu (ważnym) online, jednak nie mogłem pomimo wielu prób się połączyć. Po upływie planowanego czasu spotkania sprawdziłem prędkość mojego Internetu - okazało się " 0 " Mb/s. po kilku godzinach ponownie sprawdziłem prędkość i wyszło 18Mb/s - umowę mam na do 300Mb/s za co płacę. Postanowiłem interweniować w UPC. po kilku próbach uzyskałem połączenie z "botem" który nie potrafił zrozumieć mojego problemu. Po połączeniu się w końcu z Doradcą przedstawiłem swój problem. Uzyskałem informację, że za 15 minut będzie OK. Po 2 godzinach sprawdziłem prędkość, wyszło 99 Mb/s, a gdzie umowne 300. W tak zwanym między czasie otrzymałem SMS-a z UPC abym ocenił kontakt z nimi. Opisałem jak wyżej i nie mam żadnej reakcji z Ich strony.
    Natomiast odnoście Telewizji dostarczanej przez UPC to mógłbym już mały artykuł napisać, o kontaktach z nimi, jakości usług, wieloma kłamstwami ze strony UPC. Boję się zerwać umowę, czekam tylko na jej zakończenie.
    Zalety- " 0 "
    WadySame wady nic pozytywnego
    MiejscowośćZielona Góra, LUBUSKIE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016