Problem z internetem od początku niby jest ale zanika .Mam 150Mb i zeby ogladac steram przy 720 na 60 hd tnie niemiłosiernie, rano transfer tragedia pod wieczór to samo.Mimo niskiego pingu w BFV tnie laguje itp na zwykłym czarnym boxie brak możliwości otwarcia portów.Nie polecam.A specjaliści z biura obsługi ha pożal się Boże
Zaletycena w promocji
Wadysłaby internet
MiejscowośćPłock
~GOSIA / 2020-02-28 09:17
Ocena: 1.00 / 5
UPC to najgorsza, w mojej ocenie pseudo firma, telekomunikacyjna jaka funkcjonuje na rynku. Moje doświadczenia z nimi to po prostu horror i żenująca lawina niekompetencji, bezczelności i nieodpowiedzialności. Nie polecam jej nikomu, kto ceni sobie spokój i jakość usługi, bo poza obietnicami umieszczanymi w swoich ofertach i reklamach nic więcej nie mają do zaproponowania klientowi, no chyba że ktoś lubi być chronicznie okradany i lekceważony to pod tym względem przejawiają iście mistrzowskie umiejętności. Ja swoją sprawę przeciwko UPC musiałam w końcu skierowałam do prokuratury z art.286 K.K. (czyli wyłudzenie), ponieważ UPC zwyczajnie nie odpowiada na żadne kierowane do nich pisma, łącznie z pismem wypowiadającym im umowę a ich pseudo usługi kosztowały mnie parę tysięcy złotych których nie chcą oddać! Przez 6 lat wyłudzili ode mnie blisko 6000zł zawyżają czterokrotnie rachunki za dostawę 50mb/s internetu!!! Powinnam płacić około 30zł a płaciłam 130zł!!! Do tej pseudo firmy nie docierały absolutnie żadne argumenty, aby wyjaśnili tę sprawę oraz zwrócili pobrane bezprawnie sumy, do czego przymuszają ich obowiązujące przepisy prawa. Z ich strony zero reakcji i zero jakiejkolwiek odpowiedzi!! Obsługa klienta niekompetentna, chamska i kompletnie oderwana od rzeczywistości. A jakość samej usługi żenująco niska, w zeszłym roku przez całe lato i jesień internet regularnie spadał do prędkości 12-09mb/s pobierania, tak że w ogóle nie mogłam normalnie pracować, już nie mówiąc o dniach kiedy nie było dostępu do sieci w ogóle nawet przez kilka godzin - i to wszystko działo się nie gdzieś w Bieszczadach tylko w samym sercu Warszawy! Wysyłałam do UPC pismo za pismem z żądaniem wyjaśnienia sprawy oraz zwrotu pieniędzy - nie odpowiedzieli na ani jedno pismo, mimo że wiem iż je dostali, bo wszystkie były polecona i sprawdzałam ich odebranie poprzez numer do śledzenia przesyłki. W ubiegłym roku wysłałam im pismo rozwiązujące umowę z UPC w trybie natychmiastowym i zmieniłam dostawcę internetu na inną firmę z której usług jestem bardzo zadowolona. I co na to UPC? Po staremu! Otóż UPC w ogóle nie raczyła zauważyć, że przestałam być już ich klientem i od kilku miesięcy przysyła mi esemesami ponaglenia z żądaniem zapłaty kilkuset złotych za, nieistniejącą już, usługę oraz straszy odłączeniem internetu (!!!) - są tak "kompetentni", że w ogóle nie widzą, iż od dawna nie mają co odłączyć, bo już rozwiązałam z nimi umowę i zostali odłączeni!!!
Jeżeli ktoś nie chce dochodzić swoich praw przed sądami lub prokuraturą i poprzez nie odzyskiwać wyłudzone przez UPC pieniądze, tracić nerwy, czas i zdrowie na szarpaninę z tą wyjątkowo bezczelną i niekompetentną, oderwaną od rzeczywistości "firmą" to naprawdę zalecam kilka razy się zastanowić nad skuszeniem się na ich ofertę i podpisaniem z nimi umowy na cokolwiek, której potem rozwiązanie to istna droga przez mękę, bo trudno cokolwiek załatwić z ludźmi, którzy klientów mają tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i nie odpowiadają na absolutnie żadne kierowane do nich pisma czy skargi. Na rynku jest naprawdę sporo dobrze działających firm telekomunikacyjnych zdolnych do wywiązywania się ze zobowiązań względem swoich klientów, więc dla własnego świętego spokoju i wygody UPC lepiej pominąć.
ZaletyŻADNYCH
WadyCIĄGŁA ZAWODNOŚĆ USŁUGI, NIEWYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMOWY; NIEKOMPETENCJA, NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ; KOMPLETNY BRAK ODPOWIEDZI NA KIEROWANE PISMA I SKARGI, LEKCEWAŻENIE KLIENTA; REGULARNE ZAWYŻANIE OPŁAT ORAZ DOLICZANIE WYMYŚLONYCH PRZEZ NICH DODATKOWYCH SUM DO ZAPŁATY; CHAMSTWO PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI I ŻENUJĄCO NISKA WIEDZA NA TEMATY PRAWNE ZWIĄZANE Z ICH OBOWIĄZKAMI WZGLĘDEM KLIENTÓW.
