Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3499 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~0387376 / 2020-03-23 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta
    (niby to zwiększając prędkość internetu)
    Zaletynie ma
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Yolo / 2020-03-22 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Czekam juz drugi dzień na serwis. Kiedy do nich dzwonie ( oczywiście czas oczekiwania jest długi ) to za zapierają się, że na 100% ktoś jutro będzie i jest lipa nikogo nie ma to jest czysta kpina. Naprawdę nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~Klopsik23 / 2020-03-21 22:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Pracownicy siedzą w domach i pracują .
    Internet obniżona predkości
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tom / 2020-03-21 08:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Wprowadzili po cichu ograniczenie transferu. Mam 600 a po tescie wychodzi ze 45. Kto za to odpowiada?. Chca by placic a nie wywiazuja sie z umowy.
  • ~Wojtek / 2020-03-20 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo ciężko uzyskać połączenie z obsługą w przypadku awarii. Za to obsługa jest bardzo miła i konkretna. Często są kłopoty z telefonem, słyszymy nie ma takiego numeru, lub abonent niedostępny, podczas gdy w tym samym momencie z komórki uzyskujemy połączenie.

    ZaletySpora korzyść przy korzystaniu z trzech usług. Duży wybór programów.
    WadyZbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Zresztą tak naprawdę, jest to wada u wielu dostawcow, nie tylko medialnych.
    MiejscowośćKarczew
  • ~upc / 2020-03-19 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    nie polecam nikomu, ujemny download, wahania pingu
  • ~Andrzej / 2020-03-18 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa tragicznie. Obsługa fatalna. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że coś jest nie tak i zadecydowała, że wyśle serwisanta. Podczas wizyty serwisanta sprawdził prędkość internetu i według niego jest jak w umowie bez zarzutów prawie 500Mbs na połączeniu LAN oraz wi-fi, a na naszych urządzeniach ledwie 50MBS,a może to zbieg okoliczności. Serwisant kazał nam wyrzucić sprzęt bo mamy przestarzały i powiedział, że będzie opłata 50PLN. Nikt nie poinformował o jakichkolwiek kosztach związanych z wizytą. Kolejna sprawa związana z koronawirusem, Pani z obsługi zapytała czy ktoś jest na kwarantannie, a serwisant podczas wizyty ma zdezynfekować ręce, oczywiście niczego takiego nie zrobił.
    ZaletySame wady
    WadyFatalna obsługa - arogancja i brak poszanowania do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~zawiedziona / 2020-03-16 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat! Przerwy w dostępie do internetu notoryczne. Nie ma dnia, żeby wszystko sprawnie działało. Przychodzisz po 8 h z pracy, chcesz włączyć internet i po 30 min się zawiesza i koniec.
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćTychy
  • ~hmm / 2020-03-15 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo fajna sprawność internetu tylko lekkie wahania między 0 mB/s a 20 mb/s, przy czym częściej prędkość sieci wifi znajduje się bliżej dolnego zakresu. I tak w zasadzie wszędzie gdzie mam do czynienia z tą firmą. Dekodery też super wypuszczają, normą o której wiedzą jest błąd przy próbie odtworzenia programu z powtórki, po prostu wyskakuje raz na kilka uruchomień i trzeba resetować dekoder.
    ZaletyZ zalet używając tego czegoś doceniamy bardziej ofertę konkurencji
    WadyZ wad to przede wszystkim brak prawdziwych zalet i duża niestabilność sieci wifi
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~gt / 2020-03-10 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny usług; naliczanie pakietu bezpieczeństwa na kolejny miesiąc bez akceptacji ze strony klienta; brak akceptacji przedłużenia oferty i samowolka ze strony UPC; wprowadzanie usługi telefonicznej by "dobić abonament"
    Zaletybrak
    Miejscowośćwarszaw
  • ~John łejn / 2020-03-09 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Któryś raz w miesiącu nie ma internetu. Chcę porozmawiać, ale oczywiście się nie da. Można porozmawiac jak chce coś kupic. Nie będę przedłużał z nimi umowy. UPC ma najgorszy internet
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Alicja / 2020-03-08 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, montaż przekładany 4-krotnie. Miała być instalacja w ciągu 48 h, minął tydzień i nadal nikt się nie zjawił... Infolinia nieprofesjonalna, arogancka, olewa klienta. Strata czasu. Jeśli tak się traktuje klienta zanim jeszcze podpisze umowę, to boję się myśleć, jaka jest obsługa posprzedażowa... Nie polecam.
    Wadynieprofesjonalna obsługa, brak opieki i jakiejkolwiek pomocy na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukaszeq / 2020-03-06 20:49
    Ocena: 3.50 / 5
    Kupiłem nowy internet od UPC w umowie było napisane 1000 mb/s a ledwie jest 300 mb/s i w dodatku po 3 dniach sam się wyłancza
    ZaletyBrak
    WadyWyłacza się
    Nie prawdziwe parametry
    MiejscowośćRumia
  • ~_DuzY_ / 2020-03-04 18:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet od UPC posiadam od kilku lat. Początkowo były problemy ze stabilnością. Obecnie posiadam 1Gb/s i zero problemów. Download cały leci pełną przepustowością, nie ważne czy szczyt czy też nie. Pingi w grach niskie. Modem działa bez zarzutu. Żadnych niekontrolowanych resetów itp. Jedyne do czego mogę się doczepić to mały upload. 40 mb/s w dzisiejszych czasach to zdecydowanie za mało
    Wadyzbyt mały upload
    MiejscowośćSzczecin/Centrum
  • ~bmaz / 2020-03-04 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    internet caly czas chodzi tragicznie, wieczne lagi i slaba predkosc, dodajac ze kiedy mialem tansza oferte wszystko dzialalo lepiej, nie polecam nikomu :)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Andrzej / 2020-03-03 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa Górczewska/Płocka. Awarie tu występują średnio raz na dwa miesiące.
    Lecz dziś przebili wszystko. Jaka to awaria że tak długo trwa przywrócenie usług.
    Co najmniej od 9-tej nie ma internetu, wg komunikatów miał być o 11,46, 14,00 18,00 teraz jest 21,18 i ciągle nic.
    ZaletyModuł CI z TV
    WadyBardzo słaba obsługa informacyjna klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2020-03-01 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.

    Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.

    Nie polecam !
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2020-02-28 17:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Problem z internetem od początku niby jest ale zanika .Mam 150Mb i zeby ogladac steram przy 720 na 60 hd tnie niemiłosiernie, rano transfer tragedia pod wieczór to samo.Mimo niskiego pingu w BFV tnie laguje itp na zwykłym czarnym boxie brak możliwości otwarcia portów.Nie polecam.A specjaliści z biura obsługi ha pożal się Boże
    Zaletycena w promocji
    Wadysłaby internet
    MiejscowośćPłock
  • ~GOSIA / 2020-02-28 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC to najgorsza, w mojej ocenie pseudo firma, telekomunikacyjna jaka funkcjonuje na rynku. Moje doświadczenia z nimi to po prostu horror i żenująca lawina niekompetencji, bezczelności i nieodpowiedzialności. Nie polecam jej nikomu, kto ceni sobie spokój i jakość usługi, bo poza obietnicami umieszczanymi w swoich ofertach i reklamach nic więcej nie mają do zaproponowania klientowi, no chyba że ktoś lubi być chronicznie okradany i lekceważony to pod tym względem przejawiają iście mistrzowskie umiejętności. Ja swoją sprawę przeciwko UPC musiałam w końcu skierowałam do prokuratury z art.286 K.K. (czyli wyłudzenie), ponieważ UPC zwyczajnie nie odpowiada na żadne kierowane do nich pisma, łącznie z pismem wypowiadającym im umowę a ich pseudo usługi kosztowały mnie parę tysięcy złotych których nie chcą oddać! Przez 6 lat wyłudzili ode mnie blisko 6000zł zawyżają czterokrotnie rachunki za dostawę 50mb/s internetu!!! Powinnam płacić około 30zł a płaciłam 130zł!!! Do tej pseudo firmy nie docierały absolutnie żadne argumenty, aby wyjaśnili tę sprawę oraz zwrócili pobrane bezprawnie sumy, do czego przymuszają ich obowiązujące przepisy prawa. Z ich strony zero reakcji i zero jakiejkolwiek odpowiedzi!! Obsługa klienta niekompetentna, chamska i kompletnie oderwana od rzeczywistości. A jakość samej usługi żenująco niska, w zeszłym roku przez całe lato i jesień internet regularnie spadał do prędkości 12-09mb/s pobierania, tak że w ogóle nie mogłam normalnie pracować, już nie mówiąc o dniach kiedy nie było dostępu do sieci w ogóle nawet przez kilka godzin - i to wszystko działo się nie gdzieś w Bieszczadach tylko w samym sercu Warszawy! Wysyłałam do UPC pismo za pismem z żądaniem wyjaśnienia sprawy oraz zwrotu pieniędzy - nie odpowiedzieli na ani jedno pismo, mimo że wiem iż je dostali, bo wszystkie były polecona i sprawdzałam ich odebranie poprzez numer do śledzenia przesyłki. W ubiegłym roku wysłałam im pismo rozwiązujące umowę z UPC w trybie natychmiastowym i zmieniłam dostawcę internetu na inną firmę z której usług jestem bardzo zadowolona. I co na to UPC? Po staremu! Otóż UPC w ogóle nie raczyła zauważyć, że przestałam być już ich klientem i od kilku miesięcy przysyła mi esemesami ponaglenia z żądaniem zapłaty kilkuset złotych za, nieistniejącą już, usługę oraz straszy odłączeniem internetu (!!!) - są tak "kompetentni", że w ogóle nie widzą, iż od dawna nie mają co odłączyć, bo już rozwiązałam z nimi umowę i zostali odłączeni!!!
    Jeżeli ktoś nie chce dochodzić swoich praw przed sądami lub prokuraturą i poprzez nie odzyskiwać wyłudzone przez UPC pieniądze, tracić nerwy, czas i zdrowie na szarpaninę z tą wyjątkowo bezczelną i niekompetentną, oderwaną od rzeczywistości "firmą" to naprawdę zalecam kilka razy się zastanowić nad skuszeniem się na ich ofertę i podpisaniem z nimi umowy na cokolwiek, której potem rozwiązanie to istna droga przez mękę, bo trudno cokolwiek załatwić z ludźmi, którzy klientów mają tam, gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę i nie odpowiadają na absolutnie żadne kierowane do nich pisma czy skargi. Na rynku jest naprawdę sporo dobrze działających firm telekomunikacyjnych zdolnych do wywiązywania się ze zobowiązań względem swoich klientów, więc dla własnego świętego spokoju i wygody UPC lepiej pominąć.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCIĄGŁA ZAWODNOŚĆ USŁUGI, NIEWYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMOWY; NIEKOMPETENCJA, NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ I BEZCZELNOŚĆ; KOMPLETNY BRAK ODPOWIEDZI NA KIEROWANE PISMA I SKARGI, LEKCEWAŻENIE KLIENTA; REGULARNE ZAWYŻANIE OPŁAT ORAZ DOLICZANIE WYMYŚLONYCH PRZEZ NICH DODATKOWYCH SUM DO ZAPŁATY; CHAMSTWO PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI I ŻENUJĄCO NISKA WIEDZA NA TEMATY PRAWNE ZWIĄZANE Z ICH OBOWIĄZKAMI WZGLĘDEM KLIENTÓW.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Marek / 2020-02-27 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.

    Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.

    Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.

    Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.

    Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
    Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.
    WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016