Pani Agnieszko jeżeli podpisała pani umowę poza lokalem dostawcy usług to przysługuje Pani 14 dni na rezygnację bez ponoszenia żadnych kosztów. Ja załatwiałem i nadal załatwiam wszystkie kwestie z jednym dobrym przedstawicielem i polecam z nim kontakt w warszawie 530 044 733
Zaletyświetna jakość usług
Wadycena
ponad rok
~MJL / 2018-11-19 15:11
Ocena: 4.50 / 5
Mam nadzieję, że UPC w końcu poprawi dostępność internetu i kablówki w Kołobrzegu.
WadyPrzede wszystkim brak możliwości zamontowania usługi na ulicy Wielkopolskiej, gdzie budynki są nowe.
MiejscowośćKołobrzeg
~Padre / 2017-04-25 20:01
Ocena: 4.50 / 5
Przerabiałem już orange netie i nie ma nic lepszego niż UPC. Mam internet 250MB i zero ściemy tyle jest. gorsza sprawa że sprzęt do usługi to nie jest najwyższa półka. Gry z neta instalują się szybciej niż z płyty. POLECAM
Zaletytransfer zgodny z umową
Wadysprzęt
~Patryk / 2022-01-04 21:15
Ocena: 4.50 / 5
Jestem serwisantem i 99% waszych "wolnych internetów " to wina waszych sprzetow ...zawsze jak jadę do was na serwis i podłączam swój prywatny komputer to jest wszystko ok ????
MiejscowośćWarszawa
~Paweł / 2019-03-29 16:05
Ocena: 4.50 / 5
Korzystam już chyba z 20 lat i nigdy mnie nie zawiódł
Zaletyniezawodność
Wadymoże to że najtaniej wychodzi w pakiecie
MiejscowośćKatowice
~Piotr / 2021-06-28 21:45
Ocena: 4.50 / 5
w porządku sieć, choć błędów i czasowych przerw, głównie w nocy, ustrzec się nie udaje. Jak na stacjonarny - z tych co znam - powyżej średniej. 8,5 / 10
Miejscowośćwrocław
~Rafał / 2025-02-23 10:07
Ocena: 4.50 / 5
Jedna z najlepszych sieci obecnie PLAY nigdy nie miałem z nimi problemów, rzetelni i uczciwi. Kilka lat temu kiedy już UPC przeszła do PLAY miałem ciekawe zdarzenie a mianowicie, a miałem jeszcze telefon na kartę i nie mogłem się do mojej mamy po prostu odrzucało połączenie i zadzwoniłem do operatora i powiedziałem o tym przypadku powiedzieli mi, że z ich strony jest wszystko ok, ale mimo to w ramach rekompensaty wylali na konto 25 zł.
Kolejne zdarzenie jest związane z internetem , a mianowicie miałem umowę na kwotę 650 zł ale fakturę dostałem o 100 zł więcej i złożyłem reklamacje i oni powiedzieli mi, że albo zostaje przy starej kwocie, albo będę płacił o 100 zł więcej i w ramach błędu z ich strony wyślą mi w ramach rekompensaty na moje konto 450 zł oczywiście zgodziłem się. Ktoś może powie, że to jest drogo, ale za uczciwość się płaci. Ale w tej kwocie mam wszystko TV internet telefon i darmowe rozmowy do wszystkich sieci i smssy i mmsy na terenie kraju.
Zaletyuczciwość miła obsługa, zawsze można z nimi szybko się połączyć.
WadySą tylko trzy wady a mianowicie, są pakiety telewizyjne nie można usunąć jednego kanały tylko trzeba zrezygnować z całego pakietu. A druga wada to jest tak, że obsługa jest czynna tylko do godziny 23. Natomiast trzecia wada jest taka, że nie można przesunąć terminu płatności o kilka dni do przodu czy do tyłu.
MiejscowośćBytom
~Reason / 2016-02-08 17:13
Ocena: 4.50 / 5
Zakupiłem internet w grudniu 2015 roku, 120Mb na umowie bezterminowej. Jestem bardzo zadowolony, ping w grach jest zadowalający (13 pingu na polskim serwerze CS:GO), prędkość internetu nie spadła na speedtestach poniżej 115Mb i 9,5Mb uploadu. Nie rozumiem wszystkich opinii negatywnych na tej stronie - bierze się to prawdopodobnie z braku pojęcia o sprzęcie sieciowym i komputerowym. Inną kwestią jest obsługa w UPC... Nie jest tragicznie, ale często oddziały tam nie wiedzą o swoich uprawnieniach co może rodzić problemy. Na razie wszystko jest załatwione i nie było problemów - trzeba było tylko wykonywać kilka telefonów i e-maili.
Generalnie internet - jak to internet, działa. Na umowie 250mb/s, przy połączeniu bezprzewodowym, dwie ściany od modemu Connectbox - ok. 200mb/s (po wifi!) i ping na poziomie ok. 30ms
Pobieranie wszystkiego szybkie (np. z Origin, Steam) leci nawet ok. 20mb/s jeśli serwer pozwala
Pingi bywają różne, w grach zależnie od serwerów średnio od 20-60, natomiast raczej rzadko zdarza się wyższy (ale się zdarza, więc idealnie nie jest)
Awarię od kiedy korzystam miałem 2x (w ciągu roku, trwały maks 1 dzień)
kontakt z infolinią... no ciężko się dodzwonić, ale chyba na żadną infolinię nie dodzwoniłem się w życiu szybko, więc to chyba standard?
Zaletystabilne połączenie
Wadydługie połączenie z infolinią
MiejscowośćSzczecin
~siemson / 2019-10-18 12:33
Ocena: 4.50 / 5
bloodtrail
Zaletyprędkość
MiejscowośćLublin
~Stan / 2020-07-08 10:49
Ocena: 4.50 / 5
Dobrej jakości decoder, odbiór TV oraz internetu bez problemów. W razie problemów - szybka i sprawna pomoc konsultantów. Polecam.
Zaletyprodukty dobrej jakości
Wadycena usług
MiejscowośćLublin
~Staszek / 2022-10-20 18:54
Ocena: 4.50 / 5
W razie konieczności serwisant przychodzi do domu nawet w niedzielę. Awarie są sporadyczne, zwykle pomaga reset dekodera lub modemu. Testy prędkości potwierdzają dotrzymywania warunków umowy. Niestety starzy abonenci nie mają szans na takie promocje jak nowi klienci. Ogólnie jestem zadowolony.
ZaletyJakość serwisu, dotrzymywanie parametrów.
WadyBrak bonifikat w abonamencie za staż dla długoletnich klientów.
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Stefan / 2011-07-09 02:55
Ocena: 4.50 / 5
Poprzednio napisałem opinię o UPC, w której żaliłem się na brak trzech kont pocztowych po 100MB każde i długotrwałe oczekiwanie na usunięcie tej usterki. Dziś Firma UPC sprawiła się na medal i już mam długo oczekiwane 3 konta za co Firmie i jej Pracownikom dziękuję. Cóż, każdemu może się zdarzyć mała wpadka ale mimo to twierdzę i zawsze twierdziłem, że UPC jest najlepszą Firmą w Polsce i gwarantuje usługi na najwyższym poziomie. Stefan Nagórski Warszawa
ZaletyTV OK, Internet OK, Telefon OK, obsługa nadzwyczaj uprzejma i miła OK!
3 lata
~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
Ocena: 4.50 / 5
Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.
Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
MiejscowośćWarszawa
~Szymon / 2021-12-22 13:48
Ocena: 4.50 / 5
Internet działa dobrze. Niestety nie są to typowe usługi światłowodowe, a jedynie kablówka. Dla kogoś, kto chciałby wycisnąć trochę więcej, kłopotliwe może okazać się urządzenie dostępowe i konieczność dzwonienia do ich konsultanta z każdą sprawą (zmieńcie mi... ). Ot choćby przekierowanie portów nie działa bez rozmowy z konsultantem...
ZaletyCena, można kupić w pakiecie z TV co jest dość opłacalne
Wadymożliwości modemu, IPv6 nie działa, można wybrać jedynie IPv6 lub IPv4 i wtedy ewentualnie mieć przekierowanie portów na modemie...
MiejscowośćSosnowiec
~Szymon / 2022-07-21 18:51
Ocena: 4.50 / 5
No niestety nowi klienci mają fajne oferty ale jako stały klient nie masz ŻADNYCH benefitów, wiec poza przystepnymi cenami i 98% niezawodności nie moge powiedzieć wiecej dobrych rzeczy
MiejscowośćWrocław
~Śruba / 2018-06-08 09:18
Ocena: 4.50 / 5
Klientem UPC jestem od 3,5 roku.
Obecnie posiadam internet 120mb/s i jestem zadowolony, przez 3,5 roku tylko raz miałem przerwę w dostawie internetu bodajże 2dni o której zostałem uprzedzony. Ogólnie jeśli chodzi o internet to działa bez zarzutów, śmiga szybko, stabilne łącze, wi-fi mam w całym mieszkaniu, pingi w grach sieciowych niski. Jeśli miał bym się do czegoś przyczepić to do konsultantów, którzy mnie strasznie irytują tym że ciągle chcą mi wcisnąć jakieś usługi lub dekoder horizon, i nie dociera do takiego że nie chce. Ogólnie rzecz biorąc, internet bym polecił, obsługę klienta bym nie polecił. Pozdrawiam.
ZaletySzybkość łączą, stabilność, brak przerw w dostawie internetu, dobry zasięg wi-fi
WadyNamolni konsultanci.
MiejscowośćPiekary Śląskie
~tank75 / 2009-04-11 08:03
Ocena: 4.50 / 5
Szybki i niezawodny, troche drętwa obsługa klienta, na technika musze czekać tydzień.
~user lublin / 2010-03-08 15:18
Ocena: 4.50 / 5
Używam rok czasu, prędkość nominalna 10 MB, zmierzona 10 MB down, 1 MB up, pingi 20 - 50. Bezawaryjnie, nie licząc połowy dnia kiedy była duża awaria i potem przez kilka dni net ślimaczył. Cena spora - 90 zł, ale warto.
Zaletywysoka jakość i bezawaryjność
Wadycena
rok
~VonZaj / 2012-06-10 22:08
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam internet od TP (neostrada) 1 mb/s do tego mam telefon którego nie używam i płacę 122 zł na miesiąc. Czy możecie mi zaprezentować wady i zalety tej usługi? tzn. to radiówka czy na kablu, trzeba mieć do tego telefon czy nie itd.