Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomasz / 2014-11-29 23:42
    Ocena: 1.50 / 5
    co chwile internet sie rozlacza!!!!!
  • ~Tomasz / 2020-03-27 07:03
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC juz nie stawia na klienta. Wysyła dwuznaczne wiadomosci potem okazuje sie ze sa dodatkowe opłaty. Na każdym kroku patrzą żeby Cię wyr... podchody co chwile a nic za darmo byle sie klient złapał. Internet działa wtedy kiedy nie ma dużo użytkowników (kablówka w bloku ). Podpisalem umowe na podstawowa telezizje i i ternet za 49 zł sami (twierdza ze wyslali email.i ze im potwierdzilem) zmienilo na 55 zł takie stawki mamy Państwo w Tarnowie nie dajcie sie im ruchać. A obsługa kliennta dno nieuprzejme i niewychowane. Już szukam czegoś innego. Tak się właśnie zrzlaża klientów.
    ZaletyDrogo i oszukują
    WadyBrak konkretów ze strony biura obsługi. Nieuprzejmi.
    MiejscowośćTarnów
  • ~Treesure12 / 2018-08-02 14:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilka razy w miesiacu nie ma internetu ani telewizji przez caly dzien, nie da sie do nich dodzwonic, nic sobie nie robia z tego ze ludzie nie maja uslug za ktore placa. Najgorsza firma
    MiejscowośćŁuków
  • ~UPC od 20 lat... / 2023-08-23 22:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Codziennie zrywa internet na 5-10 min nawet 20x dziennie. Nic nie pomaga obsługa klienta "super" technik umówony na naprawe najbliższy termin 2tyg oczekiwania... Niedługo będzie jak Na NFZ.
    Jakies rozwiązanie na ten czas? No musi Pan restartować swój router...
    Zajebista obsługa...
    Zaletybrak
    WadyWszystko od PLAY
    MiejscowośćGdańsk
  • ~V / 2023-02-07 00:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Czuje się oszukana. Przez wiele lat korzystałam z UPC na Mokotowie - nie miałam dużo uwag. UPC oferuje wiele promocje ale nie dla wiernych użytkowników tylko nowych. Postanowiłam spróbować sił żeby obniżyć rachunek - wiadomo inflacja - trzeba patrzeć na co się ile wydaje. Mila Pani w obsłudze telefonicznej bardzo się starała - chwala jej za to. Zaproponowała ze jak dołączę tv to rachunek spadnie . Ok tv nie oglądam - ale jak rachunek spadnie to why not. Przyszedł Pan wymienił urządzenie i zaczął się koszmar. Internet jest niestabilny. Kilkunastokrotne próby umówienia z technikiem - PORAZKA. mam cala historie smsow: technik wyrusza - będzie za ok 20 min. Nigdy się nie pojawia. Ponowne próby umówienia - jest data i godzina - hurra - nie pojawia się - w końcu dostaje emaila - sprawdzilismy internet działa - nie ma potrzeby wizyty technika. Ponieważ wyjeżdżam musze dac spokój. Wracam internet dalej niestabilny - raz jest - raz nie. a sprzęt który u mnie zainstalowano - nie obsługuje 1000 mb - prędkości na która podpisałam umowę. Oczywiście każdy ma prawo wyboru - ja tez je mam, ale najpierw będę dochodzić swoich praw. żadna korporacja nie ma prawa nas oszukiwać i lekceważyć.
  • ~vlad / 2022-09-01 15:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Very very unstable internet connection. The upload speed is terrible. The download speed is good. But the router is so bad that it loses connection at least twice per hour for about a minute. So it is really impossible to work with such a bad connection, especially when you have a lot of online meetings. I am on a plan with 500mbs and compal connect box router. Oh, forgot to mention that it is connected through 3!!! boxes - switchers and amplifiers when I have an optic fiber, I live in a very new building in the center of Warsaw.
    Zaletyno
    Wadyall
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Waldek / 2018-06-14 22:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet oferowany 120Mbit/s, wartość rzeczywista od 2 do 10.
