strona 88 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »
-
~pcadmin / 2020-02-10 20:35
Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...
Szanowny Kliencie,
nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.
Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl
Z poważaniem
Bartosz Milde
Doradca ds. Utrzymania Klientów -
-
~n / 2020-02-10 18:50
Góóóóóówno. Nie ma czegoś takiego, jak infolinia. Nie wierzysz - spróbuj w necie znalezc nr. -
~Adam / 2020-02-10 18:14
Od 5 dni nie działają żadne usługi a termin naprawy jest codziennie przesuwany o kolejną dobę. Podobno został uszkodzony światłowód w Studzienice ale Netią jakoś w 24 godz. usunęła usterkę... żal MiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2020-02-08 19:53
Tragedia. Mam wykupiony internet z prędkością do 500 Mb/s. Jak się okazuje zwrot "do" ma dla UPC kluczowe znaczenie. Na speed testach prędkość 60-80 Mb/s. Kilka zgłoszeń i kilka wizyt techników potwierdzających moje spostrzeżenia mam już za sobą. Odpowiedź UPC jest taka, że prędkość mniejsza jest też dobra, wszak w umowie jest "do 500Mb/s" , a opłaty za abonament z większą prędkością są moim wyborem. I tyle na temat UPC. MiejscowośćSzczecin -
~cathy / 2020-02-08 08:09
Horizon zbyt często się wiesza. Net zwłaszcza wieczorami strasznie muli lub zrywa połączenia Zaletynie mam pomysłuWadyZbyt częste awarie.MiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2020-02-08 01:05
Pragnę uprzedzić przede wszystkim nowych klientów UPC TVK w przypadku przedłużania, lub zawierania nowych umów na przyszłość przez telefon, ponieważ po za wiedzą klienta wciskane są do umowy usługi o których mowy, wzmianki nie było w trakcie rozmowy klienta z osobą która dzwoniła z TVK UPC. Piszę to na przykładzie moim, gdzie (dobrze, że sprawdziłem dokładnie przed potwierdzeniem umowy przesłanej na email) dodano mi do umowy bez mojej wiedzy, zgody usługę telefon stacjonarny a za razem nie zwiększono mi szybkości internetu przewidzianej dla mojego abonamentu, gdzie powinienem mieć szybkość zwiększoną do 500 Mb/s pobierania w abonamencie w zamian tego dano mi na umowie 300 Mb/s. Największą groteską, wręcz czarną komedią w wykonaniu przez TVK UPC jest to, że klient ma sam sprzątać bejzel zrobiony przez pracowników UPC, precyzyjniej, przez TVK UPC, bo to przecież pracownicy wykonują polecenia pracodawcy. ZaletyDobrej jakości obraz TVWadyBrak możliwości sortowania kanałów telewizyjnych przez abonenta.
Niższa prędkość internetu, do tej pory miałem mieć 120 Mb/s, było w okolicach 94 Mb/s.
Kiepska obsługa na infolinii.MiejscowośćRzeszów -
~Jan / 2020-02-07 22:46
Jak usługi działają to ok. Ale w razie problemów czas oczekiwania na serwis abonencki jest różny, w zależności od regionu. U mnie przedział czasowy jest od 2-6 dni????, bez gwarancji że serwis się odbędzie, ale o tym nikt nie informuje abonenta. Pigułka o jakości obsługi https://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=10221&postdays=0&postorder=asc&start=0 ZaletyJak infrastruktura jest nowa to w miarę dzialaWadyBrak możliwości wyboru urządzeń końcowychMiejscowośćJelenia Góra -
~Daro / 2020-02-07 22:16
Internet DWA razy w miesiącu jest wyłączony na cały dzień
TragediaZaletyNie maWadyDużoMiejscowośćPiekary Śląskie -
-
~Dawid / 2020-02-05 14:42
Ciągłe problemy z internetem, brak rozwiązania tematu przez pół roku. Brak możliwości kontaktu, jeżeli nie jest się właścicielem usługi. Wysyłanie spamu na telefon, z którego nie można zrezygnować. WadyKiepska jakość, spam, olewanie klientaMiejscowośćGdynia -
~Moloko / 2020-02-04 23:47
Internet z UPC to koszmar. Nie ma, nie działa, zrywa połączenie. MiejscowośćWARSZAWA -
~KAZDAN63 / 2020-02-04 23:41
UPC 500/30 Mb/s
Należy posiadać certyfikowany przewód RJ-45 (CAT6A), komputer nie może "zajmować się sam sobą" (CPU 0~1% podczas wyświetlania PULPITU), a we właściwościach karty sieciowej należy wyłączyć wszystkie "oszczędności" (Zaawansowane - np. Energy Efficient Ethernet itp.), oraz jej wyłączanie w celu oszczędzania energii (Zarządzanie energią). Ja w tych sprawach zrobiłem wszystko co było możliwe, żeby karta INTEL I218-V miała maksymalną wydajność w każdym czasie.
