Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dalia / 2019-06-27 16:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet, który posiadam to do 300mb/s prędkość internetu rzeczywista wg speed testu to 16 max 24mb/s. Drukarka sieciowa nie działa od miesięcy. Obsługa klienta bardzo słaba. Obiecują obniżenie rachunku za internet (od lutego) do dziś (27.06.19) nic nie zrobiono, więc uznaje za kłamstwo ze strony obsługi i firmy. Po kolejnym kontakcie z obsługą techniczną, powiedziano mi że prędkość internetu, którą obiecują/oferują jest po kablu... Ludzie mamy XXI wiek i drukarki sieciowe, które wejść na kabel nie posiadają. Z obsługą techniczną nie ma co rozmawiać bo wmówią wam wszystko tylko po to abyście przedłużyli umowę. Oczywiście obiecanki bez jakiegokolwiek pokrycia. Wieczne kłamstwa i przesuwanie terminów na "poprawne działanie usług".
    WadyTak słabe wi-fi, że drukarki sieciowe nie działają.
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Damian / 2018-12-11 14:57
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC HORIZON Cena możliwa gdyby nie to że sami sobie naliczają dodatkowe płatności. Internet kompletnie do dupy nie raz są dni że wifi w ogóle nie działa jakby chciało ale nie mogło 240mb/s niby a w rzeczywistości max 20 nawet na kablu telewizja większość kanałów poblokowana nic tylko zerwać umowe
    WadyInternet wifi
    Internet na kablu
    Telewizja
    Cena
    MiejscowośćNysa
  • ~Dominik / 2017-06-06 13:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet po dwóch latach, przestał funkcjonować normalnie. Ciągłe spadki prędkości, zrywanie połączenia(3 km od centrum Wrocławia). Najgorsza jest jednak polityka firmy, która nie przewiduje zmiany abonamentu na niższy.
    Wadyobsługa klienta, prędkość i jakość połączenia
  • ~Dorota / 2016-05-13 21:57
    Ocena: 1.25 / 5
    O ile na internet nie mogę narzekać o tyle właśnie się wściekłam bo wyłączyli mi kanały na których mi zależało twierdząc, że nie mam tego w pakiecie! rzecz się zadziała po pół roku od podpisania umowy. Cena wyliczona była na podstawie pakietów tematyczne, które wybrałam i te programy tam były- oczywiście ani słowa, że część z nich będzie wyłączona. Wiedziałam tyle, że po mc skończy się HBO itd i ok z tym się zgadzałam. Teraz zostałam z rachunkiem 119 zł i w zasadzie został mi 1 kanał do oglądania. Reszta to smieci- regionalne kanały informacyjne, telezakupy mango itd itd. Wyłączyli TLC, TVN style, Polsat Romans, Crime, TVN 7, wszelkie Discovery, historyczne - słowem wszystkie najciekawsze pozycje, które w innych platformach wcale nie zawierają sie w pakietach ekstra... Kara za zerwanie umowy (18mc) 2300zł więc w zasadzie tyle co do końca umowy. Zajrze w papiery i jeśli nie było tam informacji o wyłączeniu kanałów (czytałam przed podpisaniem i raczej bym pamiętała) to ide do Rzecznika Praw Konsumenta. I wez tu człowieku płać kase za programy, których nie chcesz+ abomnament RTV... za co? Bo mam Tv? samochód też mam, i lodówkę i wiele innych rzeczy.
    Zaletyspoko internet (warszawa)
    Wadywyłączają programy, zostawiając śmieciowe kanały. koledze podłączali usługi ok 1 mc. awaryjny router- mi się zawiesza kilka razy w tygodniu
  • ~Dramat / 2024-01-17 17:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet w Krakowie okropnie się zacina, poprzedni dostawca (NETIA) nie miał takiego problemu. Stanowczo nie polecam.
    ZaletyCzasem jest internet
    WadyGłównie nie ma internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~epidemic / 2019-06-12 08:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, co chwilę jakieś problemy, nie ma internetu przez pół dnia, potem magicznie wraca i tak w kółko. Ciężko polecić coś takiego.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ewa / 2019-02-16 17:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Od wielu miesięcy mam problem z prawidłowo działającym internetem.Generalnie chodzi o prędkość,która jest u mnie na bardzo niskim poziomie.Wielokrotnie pisałam do dostawcy usług,jednak nic się nie zmieniło.Po kolejnej reklamacji odpuściłam....niedługo kończy się umowa,szukam operatora,który wywiązuje się z umowy.
    MiejscowośćKielce
  • ~ex-uzytkownik / 2019-07-29 15:08
    Ocena: 1.25 / 5
    najgorsza obsluga klienta, pomijajac kwestie dlugiego oczekiwania na linii, konsultanci z dzialu warunków umów są nieuprzejmi. Proces zmiany warunkow umowy w przypadku wygaśnięcia poprzedniej umowy jest nieprzejrzysty, przedstawiciele handlowi wciskaja produkt w taki sposob, ze człowiek jest nieświadomy, że "podpisuje" nową umowę tak naprawdę w trakcie rozmowy telefonicznej, a brak potwierdzenia zmian warunkow mailowo i sms-owo juz się nie liczy.
    z uwag technicznych - niestabilne polaczenie inetrnetu mimo "najlepszego" i najszybszego pakietu, co sprawia ogromne niedogodnosci w przypadku na przyklad platnosci online. Obsluga dzialu technicznego nie jest w stanie nic zrobic
    Wadyniestabilne polaczenie, dzial obslugi klienta
    MiejscowośćKrakow
  • ~firenn / 2020-03-23 15:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Superszybki o ile działa.
