strona 85 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
-
~tomasz / 2014-11-29 23:42
co chwile internet sie rozlacza!!!!! -
-
~Tomasz / 2020-03-27 07:03
UPC juz nie stawia na klienta. Wysyła dwuznaczne wiadomosci potem okazuje sie ze sa dodatkowe opłaty. Na każdym kroku patrzą żeby Cię wyr... podchody co chwile a nic za darmo byle sie klient złapał. Internet działa wtedy kiedy nie ma dużo użytkowników (kablówka w bloku ). Podpisalem umowe na podstawowa telezizje i i ternet za 49 zł sami (twierdza ze wyslali email.i ze im potwierdzilem) zmienilo na 55 zł takie stawki mamy Państwo w Tarnowie nie dajcie sie im ruchać. A obsługa kliennta dno nieuprzejme i niewychowane. Już szukam czegoś innego. Tak się właśnie zrzlaża klientów. ZaletyDrogo i oszukująWadyBrak konkretów ze strony biura obsługi. Nieuprzejmi.MiejscowośćTarnów -
~Treesure12 / 2018-08-02 14:17
Kilka razy w miesiacu nie ma internetu ani telewizji przez caly dzien, nie da sie do nich dodzwonic, nic sobie nie robia z tego ze ludzie nie maja uslug za ktore placa. Najgorsza firma MiejscowośćŁuków -
~UPC od 20 lat... / 2023-08-23 22:55
Codziennie zrywa internet na 5-10 min nawet 20x dziennie. Nic nie pomaga obsługa klienta "super" technik umówony na naprawe najbliższy termin 2tyg oczekiwania... Niedługo będzie jak Na NFZ.
Jakies rozwiązanie na ten czas? No musi Pan restartować swój router...
Zajebista obsługa...ZaletybrakWadyWszystko od PLAYMiejscowośćGdańsk -
~V / 2023-02-07 00:11
Czuje się oszukana. Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować sił żeby obniżyć rachunek - wiadomo inflacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze telefonicznej bardzo się starała - chwala jej za to. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie to why not. Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet jest niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem - PORAZKA. mam cala historie smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby umówienia - jest data i godzina - hurra - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa - nie ma potrzeby wizyty technika. Ponieważ wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny - raz jest - raz nie. a sprzęt który u mnie zainstalowano - nie obsługuje 1000 mb - prędkości na która podpisałam umowę. Oczywiście każdy ma prawo wyboru - ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć. -
~vlad / 2022-09-01 15:05
Very very unstable internet connection. The upload speed is terrible. The download speed is good. But the router is so bad that it loses connection at least twice per hour for about a minute. So it is really impossible to work with such a bad connection, especially when you have a lot of online meetings. I am on a plan with 500mbs and compal connect box router. Oh, forgot to mention that it is connected through 3!!! boxes - switchers and amplifiers when I have an optic fiber, I live in a very new building in the center of Warsaw. ZaletynoWadyallMiejscowośćWarszawa -
~Waldek / 2018-06-14 22:58
Internet oferowany 120Mbit/s, wartość rzeczywista od 2 do 10.
Beznadzieja'ZaletybrakWadyBeznadziejnie działający internet.MiejscowośćWarszawa -
~Warszawa Wola / 2016-02-15 22:45
Dno jeszcze raz dno.Jestem z nimi już ponad 15 lat(internet+tv)i czata goryczy się przelała Umowę na czas nieokreślony rozwiazuje ZaletyCzytaj wadyWadyW ostatnim czasie same wady15 lat -
-
~Wiesław / 2022-03-26 19:27
Tylko parametry na papierze są super. Oferta TV do przyjęcia, Internet totalna porażka, praktycznie stoi w miejscu. Abonament 500mb, a faktyczny transfer po WIFI nie dochodzi do 1mb. Karygodne. Nie wspomnę o traktowaniu starych klientów, gorzej nie można. Tylko nowi mają ulgi i przywileje - specjalne promocje-.A już infolinia to mistrzostwo świata w unikaniu kontaktów z klientem. po 20-30minutach każdemu przechodzi ochota na kontakt. Super ruch ze strony UPC. Jeszcze 10 miesięcy zmęczę i rezygnacja z usług ZaletyOferta na papierzeWadyInternet dnoMiejscowośćKędzierzyn - Koźle -
~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart. ZaletyBRAk -
~Wkurzona / 2018-02-17 00:59
Mam UPC od miliona lat bo do bloku jesy tylko to albo netia no i juz tak zostalo... WadyBrak znizek dla stakych klientow!
