MiejscowośćWARSZAWA
strona 89 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Moloko / 2020-02-04 23:47Ocena: 1.00 / 5
Internet z UPC to koszmar. Nie ma, nie działa, zrywa połączenie. -
-
~KAZDAN63 / 2020-02-04 23:41Ocena: 4.00 / 5
UPC 500/30 Mb/s
Należy posiadać certyfikowany przewód RJ-45 (CAT6A), komputer nie może "zajmować się sam sobą" (CPU 0~1% podczas wyświetlania PULPITU), a we właściwościach karty sieciowej należy wyłączyć wszystkie "oszczędności" (Zaawansowane - np. Energy Efficient Ethernet itp.), oraz jej wyłączanie w celu oszczędzania energii (Zarządzanie energią). Ja w tych sprawach zrobiłem wszystko co było możliwe, żeby karta INTEL I218-V miała maksymalną wydajność w każdym czasie.
https://photos.app.goo.gl/2e2xjBZybsSkjaBSA
Jak widać sieć nie jest odporna na obciążenia jakie występują w godzinach wieczornych, a zwłaszcza w niedzielę i sobotę. Spadek prędkości pobierania dochodzi do 15% i jest to dużo. Na uwadze należy również mieć to, że obie aplikacje mierząc prędkość łącza internetowego stosują przelicznik 1000, a nie 1024 !!! Widać, że zmierzona prędkość mojego łącza internetowego to ok.: 430/29,7 Mb/s (liczonego jako 1000), a prawdziwa (liczona jako 1024) wynosi: 410/28 Mb/s (51,5/3,5 MB/s - 1 GB odpowiednio w ciągu 20 s oraz 4 min i 50 s). Czy to jest atrakcyjna oferta za 60 zł/mies. ? Myślę, że jeszcze jest do przyjęcia. Atrakcyjną ofertą za 60 zł/mies. byłoby 600/150 Mb/s, PING: 5-9 ms i spadkiem prędkości nie większym niż 5%. W budynku w którym mieszkam są "wszyscy święci" polskiego internetu (6) z łączami światłowodowymi więc po 24 mies. mam "pole manewru" gdyby prędkość pobierania wieczorem zaczęła jeszcze bardziej spadać.
P.S.
W ciągu dwóch lat miałem dwie awarie dwóch modemów COMPAL CH7465LG (w dniach roboczych) i obydwa zostały wymienione w ciągu 4 godzin (10:00 - 14:00).
Temat WI-FI i uzyskiwane prędkości to "osobne zagadnienie".
"Nie jest ważne jak się zaczyna, ważne jest jak się kończy !"
Aplikacja PRO SPEED TEST korzysta z serwera UPC w LUBLINIE - 140 km. W raportach maniakalnie i bezpodstawnie twierdzi, że używam takiego czegoś co się nazywa: "WINDOWS DEFENDER" które to coś ja będąc "zdrowym na ciele i umyśle" usunąłem własnymi "rencami" z pomocą SLAX-a (ominięcie problemu uprawnień do plików) fizycznie z dysku na którym zainstalowany jest W7 oraz jego Rejestru. Ja "wierzę" w to co mam w głowie i lustrzaną kopię zapasową system na zewnętrznym nośniku nigdy nie podłączanym do uruchomionego WINDOWS-a) !? Od UPC z tego typu "darmozjadów i zamulaczy" też nie korzystam !!!ZaletyNa tle konkurencji to całkiem nieźle.Wady1. Długie włącznie się modemu do sieci.