    Beznadzieja'
    Zaletybrak
    WadyBeznadziejnie działający internet.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Warszawa Wola / 2016-02-15 22:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno jeszcze raz dno.Jestem z nimi już ponad 15 lat(internet+tv)i czata goryczy się przelała Umowę na czas nieokreślony rozwiazuje
    ZaletyCzytaj wady
    WadyW ostatnim czasie same wady
    15 lat
  • ~Wiesław / 2022-03-26 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Tylko parametry na papierze są super. Oferta TV do przyjęcia, Internet totalna porażka, praktycznie stoi w miejscu. Abonament 500mb, a faktyczny transfer po WIFI nie dochodzi do 1mb. Karygodne. Nie wspomnę o traktowaniu starych klientów, gorzej nie można. Tylko nowi mają ulgi i przywileje - specjalne promocje-.A już infolinia to mistrzostwo świata w unikaniu kontaktów z klientem. po 20-30minutach każdemu przechodzi ochota na kontakt. Super ruch ze strony UPC. Jeszcze 10 miesięcy zmęczę i rezygnacja z usług
    ZaletyOferta na papierze
    WadyInternet dno
    MiejscowośćKędzierzyn - Koźle
  • ~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
    ZaletyBRAk
  • ~Wkurzona / 2018-02-17 00:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam UPC od miliona lat bo do bloku jesy tylko to albo netia no i juz tak zostalo...
    WadyBrak znizek dla stakych klientow!
    Router z dekoderem to jakas kpina. Dekoder sie zacina (wiec net tez)
    Kazego miesiaca odlaczaja kolejne kanaly
    Nie dostajesz tego za co placisz
    DROOOGOOOO
    Zdecydowanie odradzam.
    A jesli juz ktos ma i chce zostac to zobaczcie czy nie taniej wam wyjdzie rozwiazac umowe i na nowo podpisac bo wtedy beda znizki i jakies lepsze ofert (tak jak u mnie) ale wcoaz drogo i beznadziejnie.
    Odradzam!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurzona!!! / 2023-09-23 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkad upc polaczyl sie z play to non stop problemy z netem!!! Niedopuszczalne tym bardziej ze tak wiele osob pracuje zdalnie!!! Nigdy zadnych problemow nie bylo!!! Nie polecam!!!
    ZaletyPrzed polaczeniem z play bylo super
    WadyPo polaczeniu z play ciagle nie ma neta!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Xxx / 2021-10-23 18:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Szczerze nie polecam . Internet 1 GB router gubi połączenie z innymi urządzeniami .Na pomoc upc nie ma co liczyć serwis umówiony wogóle się nie pojawił totalne lekceważenie klienta
    ZaletyBrak
    WadyNowy sprzęt a zamiast radości ogrom nerwów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Yanse / 2023-10-01 09:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Po przejęciu upc przez play drastyczne pogorszenie usług
    ZaletyTV póki co jeszcze działa
    WadyPo przejęciu przez play wszystko
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Zdzisiek / 2023-12-02 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Awarię w Lublinie naprawiają 2 dni, problemem jest brak możliwości logowania przez dekodery Horizon.Łżą jak natchnieni , wstyd że taki monopolistą nie jest przygotowany na taką wielce skądinąd prawdopodobna możliwość.. a użytkownicy bez dostępu do tv i internetu nadal pozostają..
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie
    MiejscowośćLublin
  • ~zibi / 2015-10-08 20:37
    Ocena: 1.50 / 5
    mam upc od 6 lat. tv jest ok choć dekoder czasami się wiesza. z internetem jest różnie. mam pakiet 120 mb i z kabla dostaję ok. 90-100 ale z rutera (upc) jest koszmar. jest umieszczony w odległości 4,2 m i jedna ściana.raz mam 40 mega drugi raz nie przekracza 1 mega ! często zrywa się połączenie co wymusza z reguły reset dekodera i rutera. kontakt z upc jest płatny a czeka się czasami na połączenie z konsultantem nawet 20 minut a oni są czasami bezużyteczni.
    Zaletydobra jakość TV
    Wadyinternet j/w , pomoc techniczna, dekoder
    6 lat
  • ~ZIUM / 2022-01-28 18:41
    Ocena: 1.50 / 5
    internet tylko dobry dla jednego mieszkanca domu w przypadku wiecej nie da sie w nic normalnie zagrac nie pozdsrawiam polepszcie internet
    Zaletyczasem ok
    Wadyscina slabo chodzi wolny internet
    Miejscowośćnie podaje obcym
  • ~złoty / 2013-02-28 18:53
    Ocena: 1.50 / 5
    awaria goni awarie!,
    czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze
    nie polecam, szkoda nerwow
    Zaletylogotyp
    Wadywszystko
    dlugo, za dlugo
  • ~zniesmaczony / 2014-09-17 17:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji "dzisiaj telefon, jutro instalacja" najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako "Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis ". Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) - uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) - nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? "Bo Pan tego chyba nie ma w umowie". Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z "wifi". Okazuje się, że technik "bezprawnie" włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi.
    Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę

    Warszawa Wola
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017