MiejscowośćWARSZAWA
~Marek / 2020-02-27 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.
Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.
Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.
Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.
Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.
WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.
MiejscowośćWarszawa
~neveragain / 2020-02-27 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie jakie miałam z jakąkolwiek firmą. Rezygnacja z świadczeń kosztowała mnie wiele nerwów, telefonów do konsultantów i wydanych pieniędzy. W zasadzie jest zero przydatnych informacji jeśli chodzi o rezygnację z usług. Co więcej, konsultanci po 10 razy dzwonią oferując usługi na obecne miejsce zamieszkania, pomimo, że w powodzie rezygnacji jest czarno na białym napisane, wyjazd za granicę.
Ogólnie mam dosyć tej firmy ze strony logistycznej i ich cwaniakowania, żeby klientom było jak najtrudniej cokolwiek zmieniać. Usługi jako tako dobre, internet w porządku działał. Ale całość oceniam na duży minus.
~Adrian / 2020-02-26 21:01
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam jestem posiadaczem od 2 lat właśnie na wypowiedzeniu umowy przy przedłużeniu nie zaoferowali nic poza dodatkami sportowymi za które trzeba sporo zapłacić. Przechodzę do vectry za 172 kanały i 600 mb/s jest o 25 zł taniej z multi roomem.
ZaletyBrak zalet
WadyInternet przerywa kilka razy dziennie przez Wi-Fi niby 500 mb a tu zaledwie 80
MiejscowośćDzierżoniów
~Svitlana / 2020-02-25 19:30
Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia nie mam internetu. Technik spóźnia się bo o 9 śpię jeszcze w domu ( tak sam powiedział ). Przyszed ale nic nie zrobił prawidłowo, bo internet nadal nie działa. Kolejna wizyta technika została odwołana firmą podwykonawcza. No coś, tydzień bez internetu i trzy dni rezygnacji z pracy, bo czekam na TECHNIKA! !!.Jutro kolejna wizyta. Będzie? Nie wiadomo.
ZaletyDo podwyżki o 10 zł w 2019 internet działał poprawnie, po podwyżce miała być większa prędkość, a zrobiła się mniejsza
WadyZero wyrozumiałości i propozycji rozwiązania problemów
MiejscowośćWarszawa
~Rafi / 2020-02-24 21:16
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam od 2lat mam problem z Internetem i nikt nie umie tego zrobić. Mówią że mam do 500mbs A okazuje się że Max to 170 Mbps za co tu płacić.
ZaletyBrak
WadyInternet do banii
MiejscowośćKielce
~limone / 2020-02-24 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Jedyny plus to fakt odbierania tel w BOK. Cała reszta pozostaje bez komentarza. Oferują usługę wypożyczalni, telefonicznie oczywiście załatwiają ale żeby zrezygnować to już....telefonicznie nic nie mozna załatwić. Trzeba pismo pocztą (nie elektropniczną !!!).Trzeba zadać sobiue trud, iśc na pocztę, stać w kolejce.....pewnie dużo osób podda się i będzie płacić. A swoją drogą nie ma w tej wypożyczalni kompletnie nic do oglądania. NIE POLECAM
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2020-02-24 16:23
Ocena: 2.75 / 5
Absolutnie jeden z najgorszych dostawcow w tym kraju. Zero informacji o awariach, awarie najczesciej kilkugodzinne lub kilkudniowe,
po wystapieniu jednej awarii zwykle caly miesiac co pare dni nastepuje kilka-kilkanascie kolejnych
MiejscowośćWrocław
~Wojtek / 2020-02-24 13:51
Ocena: 1.25 / 5
Internet z UPC to jest jakaś kpina, internet jest nie stabilny i słaby, nikt z UPC nie umie naprawić błędów z routerem, nie polecam i ostrzegam, żeby trzymać się od UPC z daleka
MiejscowośćŁaziska Górne
~Jot Wu / 2020-02-22 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Radzę trzymać się z daleka, poszukać innego dostawcy internetu i kablówki i NIGDY nie podpisywać z nimi żadnej umowy przez telefon (dotyczy przedłużenia) - takich oszustów jak w UPC, to naprawdę ze świecą szukać. I jeszcze mają czelność po wcześniejszym oszustwie dzwonić pół roku później, proponując rozszerzenie pakietu. Po wypomnieniu oszukańczych praktyk gość z infolinii tak się zbulwersował, że załączał się drzeć do słuchawki! Dno!
Zaletybrak
Wadywszystko, a już przede wszystkim pracownicy infolinii i oszustwa przy przedłużaniu umowy
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~andreas166@op.pl / 2020-02-20 14:20
Ocena: 1.25 / 5
UPC Kraków to oszuści i złodzieje, co roku podwyżka abonamentu, bgrak technika a jak przyjdzie to pobierana jest opłata
Zaletynie ma zalet
Wadyco roku podwyżka, brak technika bo pobierają pieniądze, żenada
MiejscowośćKraków
~Artur / 2020-02-19 23:55
Ocena: 2.00 / 5
Serdecznie nie polecam, od 2 miesięcy użeram sie z debilami z biura obsługi klienta odnosnie działania sieci.
Oni twierdza ze działa poprawnie lecz tak nie jest i nie racza wysłać nikogo aby to sprawdził bo ewidentnie nie jest ok.
ZaletyBrak
WadyOlewka Klienta / 0 zaangażowania w rozwiązaniu problemu.
MiejscowośćŚląsk
~Marek / 2020-02-18 18:59
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyOszukiwanie klienta
MiejscowośćWarszawa
~Jan / 2020-02-18 10:00
Ocena: 2.00 / 5
Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem dostawcy internety UPS w Bydgoszczy. Na początku wszystko jakoś w miarę chodziło. Pierwsze dwa dni było super, można powiedzieć idealnie. Potem z tygodnia na tydzień było coraz gorzej. Potem zadzwonili do mnie, że proponują mi "lepszy" internet za około dwa razy wyższą cenę. Oczywiście odmówiłem i od tego momentu zaczął się jakiś koszmar. Są nawet problemy z wysłaniem zwykłego emaila. Internet ciągle się wiesza i zrywa połączenie. Ja się pytam czy takie działanie to już kwalifikuje się do UOKIK ????
ZaletyPierwsze 2 dni dobrze internet bardzo dobrze działał
WadyPodwyższają cenę a jak się nie zgodzisz to ciągle zakłócają połączenia
MiejscowośćBydgoszcz
~kati / 2020-02-18 09:22
Ocena: 2.00 / 5
UPC zupełnie nie dba o klienta. Jestem z nimi związana od dłuższego czasu, chcąc pzredłużyć umowę mam tylko podwyższoną cenę usług pomimo, że nowych dla nowych klientów ( wabik) są lepsze propozycje zarówno w szbkości internetu jak i w pakiecie telewizyjnym. Wymówienie może nastapić wyłącznie za pośrednictwem poczty lub strony internetowej. tzn. nie można przez telefon albo w PUKCIE obsługi. Reasumując jak Cię złapiuą to najpierw niby jest fajnie a potem schody. Powodzenia UPC z innymi.
MiejscowośćWarszawa
~Banmer / 2020-02-15 19:49
Ocena: 4.75 / 5
Posiadam światłowód, internet + Telewizja UPC 1Gb/s Dopiero Montaż zwrotnicy która rozdzieliła mi sygnał tv i Data osobno, uzyskałem pełną moc i całkowity brak spadków pakietów i to na ipv 6 Może ktoś zyska na tym komentarzu :c
ZaletyStabilność łącza ( prawidłowo zamontowane )
Kontakt z monterami
WadyBrak pełni dostępnych ustawień conetc Box
MiejscowośćRuda Śląska
~Anna / 2020-02-15 10:37
Ocena: 2.50 / 5
Przez montera straciłam możliwość podłączenia w promocji usługi w UPC. Monter się spóźnił i stwierdził, ze nie da rady podłączyć usługi na czwartym pietrze tylko ze u sąsiadów których mam aż trzech na moim pietrze ma usługi UPC monter był leniwy i mu się nie chciało podłączać. Obsługa klienta beznadziejna złożyłam reklamacje i nikt się nie odezwał sama zadzwoniłam i pytam się pani co z reklamacja która złożyłam prawie dwa miesiące temu ona na to ze nic nie może zrobić. Za to z mojej rodziny zrezygnowali z UPC i przeszli do innej sieci wiadomo sprzęt kazali cały zwrócić w ciągu dwóch tygodni ( zwrócony został na początku grudnia bo do końca listopada była umowa ) a oni przesłali rachunek za telefon w lutym za telefon którego nie mogli korzystać bo sprzęt musiał być zwrócony
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa klienta, kiepscy monterzy i leniwi ,
MiejscowośćWrocław
~Olgierd / 2020-02-15 00:15
Ocena: 1.25 / 5
UPC nie dla graczy - jitter i tzw pingi co 2-3sek skaczą do 200-300ms (ale icmp zhackowali i nie widać) więc tylko na TCP/UDP testach widać.
Wadynie dla graczy
MiejscowośćKatowice
~internet z drutu / 2020-02-13 19:28
Ocena: 1.50 / 5
Działanie Internetu pozostawia wiele do życzenia, braki w dostępie oraz problemy z utrzymaniem prędkości. Kontakt jest praktycznie zerowy infolinia to 15 min oczekiwania natomiast z konsultantem online nigdy nie da się skontaktować. Bardzo często zdarzał się bardzo wysoki ping 200-250 ms nie były to skoki ale notoryczna sytuacja która utrzymywała się przez cały wieczór
Zaletybrak
Wadylagi, duży ping, przerwy w działaniu, słaby kontakt z obsługą