2. Niski upload (DOCSIS 3.0).
3. Brak USBPRINT.
4. Konstrukcja modemu praktycznie uniemożliwiająca powieszenie go na ścianie.MiejscowośćRZESZÓW -
~ewa / 2020-02-04 15:56Ocena: 4.75 / 5
Jestem z UPC juz ok 6 lat raz była awaria /z winy dewelopera kopara przecieła kabel/ i chyba krotka przerwa jakies poł godziny
Jestem zadowolony PolecamZaletysame superlatywy oby dalejWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2020-02-03 18:32Ocena: 1.00 / 5
Czekam aż zakończy się umowa. Zerwanie to kara ponad 3 tys. Kanały TV powtarzające się, praktycznie każdy. Nawet likwidują kanały nie informujac a cena- no cóż. Za prad co drugi miesiąc place 130 zł im to samo co miesiąc. Badziew i wodorosty. Jak ktoś lubi być oszukiwany to polecam skorzystać z ich usług. ZaletyZadneWadyOgromMiejscowośćZabrze -
~Drakula / 2020-02-02 16:19Ocena: 1.00 / 5
Internet działa jak działa w telewizji zabierają kanały bez powiadomienia do tego podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta przy rozwiązaniu umowy kolejny problem nie można rozwiązać umowy w salonie nie można rozwiązać przez telefon jedyne wyjście to wysłać rezygnację przez formularz kontaktowy na stronie UPC który działa raz na jakiś czas jak trafisz w ten jedyny dzień w miesiącu to rozwiążesz umowę. Podsumowując w oddziale mówią jedno na infolinii mówią drugie na stronie piszą trzecie więc radziłbym Wybrać inną firmę. ZaletyBrakWadyWad jest tyle że nie zmieszczą się w tym okienku.MiejscowośćGdańsk -
~delma / 2020-01-31 19:01Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja - technik zwyzywał mnie bo nie mogł poczekac 10 minut zanim wejde do mieszkania. I zostalem bez neta na weekend ZaletyBrakWadyChamstwo, arogancja i buta technikowMiejscowośćWarszawa -
~SZPUK / 2020-01-30 09:48Ocena: 1.75 / 5
Internet zawsze przestaje działać w najmniej odpowiednim momencie. Codziennie nie ma internetu na jakiś czas. Nie polecam. ZaletybrakWadybrak internetuMiejscowośćKraków -
~Poor Sko / 2020-01-27 10:57Ocena: 1.00 / 5
Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie UPC to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.WadyHorizon:
-duuuuże zużycie energii
-powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
-skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
-WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
-brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
-aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.MiejscowośćWarszawa -
-
~Kinroad / 2020-01-26 19:38Ocena: 1.00 / 5
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Płacisz a w weekend internetu brak . Zgłasza się a oni w dupie mają klientlta MiejscowośćWarszawa -
~galo / 2020-01-24 21:23Ocena: 1.00 / 5
Najgorzej działający internet na świecie. Piątek 21:00 pobieranie ? 1mb/ 500kb.. Brak słów. Zastanówcie się 5 razy. Telewizja to samo, ciągle coś przerywa, wciskają ludziom na siłe horizont, z którego nie da się korzystać. Nie polecam, sam będę rezygnował jak tylko skończy się umowa. ZaletybrakWadyInternet, telewizjaMiejscowośćSosnowiec -
~gp / 2020-01-24 08:28Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie unikać, oszukują przez telefon, przedłużają ciągle umowy o 24miesiace, dostajesz usługi, których nie zamówiłeś MiejscowośćWrocław -
~Kruldzunkli / 2020-01-23 21:13Ocena: 2.50 / 5
Gram sobie rankeda na samoners rift robi 2/0/1 ammumu w 5 minucie i nagle mój internet dostale padaczki i się wyłącza
I to się powtarza 3 razy częściejZaletyNie maWadyInternet przestaje działaćMiejscowośćWrocław -
~Karolina / 2020-01-23 11:16Ocena: 1.00 / 5
Ciągle mam niedoplate, doliczone mam do rachunku jakieś dziwne uslugi/pakiety które podobno mam zapisane w umowie. Nie polecam. Czekam tylko na koniec umowy I już nigdy nie zwiaze się z ta firma. ZaletyZeroWadyMasaMiejscowośćKrakow i Warszawa -
~Rafał / 2020-01-22 18:18Ocena: 2.75 / 5
UPC to fatalna firma, jak się chce od nich uwolnić to nie ma jak rozwiązać umowy. Na stronie formularz nie działa, na infolini mówią żeby iść do oddziału a w oddziale żeby pisać do centrali w Katowicach.
Jakaś prowizorka i celowe utrudnianie kontaktu. Fatalna obsługa , jak już coś sprzedadzą to później mają człowieka gdzieś.
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyj.wMiejscowośćWarszawa -
~Hans Kloss / 2020-01-22 17:43Ocena: 1.50 / 5
Niestabilne złącze, Koślawy, wadliwy router obsługa na poziomie Małp gdzie w zoo często za pomocą Banana z małpą bym się szybicej dogadał. Technicy roszczeniowi leniwi i probelamtyczni. Do tej pory Korzystałem z innego operatora i oprócz/również niestabilnego złącza ( zaznaczm o 80% mniej problemó niż w UPC) było ok.
Konsensus:
Przereklamowana firma gdzie dla mnie wychodzi marka Warszawa.Zaletynie maWadysporo -
~Emil / 2020-01-21 12:08Ocena: 1.00 / 5
Czekam na podłączenie 50 dni jestem osobą niepelnosprawna problem z widzeniem. Firma olewa ludzi niepełnosprawnych nie potrafią wykonać rysunku celem otrzymania zgody od administracji budynku to jest tragicZna firma czekam od 4 stycznia 2020 do dziś. Napisałem do gazet regionalnych i PZN okręg Dolnośląski oraz Głównej dyrekcji warszawa Polski Związek Niewidomych nie polecam Klient ZaletyOlewają nuepelnosorawnychWadyZlikwidować firmęMiejscowośćWałbrzych -
-
~Nilo / 2020-01-20 22:58Ocena: 1.00 / 5
Jestem zawiedzony internetem z upc. Najgorszy internet jaki moze byc. Dwa dni urywa internet przez co straciłem sporo pieniędzy ( pracuje w domu) Mam nadzieję ze ta siec upadnie. Następnej umowy nie przedłużam MiejscowośćBydgoszcz -
~Okuń / 2020-01-19 15:07Ocena: 3.25 / 5
Po wymianie ruteru na nowy model przez dwa miesiące w każdym tygodniu przeważnie mniej więcej 3 raz nie było internetu na okres jakiś 2 godzin, w trzecim miesiącu od czasu zamontowania nowego ruteru problem pojawiał się co tydzień i internetu nie było na jakieś 13 godzin, teraz prawie już po roku problem występuje 5 razy na miesiąc ZaletyJak działa to jest bardzo szybkiWadyTo chwilę są awarieMiejscowośćStarogard Gdański -
~Tomasz / 2020-01-17 12:35Ocena: 2.00 / 5
Posiadam UPC od dawna, od dawna mam problem z brakiem internetu - technicy przychodzą już po raz piąty, wymieniają dekodery ale problem nadal jest. Telewizja przerywa (piksele). Wsparcie technicznie to dno. Jakość najniższa. Nie przedłużę umowy na 100%. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWszystkoMiejscowośćTychy -
~UPCtoG / 2020-01-17 11:47Ocena: 1.75 / 5
Mam UPC 1GB/s. Predkosc DL jest dobra, UL nie zgodna z parametrami. Rozlacza sie kilkanascie razy dziennie, czasami na caly dzien, w ostatni czwartek, internet nie dzialal od 13:00 do 22:00...
Nie polecam, jak tylko skonczy sie umowa, zmieniam firme.ZaletyPozornie szybki internet, ale tylko w jedna stroneWadyPredkosc UL, stabilnosc, wsparcie techniczne, modem.MiejscowośćWarszawa
strona 89 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