https://photos.app.goo.gl/2e2xjBZybsSkjaBSA
Jak widać sieć nie jest odporna na obciążenia jakie występują w godzinach wieczornych, a zwłaszcza w niedzielę i sobotę. Spadek prędkości pobierania dochodzi do 15% i jest to dużo. Na uwadze należy również mieć to, że obie aplikacje mierząc prędkość łącza internetowego stosują przelicznik 1000, a nie 1024 !!! Widać, że zmierzona prędkość mojego łącza internetowego to ok.: 430/29,7 Mb/s (liczonego jako 1000), a prawdziwa (liczona jako 1024) wynosi: 410/28 Mb/s (51,5/3,5 MB/s - 1 GB odpowiednio w ciągu 20 s oraz 4 min i 50 s). Czy to jest atrakcyjna oferta za 60 zł/mies. ? Myślę, że jeszcze jest do przyjęcia. Atrakcyjną ofertą za 60 zł/mies. byłoby 600/150 Mb/s, PING: 5-9 ms i spadkiem prędkości nie większym niż 5%. W budynku w którym mieszkam są "wszyscy święci" polskiego internetu (6) z łączami światłowodowymi więc po 24 mies. mam "pole manewru" gdyby prędkość pobierania wieczorem zaczęła jeszcze bardziej spadać.
P.S.
W ciągu dwóch lat miałem dwie awarie dwóch modemów COMPAL CH7465LG (w dniach roboczych) i obydwa zostały wymienione w ciągu 4 godzin (10:00 - 14:00).
Temat WI-FI i uzyskiwane prędkości to "osobne zagadnienie".
"Nie jest ważne jak się zaczyna, ważne jest jak się kończy !"
Aplikacja PRO SPEED TEST korzysta z serwera UPC w LUBLINIE - 140 km. W raportach maniakalnie i bezpodstawnie twierdzi, że używam takiego czegoś co się nazywa: "WINDOWS DEFENDER" które to coś ja będąc "zdrowym na ciele i umyśle" usunąłem własnymi "rencami" z pomocą SLAX-a (ominięcie problemu uprawnień do plików) fizycznie z dysku na którym zainstalowany jest W7 oraz jego Rejestru. Ja "wierzę" w to co mam w głowie i lustrzaną kopię zapasową system na zewnętrznym nośniku nigdy nie podłączanym do uruchomionego WINDOWS-a) !? Od UPC z tego typu "darmozjadów i zamulaczy" też nie korzystam !!!ZaletyNa tle konkurencji to całkiem nieźle.Wady1. Długie włącznie się modemu do sieci.