Router z dekoderem to jakas kpina. Dekoder sie zacina (wiec net tez)
Kazego miesiaca odlaczaja kolejne kanaly
Nie dostajesz tego za co placisz
DROOOGOOOO
Zdecydowanie odradzam.
A jesli juz ktos ma i chce zostac to zobaczcie czy nie taniej wam wyjdzie rozwiazac umowe i na nowo podpisac bo wtedy beda znizki i jakies lepsze ofert (tak jak u mnie) ale wcoaz drogo i beznadziejnie.
Odradzam!!!MiejscowośćWarszawa -
~Wkurzona!!! / 2023-09-23 18:06
Odkad upc polaczyl sie z play to non stop problemy z netem!!! Niedopuszczalne tym bardziej ze tak wiele osob pracuje zdalnie!!! Nigdy zadnych problemow nie bylo!!! Nie polecam!!! ZaletyPrzed polaczeniem z play bylo superWadyPo polaczeniu z play ciagle nie ma neta!!!MiejscowośćWarszawa -
~Xxx / 2021-10-23 18:38
Szczerze nie polecam . Internet 1 GB router gubi połączenie z innymi urządzeniami .Na pomoc upc nie ma co liczyć serwis umówiony wogóle się nie pojawił totalne lekceważenie klienta ZaletyBrakWadyNowy sprzęt a zamiast radości ogrom nerwówMiejscowośćSosnowiec -
~Yanse / 2023-10-01 09:50
Po przejęciu upc przez play drastyczne pogorszenie usług ZaletyTV póki co jeszcze działaWadyPo przejęciu przez play wszystkoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają.. ZaletyBrakWadyIstnienieMiejscowośćLublin -
~zibi / 2015-10-08 20:37
mam upc od 6 lat. tv jest ok choć dekoder czasami się wiesza. z internetem jest różnie. mam pakiet 120 mb i z kabla dostaję ok. 90-100 ale z rutera (upc) jest koszmar. jest umieszczony w odległości 4,2 m i jedna ściana.raz mam 40 mega drugi raz nie przekracza 1 mega ! często zrywa się połączenie co wymusza z reguły reset dekodera i rutera. kontakt z upc jest płatny a czeka się czasami na połączenie z konsultantem nawet 20 minut a oni są czasami bezużyteczni. Zaletydobra jakość TVWadyinternet j/w , pomoc techniczna, dekoder6 lat -
-
~ZIUM / 2022-01-28 18:41
internet tylko dobry dla jednego mieszkanca domu w przypadku wiecej nie da sie w nic normalnie zagrac nie pozdsrawiam polepszcie internet Zaletyczasem okWadyscina slabo chodzi wolny internetMiejscowośćnie podaje obcym -
~złoty / 2013-02-28 18:53
awaria goni awarie!,
czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze
nie polecam, szkoda nerwowZaletylogotypWadywszystkodlugo, za dlugo -
~zniesmaczony / 2014-09-17 17:32
Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji "dzisiaj telefon, jutro instalacja" najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako "Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis ". Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) - uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) - nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? "Bo Pan tego chyba nie ma w umowie". Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z "wifi". Okazuje się, że technik "bezprawnie" włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi.
Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.ZaletyBRAKWadywszystko -
~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę
Warszawa WolaZaletyBrakWadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
strona 85 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »