MiejscowośćWarszawa
strona 89 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Kinroad / 2020-01-26 19:38
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Płacisz a w weekend internetu brak . Zgłasza się a oni w dupie mają klientlta -
-
~galo / 2020-01-24 21:23
Najgorzej działający internet na świecie. Piątek 21:00 pobieranie ? 1mb/ 500kb.. Brak słów. Zastanówcie się 5 razy. Telewizja to samo, ciągle coś przerywa, wciskają ludziom na siłe horizont, z którego nie da się korzystać. Nie polecam, sam będę rezygnował jak tylko skończy się umowa. ZaletybrakWadyInternet, telewizjaMiejscowośćSosnowiec -
~gp / 2020-01-24 08:28
zdecydowanie unikać, oszukują przez telefon, przedłużają ciągle umowy o 24miesiace, dostajesz usługi, których nie zamówiłeś MiejscowośćWrocław -
~Kruldzunkli / 2020-01-23 21:13
Gram sobie rankeda na samoners rift robi 2/0/1 ammumu w 5 minucie i nagle mój internet dostale padaczki i się wyłącza
I to się powtarza 3 razy częściejZaletyNie maWadyInternet przestaje działaćMiejscowośćWrocław -
~Karolina / 2020-01-23 11:16
Ciągle mam niedoplate, doliczone mam do rachunku jakieś dziwne uslugi/pakiety które podobno mam zapisane w umowie. Nie polecam. Czekam tylko na koniec umowy I już nigdy nie zwiaze się z ta firma. ZaletyZeroWadyMasaMiejscowośćKrakow i Warszawa -
~Rafał / 2020-01-22 18:18
UPC to fatalna firma, jak się chce od nich uwolnić to nie ma jak rozwiązać umowy. Na stronie formularz nie działa, na infolini mówią żeby iść do oddziału a w oddziale żeby pisać do centrali w Katowicach.
Jakaś prowizorka i celowe utrudnianie kontaktu. Fatalna obsługa , jak już coś sprzedadzą to później mają człowieka gdzieś.
NIE POLECAM!ZaletybrakWadyj.wMiejscowośćWarszawa -
~Hans Kloss / 2020-01-22 17:43
Niestabilne złącze, Koślawy, wadliwy router obsługa na poziomie Małp gdzie w zoo często za pomocą Banana z małpą bym się szybicej dogadał. Technicy roszczeniowi leniwi i probelamtyczni. Do tej pory Korzystałem z innego operatora i oprócz/również niestabilnego złącza ( zaznaczm o 80% mniej problemó niż w UPC) było ok.
Konsensus:
Przereklamowana firma gdzie dla mnie wychodzi marka Warszawa.Zaletynie maWadysporo -
~Emil / 2020-01-21 12:08
Czekam na podłączenie 50 dni jestem osobą niepelnosprawna problem z widzeniem. Firma olewa ludzi niepełnosprawnych nie potrafią wykonać rysunku celem otrzymania zgody od administracji budynku to jest tragicZna firma czekam od 4 stycznia 2020 do dziś. Napisałem do gazet regionalnych i PZN okręg Dolnośląski oraz Głównej dyrekcji warszawa Polski Związek Niewidomych nie polecam Klient ZaletyOlewają nuepelnosorawnychWadyZlikwidować firmęMiejscowośćWałbrzych -
-
~Nilo / 2020-01-20 22:58
Jestem zawiedzony internetem z upc. Najgorszy internet jaki moze byc. Dwa dni urywa internet przez co straciłem sporo pieniędzy ( pracuje w domu) Mam nadzieję ze ta siec upadnie. Następnej umowy nie przedłużam MiejscowośćBydgoszcz -
~Okuń / 2020-01-19 15:07
Po wymianie ruteru na nowy model przez dwa miesiące w każdym tygodniu przeważnie mniej więcej 3 raz nie było internetu na okres jakiś 2 godzin, w trzecim miesiącu od czasu zamontowania nowego ruteru problem pojawiał się co tydzień i internetu nie było na jakieś 13 godzin, teraz prawie już po roku problem występuje 5 razy na miesiąc ZaletyJak działa to jest bardzo szybkiWadyTo chwilę są awarieMiejscowośćStarogard Gdański -
~Tomasz / 2020-01-17 12:35
Posiadam UPC od dawna, od dawna mam problem z brakiem internetu - technicy przychodzą już po raz piąty, wymieniają dekodery ale problem nadal jest. Telewizja przerywa (piksele). Wsparcie technicznie to dno. Jakość najniższa. Nie przedłużę umowy na 100%. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyWszystkoMiejscowośćTychy -
~UPCtoG / 2020-01-17 11:47
Mam UPC 1GB/s. Predkosc DL jest dobra, UL nie zgodna z parametrami. Rozlacza sie kilkanascie razy dziennie, czasami na caly dzien, w ostatni czwartek, internet nie dzialal od 13:00 do 22:00...