2. Niski upload (DOCSIS 3.0).
3. Brak USBPRINT.
4. Konstrukcja modemu praktycznie uniemożliwiająca powieszenie go na ścianie.MiejscowośćRZESZÓW -
~ewa / 2020-02-04 15:56
Jestem z UPC juz ok 6 lat raz była awaria /z winy dewelopera kopara przecieła kabel/ i chyba krotka przerwa jakies poł godziny
Jestem zadowolony PolecamZaletysame superlatywy oby dalejWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~Adam / 2020-02-03 18:32
Czekam aż zakończy się umowa. Zerwanie to kara ponad 3 tys. Kanały TV powtarzające się, praktycznie każdy. Nawet likwidują kanały nie informujac a cena- no cóż. Za prad co drugi miesiąc place 130 zł im to samo co miesiąc. Badziew i wodorosty. Jak ktoś lubi być oszukiwany to polecam skorzystać z ich usług. ZaletyZadneWadyOgromMiejscowośćZabrze -
~Drakula / 2020-02-02 16:19
Internet działa jak działa w telewizji zabierają kanały bez powiadomienia do tego podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta przy rozwiązaniu umowy kolejny problem nie można rozwiązać umowy w salonie nie można rozwiązać przez telefon jedyne wyjście to wysłać rezygnację przez formularz kontaktowy na stronie UPC który działa raz na jakiś czas jak trafisz w ten jedyny dzień w miesiącu to rozwiążesz umowę. Podsumowując w oddziale mówią jedno na infolinii mówią drugie na stronie piszą trzecie więc radziłbym Wybrać inną firmę. ZaletyBrakWadyWad jest tyle że nie zmieszczą się w tym okienku.MiejscowośćGdańsk -
~delma / 2020-01-31 19:01
Beznadzieja - technik zwyzywał mnie bo nie mogł poczekac 10 minut zanim wejde do mieszkania. I zostalem bez neta na weekend ZaletyBrakWadyChamstwo, arogancja i buta technikowMiejscowośćWarszawa -
~SZPUK / 2020-01-30 09:48
Internet zawsze przestaje działać w najmniej odpowiednim momencie. Codziennie nie ma internetu na jakiś czas. Nie polecam. ZaletybrakWadybrak internetuMiejscowośćKraków -
-
~Poor Sko / 2020-01-27 10:57
Niestety po przeprowadzce byłem zmuszony na zmianę dostawcy internetu, ponieważ Netia nie ma światłowodu w moim bloku. Wybór padł na upc i z pełną stanowczością odradzam każdemu tego dostawcę usług.
Już 6 lat temu Netia oferowała PŁYNNE cofanie każdego oglądanego kanalu o 2 godziny, a przypadku niektórych programów, nawet o 7 dni. Należy też wspomnieć o nielimitowanej przestrzeni w chmurze na własne nagrania. A to wszystko za pomocą urządzenia wielkości dwóch paczek papierosów.
Porównując powyższe z urządzeniem Horizon, okazuje się że urządzenie UPC to zacofany technologicznie badziew. Wnętrze obudowy wielkości pustaka skrywa przynajmniej 10 letnia technologię. Reszta w zalateach i wadach.ZaletyAbsulutny brak zalet w porównaniu do konkurencji.WadyHorizon:
-duuuuże zużycie energii
-powolne działanie podczas przełączania kanałów i przewijania
-skandaliczna moc sygnału WiFi (cienka kart/gips ściana to już zbyt duża przeszkodą)
-WiFi 2,4Ghz działa okropnie wolno; 5Ghz to już problemy z zasięgiem opisane punkt wyżej
-brak nagrywania kanałów w standardzie (zamawiając usługę byłem przekonany że tak wielki kloc o nazwie Horizon posiada opcję nagrywnia, jednak okazuje się że w tym celu powinieme zamówić bogatszą wersję urzadzenia)
-aby otrzymać od upc zbliżoną jakość usług, co inni dostawcy należy skomponować zestaw który składa się z Horizon i dodatkowego routera od upc, który zapewni wystarczająca moc sieci. Dodam że kwota miesięcznego zobowiązania jest wtedy ponad 2 krotnie wyższa niż u innych dostawców.MiejscowośćWarszawa -
~Kinroad / 2020-01-26 19:38
Najgorszemu wrogowi bym nie polecił. Płacisz a w weekend internetu brak . Zgłasza się a oni w dupie mają klientlta MiejscowośćWarszawa -
~galo / 2020-01-24 21:23
Najgorzej działający internet na świecie. Piątek 21:00 pobieranie ? 1mb/ 500kb.. Brak słów. Zastanówcie się 5 razy. Telewizja to samo, ciągle coś przerywa, wciskają ludziom na siłe horizont, z którego nie da się korzystać. Nie polecam, sam będę rezygnował jak tylko skończy się umowa. ZaletybrakWadyInternet, telewizjaMiejscowośćSosnowiec -
~gp / 2020-01-24 08:28
zdecydowanie unikać, oszukują przez telefon, przedłużają ciągle umowy o 24miesiace, dostajesz usługi, których nie zamówiłeś MiejscowośćWrocław
strona 88 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- nastepna »