    Cały czas zacina, nie działa, traci połączenie. NIE POLECAM!
    ZaletySuperszybki
    WadyNie działa
    MiejscowośćKatowice
  • ~fiz / 2018-05-22 17:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie ma o czym mówic. Po Prostu nic nie działa. Internet - najniższe parametry, nie zalezy od tego ile płacisz!
    MiejscowośćWrocław
  • ~forma / 2012-08-19 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka. Kretacze na calej lini. Wciskaja uslugi na sile a potem twierdza ze sie ktos na nie zgadzal. Chyba im klineci uciekaja skoro tak robia. Internet gubi polaczenia, wiesza sie modem - 5 razy wymieniany i nic !!! Obluga klienta oczywiscie nic nie wie, nic nie zalatwi, nic nie umie itd. Sa lepsze firmy na poziomie. NIE POLECAM. CHYBA ZE KTOS CHCE MIEC PROBLEMY.
    Wadyw sumie wszystko co zwiazane z upc
    od 3 lat
  • ~Gandi / 2015-08-19 14:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Proponuję kilkukrotne rozważenie skorzystania z usług UPC, zwłaszcza w Krakowie. Jak widać dowolna burza jest w stanie wyłączyć internet w połowie miasta na kilka dni. Dodatkowo technicy na infolinii wymyślają kolejne terminy napraw, które z dnia na dzień ulegają zmianie. Dopiero dzisiaj trafiłem na szczerego technika, który wprost powiedział "może będzie dzisiaj, może jutro, może później - nie wiem"... Generalnie nie polecam - słabe 2/10.
    WadyDługie naprawy wszelkich awarii, prędkość internetu wielokrotnie niższa, niż na umowie, oszukiwanie przez techników.
    1.5 roku.
  • ~Gatts / 2014-10-29 17:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Łączę z tej firmy nie pozwala na grę online - zbyt duże czasy opóźnień i dużo odłączeń z serwera z tego powodu.
    ZaletyDownload
    WadyCała reszta
    2 lata
  • ~Gdynia / 2014-12-23 18:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Dostalem telegon od upc ze do konca grudnia wszystkie filmy z kanalu 12 sa za darmo jak sie wpisze kod 0000 i ok. Dzis dzwoni do mnie kobieta z numeru 32. Itd... Ze do rachunku mam doliczone 250 zl za obejżane filmy. Zlodziejstwo w bialy dzień. !!! Rezygnuje z tego chlamu raz na zawsze
    ZaletyBez
    WadyZaklamane promocje
    Rok
  • ~gMateusz / 2019-01-05 17:45
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC jakiś czas temu otworzyło nowy kanał komunikacji z klientem "społeczność UPC" gdzie miały być rozwiazyeane problemy z usługami. Jak myślicie jaka jest pomoc nic niemogacego moderatora? @mareczko9 gratulacje! Nie pamiętam kiedy ostatnio przyznałem bana autorowi tematu, także zasłużona wygrana! Odpocznij 2 tygodnie i zapraszam ponownie na forum. Każdy problem, który ich przerasta jest w ten sposób załatwiany. Na infolinii w czasie zgłaszania problemu straszą 50zl za wizytę technika
    ZaletyCiężko znaleźć
    WadyW razie problemow masz problem
    Zbugowany sprzęt
    Wymiana sprzętu na taki sam z tymi samymi wadami
    MiejscowośćKąty Wrocławskie
  • ~Grzegorz / 2018-08-04 21:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet syf od ponad tygodnia. Nie można zalogować się do banku, na stronę Lotu itd. Korzystam z transferu danych u operatora komórki, ale przecież place za upc wifi. Strona upc po prostu glupia. Co to znaczy że mam zaleglosc w płatności jesli jeszcze nie minął termin platnosci? Niestety wraz ze wzrostem udziału w rynku jakosc usług spada.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Grzegorz / 2019-03-13 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Chamstwo Warszawski W Infolini.Infolinia żenada.. pomoc techniczna masakra...Za rachunki do tyłu opr... A za rachunki do przodu zero Dzoekuje
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2021-08-27 21:41
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC fałszywie reklamuje się jako "światłowód do domu". Nawet najlepszy abonament (1 Gbit "światłowodowy") daje opóźnienia w okolicy 50 ms - cały routing jest skonfigurowany tak że idzie przez Frankfurt. Stabilność też taka sobie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2021-11-01 19:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciągłe buforowanie tv komunikat "niska przepustowość łącza". Internet słaby. Infolinia tragedia a i tak nie ma po co dzwonić lepiej samemu wcisnąć przycisk reset. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBuforowanie tv słaby internet
    MiejscowośćPrzypisówka
  • ~Henryk / 2023-10-03 17:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zrywa filmy zdjęcia wgrać po 30 sekundą koszmar chyba zmienię operatora
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŚwiętochłowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016