Nie polecam, jak tylko skonczy sie umowa, zmieniam firme.ZaletyPozornie szybki internet, ale tylko w jedna stroneWadyPredkosc UL, stabilnosc, wsparcie techniczne, modem.MiejscowośćWarszawa -
~Fur / 2020-01-16 09:27
Nie polecam, złodziei i cwaniaków. Życzę Wam żebyście padli ZaletyGruszkaWadyN/C -
~jszcz / 2020-01-15 19:44
Tragiczna jakość usługi w Warszawie. Brak Internetu przez 3 dni i brak możliwości skontaktowania się z biurem klienta. Nie odpowiadają na FB, nie odbierają telefonu. ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~Zel / 2020-01-15 17:50
Fatalna jakość usługi internet. Rozlacza co godzinę. Bok zamiast pomóc wtyka nowe uslugi. Omijać. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćWarszawa -
~upctosyf / 2020-01-14 11:45
0 stabilności, połączenie zrywa kiedy chce, omijać szerokim łukiem, syf jakich malo MiejscowośćKatowice -
-
~HATER_UPC_FUU / 2020-01-13 16:33
To jest Najgorsza sieć ze wszystkich dostępnych sieci, Codziennie wszystko się tnie i zacina, Jedną stronę muszę czasem resetować i odświeżać po 3 razy m żeby normalnie chodziła. Do tego cZasem zanim się połącze z internetem muszę 3 razy wyłączać i włączać moją sieć, a lagi w różnych grach online mam codziennie, a raz na tydizeń takie, że mnie wyrzuca z serwerów i grać nie mogę, a prędkość mojego internetu to 60 mb/s , a codziennie są momenty, w których mam 300-400 ping , tak się nie da już . ZaletyBrakWadyZacina się sieć, wyłącza się automatycznie, trzeba resetować router bardzo , bardzo często -
~Jestem wyjątkowo ważny, dlatego mówię b / 2020-01-13 09:02
Wszystko ok, tylko zblazowany, gwiazdorzący chłopiec siedzi dzisiaj w salonie na Bramie Portowej. Głaszcze się po swojej wypielęgnowanej brodzie jakby był kimś ważnym, a odpowiedzi udziela na zasadzie "dostąpił pan zaszczytu przychodząc tu". Był nawet zabawny w sumie. MiejscowośćSzczecin -
~Zawiedziona / 2020-01-09 17:43
Zainteresowania klientem, nie maja cierpliwosci
Do tłumaczenia a zatem sie rozłaczaja jak tylko klient powie ze sie zgadza ma przedłuzenie umowy.
Przerywaja rozmowe nie dajac dojsc do głosu klientowi., uwazaja sie za sprytne a klienta uwazaja za idiote.
10 minut po rozmowie za pozno aby sie wycofac z umowy gdyz zauwazyłam u konkurenci tansza oferte.
Przydało by sie dobre szkolenie z kultury obsługi bo dawno juz nie było chyba firmie.
Panuje tu chyba zasada łap klienta a jak juz złapiesz to masz go w dupie, nic nie musisz juz tlumaczyc., nie szuka reszte informacji w internecie. -
~BLUT / 2020-01-09 12:26
Kupiłem 500 w UPC . Po kablu działa wspaniale i osiagi sa max...inna sprawa to wi-fi -5G- totalna porażka . Ping w nowym xiaomi 2 m od routera ,dochodzi do 138 przesył aż 51!!! wysył o dziwo prawie 30 / tak jak podawali/. Na moja reklamacje routera centrum obsługi UPC wysyłało i odmawiało 2 razy technika informujac że".. w ich paragrafie nie wiem którym nie zapewniają jakiejkolwiek wartości wi-fi..."Przerzucanie na inne częstotliwości pomaga w granicach +20... MiejscowośćRuda Śląska
strona 89 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »